vio Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Μμμμμμμμμ είδα και αυτό και ψήνομαι...... εάν κάνει τελικά...περιμένω απάντηση από ITG. 4η φωτό στην σειρά: http://www.audiclubsa.org.za/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1257175697%3Bstart=all Ισως (αν θέλετε και εσείς) να οργανώσουμε ενα event τύπου.. συγκριτικό εισαγωγών για tsi Εγώ απο την μεριά μου βάζω της AWE και της VF για συγκριτικό (το ποντάρισμα μου θα το βάλω στην AWE ) και φυσικά βάζω το vag-com και harry's gps Αν σας ενδιαφέρει, να το κανονίσουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Ισως (αν θέλετε και εσείς) να οργανώσουμε ενα event τύπου.. συγκριτικό εισαγωγών για tsi Εγώ απο την μεριά μου βάζω της AWE και της VF για συγκριτικό (το ποντάρισμα μου θα το βάλω στην AWE ) και φυσικά βάζω το vag-com και harry's gps Αν σας ενδιαφέρει, να το κανονίσουμε γιατί όχι? Ωραία η πρότασή σου Αλέξη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 (edited) φιλε dikonou oχι μην την βαλεις αυτην καλυτερα γιατι ειναι περιεργει η φαση με τον μαφ βαλε καλυτερα το βαρελακι και τελος να εχεις και το κεφαλι σου υσηχο δεν σου το προτεινω να το βαλεις γιατι τα ρεβο ειναι λιγο ευαισθητα στο θεμα εισαγωης βαλε κατι δοκιμασμενο Ας το ξεκινήσουμε λοιπόν Test εισαγωγών 1. VF Engineering (vio) 2. AWE Tuning (vio) 3. 4. 5. Test car: ??? Μετρήσεις VAG-COM (maf, boost, IAT κτλ) Μέτρηση επιπέδων ήχου (εύκολα με iphone) Μέτρηση στον δρόμο (iphone εκτός και αν κάποιος εχει vbox ή παρόμοιο και θέλει να συμμετέχει) Edited April 29, 2011 by vio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Καλησπερα! Εγω αφου εχω δοκιμασει και τις δυο VF ENGINEERING & EVOMS VFLOW TSI εχω να πω,μακραν καλητερη σε ηχο η evoms,αλλα και σε maf με 9g/s παραπανω διαβασμα,σε ακριβως ιδιο setup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GROUPA motorsport Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 (edited) Εγω πιστευω οτι και η k&n δουλευει πολυ καλα, με η χωρις το καπακι... Edited April 29, 2011 by groupa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanasiostsak Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 Καλησπερα! Βαζω την carbonio που εχω αποθηκη και την DBILLAS που φοραω επανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Καλησπερα! Βαζω την carbonio που εχω αποθηκη και την DBILLAS που φοραω επανω. Θανάση, η Carbonio κάνει σε 1.8TFSI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Παιδες οργανωστε το σοβαρα για να ανοιχτει τοπικ! Ενδιαφερον τεστ!Ευχομαι να γινει και στα 2λιτρα συνολα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted May 1, 2011 Author Share Posted May 1, 2011 Παιδες οργανωστε το σοβαρα για να ανοιχτει τοπικ! Ενδιαφερον τεστ!Ευχομαι να γινει και στα 2λιτρα συνολα! Ε νομίζω οτι είναι οτι καλύτερο μπορει να γίνει και ας στεναχωρήσει τελικά κάποιες επιλογές Είναι πολύ καλύτερο απο το να λέει ο καθε ενας τι νομίζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanasiostsak Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Θανάση, η Carbonio κάνει σε 1.8TFSI? Πρεπει να μπαινει,ειναι το κομματι που βιδωνει στο αμαξωμα στην εργοστασιακη θεση,light κατασταση ,τυπου ramair. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanasiostsak Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 (edited) Να και η DBILAS Edited May 1, 2011 by athanasiostsak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 (edited) Άρα προς το παρόν έχουμε προτάσεις από εισαγωγές: -DBILAS (athanasiostsak) -Carbonio (athanasiostsak) -AWE tuning (vio) -VF engineering (vio) -... Κανείς άλλος που τον ξεχνάω? groupA, εσύ μπορείς να δώσεις κάποια εισαγωγή για "τεστάρισμα"? Καλό είναι να βάλουμε και 2-3 οχήματα ώστε να έχουμε και σύγκριση σχετικά με το ποιά εισαγωγή δουλεύει καλύτερα και πού, μιας και δεν θα δουλεύουν όλες το ίδιο σε κάθε πρόγραμμα. Προσωπικά διαθέτω το αμάξι μου για δοκιμές. Προς το παρόν φοράω μόνο revo και εισαγωγή VF-engineering. Είχα σκοπό να το δυναμώσω (ic s3 + downpipe + καταλύτη hjs + revo2), αλλά αν είναι να γίνει μία (όσο το δυνατόν) καλύτερη δοκιμή για όσο το δυνατόν περισσότερες εισαγωγές σε 1.8TFSI, μπορώ φυσικά να περιμένω. Καλό είναι να υπάρχουν παραπάνω από 1 αμάξι που φοράει πρόγραμμα, οπότε να υπάρχει και σύγκριση ανάμεσα στα προγράμματα+συγκεκριμένη εισαγωγή. ή σε ένα συγκεκριμένο όχημα να μπουν 1-2-3-5 προγράμματα (αν κι αυτό θα πάρει ώρα και χωρίς adaption ίσως να μην αποδώσει το καλύτερο δυνατό το αμάξι). Μήπως να έρθουμε σε επαφή και με προγραμματιστές και με άλλους προμηθευτές εισαγωγών? (Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει επίσημα αυτό... ) Νομίζω ότι αξίζει σε όλους να δώσουμε μία ευκαιρία και όχι να βάλουν μόνο όσοι (τυχαίνει να) είναι χρήστες στο forum μας. Δ.Ο.?? Τι λέτε? Edited May 2, 2011 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 (edited) Μπά Γιώργο... μεταξύ μας και όσοι μπορέσουμε, αλλιώς θα γίνει μπέρδεμα μεγάλο.........Άποψή μου. Εάν μαζευτούν δυο τρία αυτοκίνητα με διαφορετικά προγράμματα, και έχετε τις εισαγωγές μπορείτε να βγάλετε κάποια συμπεράσματα... Και πατήματα όχι μόνο με 100% πεταλούδα..Κάντε και με μισόγκαζα, ανηφόρα, πάτα-άσε συνεχόμενο.... βρείτε πρώτα μια διαδρομή που να καλύπτει ένα ικανό πεδίο οδηγικών συνθηκών και μετά βούρ στις δοκιμές! Θα είναι κάτι μοναδικό και πραγματικά πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα!!!! Edited May 2, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Θα είναι κάτι μοναδικό και πραγματικά πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα!!!! Βαλτε εμπρος λεμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Μπά Γιώργο... μεταξύ μας και όσοι μπορέσουμε, αλλιώς θα γίνει μπέρδεμα μεγάλο.........Άποψή μου. Εάν μαζευτούν δυο τρία αυτοκίνητα με διαφορετικά προγράμματα, και έχετε τις εισαγωγές μπορείτε να βγάλετε κάποια συμπεράσματα... Και πατήματα όχι μόνο με 100% πεταλούδα..