Jump to content

Audi A3 1.8T IHI turbo


Recommended Posts

Γιωργάρα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής topic πλέον σε νέο ή τη μετονομασία του σε ΙΗΙ + κ04... :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιωργάρα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής topic πλέον σε νέο ή τη μετονομασία του σε ΙΗΙ + κ04... :D

..+water meth (συμπληρώνω εγώ)
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Γιωργάρα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής topic πλέον σε νέο ή τη μετονομασία του σε ΙΗΙ + κ04... :D

Γιώργο μετονόμασε το topic σε "Αλλαγή σε κ04 και χάρισμα ΙΗΙ στον audidis"...

 

Καλές απολαύσεις και από εμένα Kem!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την εγκατάσταση του τούρμπο θέλω να σημείωσω τα εξής. Κατα καιρούς έχουμε ακούσει ότι θέλουμε αλλα ρακορ λαδιου νερού για Κ4 και αλλο πλακακι. Σε μενα δεν χρειάστηκε τίποτα απο αυτά τελικά. Χρησιμοποιηθηκαν τα εργοστασιακα ρακορ (δεν ξέρω κατα πόσο restricted είναι στη παροχή) και το πλακάκι που είχα φτιάξει για την ΙΗΙ.

Το μονο που χρειάστηκα ηταν ενα κολαρο με γωνία στην έξοδο του τούρμπο προς κουλερ επειδή εχω αλλάξει σωλήνα.

Μαλλον οι αλλαγές αυτές έχουν να κάνουν μονο με τα Α4 Β8;

 

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Aς κανω ενα updαte μετα απο καιρο..

 

- Κ04-064 turbo

- Wastegate Forge blue spring

- Συστημα εισαγωγης custom 80mm

- Συστημα εξαγωγης custom 76/70

- Σωληνα intercooler - turbo custom 60mm

- Μπουζι NGK BKR7EIX

- Πολλαπλασιαστες R8

- Intercooler S3

- Σκαστρα forge

- Φρενα Cupra

- 6φτερος φτιαχτος δισκος με οεμ βολαν 228mm

- Προγραμμα RevLimit

 

Το αμαξι δουλευει μηχανικη στο 1bar και στην χαμηλη πιεση στο 1.6over, 1,4 ct και 1,1-1,2 κοφτη. Συντομα θα γινει και ενας ελεγχος σωστης λειτουργιας και στην υψηλη πιεση λογω του οτι δεν μας το επετρεψε τοτε η μεταδοση.

Στις επομενες σκεψεις ειναι τα μπεκ απο 2λιτρο Golf MK6 καθως και βαλβιδες μαζι με ελατηρια βαλβιδων και retainers λογω των misfire που εμφανιζονται μετα τις 6000rpm υπο φορτιο αλλα και προληπτικη αντικατασταση της αντλιας υψηλης. Οσον αφορα τα ελατηρια και τις βαλβιδες εχω καταληξει στο κιτ της Ferrea, κοστος περιπου 800 ευρω. Το προβλημα των Misfire εχει δειξει οτι δεν λυνεται μονο με αντικατασταση των μπεκ οποτε θελει λιγο προσοχη για να μην καρφωσουμε καμια βαλβιδα στο τελος.

Την Κυριακη στο dyno θα πατησoυμε με την χαμηλη και ευελπιστω να δειξει κοντα στα 300..Ειδωμεν..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aς κανω ενα updαte μετα απο καιρο..

 

- Κ04-064 turbo

- Wastegate Forge blue spring

- Συστημα εισαγωγης custom 80mm

- Συστημα εξαγωγης custom 76/70

- Σωληνα intercooler - turbo custom 60mm

- Μπουζι NGK BKR7EIX

- Πολλαπλασιαστες R8

- Intercooler S3

- Σκαστρα forge

- Φρενα Cupra

- 6φτερος φτιαχτος δισκος με οεμ βολαν 228mm

- Προγραμμα RevLimit

 

Το αμαξι δουλευει μηχανικη στο 1bar και στην χαμηλη πιεση στο 1.6over, 1,4 ct και 1,1-1,2 κοφτη. Συντομα θα γινει και ενας ελεγχος σωστης λειτουργιας και στην υψηλη πιεση λογω του οτι δεν μας το επετρεψε τοτε η μεταδοση.

Στις επομενες σκεψεις ειναι τα μπεκ απο 2λιτρο Golf MK6 καθως και βαλβιδες μαζι με ελατηρια βαλβιδων και retainers λογω των misfire που εμφανιζονται μετα τις 6000rpm υπο φορτιο αλλα και προληπτικη αντικατασταση της αντλιας υψηλης. Οσον αφορα τα ελατηρια και τις βαλβιδες εχω καταληξει στο κιτ της Ferrea, κοστος περιπου 800 ευρω. Το προβλημα των Misfire εχει δειξει οτι δεν λυνεται μονο με αντικατασταση των μπεκ οποτε θελει λιγο προσοχη για να μην καρφωσουμε καμια βαλβιδα στο τελος.

