Jump to content

Recommended Posts

Posted

Νικο μονοδρομος ειναι Τte 420 η Tte480 αν θες bolt on κατασταση....

 

την πληρωνεις αλλα εχεις το κεφαλη σου ησυχο....εδενα με tte480 θα εβγαζες κοντα στα 530+

 

εγω με στοκ μοτερ εχω στο μελλον να επιλοξω σιγουρα την ττε420

 

Χριστοφορε το θεμε είναι ότι ρε φίλε πας πολύ ψηλά σε λεφτά με αυτά τα Τούρμπο και δεν βάζω μια 3076 χαχαχα

Posted

Ποσά άλογα έβγαλες

 

δεν εχω κανει dyno.... σιγουρα πανω απο 400hp

Posted

Χριστοφορε το θεμε είναι ότι ρε φίλε πας πολύ ψηλά σε λεφτά με αυτά τα Τούρμπο και δεν βάζω μια 3076 χαχαχα

 

Βασικα και μια 2867 gen 2 με 62αρι κωλο στα 2.0 λιτρα μοτερ ειναι πραγματικα οτι πρεπει!!! Φιλος εφτιαξε προσφατα σε ιδιο αμαξι με το δικο μου α4 β7 2.0τφσι , και εχει μεινει παρα παρα πολυ ευχαριστημενος, απ οτι μου λεει δεν εχει καταλαβει οτι ειναι bt το αμαξι και ειναι πολυ παιχνιδιαρικο παρολο το βαρος του και δεν μπηκε σε διαδικασιες πολλες με το θεμα παροχης καυσιμου, απλα και λητα πραγματα 

Posted

Δεν είμαι στην φάση ακόμα για βτ λέω πρώτα ένα ιβριδιο που είναι μπαμ μπαμ και μόλις το βαρεθώ το κάνω

Posted

Βασικα και μια 2867 gen 2 με 62αρι κωλο στα 2.0 λιτρα μοτερ ειναι πραγματικα οτι πρεπει!!! Φιλος εφτιαξε προσφατα σε ιδιο αμαξι με το δικο μου α4 β7 2.0τφσι , και εχει μεινει παρα παρα πολυ ευχαριστημενος, απ οτι μου λεει δεν εχει καταλαβει οτι ειναι bt το αμαξι και ειναι πολυ παιχνιδιαρικο παρολο το βαρος του και δεν μπηκε σε διαδικασιες πολλες με το θεμα παροχης καυσιμου, απλα και λητα πραγματα

 

Το έχω ακούσει και από αλους να σου πω την αλήθεια ότι δουλεύει τέλεια και για την efr 7063 έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και σπουλαρει από χαμηλά.στην k04 το μόνο κακό είναι στα ψηλά χάνει αρκετά και ιδικα πανό στο δυναμομετρο το βλέπεις αισθητά

Posted

Αν δεν είναι σκιτζης ο τουρμπινας δεν θα πηγαινει χειροτερα. Ούτε θα χαλάσει εύκολα.

 

Αλλά να ξέρεις δεν υπάρχει νόημα. Αν έχεις στόχο απόδοση που χρειάζεται ΒΤ βάλτο. Μην κάνεις ενδιάμεσο βήμα. Τζάμπα λεφτά.

Καλύτερα όσο έχεις ακόμα σε καλή κατάσταση το τώρα τούρμπο σου δωστο.

 

Αν έχεις ταβάνι τέτοιο που φτάνει το υβρίδιο τότε οκ. Αλλά ενδιάμεσα στάδια μόνο χασούρα είναι

Όχι θέλω να το ανεβάσω αλλά όχι τώρα μην το.βαρεθω λέω πρώτα ένα ιβριδιο και μετά βτ

Posted

Όχι θέλω να το ανεβάσω αλλά όχι τώρα μην το.βαρεθω λέω πρώτα ένα ιβριδιο και μετά βτ

Δε νομίζω να είναι εύκολο να βρεθείς ένα BT :-)

Αλλά όμως αν θες να το δοκιμάσεις κάνε το βήμα να δεις. Ίσως και σε ικανοποιήσει και δεν συνεχίσεις.

