Jump to content

Πρόγραμμα σε Α5 1.8ΤFSI


a5volos

Recommended Posts

Γιατι 1000€ για προγραμμα ειναι οκ ενω 500€ ειναι υποπτα φτηνα? Αερα μας πουλανε, το προγραμμα δεν εχει υλικο κοστος, οπως και ενα site στο ιντερνετ. Καποια απο αυτα τα λεφτα απλα πανε σε ερευνα για καινουρια προγραμματα, κατα τ αλλα δεν πληρωνεις κατι αλλο. Αν ειναι αξιοπιστος και δεν εχει προβληματα γιατι οχι?

Απ οτι ακουσα ερχονται μεχρι και απο Θεσσαλονικη και κανουν ουρες εξω απο το μαγαζι του. Θα μου πουν συντομα το ονομα του και θα σας το πω, να δω αν ξερει κανενας αν οντως ειναι οκ στην δουλεια του ο τυπος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγινα και εγω προσφατα κατοχος Α5 1.8Τ (170hp). Ειχα πριν το τελευταιο ΤΤ 2.0Τ. Η αληθεια ειναι οτι ο

2.0Τ ειναι ολα τα λεφτα και πιστευω οτι αν λαβεις υπ οψην και τη διαφορα βαρους ο 2.0Τ και 1.8Τ πρεπει να εχουν την ιδια καταναλωση παρολο που ο 2.0Τ βγαζει πιο πολλα αλογα και ροπη. Το λεω αυτο γιατι αν συγκρινω τα 2 αμαξια το ΤΤ ειχε 10lt/100km πραγματικη καταναλωση και το Α5 13 lt/100km περιπου (το ΤΤ ειναι 200κιλα πιο ελαφρυ).

Σκεφτομαι και εγω λοιπον να βαλω προγραμμα στο Α5 γιατι ειχα μαθει σε περισσοτερα αλογα και μικροτερο βαρος.

Η Revo ενω εχει βγαλει προγραμμα για 1.8Τ κινητηρες του γκρουπ δεν εχει βγαλει γι αυτον του Α5 ακομα (πρεπει να το φτιαξουν για τον εγκεφαλο του Α5).

Οποτε σκεφτομαι για ΜΤΜ. Δεν εχω βαλει ποτε προγραμμα σε κανενα απο τα AUDI που ειχα, οποτε θελω να ακουσω γνωμες και προτασεις για εταιριες που βαζουν προγραμματα. Εχει καποιος σας εμπειρια απο τετοιες εταιριες ακομα και αν ηταν σε Seat, VW κινητηρα 1.8Τ η' 2.0Τ. ??

Παρεπιπτοντως γιατι ολοι αποφευγουν ν απαντησουν σε ερωτησεις για προγραμματα? :) Δεν ειναι κακο να πεις αν καποια εταιρια σ αρεσει/δεν σ αρεσει!

 

 

13 λιτρα???ΜΟΝΟ σε κινηση(κανονικοτατη κινηση) εχω τοσο(μπορει και λιγο παραπανω).Μεσο ορο σε πολη και εθνικη που ειναι η συνηθισμενη μου διαδρομη εχς συνεχως κατω απο 9.. για να μην πω και πιοπ κατω.

Και δεν μπορω να πω οτι εχω ελαφρυ ποδι..

Εχω το 1.8 με τα 160 μοντελο 2010 με 19αρες.

 

Κoita και στην overload για φθηνο προγραμμα.Γυρω στο 500 αρικο εχω ακουσει και για εκει.Απλα κοιτα να συνεργαζεται με καποια αντιπροσωπεια επισημη για να σαι καλυμμενος σε περιπτωση ..

 

 

Giovanni

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Καλησπέρα και από εμένα, είμαι ο Σάκης, έχω ένα Audi A5 1.8tfsi normal και θα ήθελα να του περάσω ένα πρόγραμμα για να πάρει μερικά άλογα, έχω διαβάσει ότι σε πρώτο στάδιο πάει περίπου στα 220 hp. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιο καλό πρόγραμμα να βάλω, αξιόπιστο και χωρίς προβλήματα; Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα, είμαι ο Σάκης, έχω ένα Audi A5 1.8tfsi normal και θα ήθελα να του περάσω ένα πρόγραμμα για να πάρει μερικά άλογα, έχω διαβάσει ότι σε πρώτο στάδιο πάει περίπου στα 220 hp. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιο καλό πρόγραμμα να βάλω, αξιόπιστο και χωρίς προβλήματα; Ευχαριστώ.

