Jump to content

Αναλυση για Intake air(εισαγωγή αέρα)


Recommended Posts

Μμμμμμμμμ είδα και αυτό και ψήνομαι...... εάν κάνει τελικά...περιμένω απάντηση από ITG. 4η φωτό στην σειρά:

 

http://www.audiclubsa.org.za/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1257175697%3Bstart=all

Ισως (αν θέλετε και εσείς) να οργανώσουμε ενα event τύπου.. συγκριτικό εισαγωγών για tsi

Εγώ απο την μεριά μου βάζω της AWE και της VF για συγκριτικό (το ποντάρισμα μου θα το βάλω στην AWE :LaieA_014: )

και φυσικά βάζω το vag-com και harry's gps

 

Αν σας ενδιαφέρει, να το κανονίσουμε

Link to comment
Share on other sites

Ισως (αν θέλετε και εσείς) να οργανώσουμε ενα event τύπου.. συγκριτικό εισαγωγών για tsi

Εγώ απο την μεριά μου βάζω της AWE και της VF για συγκριτικό (το ποντάρισμα μου θα το βάλω στην AWE :LaieA_014: )

και φυσικά βάζω το vag-com και harry's gps

 

Αν σας ενδιαφέρει, να το κανονίσουμε

γιατί όχι? :sHa_thumbgoodjob:

Ωραία η πρότασή σου Αλέξη! :biggrinthumb:

Link to comment
Share on other sites

φιλε dikonou oχι μην την βαλεις αυτην καλυτερα γιατι ειναι περιεργει η φαση με τον μαφ βαλε καλυτερα το βαρελακι και τελος να εχεις και το κεφαλι σου υσηχο δεν σου το προτεινω να το βαλεις γιατι τα ρεβο ειναι λιγο ευαισθητα στο θεμα εισαγωης βαλε κατι δοκιμασμενο :new_thumright:

Ας το ξεκινήσουμε λοιπόν

 

Test εισαγωγών

1. VF Engineering (vio)

2. AWE Tuning (vio)

3.

4.

5.

 

Test car: ???

 

Μετρήσεις

VAG-COM (maf, boost, IAT κτλ)

Μέτρηση επιπέδων ήχου (εύκολα με iphone)

Μέτρηση στον δρόμο (iphone εκτός και αν κάποιος εχει vbox ή παρόμοιο και θέλει να συμμετέχει)

Edited by vio
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

 

Εγω αφου εχω δοκιμασει και τις δυο VF ENGINEERING & EVOMS VFLOW TSI εχω να πω,μακραν καλητερη σε ηχο η evoms,αλλα και σε maf με 9g/s παραπανω διαβασμα,σε ακριβως ιδιο setup :sHa_thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

Βαζω την carbonio που εχω αποθηκη και την DBILLAS που φοραω επανω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

Βαζω την carbonio που εχω αποθηκη και την DBILLAS που φοραω επανω.

Θανάση, η Carbonio κάνει σε 1.8TFSI?

Link to comment
Share on other sites

Παιδες οργανωστε το σοβαρα για να ανοιχτει τοπικ!

Ενδιαφερον τεστ!Ευχομαι να γινει και στα 2λιτρα συνολα! :sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

Παιδες οργανωστε το σοβαρα για να ανοιχτει τοπικ!

Ενδιαφερον τεστ!Ευχομαι να γινει και στα 2λιτρα συνολα! :sHa_thumbgoodjob:

Ε νομίζω οτι είναι οτι καλύτερο μπορει να γίνει και ας στεναχωρήσει τελικά κάποιες επιλογές

Είναι πολύ καλύτερο απο το να λέει ο καθε ενας τι νομίζει :sHa_thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Θανάση, η Carbonio κάνει σε 1.8TFSI?

Πρεπει να μπαινει,ειναι το κομματι που βιδωνει στο αμαξωμα στην εργοστασιακη θεση,light κατασταση ,τυπου ramair.

Link to comment
Share on other sites

Άρα προς το παρόν έχουμε προτάσεις από εισαγωγές:

 

-DBILAS (athanasiostsak)

-Carbonio (athanasiostsak)

-AWE tuning (vio)

-VF engineering (vio)

-...

