Jump to content

Πρόγραμμα σε Α5 1.8ΤFSI


a5volos

Recommended Posts

Αυτό είναι stg2 δεν είναι stg1+ το 'να + το άλλο.......... :party3:

 

Με έχετε μπερδέψει με τα stage1, stage2 κτλ.

Θεωρητικά ολοκληρωμένο πρώτο στάδιο θεωρείται Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση (και καλά stage 1+) και 2ο στάδιο βελτίωσης θεωρείται η αλλαγή τουρμπίνας με από μεγαλύτερο μοντέλο και 3ο στάδιο με τουρμπίνες τύπου GT28RS, GT3071R κτλ που απαιτούν internal ή external.

 

Με τις ονομασίες το έχουμε κάνει λίγο μπορντέλο και κάποιοι εννοούν

- 1ο στάδιο => μόνο πρόγραμμα

- 2ο στάδιο => εισαγωγή (φίλτρο) + πρόγραμμα + εξάτμιση

- 3ο στάδιο => μεγαλύτερη τουρμπίνα

 

 

Τώρα ποιό είναι σωστό, προσωπικά δεν ξέρω. Άντε βγάλε άκρη όμως.... :sHa_sarcasticlol:

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, πριν μια εβδομάδα έβαλα τελικά πρόγραμμα etuners. Το αυτοκίνητο άλλαξε αισθητά σε τράβηγμα και σβελτάδα, ο προγραμματιστής μου είπε ότι είναι περίπου στα 225hp με 38-39 κιλά ροπή. Μέχρι τώρα όλα πάνε τέλεια και μάλιστα σκέφτομαι να βάλω ένα φίλτρο και εξάτμιση μιας και μου είπε ότι θα πάει πάνω από 250hp. Απο κατανάλωση δεν είδα καμία διαφορά. Δυσκολεύτηκα να κλείσω ραντεβού λόγο πολλών ραντεβού που είχε, αλλά είναι πραγματικά επαγγελματίας. Για ότι νεότερο θα ενημερώσω.

 

Μετρησες δυναμομετρο ή απλα σου ειπε οτι ειναι περιπου τοσο? Γιατι αν μιλαμε στο περιπου εγω θα σου ελεγα οτι ειναι 200-210 Hp και 32-33 κιλα.

 

Τι πιεσεις δουλευεις? 1.2 over?

 

 

Ενημερωτικα φοραω ιδιο προγραμμα και σαν stage1 (μονο προγραμμα δηλαδη) μου ειχε πει οτι παιζω στα νουμερα που σου προαναφερα.

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Μετρησες δυναμομετρο ή απλα σου ειπε οτι ειναι περιπου τοσο? Γιατι αν μιλαμε στο περιπου εγω θα σου ελεγα οτι ειναι 200-210 Hp και 32-33 κιλα.

 

Τι πιεσεις δουλευεις? 1.2 over?

 

 

Ενημερωτικα φοραω ιδιο προγραμμα και σαν stage1 (μονο προγραμμα δηλαδη) μου ειχε πει οτι παιζω στα νουμερα που σου προαναφερα.

Γιώργο,

Σημειώνω ότι μιλάμε για Α5 με κινητήρα σε διαμήκη άξονα (αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο στις μικρο-διαφοροποιήσεις).

Link to comment
Share on other sites

τόσο τα α3 facelift με τους 2 λ, όσο και οι καρότσες με τα διαμήκη μοτέρ βελτιώνονται καλύτερα-περισσότερο....τα α4 με ενα προγραμμα πάνε 230 αλογα και οχι από εναν αλλα απο διαφορους προγραμματιστες οπότε μην σας κανει εντύπωση το νουμερο για το α5

 

ιδια εταιρεια το α3 το εδινε με 216 αλογα και το α4 με 231...ίδιο προγραμμα προσαρμοσμένο φυσικα σε καθε μοντέλο...ιδιο δυναμομετρο, την ιδια μέρα κιολας