Καλημέρα φίλε Σάκη,

υπάρχει ένα αντίστοιχο θεμα εδώ (κάνε κλικ), όπου έχουν γραφτεί διάφορες προτάσεις. Από κει και πέρα, εδώ είμαστε για να απαντήσουμε σε επιπλέον ερωτήσεις σου.

Link to comment
Share on other sites

To θεμα ενωθηκε με αλλα που ηδη υπηρχαν :sHa_thumbgoodjob:

Εβαλα το ΣΚ που μας περασε GIAC με την σειρα μου παιδια επειδη εψαχνα λιγο περισσοτερο δυναμη χωρις να ειμαι απο τους πολυ απαιτητικους οδηγους.επειδη το A5 ειναι ακομα σε σταδιο καλιμπραρισματος επειδη ειμαι σταπρωτα χιλιομετρα μπορω να σας πω πως αξιζει σιγουρα μια τετοια κινηση.ειναι η πιο φθηνη θεωρητικα κ πρακτικα αναβαθμιση του αυτοκινητου.τωρα πλεον εχει πολυ δυναμη ψηλα ενω χαμηλα παει νορμαλ οποτε δεν καιει τρελα αν δεν το πατας μεσα σε πολη.αλλα αν το πατησεις ειναι παρα πολυ καλο πλεον.

Ευχαριστω τον μανο κ τον μιχαλη απο την rs powerteam για καθε βοηθεια.

Μια ερωτηση μονο?ρε παιδια αληθεια αξιζει να βσλεις ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι σε αυτο το αυτοκινητο?περα απο λιγο περισσοτερο ηχο θα δεις κατι?εχω διαβασει οτι μονο ηχο προσφερουν στην πραξη κ ελαχιστα αλογα που δεν τα καταλαβαινεις καν.

Link to comment
Share on other sites

θα επρεπε να βαλεις κατα την γνωμη μου πρωτα το φιλτρο και μετα το προγραμμα.Παντως ουτε απο ηχο θα καταλαβεις κατι με φιλτρο τουλαχιστον στο α5.Τωρα για το αν αξιζει δικη σου η αποφαση απλα δεν θα το αλλαξεις ξανα μονο θα το καθαριζεις

Link to comment
Share on other sites

 

Μια ερωτηση μονο?ρε παιδια αληθεια αξιζει να βσλεις ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι σε αυτο το αυτοκινητο?περα απο λιγο περισσοτερο ηχο θα δεις κατι?εχω διαβασει οτι μονο ηχο προσφερουν στην πραξη κ ελαχιστα αλογα που δεν τα καταλαβαινεις καν.

Μια μικρηηηηηη διαφορα θα την δεις ψηλα παντως :sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

Εβαλα το ΣΚ που μας περασε GIAC με την σειρα μου παιδια επειδη εψαχνα λιγο περισσοτερο δυναμη χωρις να ειμαι απο τους πολυ απαιτητικους οδηγους.επειδη το A5 ειναι ακομα σε σταδιο καλιμπραρισματος επειδη ειμαι σταπρωτα χιλιομετρα μπορω να σας πω πως αξιζει σιγουρα μια τετοια κινηση.ειναι η πιο φθηνη θεωρητικα κ πρακτικα αναβαθμιση του αυτοκινητου.τωρα πλεον εχει πολυ δυναμη ψηλα ενω χαμηλα παει νορμαλ οποτε δεν καιει τρελα αν δεν το πατας μεσα σε πολη.αλλα αν το πατησεις ειναι παρα πολυ καλο πλεον.

Ευχαριστω τον μανο κ τον μιχαλη απο την rs powerteam για καθε βοηθεια.