Posted

Δε νομίζω να είναι εύκολο να βρεθείς ένα BT :-)

Αλλά όμως αν θες να το δοκιμάσεις κάνε το βήμα να δεις. Ίσως και σε ικανοποιήσει και δεν συνεχίσεις.

Χαχαχαχαχα για πες μου έναν που δεν έχει βαρεθεί το αμάξι του.παντα ήμαστε άπληστη θέλουνε όλο και κάτι παραπάνω

Posted

Κοίτα το υβριδικό σε 2 οβερ και 1.5 σταθερή μέχρι ψηλά θα σε πάει καλά με καλή αίσθηση ροπης.

 

Αλλά αν στόχος είναι τα 500+ επειδή ούτε τα φτάνει και ακόμα και σε λιγοτερα δουλεύει το όλο σύστημα πολύ τσίτα. Πήγαινε απευθείας σε μια Garrett, precision, turbonetics η efr. Τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα. Τζάμπα τα χρήματα δλδ.

 

 

 

Αν από το τώρα σετ απ θες τη μέρα με τη νύχτα αλλαγή σε επιδόσεις χρειάζεται ΒΤ

  • Like 1
Posted

Γνώμη μου μην πειράξεις την Κ04-064 πρώτον γιατί δεν υπάρχει γνήσιο ανταλλακτικό (φτερό) για να μπει και να γίνει υβρίδιο η διάφορα πάχους του Άξονα της Κ16 με την Κ04 είναι χαοτική άρα πας για ιμιτασιόν φτερό και παίζεις με την φωτιά να την σπάσεις όσες αποδοσαν έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής καλύτερα να βάλεις μια Κ16 TTRS κόβοντας το ΠΕΜΠΤΟ καλάμι ποιο αξιόπιστο σίγουρο και λειτουργικό σε σχέση με αυτό που λες να κάνεις θα βρεις μεταχειρισμένη την δικιά σου την δεινής 600 ευρω βάζεις και κάτι παραπάνω και περνεις Κ16 TTRS

  • Like 3
Posted

Δεν είμαι στην φάση ακόμα για βτ λέω πρώτα ένα ιβριδιο που είναι μπαμ μπαμ και μόλις το βαρεθώ το κάνω απλά το θέμα είναι να έχει διαφορά μην χαλάσω τσάμπα το Τούρμπο μου και πάει και χειρότερα

Με ttrs φτερο θα παιξεις 450 αλογα περιπου χοντρικα σε  νορμαλ πιεση δηλαδη εισαι οριακα στην αντοχη του μοτερ,εαν δε το αυτοκινητο εχει αρκετα χιλιομετρα γιατι να το ρισκαρεις;Θα αναγκαστεις να κρατησεις χαμηλα τη ροπη που αυτο συνεπαγεται οτι δε θα το ευχαριστιεσαι αφου καθε φορα που θα το πατας θα κανεις τη προσευχη σου πρωτα.Ειλικρινα ρε παιδια δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο ξεκινατε πρωτα με την επιλογη μεγαλυτερου τουρμπο και οχι απο το ποιο σημαντικο απ'ολα τη θωρακιση του μοτερ.Eχεις την εντυπωση οτι θα εισαι πιο γρηγορος απο ενα Κ04 με μεθανολη;Οχι φιλε μου μονο στα χαρτια διοτι αυτος θα παταει φουλ και θα παιζει 400-420 αλογα και εσυ θα τη δουλευεις χαμηλα χωρις να μπορεις να την εκμεταλευτεις.Καντο πρωτα σφυριλατο και μετα απο επιλογες τουρμπο αφθονες οπως εγραψαν τα παιδια παραπανω και οχι υβριδιο ειναι μεγαλο ρισκο εδω οι μεγαλυτεροι τουρμπιναδες στην αθηνα ξερεις ποσες αστοχιες ειχαν με υβριδια;Το μπαμ μπαμ που γραφεις μπορει να σου κοστισει πολυ ακριβα,προσωπικη μου αποψη ξεκινα ορθολογικα ΣΦΥΡΙΛΑΤΟ ΜΟΤΕΡ ολα τα αλλα ειναι θεωρητικα.