 

 

 

εντιτ: με προλαβε ο καβουρας :JC_doubleup:

Edited by stage6
Link to comment
Share on other sites

τόσο τα α3 facelift με τους 2 λ, όσο και οι καρότσες με τα διαμήκη μοτέρ βελτιώνονται καλύτερα-περισσότερο....τα α4 με ενα προγραμμα πάνε 230 αλογα και οχι από εναν αλλα απο διαφορους προγραμματιστες οπότε μην σας κανει εντύπωση το νουμερο για το α5

 

ιδια εταιρεια το α3 το εδινε με 216 αλογα και το α4 με 231...ίδιο προγραμμα προσαρμοσμένο φυσικα σε καθε μοντέλο...ιδιο δυναμομετρο, την ιδια μέρα κιολας

 

 

 

εντιτ: με προλαβε ο καβουρας :JC_doubleup:

Επίσης υποθέτω ότι τα Α4 και Α5 λόγω μεγαλύτερης καρότσας έχουν και καλύτερης διάταξης (εργοστασιακή) εξάτμιση σε σχέση με το Α3 (μικρότερο μοντέλο), πράγμα που τα βοηθάει για καλύτερες αυξήσεις ιπποδύναμης (κρίνοντας από άλλες κατασκευάστριες εταιρίες που έχω συγκριτικά τεχνικά στοιχεία).

 

Του Α3 ξέρω διαστάσεις κτλ, αλλά για το Α4 και Α5 δεν έχω ιδέα...

 

Ομοίως και για τον ίδιο λόγο (περισσότερος χώρος), η εργοστασιακή εισαγωγή ίσως είναι καλύτερα διατεταγμένη ή είναι και πιο ροϊκή.

 

Μάλλον τα νούμερα/αποτελέσματα δίνουν μία ένδειξη "απόδειξης" του συλλογισμού μου.

 

 

ΥΓ: τούμπανο το Α5.... :sSig_goodjob:

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Η εισαγωγή στα Α4 και Α5 "πάσχει" σε μεγάλο βαθμό, σε σχέση με αυτήν του Α3, όπως έχω πολλαπλώς εξηγήσει παλαιότερα.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα, δεν έγινε δυναμομέτρηση, αλλά το πρόγραμμα μου το έκανε custom στο δρόμο. Τώρα βρε παιδιά τι να πω για τα άλογα και την ροπή? Το παλικάρι αυτά μου είπε αυτά λέω, αν δεν το βάλω δυναμόμετρο να το δω όρκο δεν παίρνω αλλά το αμάξι πάει πολύ καλά.

Link to comment
Share on other sites

 

Πραγματικά! Αν όντως τα βγάζει, μιλάμε για πολύ δύναμη! Φαντάσου τι θα βγάζει στο stage1+ (εισαγωγή + εξάτμιση + επαναπρογραμματισμός)..... :sSc_eek:

Μια ενδεικτικη λιστα που κυκλοφορει για κονσερβες βεβαια

http://www.highperformanceaudi.com/audi-a5-tuning

Link to comment
Share on other sites

Με έχετε μπερδέψει με τα stage1, stage2 κτλ.

Θεωρητικά ολοκληρωμένο πρώτο στάδιο θεωρείται Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση (και καλά stage 1+) και 2ο στάδιο βελτίωσης θεωρείται η αλλαγή τουρμπίνας με από μεγαλύτερο μοντέλο και 3ο στάδιο με τουρμπίνες τύπου GT28RS, GT3071R κτλ που απαιτούν internal ή external.