Την Κυριακη στο dyno θα πατησoυμε με την χαμηλη και ευελπιστω να δειξει κοντα στα 300..Ειδωμεν..

μήπως να το μετανομάσεις το topic IHI and finally k04-064? :P

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου; βάλε πρώτα τα μπεκ, δες τι γίνεται και μετά όλα τα υπόλοιπα.

 

Τα ferrea έχω την εντύπωση ότι ειναι σκληρά ...... εάν κάνω λάθος βαράτε......

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου; βάλε πρώτα τα μπεκ, δες τι γίνεται και μετά όλα τα υπόλοιπα.

 

Τα ferrea έχω την εντύπωση ότι ειναι σκληρά ...... εάν κάνω λάθος βαράτε......

Πιστεύω οτι τα μπεκ λύνουν εν μέρει το πρόβλημα Δημήτρη αν και αυτο θα κάνω αρχικά.

Διοτι αν η πίεση εισαγωγής είναι τέτοια σε Χ φορτίο με Υ rpm τότε παλι δεν θα σφραγιζουν σωστά (εικασια κάνω).

Τώρα αν ειναι πιο σκληρα σε σχέση με ποια εννοείς τα supertech;

Link to comment
Share on other sites

Φίλος μου έβαλε φερεα αλλα δεν ξέρω εάν υπάρχουν σκληροτητες σε αυτά και κρατώντας όλα τα υπόλοιπα μαμά λύνοντας κάμποσα χλμ μετά είδε κοκόρια φθαρμένα 2 τον αριθμό. Εάν θυμάμαι καλά τον όρο.

Αλλα και πάλι κάθε αμάξι ειναι μια περίπτωση απο μόνο του.

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου; βάλε πρώτα τα μπεκ, δες τι γίνεται και μετά όλα τα υπόλοιπα.

 

Τα ferrea έχω την εντύπωση ότι ειναι σκληρά ...... εάν κάνω λάθος βαράτε......

 

Είναι πράγματι μήτσο..

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Φίλος μου έβαλε φερεα αλλα δεν ξέρω εάν υπάρχουν σκληροτητες σε αυτά και κρατώντας όλα τα υπόλοιπα μαμά λύνοντας κάμποσα χλμ μετά είδε κοκόρια φθαρμένα 2 τον αριθμό. Εάν θυμάμαι καλά τον όρο.

Αλλα και πάλι κάθε αμάξι ειναι μια περίπτωση απο μόνο του.

Μόνο ελατήρια ή και βαλβιδες;

 

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ελατήρια και όχι κοκόρια αλλα ωστηρια ήταν εκτός ανεκτών οριων.

Τι ειναι τα κοκορια?

μηπως ειναι κατι μεταλλικα δαχτυλιδια που χρισημοποιουνται σαν βασεις για να ''καθονται'' σωστα τα ελατηρια?

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι εδώ που δείχνει το δάκτυλό μου φιλαράκι :

 

DSC05571.jpg

 

 

Δημήτρης

ναι ρε φιλαρακι τα θυμαμαι γιατι εχω αλλαξει κ εγω ελατηρια λογω misfire κ λεω δεν γινεται να μην ειχε πακετο η φερεα μαζι με ελατηρια κ retainers

ωστοσο αυτο που εγραψε ο Δημητρης (dikonou) παραπανω με προβληματισε...αν και δεν εχω φερεα αλλα σουπερτεκ!!!!

 

Υ.Γ. νομιζα οτι retainers = κοκορια (ελληνιστι) αλλα με διαφωτισες...

Edited by Van.Leb
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι ρε φιλαρακι τα θυμαμαι γιατι εχω αλλαξει κ εγω ελατηρια λογω misfire κ λεω δεν γινεται να μην ειχε πακετο η φερεα μαζι με ελατηρια κ retainers

ωστοσο αυτο που εγραψε ο Δημητρης (dikonou) παραπανω με προβληματισε...αν και δεν εχω φερεα αλλα σουπερτεκ!!!!

 

Υ.Γ. νομιζα οτι retainers = κοκορια (ελληνιστι) αλλα με διαφωτισες...

Ναι με χυλοπίτες....

Link to comment
Share on other sites

Νταξ ρε μη βαράτε μια μλκια είπα.....κερνάω κόκορα κρασάτο άμα κατεβω

Κερνα τον Νασσο σιγουρα...απ οτι φαινεται του ανοιξε η ορεξη...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά οταν αλλαζεις ελατήρια καλο ειναι να αλλάξεις και τις βαλβίδες Βαγγέλη και για τον λογο που αναφέρει ο Δημήτρης (dikonou)

 

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.