  • Like 2
Posted

Με ttrs φτερο θα παιξεις 450 αλογα περιπου χοντρικα σε νορμαλ πιεση δηλαδη εισαι οριακα στην αντοχη του μοτερ,εαν δε το αυτοκινητο εχει αρκετα χιλιομετρα γιατι να το ρισκαρεις;Θα αναγκαστεις να κρατησεις χαμηλα τη ροπη που αυτο συνεπαγεται οτι δε θα το ευχαριστιεσαι αφου καθε φορα που θα το πατας θα κανεις τη προσευχη σου πρωτα.Ειλικρινα ρε παιδια δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο ξεκινατε πρωτα με την επιλογη μεγαλυτερου τουρμπο και οχι απο το ποιο σημαντικο απ'ολα τη θωρακιση του μοτερ.Eχεις την εντυπωση οτι θα εισαι πιο γρηγορος απο ενα Κ04 με μεθανολη;Οχι φιλε μου μονο στα χαρτια διοτι αυτος θα παταει φουλ και θα παιζει 400-420 αλογα και εσυ θα τη δουλευεις χαμηλα χωρις να μπορεις να την εκμεταλευτεις.Καντο πρωτα σφυριλατο και μετα απο επιλογες τουρμπο αφθονες οπως εγραψαν τα παιδια παραπανω και οχι υβριδιο ειναι μεγαλο ρισκο εδω οι μεγαλυτεροι τουρμπιναδες στην αθηνα ξερεις ποσες αστοχιες ειχαν με υβριδια;Το μπαμ μπαμ που γραφεις μπορει να σου κοστισει πολυ ακριβα,προσωπικη μου αποψη ξεκινα ορθολογικα ΣΦΥΡΙΛΑΤΟ ΜΟΤΕΡ ολα τα αλλα ειναι θεωρητικα.

Το μοτερ το εχει ηδη «κατω» για να γινει σφυρί
Posted

Πάντως αν στα 600 υπάρχει τούρμπο από ttrs. Τότε αναθεωρώ για τα υβρίδια. Το παίρνεις κάνεις ένα σερβις και τέλος.

 

Και φθηνότερα και καλύτερα για όλους.

 

 

Αλλά θα είναι πάντα ένα θροσατο τούρμπο με τα καλά και τα άσχημα του.

 

Έχει εύκολο σέρβις (ας μη πούμε πόσο κοστίζει να επισκευάσεις μια γκαρετ) αλλά δεν βλέπει ούτε στον ύπνο του την απόδοση του ρελεμανατου. Ιδίως μιας γκαρετ που πλέον έχουν χάρτες για 2.5-3 μπαρ πραγματική πίεση. Τα θρος εκεί θα έχουν γίνει πριονίδια.

 

Αλλά 600 ευρώ είναι φθηνά. Για ένα καλούτσικο τούρμπο που παίρνει επισκευή.