 

Με τις ονομασίες το έχουμε κάνει λίγο μπορντέλο και κάποιοι εννοούν

- 1ο στάδιο => μόνο πρόγραμμα

- 2ο στάδιο => εισαγωγή (φίλτρο) + πρόγραμμα + εξάτμιση

- 3ο στάδιο => μεγαλύτερη τουρμπίνα

 

 

Τώρα ποιό είναι σωστό, προσωπικά δεν ξέρω. Άντε βγάλε άκρη όμως.... :sHa_sarcasticlol:

Stage 3 στα 1.8 ειναι η Κ04.Οσο για stage 1 k stage 2 κ γω δεν εχω καταλαβει τι εννοουν.

Μαλλον stage 2 εννοουν το τσιταρισμα του προγραμματος συν i/c και σκαστρα! :sFi_dualpistols:

Link to comment
Share on other sites

 

Υπαρχει αντιστοιχη και για Α3; Γνωριζεις;

Δυστηχως δεν το γνωριζω καθολου.κ αυτην την βρηκα στο αγγλικο σιτε για τα α5/s5

Ειναι φοβερο ομως πως βελτιωνεται ειδικα ο 2.0lt κινητηρας απλα με ενα προγραμμα

Edited by panosgeo
Link to comment
Share on other sites

Stage 3 στα 1.8 ειναι η Κ04.Οσο για stage 1 k stage 2 κ γω δεν εχω καταλαβει τι εννοουν.

Μαλλον stage 2 εννοουν το τσιταρισμα του προγραμματος συν i/c και σκαστρα! :sFi_dualpistols:

 

Stage 1 μονο προγραμμα oem περιφερειακα.

 

Stage 2 εννοουν full περιφερειακα και προγραμμα.

 

Stage 2+ ή 3 αλλαγη τουρμπινας (IHI,K04,GT28RS κτλ)

Edited by KeM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

http://www.diesel-performance.co.uk/systems_available.php?id=4337

 

Έχετε άποψη για Αυτο το dtuk που βάζουν οι αλλοι έξω ; Παράλληλος εγκέφαλος δεν ειναι;

 

Σορυ εαν εχει αναφερθεί και αλλου.

Edited by GeeJay
Link to comment
Share on other sites

http://www.diesel-performance.co.uk/systems_available.php?id=4337

 

Έχετε άποψη για Αυτο το dtuk που βάζουν οι αλλοι έξω ; Παράλληλος εγκέφαλος δεν ειναι;

 

Σορυ εαν εχει αναφερθεί και αλλου.

Αν είναι να πληρώσεις 450 λύρες αγγλίας (χωρίς μεταφορικά και χωρίς τηλεχειριστήριο κτλ) για ένα σύστημα τέτοιο, αμφιβόλου αποτελέσματος και aftersales service, γιατί να μην πληρώσεις ένα πρόγραμμα σε etuners-revlimit-pschiptuning-overload και να σου κοστίσει τα ίδια λεφτά (και σε κάποεις εταιρίες ίσως και λιγότερα) και να έχεις και aftersales?? :g:

 

Συν του ότι πες ότι έχουν το καλύτερο aftersales service στον κόσμο.

Πες ότι δεν απέδωσε όπως έπρεπε ή δεν "έκατσε" σωστά το σύστημα τι να κάνεις? θα στείλεις όλο το αμάξι Αγγλία?

 

Νομίζω ότι μπλέκεις μόνος σου χωρίς λόγο (κατά τη γνώμη μου πάντα).

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με αυτο που λες. Προτιμω και εγω τις εγχωριες λύσεις και κατι τετοιο θα κάνω καποια στιγμή.

 

Απλα το συζητάω έαν έχει καποιο θετικό η επιλογή συστήματος που δεν σου πειραζει τον εγκέφαλο σου , απλα βάζεις κάτι παράλληλο.

 

Ίσως για θέμα εγγυήσης εφοσον το αμάξι είναι ακόμα μέσα, ή για θέμα πουλάω το αμάξι και το κρατάω το κιτ για το επόμενο, με την κατάλληλη τροποποίηση.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με αυτο που λες. Προτιμω και εγω τις εγχωριες λύσεις και κατι τετοιο θα κάνω καποια στιγμή.