Κάντε και με μισόγκαζα, ανηφόρα, πάτα-άσε συνεχόμενο.... βρείτε πρώτα μια διαδρομή που να καλύμπτει ένα ικανό πεδίο οδηγικών συνθηκών και μετά βούρ στις δοκιμές! Θα είναι κάτι μοναδικό και πραγματικά πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα!!!! δε χάνουμε τίποτα να τους προσεγγίσουμε (πιστεύω). Σίγουρα αρκετοί από εμάς θα έχουμε το μεγαλύτερο μέρος των εισαγωγών ώστε να κάνουμε τεστ. Το θέμα είναι ότι με τις νέες εισαγωγές (πχ ΙΤG) ή αυτές που είναι πανάκριβες (τύπου carbon) δε θα τις έχει κάποιο μέλος (εκτός αν είμαστε τυχεροί) ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα. VBOX ή κάτι αντίστοιχο παίζει??? @vio έχεις καμιά καλή εφαρμοή στο iphone για 0-100km/h ή για μετρήσεις ρεπρίζ με GPS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 ITG θα έχω εγώ από αύριο αλλά είμαι Καρδίτσα να πάρει. Πολύ θα μου άρεσε να συμμετέχω σε κάτι τέτοιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted May 2, 2011 Author Share Posted May 2, 2011 Να και η DBILAS Εχει βγάλει η DBILAS για TSI μοτέρ? Γιατί η φωτο που εβαλες είναι απο 2.0 TFSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Καταρχήν να ανοίξουμε ενα νεο topic για να μην μπερδευόμαστε? 2ον,το test θα γινει σε 1.8 ή σε 2.0? 3ον θα γινει σε μαμα εγκεφαλο(χωρίς software εννοώ) 4ον.Θα γινει σε δυναμομετρο ή στον δρομο? 5ον.Καλό θα ηταν να δοκιμαστούν απο ιδιωτες και οχι απο επαγγελματίες ή προγραμματιστές γιατι μετα ίσως κάποιοι να λένε διάφορα,εχουν δει πολλά τα ματια μου. Ενας γνωστης vag com μπορεί να δει νούμερα. Επισης κάθε αμαξι δεν εχει διαφορα σε ιππους και στοκ που είναι?Οποτε οι δοκιμες θα γινουν σε 1 αυτοκινητο, σε εναν δρόμο,την ιδια μερα(ιδια θερμοκρασία περιβαλοντος). Καταλαβα σωστά? Μακαρι να βγει ακρη να ησυχασετε ολοι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Καταρχήν να ανοίξουμε ενα νεο topic για να μην μπερδευόμαστε? 2ον,το test θα γινει σε 1.8 ή σε 2.0? Για 1.8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Καταρχήν νομίζω ότι πρέπει να γίνει σε ελεγχόμενο περιβάλλον, με τις ίδιες συνθήκες, στο ίδιο αυτοκίνητο η κάθε μέτρηση. Δεν θα βγούν σωστά υμπεράσματα διαφορετικά - γνώμη μου.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Καταρχήν να ανοίξουμε ενα νεο topic για να μην μπερδευόμαστε? 2ον,το test θα γινει σε 1.8 ή σε 2.0? 3ον θα γινει σε μαμα εγκεφαλο(χωρίς software εννοώ) 4ον.Θα γινει σε δυναμομετρο ή στον δρομο? 5ον.Καλό θα ηταν να δοκιμαστούν απο ιδιωτες και οχι απο επαγγελματίες ή προγραμματιστές γιατι μετα ίσως κάποιοι να λένε διάφορα,εχουν δει πολλά τα ματια μου. Ενας γνωστης vag com μπορεί να δει νούμερα. Επισης κάθε αμαξι δεν εχει διαφορα σε ιππους και στοκ που είναι?Οποτε οι δοκιμες θα γινουν σε 1 αυτοκινητο, σε εναν δρόμο,την ιδια μερα(ιδια θερμοκρασία περιβαλοντος). Καταλαβα σωστά? Μακαρι να βγει ακρη να ησυχασετε ολοι... Αρίστο, το θέμα είναι να δοκιμαστούν 1) οι εισαγωγές σε 2-3 αμάξια που φορούν διαφορετικά προγράμματα ή βρίσκονται σε διαφορετικό επίπεδο βελτίωσης (εργοστασιακό - αν υπάρχει ακόμα κάποιος , μόνο πρόγραμμα και εισαγωγή, full stage 1) Δηλαδή διαδοχικά θα μπουν και στα 2-3 αμάξια όλες οι διαθέσιμες εισαγωγές. Καλύτερα να γίνουν οι μετρήσεις στο δρόμο (πχ ένα ή δύο πατήματα με 4η ή 3η από τις 1000rpm - προτιμώ την 3η για να μην "μαζεύουμε" πολλά km/h στις δοκιμές-, πάμε πίσω χαλαρά για αλλαγή εισαγωγής κοκ) 2) Θα πάρει σίγουρα αρκετή ώρα, αλλά θα βγάλουμε κάποια συμπεράσματα σχετικά με το ποιά εισαγωγή δουλεύει καλύτερα στο εκάστοτε επίπεδο βελτίωσης. 