Μια ερωτηση μονο?ρε παιδια αληθεια αξιζει να βσλεις ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι σε αυτο το αυτοκινητο?περα απο λιγο περισσοτερο ηχο θα δεις κατι?εχω διαβασει οτι μονο ηχο προσφερουν στην πραξη κ ελαχιστα αλογα που δεν τα καταλαβαινεις καν.

 

Καλοριζικο και απροβληματιστο το προγραμμα!

Οσον αφορα το φιλτρο.....απο θορυβο δεν θα δεις καμια διαφορα.

Η βελτιωση ειναι μικρη και ισως δεν την καταλαβεις, αλλα για 50 ευρω κανει δουλεια!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ μαγκες

Απο οσο το εχω ψαξει αν καταλαβεις θα καταλαβεις απο 4000 στροφες κ πανω κατι ελαχιστα.περισσοτερο το κανεις για ηχο κ για να μην αλλαζεις συνεχεια με την προυποθεση να το καθαριζεις προσεχτικα λογω maf.

Το θεμα ειναι οτι εχουν παρατηρηθει διαφορα περιστατικα οπου δεν εκατσε καλα κ δεν ξερω αν αξιζει να κανεις τετοια κινηση στο τελος κ να ταλαιπωρησε.

Παντως σιγουρα συνιστω ανεπιφυλακτα ενα προγραμμα σε οποιον το σκεφτεται.

Edited by panosgeo
Link to comment
Share on other sites

Μια μικρηηηηηη διαφορα θα την δεις ψηλα παντως :sHa_thumbgoodjob:

Λιγοοοοοοοοοο πιο αγριο ηχο και αναλογα το φιλτρο 3-4 αλογακια

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι εχουν παρατηρηθει διαφορα περιστατικα οπου δεν εκατσε καλα κ δεν ξερω αν αξιζει να κανεις τετοια κινηση στο τελος κ να ταλαιπωρησε.

 

 

Τι προβληματα εχουν παρατηρηθει στην αλλαγη του φιλτρου αερα, με ενα πιο ελευθερο στο φιλτροκουτι;

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση μονο?ρε παιδια αληθεια αξιζει να βσλεις ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι σε αυτο το αυτοκινητο?περα απο λιγο περισσοτερο ηχο θα δεις κατι?

Οχι.. Αν θες να δεις έστω μία ελάχιστη διαφορά θα πρέπει ν'αλλάξεις όλη την εισαγωγή με κάποιο κιτ και να κάνεις και κάποιες μικροδιορθώσεις στο πρόγραμμα..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Τι προβληματα εχουν παρατηρηθει στην αλλαγη του φιλτρου αερα, με ενα πιο ελευθερο στο φιλτροκουτι;

Κοβεται η συνεχης αλλαγη φιλτρου αερα στα σερβις :hysterical:

Link to comment
Share on other sites

Τι προβληματα εχουν παρατηρηθει στην αλλαγη του φιλτρου αερα, με ενα πιο ελευθερο στο φιλτροκουτι;

Απο οσο εχω ακουσει κ διαβασει κοψιματα κ χαλασμενους maf λογω λαδιου απο το ελευθερο φιλτρο.σε καποια παιδια δουλεψε χειροτερα ο κινητηρας αλλα δεν ξερω αν ισχυει το τελευταιο.απλα σου λεω τι εχω ακουσει.αλλωστε αν κανεις ενα search στο forum θα δεις διαφορς αρνητικα σχολια

Link to comment
Share on other sites

Οχι.. Αν θες να δεις έστω μία ελάχιστη διαφορά θα πρέπει ν'αλλάξεις όλη την εισαγωγή με κάποιο κιτ και να κάνεις και κάποιες μικροδιορθώσεις στο πρόγραμμα..

 

 

Μιχάλης

Με carbonio της apr πχ?

Link to comment
Share on other sites

Απο οσο εχω ακουσει κ διαβασει κοψιματα κ χαλασμενους maf λογω λαδιου απο το ελευθερο φιλτρο.σε καποια παιδια δουλεψε χειροτερα ο κινητηρας αλλα δεν ξερω αν ισχυει το τελευταιο.απλα σου λεω τι εχω ακουσει.αλλωστε αν κανεις ενα search στο forum θα δεις διαφορς αρνητικα σχολια

 

Δεν χρειαζεται να ψαξω στο φορουμ.......!