 

Απλα το συζητάω έαν έχει καποιο θετικό η επιλογή συστήματος που δεν σου πειραζει τον εγκέφαλο σου , απλα βάζεις κάτι παράλληλο.

 

Ίσως για θέμα εγγυήσης εφοσον το αμάξι είναι ακόμα μέσα, ή για θέμα πουλάω το αμάξι και το κρατάω το κιτ για το επόμενο, με την κατάλληλη τροποποίηση.

Το πρόβλημα με τους παράλληλους εγκεφάλους είναι η αξιοπιστία τους στο χρόνο αλλά και ότι είναι αυτό που είναι (παράλληλος).

Δηλαδή "μπερδεύει" τον μαμά εγκέφαλο για να πετύχει την απόδοση που σου υπόσχεται.

 

Αυτό κατά τη γνώμη μου κρύβει κινδύνους καθώς επηρεάζονται μόνο συγκεκριμένοι χάρτες απόδοσης και όχι όλοι οι χάρτες που επεμβαίνουν στη λειτουργία του μοτέρ.

Αντίθετα φτιάχνοντας/βάζοντας ένα πρόγραμμα που θα κουμπώσει πάνω στον εγκέφαλό σου (software update), δεν πειράζεις μόνο παραμέτρους απόδοσης αλλά και παραμέτρους αξιοπιστίας και ελέγχων (όπως αισθητήρες knock, θέση εκκέντροφόρων, θέση στα πεταλουδάκια της εισαγωγής, ευαισθησία γκαζιού, πιο επιθετικό ή λιγότερο επιθετό avance ανάλογα πάντα με την επιτευχθείσα πίεση κτλ-κτλ).

Κάτι που ο παράλληλος δεν μπορεί να πετύχει σε τόσο μεγάλη λεπτομέρεια.

 

Θα μου πεις, ποιός προγραμματιστής θα κάτσει να φτιάξει τις παραμέτρους από το "μηδέν" ώστε να σου φτιάξει ένα σωστό πρόγραμμα?

Θεωρητικά όλοι οι προγραμματιστές οφείλουν να το κάνουν αυτό και γι' αυτό τους πληρώνεις (δεν σου αλλάζουν λίγο το χάρτη πίεσης και "είμαστε οκ, με πληρώνεις και έφυγες" ;) ).

 

Προσωπικά θεωρώ τεράστιο πλεονέκτημα τη συμπεριφορά και την λήψη του afterasales. Γιατί πάντα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας τι θα γίνει αν κάτι δεν πάει καλά. Πχ κάνει κάτι περίεργα στα "μισόγκαζα" (εκεί είναι και το πιο δύσκολο στον προγραμματισμό) ή σου καίει πολύ σε σχέση με αυτό που έχουν άλλοι με το ίδιο αμάξι και setup με σένα.

Τι θα κάνεις αν δεν υπάρχει κοντά σου κάποιος dealer ??

βέβαια στην γενική περίπτωση που θα "κάτσει καλά" το πρόγραμμα, είναι δεν είναι δίπλα σου ο dealer, δε σε πολυνοιάζει. θεωρώ όμως (μιας και ρωτάς δημόσια τη γνώμη άλλων) να σου πω ότι "να φυλάς τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά" :)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

παιδία , επειδη κάπου έχασα το τηλέφωνο του Στέλιου απο τους e-tuners , αν το έχει κανεις που τους ξέρει και μπορει ας μου το στειλει με ενα πμ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λοιπόν επειδή είχα μάθει και εγω στα άλογα του S3 , πήγα την Τρίτη απο τον Κρίτωνα (etuners) που είχα να τον δω και καιρό και κουβεντιάσαμε και περάσαμε το πρόγραμμα.

