Jump to content

Recommended Posts

Posted

Με oem εσωτερικά;

 

 

Δημήτρης

με προσοχή στον τρόπο οδήγησης χωρίς τρελλα over από χαμηλά ναι. Βέβαια θα την ακούσει το δίσκο πλατό χαλαρά.
Posted (edited)

Μπα Λακη διαφωνώ με μαμα σωθικά, έφυγε για το φεγγάρι. Πρώτα θα δει τις μπιελες εκτος μπλοκ και μετά μπορεί και τα δόντια του βολάν στο καπω.

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted (edited)

Μπα Λακη διαφωνώ με μαμα σωθικά, έφυγε για το φεγγάρι. Πρώτα θα δει τις μπιελες εκτος μπλοκ και μετά μπορεί και τα δόντια του βολάν στο καπω.

Δημήτρης

γιατί οι αντοχές του είναι μικρότερες από τον απλό 1.8 20vt? Edited by Dimitris_Kon
Posted (edited)

Πάνω απο 40 κιλά ροπής = έτοιμο για εκτόξευση. Για τον 20vt ειναι αναλόγως της εκδοσής του, ομως δεν κατέχω ιδιαίτερα απο τον 20βαλβιδο. Του BGB BUL BWE μοτερ οι μπιελες ειναι επιεικώς απαράδεκτες, λυγίζουν για πλάκα ακόμα και με ένα καπως επιθετικό προγραμμα.

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted (edited)

Πάνω απο 40 κιλά ροπής = έτοιμο για εκτόξευση. Για τον 20vt ειναι αναλόγως της εκδοσής του, ομως δεν κατέχω ιδιαίτερα απο τον 20βαλβιδο. Του BGB BUL BWE μοτερ οι μπιελες ειναι επιεικώς απαράδεκτες, λυγίζουν για πλάκα ακόμα και με ένα καπως επιθετικό προγραμμα.

Δημήτρης

κ04 χωρις τρελλα over κλπ με σταθερη πιςση 1.2 δεν εχει θεμα. Υπαρχουν 2 Α4 dtm με k04 που δουλευουν χρονια τωρα χωρις θεματα με πιεσεις 1,45over και 1,2 ct. Edited by Lakisaudi
Posted

εγω με κ4 εδω και κανα χρονο επισης κανενα απολυτως θεμα και εχει φαει και πολυ ξυλο το αμαξι και πατηματα αρκετα, ειδικα απο τοτε που μπηκε το boost control και τσιμπησαμε την πιεση στο 1.6 με 1.35 και περιπου 13-14 μοιρες , βεβαια ποτε απο χαμηλα παντα μετα τις 3500χιλ φουλ γκαζι και ποτε με μεγαλη σχεση σε χαμηλες στροφες!!! εχω κανει 20.000χλμ με το σεταπ αυτο και παρολο τα 235.000χιλ που εχει το αμαξι , δουλευει κατι παραπανω απο αψογα....

  • Like 2
Posted

Με 1.2 - 1.3 πίεση μπορεί και να αντέχει, αλλα 380 άλογα με 1.2;

 

 

Δημήτρης

Posted

Με 1.2 - 1.3 πίεση μπορεί και να αντέχει, αλλα 380 άλογα με 1.2;

 

 

Δημήτρης

Στο 1.2 Μητσαρα πως γινεται να βγουν 380..;; Σε στοκ κ4

Posted

Αυτή ειναι και δικη μου απορία Κωσταρα σε αυτό που ανέφερε ο Λάκης!

 

περίπου 360-380 βαριά αντέχουν και πάντα με προσοχή. (Όχι Φούλ γκάζι από χαμηλά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο)

 

Δημήτρης

Posted

Με 1.2 - 1.3 πίεση μπορεί και να αντέχει, αλλα 380 άλογα με 1.2;

Δημήτρης

360 βγαινουν με λιγο παραπανω αβανς.. στο 1.2-1.3ct.
Posted

εγω με κ4 εδω και κανα χρονο επισης κανενα απολυτως θεμα και εχει φαει και πολυ ξυλο το αμαξι και πατηματα αρκετα, ειδικα απο τοτε που μπηκε το boost control και τσιμπησαμε την πιεση στο 1.6 με 1.35 και περιπου 13-14 μοιρες , βεβαια ποτε απο χαμηλα παντα μετα τις 3500χιλ φουλ γκαζι και ποτε με μεγαλη σχεση σε χαμηλες στροφες!!! εχω κανει 20.000χλμ με το σεταπ αυτο και παρολο τα 235.000χιλ που εχει το αμαξι , δουλευει κατι παραπανω απο αψογα....

με αυτα τι δυναμη εβγαλες?
Posted

360 βγαινουν με λιγο παραπανω αβανς.. στο 1.2-1.3ct.

Άρα Λακη αν φυσηξεις στο διμπαρο που θα φτάσει;

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

360 βγαινουν με λιγο παραπανω αβανς.. στο 1.2-1.3ct.

Πολυ αισιοδοξο σε τετοια πιεση με μαμα φτερα να βγει τετοια ιπποδυναμη νομιζω....

  • Like 1
Posted

Άρα Λακη αν φυσηξεις στο διμπαρο που θα φτάσει;

Δημήτρης

σαν over 2baro? Μην νομιζεις θα δειξει κανα τρελλο αλογο ετσι. Αλλωστε και του κωστη αντεχει οπως βλεπεις. Βεβαια τα αλογα που δειχνει το καθε δυναμομετρο δεν ξερουνε αν υφισταντε και στην πραγματικοτητα. Π.χ του dikonou εδειξε πανω απο 400 αν θυμαμαι καλα στου μαραβελια το dyno με απλη k04 στο 1,8 μοτερ.
Posted

Πολυ αισιοδοξο σε τετοια πιεση με μαμα φτερα να βγει τετοια ιπποδυναμη νομιζω....