Posted

Το μοτερ το εχει ηδη «κατω» για να γινει σφυρί

Μου ξεφυγε εμενα παραπανω και δε το διαβασα μαλλον νομιζα με stock μοτερ θα ηταν

Posted

Με ttrs φτερο θα παιξεις 450 αλογα περιπου χοντρικα σε νορμαλ πιεση δηλαδη εισαι οριακα στην αντοχη του μοτερ,εαν δε το αυτοκινητο εχει αρκετα χιλιομετρα γιατι να το ρισκαρεις;Θα αναγκαστεις να κρατησεις χαμηλα τη ροπη που αυτο συνεπαγεται οτι δε θα το ευχαριστιεσαι αφου καθε φορα που θα το πατας θα κανεις τη προσευχη σου πρωτα.Ειλικρινα ρε παιδια δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο ξεκινατε πρωτα με την επιλογη μεγαλυτερου τουρμπο και οχι απο το ποιο σημαντικο απ'ολα τη θωρακιση του μοτερ.Eχεις την εντυπωση οτι θα εισαι πιο γρηγορος απο ενα Κ04 με μεθανολη;Οχι φιλε μου μονο στα χαρτια διοτι αυτος θα παταει φουλ και θα παιζει 400-420 αλογα και εσυ θα τη δουλευεις χαμηλα χωρις να μπορεις να την εκμεταλευτεις.Καντο πρωτα σφυριλατο και μετα απο επιλογες τουρμπο αφθονες οπως εγραψαν τα παιδια παραπανω και οχι υβριδιο ειναι μεγαλο ρισκο εδω οι μεγαλυτεροι τουρμπιναδες στην αθηνα ξερεις ποσες αστοχιες ειχαν με υβριδια;Το μπαμ μπαμ που γραφεις μπορει να σου κοστισει πολυ ακριβα,προσωπικη μου αποψη ξεκινα ορθολογικα ΣΦΥΡΙΛΑΤΟ ΜΟΤΕΡ ολα τα αλλα ειναι θεωρητικα.

Παλικάρι μου καλημέρα καταρχάς όπως αναφέρω πιο πανό έχω κατευνάσει μοτέρ για να το κάνω σφυρί

  • Like 1
Posted

Παλικάρι μου καλημέρα καταρχάς όπως αναφέρω πιο πανό έχω κατευνάσει μοτέρ για να το κάνω σφυρί

Καλημερα φιλε μου δικο μου λαθος δε το ειχα δει παραπανω,μη πας για υβριδιο προσωπικη μου αποψη gtx ειτε πρωτης ειτε δευτερης γενειας απο τι στιγμη που τελειωσεις με το μοτερ μεχρι εκει που σε φθανει το καυσιμο εαν θες να μεινεις τετραμπεκος με το μαμα εγκεφαλο γρηγορο σπουλαρισμα μεγαλη αξιοπιστια οι garrett.

Posted

Λοιπόν το μοτέρ μου έχει 15000 χιλιόμετρα μετά την επισκευή που έκανα πριν λίγο καιρό με όλα τα πράγματα Μαμα γνήσια απο Audi απλά ένα πρωί μου έβγαλε μισφαιερ και αψαχνα να βρω τι είναι όπως έλυσα ψεύτοκαπακο λάθος είχα ακολουθήσει όλα τα προηγούμενα στάδια ψαξιματος είδα μια ασφάλεια από το κοκοράκι να λοιπή και λίγο πιο δίπλα το μισό κομμάτι όποτε τρόμαξα και κατευασα μοτέρ και έτσι αποφάσισα να το κάνω σφυρί και αγόρασα όλα τα πράγματα από την αρχή.απλα το θέμα είναι ότι είχα αγοραστή ένα Τούρμπο k04 το οποίο το πλήρωσα καινούριο από Borg worner και έβαλα και wg forge Kai σιγαστήρα forge όποτε ρε παιδιά λυπάμαι να το χαρίσω προτιμώ πρώτα να το δουλέψω στο αμάξι μου όσο πιο καλά μπορώ, δεν λέω πως δεν ήμουν ευχαριστημένος πριν απλά ήθελα λίγο παραπάνω αυτό είναι το θέμα μπικ Τούρμπο θα το κάνω αργότερα σίγουρα

Posted

εφοσον εισαι σφυρηλατος τοτε μπορεις να ευχαριστηθεις το συγκεκριμενο τουρμπο στο έπακρο .  Κατα την προσωπική φνωμη ειναι ίσως το καλύτερο μαμα τουρμπο ΄σον αφορα τον συνδυασμο σπουλ και δυναμης. Βάλε και ένα καλό σετ μεθανόλης για ψηλά και θα εισαι 400+ χωρις επιστροφες και θερμοκρασιες εισαγωγής. Απλά μην φτιάξες προγραμμα χρησιμοποιώντας το ώς καυσιμο γιατι ειναι ριψοκινδυνο αλλα μονο για μειωση επιστροφων αβανς και έλεγχο θερμοκρσιων εισαγωγης