 

Κανείς άλλος που τον ξεχνάω? :)

groupA, εσύ μπορείς να δώσεις κάποια εισαγωγή για "τεστάρισμα"? :)

 

Καλό είναι να βάλουμε και 2-3 οχήματα ώστε να έχουμε και σύγκριση σχετικά με το ποιά εισαγωγή δουλεύει καλύτερα και πού, μιας και δεν θα δουλεύουν όλες το ίδιο σε κάθε πρόγραμμα.

 

Προσωπικά διαθέτω το αμάξι μου για δοκιμές. :) Προς το παρόν φοράω μόνο revo και εισαγωγή VF-engineering.

Είχα σκοπό να το δυναμώσω (ic s3 + downpipe + καταλύτη hjs + revo2), αλλά αν είναι να γίνει μία (όσο το δυνατόν) καλύτερη δοκιμή για όσο το δυνατόν περισσότερες εισαγωγές σε 1.8TFSI, μπορώ φυσικά να περιμένω.

 

Καλό είναι να υπάρχουν παραπάνω από 1 αμάξι που φοράει πρόγραμμα, οπότε να υπάρχει και σύγκριση ανάμεσα στα προγράμματα+συγκεκριμένη εισαγωγή.

ή σε ένα συγκεκριμένο όχημα να μπουν 1-2-3-5 προγράμματα (αν κι αυτό θα πάρει ώρα και χωρίς adaption ίσως να μην αποδώσει το καλύτερο δυνατό το αμάξι).

 

Μήπως να έρθουμε σε επαφή και με προγραμματιστές και με άλλους προμηθευτές εισαγωγών? (Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει επίσημα αυτό... :g: )

Νομίζω ότι αξίζει σε όλους να δώσουμε μία ευκαιρία και όχι να βάλουν μόνο όσοι (τυχαίνει να) είναι χρήστες στο forum μας. :)

 

Δ.Ο.?? Τι λέτε? :sHa_friends:

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Μπά Γιώργο... μεταξύ μας και όσοι μπορέσουμε, αλλιώς θα γίνει μπέρδεμα μεγάλο.........Άποψή μου.

Εάν μαζευτούν δυο τρία αυτοκίνητα με διαφορετικά προγράμματα, και έχετε τις εισαγωγές μπορείτε να βγάλετε κάποια συμπεράσματα...

Και πατήματα όχι μόνο με 100% πεταλούδα..Κάντε και με μισόγκαζα, ανηφόρα, πάτα-άσε συνεχόμενο.... βρείτε πρώτα μια διαδρομή που να καλύπτει ένα ικανό πεδίο οδηγικών συνθηκών και μετά βούρ στις δοκιμές!

Θα είναι κάτι μοναδικό και πραγματικά πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα!!!!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Θα είναι κάτι μοναδικό και πραγματικά πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα!!!!

Βαλτε εμπρος λεμε :sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

Μπά Γιώργο... μεταξύ μας και όσοι μπορέσουμε, αλλιώς θα γίνει μπέρδεμα μεγάλο.........Άποψή μου.

Εάν μαζευτούν δυο τρία αυτοκίνητα με διαφορετικά προγράμματα, και έχετε τις εισαγωγές μπορείτε να βγάλετε κάποια συμπεράσματα...

Και πατήματα όχι μόνο με 100% πεταλούδα..Κάντε και με μισόγκαζα, ανηφόρα, πάτα-άσε συνεχόμενο.... βρείτε πρώτα μια διαδρομή που να καλύμπτει ένα ικανό πεδίο οδηγικών συνθηκών και μετά βούρ στις δοκιμές!

Θα είναι κάτι μοναδικό και πραγματικά πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα!!!!