Αυτο που ξερω ειναι οτι φοραγα ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι για 2,5 χρονια! Και το αμαξι ουτε κοψιματα εκανε αλλα ουτε μου εκαψε το μαφ.

 

Συμβουλη...ρωτησε τον προγραμματιστη σου, τι σου προτεινει να βαλεις για εισαγωγη, για να σου φτιαξει και το προγραμμα μετα!

Link to comment
Share on other sites

Απο οσο εχω ακουσει κ διαβασει κοψιματα κ χαλασμενους maf λογω λαδιου απο το ελευθερο φιλτρο.σε καποια παιδια δουλεψε χειροτερα ο κινητηρας αλλα δεν ξερω αν ισχυει το τελευταιο.απλα σου λεω τι εχω ακουσει.αλλωστε αν κανεις ενα search στο forum θα δεις διαφορς αρνητικα σχολια

Αυτο μπορει να συμβει αν το φιλτρο κανει μπανιο στο λαδι.Εχω ενα carbonio που το ειχα στην αρχη στο δικο μου Α3 2.0 ΤΦΣΙ,αν ταιριαζει στο δικο σου, στο χαριζω.

Σακης

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα, πριν μια εβδομάδα έβαλα τελικά πρόγραμμα etuners. Το αυτοκίνητο άλλαξε αισθητά σε τράβηγμα και σβελτάδα, ο προγραμματιστής μου είπε ότι είναι περίπου στα 225hp με 38-39 κιλά ροπή. Μέχρι τώρα όλα πάνε τέλεια και μάλιστα σκέφτομαι να βάλω ένα φίλτρο και εξάτμιση μιας και μου είπε ότι θα πάει πάνω από 250hp. Απο κατανάλωση δεν είδα καμία διαφορά. Δυσκολεύτηκα να κλείσω ραντεβού λόγο πολλών ραντεβού που είχε, αλλά είναι πραγματικά επαγγελματίας. Για ότι νεότερο θα ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, πριν μια εβδομάδα έβαλα τελικά πρόγραμμα etuners. Το αυτοκίνητο άλλαξε αισθητά σε τράβηγμα και σβελτάδα, ο προγραμματιστής μου είπε ότι είναι περίπου στα 225hp με 38-39 κιλά ροπή. Μέχρι τώρα όλα πάνε τέλεια και μάλιστα σκέφτομαι να βάλω ένα φίλτρο και εξάτμιση μιας και μου είπε ότι θα πάει πάνω από 250hp. Απο κατανάλωση δεν είδα καμία διαφορά. Δυσκολεύτηκα να κλείσω ραντεβού λόγο πολλών ραντεβού που είχε, αλλά είναι πραγματικά επαγγελματίας. Για ότι νεότερο θα ενημερώσω.

σαν πολλά δεν είναι για μόνο πρόγραμμα (χωρίς εισαγωγή και εξάτμιση) για το συγκεκριμένο μοτέρ? (εκτός εάν έχουν προχωρήσει τόσο τα προγράμματα και πλέον μόνο με πρόγραμμα μπορείς να πάρεις τέτοια νούμερα στο συγκεκριμένο μοτέρ...)

 

Πέραν του παραπάνω σχολίου, καλές, σβέλτες και κυρίως ασφαλείς βόλτες και μακρυά από κακοτοπιές!!!

Όσο για την κατανάλωση, όσο δεν το πατάς, θα καίει το ίδιο και ίσως και λιγότερο από πριν.

 

Τέλος, ως φιλική συμβουλή θα σου έλεγα να προσέξεις λίγο το δίσκο σου και απέφευγε να πατάς από πολύ χαμηλά, αν θες να διατηρήσει την μακροζωία του.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο στάδιο; και 38 κιλά ροπή; Δυνατό!

Πραγματικά! Αν όντως τα βγάζει, μιλάμε για πολύ δύναμη! Φαντάσου τι θα βγάζει στο stage1+ (εισαγωγή + εξάτμιση + επαναπρογραμματισμός)..... :sSc_eek:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.