Άλλωστε και το s3 στα παιδια το είχα ανεβάσει ( το πρώτο S3 που έφτιαξαν )

Καναμε και μερικές βόλτες στο δρόμο μετά. Η διάφορα ειναι θεαματική πια στο άνοιγμα, με πολύ δύναμη που την κρατάει ψηλά.

Κατα εκτίμηση και εμπειρία απο τόσα που εχει φτιάξει λεει οτι είμαστε στα 225 με 230 με ροπή γυρω στα 35κ ανάλογα και τη βενζίνη πάντα. Δυναμομετρο δεν πήγα και γενικά δε με αγχώνει να παω

Γενικά δε το εχω πιέσει πολύ ακομα σε μεγάλες ταχύτητες να δω αλλα δείχνει οτι εχει τη δύναμη μέχρι ψηλά. Απο κατανάλωση στην χαλαρή οδήγηση δεν άλλαξε κατι , ίσως μειωθεί και λιγο αλλα θα το δω αφού περάσει λίγος καιρός.

Παντως αυτός ο κινητήρας γενικά δείχνει οτι εχει περιθώρια να δώσει καλα νούμερα αλλα θα αρκεστώ σε αυτα για τωρα.

Κανα 18αρι ζαντολαστιχο θα ειναι η επόμενη αλλαγη μαλλον. Λολ

Τα παιδια ,οπως τα είχα γνωρίσει και στις αρχές τους , έτσι και τωρα , άψογοι και η δουλεια τους επαγγελματική.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο εμένα.Εγώ απ την προηγούμενη εβδομαδα έχω βαλει πρόγραμμα στον "Σάλια" προγραμματιστή του 0-400 και η διάφορα στο μοτέρ είναι τεραστια.Δυναμομετρηση ουτε εγώ εκανα ( στο μέλλον σίγουρα) αλλά η διάφορα σε σχέση με πριν και ελέω 19αριων ζαντολαστιχων είναι παραπανω απο αισθητή.Το αυτοκίνητο έπειτα το οδηγησα σε εθνική και σε κάθε ταχύτητα τράβαγε με μεγάλη άνεση.Το μονο που ρώτησα ηταν τι πίεση δουλεύει τώρα και μου είπε overboost 1,35 bar.Βαση αλλων που έχει φτιαξει το υπολογίζει στα 220ps.Η μονη μετατροπή που έχω μοτερικα είναι μια σκαστρα απο S3 8p κλειστού τύπου και ενα panel pipercross στο εργοστασιακό φιλτροκουτι.

Link to comment
Share on other sites

Αν και πολυ αισιόδοξο νούμερο για μονο προγράμμα σημασία εχει να το χαίρεσαι! Σίγουρα η αισθηση ειναι σαν να οδηγείς αλλο αυτοκίνητο! Η ροπή που κυμαίνεται τωρα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν και πολυ αισιόδοξο νούμερο για μονο προγράμμα σημασία εχει να το χαίρεσαι! Σίγουρα η αισθηση ειναι σαν να οδηγείς αλλο αυτοκίνητο! Η ροπή που κυμαίνεται τωρα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σε φαση να γνωρίζω εφ όσων δεν εκανα δυναμομετρηση.Ενα γενικό νουμερο που έχω ακούσει πως φτάνουν με πρόγραμμα είναι στα 31kgm

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ξεθάβω λίγο το θέμα μιας και το σκέφτομαι για τοποθέτηση προγράμματος. Κάτι συγκεκριμένο που προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Για 95αρα ή για 100αρα? Για 1.8 ή 2.0?

 

Εγώ εκεί έβαλα πρόγραμμα και υπόσχονται 250-260hp για τον 2λτ tfsi μου για 95αρα. Φάνηκαν πάντως τα άλογα στο δρόμο. Μαζεύονται πιο άνετα τα χιλιόμετρα χωρίς ξεσπάσματα κτλ. Το επιβεβαίωσαν και οι μετρήσεις μέσω torque όσο αυτό μπορει να λεει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.