δε χάνουμε τίποτα να τους προσεγγίσουμε (πιστεύω). :sHa_thumbgoodjob:

Σίγουρα αρκετοί από εμάς θα έχουμε το μεγαλύτερο μέρος των εισαγωγών ώστε να κάνουμε τεστ. Το θέμα είναι ότι με τις νέες εισαγωγές (πχ ΙΤG) ή αυτές που είναι πανάκριβες (τύπου carbon) δε θα τις έχει κάποιο μέλος (εκτός αν είμαστε τυχεροί) ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα. ;)

 

VBOX ή κάτι αντίστοιχο παίζει??? :g:

 

 

@vio

έχεις καμιά καλή εφαρμοή στο iphone για 0-100km/h ή για μετρήσεις ρεπρίζ με GPS? :LaieA_045:

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ανοίξουμε ενα νεο topic για να μην μπερδευόμαστε?

2ον,το test θα γινει σε 1.8 ή σε 2.0?

3ον θα γινει σε μαμα εγκεφαλο(χωρίς software εννοώ)

4ον.Θα γινει σε δυναμομετρο ή στον δρομο?

5ον.Καλό θα ηταν να δοκιμαστούν απο ιδιωτες και οχι απο επαγγελματίες ή προγραμματιστές

γιατι μετα ίσως κάποιοι να λένε διάφορα,εχουν δει πολλά τα ματια μου.

Ενας γνωστης vag com μπορεί να δει νούμερα.

Επισης κάθε αμαξι δεν εχει διαφορα σε ιππους και στοκ που είναι?Οποτε οι δοκιμες θα γινουν σε 1 αυτοκινητο,

σε εναν δρόμο,την ιδια μερα(ιδια θερμοκρασία περιβαλοντος).

 

Καταλαβα σωστά?

 

Μακαρι να βγει ακρη να ησυχασετε ολοι...:biggrinthumb:

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ανοίξουμε ενα νεο topic για να μην μπερδευόμαστε?

2ον,το test θα γινει σε 1.8 ή σε 2.0?

Για 1.8 :sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν νομίζω ότι πρέπει να γίνει σε ελεγχόμενο περιβάλλον, με τις ίδιες συνθήκες, στο ίδιο αυτοκίνητο η κάθε μέτρηση. Δεν θα βγούν σωστά υμπεράσματα διαφορετικά - γνώμη μου..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ανοίξουμε ενα νεο topic για να μην μπερδευόμαστε?

2ον,το test θα γινει σε 1.8 ή σε 2.0?

3ον θα γινει σε μαμα εγκεφαλο(χωρίς software εννοώ)

4ον.Θα γινει σε δυναμομετρο ή στον δρομο?

5ον.Καλό θα ηταν να δοκιμαστούν απο ιδιωτες και οχι απο επαγγελματίες ή προγραμματιστές

γιατι μετα ίσως κάποιοι να λένε διάφορα,εχουν δει πολλά τα ματια μου.

Ενας γνωστης vag com μπορεί να δει νούμερα.

Επισης κάθε αμαξι δεν εχει διαφορα σε ιππους και στοκ που είναι?Οποτε οι δοκιμες θα γινουν σε 1 αυτοκινητο,

σε εναν δρόμο,την ιδια μερα(ιδια θερμοκρασία περιβαλοντος).

 

Καταλαβα σωστά?

 

Μακαρι να βγει ακρη να ησυχασετε ολοι...:biggrinthumb:

 

Αρίστο, το θέμα είναι να δοκιμαστούν

 

1) οι εισαγωγές σε 2-3 αμάξια που φορούν διαφορετικά προγράμματα ή βρίσκονται σε διαφορετικό επίπεδο βελτίωσης (εργοστασιακό - αν υπάρχει ακόμα κάποιος :Party_fest39: , μόνο πρόγραμμα και εισαγωγή, full stage 1)

Δηλαδή διαδοχικά θα μπουν και στα 2-3 αμάξια όλες οι διαθέσιμες εισαγωγές.

Καλύτερα να γίνουν οι μετρήσεις στο δρόμο (πχ ένα ή δύο πατήματα με 4η ή 3η από τις 1000rpm - προτιμώ την 3η για να μην "μαζεύουμε" πολλά km/h στις δοκιμές-, πάμε πίσω χαλαρά για αλλαγή εισαγωγής κοκ)

 

2) Θα πάρει σίγουρα αρκετή ώρα, αλλά θα βγάλουμε κάποια συμπεράσματα σχετικά με το ποιά εισαγωγή δουλεύει καλύτερα στο εκάστοτε επίπεδο βελτίωσης.