με σωστα περιφερειακα γιατι οχι.
Posted

με αυτα τι δυναμη εβγαλες?

Δεν εχω κανει dyno και ουτε ψηνομαι ιδιετερα πιστευω ομως με τα πατηματα που χω κανει πρεπει να με 340+-

Posted

σαν over 2baro? Μην νομιζεις θα δειξει κανα τρελλο αλογο ετσι. Αλλωστε και του κωστη αντεχει οπως βλεπεις. Βεβαια τα αλογα που δειχνει το καθε δυναμομετρο δεν ξερουνε αν υφισταντε και στην πραγματικοτητα. Π.χ του dikonou εδειξε πανω απο 400 αν θυμαμαι καλα στου μαραβελια το dyno με απλη k04 στο 1,8 μοτερ.

Ο Κωστής δεν μιλάει για τέτοια νούμερα απο όσο ξέρω. 1.2 να φτάσει 360 τότε το 2μπαρο θα ξεπεράσει τα 500.. Αλλα μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Αλλο ο 2ης γενιάς tfsi αλλο ο 1ης. Δεν ειναι ρεαλιστικό κατα τη γνώμη μου 360 - 380 άλογα με 1.2 - 1.3

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

Ο Κωστής δεν μιλάει για τέτοια νούμερα απο όσο ξέρω. 1.2 να φτάσει 360 τότε το 2μπαρο θα ξεπεράσει τα 500.. Αλλα μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Αλλο ο 2ης γενιάς tfsi αλλο ο 1ης. Δεν ειναι ρεαλιστικό κατα τη γνώμη μου 360 - 380 άλογα με 1.2 - 1.3

Δημήτρης

ροικα σαν μοτερ το 1.8 π.χ του dikonou απο οσο ξερω ειναι ιδιο με το 2.0tfsi πρωτης γενιας. 1.3 με αρκετο αβανς με μεθανολες το εχω δει σαν νουμερο. Για την ακριβεια 358 στον μαραβελια. Βεβαια μην νομιζεις οτι στην κ04 αν την σηκωσεις 2 bar θα κανει κατι το τραγικο. Βασικα μιλας για over ετσι? Γιατι σταθερη δεν παιζει να κραταει τοσο η κ04, βεβαια το θεμα μας ειναι αν αντεχει ο 2.0tfsi σε αυτα τα νουμερα των 360-380 που πιστευω με σωστο τροπο οδηγησης αντεχει Edited by Lakisaudi
Posted (edited)

Τα διλιτρα έχουν εντελώς μα εντελώς διαφορετικό αβανς σαν χαρτογράφηση από προγραμματιστή.... πολύ λιγότερες μοίρες....2.0 tfsi έτσι;

Edited by Dikonou
Posted (edited)

ροικα σαν μοτερ το 1.8 π.χ του dikonou απο οσο ξερω ειναι ιδιο με το 2.0tfsi πρωτης γενιας. 1.3 με αρκετο αβανς με μεθανολες το εχω δει σαν νουμερο. Για την ακριβεια 358 στον μαραβελια. Βεβαια μην νομιζεις οτι στην κ04 αν την σηκωσεις 2 bar θα κανει κατι το τραγικο. Βασικα μιλας για over ετσι? Γιατι σταθερη δεν παιζει να κραταει τοσο η κ04,

Διαφωνούμε! Εκτός απο καλύτερη ροικοτητα, εχει καλύτερα περιφερειακά, καλύτερα εντόσθια και φυσικά δεν υποφέρει απο τη θερμότητα της εισαγωγής όπως η διαμηκης διάταξη. Κοινώς, μερα με τη νύχτα. Επαναλαμβάνω σε σχέση με της πρώτης γενιάς.

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted

Διαφωνούμε! Εκτός απο καλύτερη ροικοτητα, εχει καλύτερα περιφερειακά, καλύτερα εντόσθια και φυσικά δεν υποφέρει απο τη θερμότητα της εισαγωγής όπως η διαμηκης διάταξη. Κοινώς, μερα με τη νύχτα. Επαναλαμβάνω σε σχέση με της πρώτης γενιάς.

Δημήτρης

εντοσθια εχει οντως καλυτερα οπως και καποια περιφερειακα π.χ αντλια καυσιμου αλλα σαν ροικο μοτερ θεωρω ειναι ιδια με τα 2.0tfsi.
Posted

Τα διλιτρα έχουν εντελώς μα εντελώς διαφορετικό αβανς σαν χαρτογράφηση από προγραμματιστή.... πολύ λιγότερες μοίρες....2.0 tfsi έτσι;

αναλογως τον προγραμματιστη....
Posted

εντοσθια εχει οντως καλυτερα οπως και καποια περιφερειακα π.χ αντλια καυσιμου αλλα σαν ροικο μοτερ θεωρω ειναι ιδια με τα 2.0tfsi.

Και αλλα, καλύτερη αντλια πίσω, μπροστά, μπεκ, εκκεντροφορους, εντόσθια κλπ... Μερα με τη νύχτα. Γιαυτο και τα νούμερα δεν βγαίνουν - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

  • 2 weeks later...
Posted

Σας βλεπω τους περισοτερους γνωστικους και σιγουρα "πειραγμενους"

Posted

Σας βλεπω τους περισοτερους γνωστικους και σιγουρα "πειραγμενους"

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.