  • Like 2
Posted

εφοσον εισαι σφυρηλατος τοτε μπορεις να ευχαριστηθεις το συγκεκριμενο τουρμπο στο έπακρο . Κατα την προσωπική φνωμη ειναι ίσως το καλύτερο μαμα τουρμπο ΄σον αφορα τον συνδυασμο σπουλ και δυναμης. Βάλε και ένα καλό σετ μεθανόλης για ψηλά και θα εισαι 400+ χωρις επιστροφες και θερμοκρασιες εισαγωγής. Απλά μην φτιάξες προγραμμα χρησιμοποιώντας το ώς καυσιμο γιατι ειναι ριψοκινδυνο αλλα μονο για μειωση επιστροφων αβανς και έλεγχο θερμοκρσιων εισαγωγης

Και εγώ να σου πω κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου
Posted (edited)

Γνωμη μου παντως, κανε και μια κουβεντα με τον προγραμματιστη σου να σου προτεινει κι αυτος ποιο θα ειναι το ποιο αποδοτικο σε θεμα εκμεταλευσης του μοτερ σου αλλα και χωρις να σου φυγει ενα τεραστιο ποσο, σιγουρα θα εχει μια λυση στα μετρα σου, ειτε για υβριδιο κ4 που πλεον εχει χιλιο γινει ειτε ακομα και για bt, θα σου εξηγησει τα υπερ και τα κατα και στις δυο περιπτωσης και μετα θα εχεις και μια πιο ολοκληρωμενη αποψη του τι να περιμενεις....

Edited by kwsths
Posted

Δεν αξίζει να σφάξεις το τούρμπο σου, αφού είναι καινούργιο - γνώμη μου. Πουσαρε τον κινητήρα σου στο έπακρο και όπου φτάσει, αφού μετά σε ενδιαφέρει να το δώσεις. Η κάθε επέμβαση έχει πολλά ρίσκα και πολύ περισσότερο, μείωση της μεταπωλητικής του αξίας.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

Δεν αξίζει να σφάξεις το τούρμπο σου, αφού είναι καινούργιο - γνώμη μου. Πουσαρε τον κινητήρα σου στο έπακρο και όπου φτάσει, αφού μετά σε ενδιαφέρει να το δώσεις. Η κάθε επέμβαση έχει πολλά ρίσκα και πολύ περισσότερο, μείωση της μεταπωλητικής του αξίας.

 

 

Δημήτρης

σωςτος Δημητρη,αυτο με την μεταπωλητικη αξια πρεπει να το εχουμε στο μυαλο μας για το οτιδηποτε φτοιαχνουμε....

 

 

βλεπω πως ενα μοτερ σφυριλατο οσο και ανοχη μπορει να εχει....η μεταπωλητικη αξια του ομως το εχει κανει να πωλειται αρκετα χαμηλα....

Posted (edited)

Να πω ότι δεν έγραψα ότι η TTRS έχει κόστος 600 ευρώ είπα ότι μπορεί να δώσει ένα ΣΧΕΔΟΝ  καινούργιο Κ04-064 600 ευρώ και να βάλει απο πάνω κάποια χρήματα το ποσά αυτός που θα το αγοράσει ξέρει εγώ έχω μια 900 ευρώ TTRS 

Edited by THE BARBARIAN
  • Like 1
Posted

Να πω ότι δεν έγραψα ότι η TTRS έχει κόστος 600 ευρώ είπα ότι μπορεί να δώσει ένα ΣΧΕΔΟΝ  καινούργιο Κ04-064 600 ευρώ και να βάλει απο πάνω κάποια χρήματα το ποσά αυτός που θα το αγοράσει ξέρει εγώ έχω μια 900 ευρώ TTRS 

 

και παλι καλά είναι, καινουρια εχει πολλά.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.