 

3) Το ιδανικό θα ήταν να βρεθούν 2-3 αμάξια που έχουν το ίδιο επίπεδο βελτίωσης (πχ μόνο εισαγωγή και πρόγραμμα ή μόνο πρόγραμμα) ώστε να βγάλουμε συμπέρασμα και για το ποιά εισαγωγή δουλεύει καλύτερα και με ποιό πρόγραμμα.

 

4) vag com βάζω εγώ, αλλά αναλύσεις δεν ξέρω να κάνω καλά. :sSic_fever:

 

5) προσωπικά μιλάω για 1.8TFSI, αλλά μπορούμε να κάνουμε και για 2.0TFSI την ίδια μέρα που θα κάνουμε και για 1.800, από τη στιγμή που θα έχουμε που θα έχουμε "μαζέψει" τις εισαγωγές. :LaieA_014:

 

 

ΥΓ: έβαλα 1-2-3-4 για να γράψει κάποιος τις όποιες ενστάσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο αυτό όμως προϋποθέτει ότι κάποιος θα πιάσει τις ζεστές εισαγωγές, θα τις αφαιρέσει και θα κάνει τις δοκιμές με την ίδια θερμοκρασία εισαγωγής στο ίδιο αυτοκίνητο κλπ.. Για να βγει ασφαλές συμπέρασμα - κατά το δυνατό - πρέπει να γίνει μελέτη από πριν για τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η μέτρηση. Διαφορετικά δεν θα είναι αντικειμενική.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο αυτό όμως προϋποθέτει ότι κάποιος θα πιάσει τις ζεστές εισαγωγές, θα τις αφαιρέσει και θα κάνει τις δοκιμές με την ίδια θερμοκρασία εισαγωγής στο ίδιο αυτοκίνητο κλπ.. Για να βγει ασφαλές συμπέρασμα - κατά το δυνατό - πρέπει να γίνει μελέτη από πριν για τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η μέτρηση. Διαφορετικά δεν θα είναι αντικειμενική.

 

 

 

Δημήτρης

Δημήτρη, θα "πυρώσει" μία εισαγωγή με 2 πατήματα??? :g:

(δε μιλάω για βελτίωση εκτεταμένη σαν τη δική σου αλλά άντε ο άλλος να είναι ΦΠΕ)

 

Για μένα το μόνο που προϋποθέτει η όλη "φάση" είναι να μην φτάσουν τα αμάξια πυρωμένα στον χώρο "εκκίνησης" ή να τα αφήσουμε να κρυώσουν για να έχουνε και δυνατότητα "ξύλωσε-δέσε".

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά καλό θα ηταν να γινει αυτό το τεστ αλλά στην πράξη είναι πολύ δύσκολο για τους λόγους

που ανεφερα παραπανω,οπως και ο Δημήτρης.

Επίσης θα πρέπει αν εχουμε ολες τις εισαγωγές του εμπορίου.

Software με software εχει διαφορές οπότε τι συμπέρασμα θα βγαλεις?

ίσως να βγει καπιο αποτελεσμα αλλά δεν ξερω αν ειναι ατιπροσωπευτικό.

 

Γνωμη μου πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, θα "πυρώσει" μία εισαγωγή με 2 πατήματα??? :g:

(δε μιλάω για βελτίωση εκτεταμένη σαν τη δική σου αλλά άντε ο άλλος να είναι ΦΠΕ)

 

Για μένα το μόνο που προϋποθέτει η όλη "φάση" είναι να μην φτάσουν τα αμάξια πυρωμένα στον χώρο "εκκίνησης" ή να τα αφήσουμε να κρυώσουν για να έχουνε και δυνατότητα "ξύλωσε-δέσε".

 

Η εισαγωγή δεν πυρώνει ποτέ. Η θερμοκρασία όμως εισαγωγής αλλάζει.. Επίσης η εισαγωγή ζεσταίνεται στο ρελαντί όχι στην κίνηση που σημαίνει θέλει μέτρηση πριν την τοποθέτηση και μετά κατά τη δοκιμή.

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.