3) Το ιδανικό θα ήταν να βρεθούν 2-3 αμάξια που έχουν το ίδιο επίπεδο βελτίωσης (πχ μόνο εισαγωγή και πρόγραμμα ή μόνο πρόγραμμα) ώστε να βγάλουμε συμπέρασμα και για το ποιά εισαγωγή δουλεύει καλύτερα και με ποιό πρόγραμμα. 4) vag com βάζω εγώ, αλλά αναλύσεις δεν ξέρω να κάνω καλά. 5) προσωπικά μιλάω για 1.8TFSI, αλλά μπορούμε να κάνουμε και για 2.0TFSI την ίδια μέρα που θα κάνουμε και για 1.800, από τη στιγμή που θα έχουμε που θα έχουμε "μαζέψει" τις εισαγωγές. ΥΓ: έβαλα 1-2-3-4 για να γράψει κάποιος τις όποιες ενστάσεις του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Γιώργο αυτό όμως προϋποθέτει ότι κάποιος θα πιάσει τις ζεστές εισαγωγές, θα τις αφαιρέσει και θα κάνει τις δοκιμές με την ίδια θερμοκρασία εισαγωγής στο ίδιο αυτοκίνητο κλπ.. Για να βγει ασφαλές συμπέρασμα - κατά το δυνατό - πρέπει να γίνει μελέτη από πριν για τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η μέτρηση. Διαφορετικά δεν θα είναι αντικειμενική. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Γιώργο αυτό όμως προϋποθέτει ότι κάποιος θα πιάσει τις ζεστές εισαγωγές, θα τις αφαιρέσει και θα κάνει τις δοκιμές με την ίδια θερμοκρασία εισαγωγής στο ίδιο αυτοκίνητο κλπ.. Για να βγει ασφαλές συμπέρασμα - κατά το δυνατό - πρέπει να γίνει μελέτη από πριν για τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η μέτρηση. Διαφορετικά δεν θα είναι αντικειμενική. Δημήτρης Δημήτρη, θα "πυρώσει" μία εισαγωγή με 2 πατήματα??? (δε μιλάω για βελτίωση εκτεταμένη σαν τη δική σου αλλά άντε ο άλλος να είναι ΦΠΕ) Για μένα το μόνο που προϋποθέτει η όλη "φάση" είναι να μην φτάσουν τα αμάξια πυρωμένα στον χώρο "εκκίνησης" ή να τα αφήσουμε να κρυώσουν για να έχουνε και δυνατότητα "ξύλωσε-δέσε". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Πραγματικά καλό θα ηταν να γινει αυτό το τεστ αλλά στην πράξη είναι πολύ δύσκολο για τους λόγους που ανεφερα παραπανω,οπως και ο Δημήτρης. Επίσης θα πρέπει αν εχουμε ολες τις εισαγωγές του εμπορίου. Software με software εχει διαφορές οπότε τι συμπέρασμα θα βγαλεις? ίσως να βγει καπιο αποτελεσμα αλλά δεν ξερω αν ειναι ατιπροσωπευτικό. Γνωμη μου πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Δημήτρη, θα "πυρώσει" μία εισαγωγή με 2 πατήματα??? (δε μιλάω για βελτίωση εκτεταμένη σαν τη δική σου αλλά άντε ο άλλος να είναι ΦΠΕ) Για μένα το μόνο που προϋποθέτει η όλη "φάση" είναι να μην φτάσουν τα αμάξια πυρωμένα στον χώρο "εκκίνησης" ή να τα αφήσουμε να κρυώσουν για να έχουνε και δυνατότητα "ξύλωσε-δέσε". Η εισαγωγή δεν πυρώνει ποτέ. Η θερμοκρασία όμως εισαγωγής αλλάζει.. Επίσης η εισαγωγή ζεσταίνεται στο ρελαντί όχι στην κίνηση που σημαίνει θέλει μέτρηση πριν την τοποθέτηση και μετά κατά τη δοκιμή. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.