Kavouras Posted July 27, 2016 Share Posted July 27, 2016 Γιωργάρα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής topic πλέον σε νέο ή τη μετονομασία του σε ΙΗΙ + κ04... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted July 27, 2016 Author Share Posted July 27, 2016 Γιωργάρα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής topic πλέον σε νέο ή τη μετονομασία του σε ΙΗΙ + κ04... ..+water meth (συμπληρώνω εγώ) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audidis Posted July 27, 2016 Share Posted July 27, 2016 Γιωργάρα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής topic πλέον σε νέο ή τη μετονομασία του σε ΙΗΙ + κ04... Γιώργο μετονόμασε το topic σε "Αλλαγή σε κ04 και χάρισμα ΙΗΙ στον audidis"... Καλές απολαύσεις και από εμένα Kem! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted July 28, 2016 Author Share Posted July 28, 2016 Σχετικά με την εγκατάσταση του τούρμπο θέλω να σημείωσω τα εξής. Κατα καιρούς έχουμε ακούσει ότι θέλουμε αλλα ρακορ λαδιου νερού για Κ4 και αλλο πλακακι. Σε μενα δεν χρειάστηκε τίποτα απο αυτά τελικά. Χρησιμοποιηθηκαν τα εργοστασιακα ρακορ (δεν ξέρω κατα πόσο restricted είναι στη παροχή) και το πλακάκι που είχα φτιάξει για την ΙΗΙ. Το μονο που χρειάστηκα ηταν ενα κολαρο με γωνία στην έξοδο του τούρμπο προς κουλερ επειδή εχω αλλάξει σωλήνα. Μαλλον οι αλλαγές αυτές έχουν να κάνουν μονο με τα Α4 Β8; Sent from my SM-G800F using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 Aς κανω ενα updαte μετα απο καιρο.. - Κ04-064 turbo - Wastegate Forge blue spring - Συστημα εισαγωγης custom 80mm - Συστημα εξαγωγης custom 76/70 - Σωληνα intercooler - turbo custom 60mm - Μπουζι NGK BKR7EIX - Πολλαπλασιαστες R8 - Intercooler S3 - Σκαστρα forge - Φρενα Cupra - 6φτερος φτιαχτος δισκος με οεμ βολαν 228mm - Προγραμμα RevLimit Το αμαξι δουλευει μηχανικη στο 1bar και στην χαμηλη πιεση στο 1.6over, 1,4 ct και 1,1-1,2 κοφτη. Συντομα θα γινει και ενας ελεγχος σωστης λειτουργιας και στην υψηλη πιεση λογω του οτι δεν μας το επετρεψε τοτε η μεταδοση. Στις επομενες σκεψεις ειναι τα μπεκ απο 2λιτρο Golf MK6 καθως και βαλβιδες μαζι με ελατηρια βαλβιδων και retainers λογω των misfire που εμφανιζονται μετα τις 6000rpm υπο φορτιο αλλα και προληπτικη αντικατασταση της αντλιας υψηλης. Οσον αφορα τα ελατηρια και τις βαλβιδες εχω καταληξει στο κιτ της Ferrea, κοστος περιπου 800 ευρω. Το προβλημα των Misfire εχει δειξει οτι δεν λυνεται μονο με αντικατασταση των μπεκ οποτε θελει λιγο προσοχη για να μην καρφωσουμε καμια βαλβιδα στο τελος. Την Κυριακη στο dyno θα πατησoυμε με την χαμηλη και ευελπιστω να δειξει κοντα στα 300..Ειδωμεν.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Aς κανω ενα updαte μετα απο καιρο.. - Κ04-064 turbo - Wastegate Forge blue spring - Συστημα εισαγωγης custom 80mm - Συστημα εξαγωγης custom 76/70 - Σωληνα intercooler - turbo custom 60mm - Μπουζι NGK BKR7EIX - Πολλαπλασιαστες R8 - Intercooler S3 - Σκαστρα forge - Φρενα Cupra - 6φτερος φτιαχτος δισκος με οεμ βολαν 228mm - Προγραμμα RevLimit Το αμαξι δουλευει μηχανικη στο 1bar και στην χαμηλη πιεση στο 1.6over, 1,4 ct και 1,1-1,2 κοφτη. Συντομα θα γινει και ενας ελεγχος σωστης λειτουργιας και στην υψηλη πιεση λογω του οτι δεν μας το επετρεψε τοτε η μεταδοση. Στις επομενες σκεψεις ειναι τα μπεκ απο 2λιτρο Golf MK6 καθως και βαλβιδες μαζι με ελατηρια βαλβιδων και retainers λογω των misfire που εμφανιζονται μετα τις 6000rpm υπο φορτιο αλλα και προληπτικη αντικατασταση της αντλιας υψηλης. Οσον αφορα τα ελατηρια και τις βαλβιδες εχω καταληξει στο κιτ της Ferrea, κοστος περιπου 800 ευρω. Το προβλημα των Misfire εχει δειξει οτι δεν λυνεται μονο με αντικατασταση των μπεκ οποτε θελει λιγο προσοχη για να μην καρφωσουμε καμια βαλβιδα στο τελος. Την Κυριακη στο dyno θα πατησoυμε με την χαμηλη και ευελπιστω να δειξει κοντα στα 300..Ειδωμεν.. μήπως να το μετανομάσεις το topic IHI and finally k04-064? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 (edited) Γνώμη μου; βάλε πρώτα τα μπεκ, δες τι γίνεται και μετά όλα τα υπόλοιπα. Τα ferrea έχω την εντύπωση ότι ειναι σκληρά ...... εάν κάνω λάθος βαράτε...... Edited November 18, 2016 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 Γνώμη μου; βάλε πρώτα τα μπεκ, δες τι γίνεται και μετά όλα τα υπόλοιπα. Τα ferrea έχω την εντύπωση ότι ειναι σκληρά ...... εάν κάνω λάθος βαράτε...... Πιστεύω οτι τα μπεκ λύνουν εν μέρει το πρόβλημα Δημήτρη αν και αυτο θα κάνω αρχικά. Διοτι αν η πίεση εισαγωγής είναι τέτοια σε Χ φορτίο με Υ rpm τότε παλι δεν θα σφραγιζουν σωστά (εικασια κάνω). Τώρα αν ειναι πιο σκληρα σε σχέση με ποια εννοείς τα supertech; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Φίλος μου έβαλε φερεα αλλα δεν ξέρω εάν υπάρχουν σκληροτητες σε αυτά και κρατώντας όλα τα υπόλοιπα μαμά λύνοντας κάμποσα χλμ μετά είδε κοκόρια φθαρμένα 2 τον αριθμό. Εάν θυμάμαι καλά τον όρο. Αλλα και πάλι κάθε αμάξι ειναι μια περίπτωση απο μόνο του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Γνώμη μου; βάλε πρώτα τα μπεκ, δες τι γίνεται και μετά όλα τα υπόλοιπα. Τα ferrea έχω την εντύπωση ότι ειναι σκληρά ...... εάν κάνω λάθος βαράτε...... Είναι πράγματι μήτσο.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Είναι πράγματι μήτσο.. Δημήτρης εμένα πάλι που μου αρέσουν τα πιο σκληρά, τι να κάνω? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Αποτοξίνωση! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Με χαμηλή και 1.2 πίεση ψηλά κοντά στα 320 να περιμένεις και 44 ροπή. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 Φίλος μου έβαλε φερεα αλλα δεν ξέρω εάν υπάρχουν σκληροτητες σε αυτά και κρατώντας όλα τα υπόλοιπα μαμά λύνοντας κάμποσα χλμ μετά είδε κοκόρια φθαρμένα 2 τον αριθμό. Εάν θυμάμαι καλά τον όρο. Αλλα και πάλι κάθε αμάξι ειναι μια περίπτωση απο μόνο του. Μόνο ελατήρια ή και βαλβιδες; Sent from my SM-G800F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Μόνο ελατήρια και όχι κοκόρια αλλα ωστηρια ήταν εκτός ανεκτών οριων. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Μόνο ελατήρια και όχι κοκόρια αλλα ωστηρια ήταν εκτός ανεκτών οριων. Τι ειναι τα κοκορια? μηπως ειναι κατι μεταλλικα δαχτυλιδια που χρισημοποιουνται σαν βασεις για να ''καθονται'' σωστα τα ελατηρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Eδώ Βαγγελάρα : Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Eδώ Βαγγελάρα : Δημήτρης ευχαριστω Δημητρη...μπερδευτικα με τα retainer ρε φιλε.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Αυτά είναι εδώ που δείχνει το δάκτυλό μου φιλαράκι : Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 (edited) Αυτά είναι εδώ που δείχνει το δάκτυλό μου φιλαράκι : Δημήτρης ναι ρε φιλαρακι τα θυμαμαι γιατι εχω αλλαξει κ εγω ελατηρια λογω misfire κ λεω δεν γινεται να μην ειχε πακετο η φερεα μαζι με ελατηρια κ retainers ωστοσο αυτο που εγραψε ο Δημητρης (dikonou) παραπανω με προβληματισε...αν και δεν εχω φερεα αλλα σουπερτεκ!!!! Υ.Γ. νομιζα οτι retainers = κοκορια (ελληνιστι) αλλα με διαφωτισες... Edited November 18, 2016 by Van.Leb 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NASSOS Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 ναι ρε φιλαρακι τα θυμαμαι γιατι εχω αλλαξει κ εγω ελατηρια λογω misfire κ λεω δεν γινεται να μην ειχε πακετο η φερεα μαζι με ελατηρια κ retainers ωστοσο αυτο που εγραψε ο Δημητρης (dikonou) παραπανω με προβληματισε...αν και δεν εχω φερεα αλλα σουπερτεκ!!!! Υ.Γ. νομιζα οτι retainers = κοκορια (ελληνιστι) αλλα με διαφωτισες... Ναι με χυλοπίτες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Νταξ ρε μη βαράτε μια μλκια είπα.....κερνάω κόκορα κρασάτο άμα κατεβω 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Νταξ ρε μη βαράτε μια μλκια είπα.....κερνάω κόκορα κρασάτο άμα κατεβω Κερνα τον Νασσο σιγουρα...απ οτι φαινεται του ανοιξε η ορεξη... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 (edited) Κανονικά οταν αλλαζεις ελατήρια καλο ειναι να αλλάξεις και τις βαλβίδες Βαγγέλη και για τον λογο που αναφέρει ο Δημήτρης (dikonou) Sent from my SM-G800F using Tapatalk Edited November 18, 2016 by KeM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Νταξ ρε μη βαράτε μια μλκια είπα.....κερνάω κόκορα κρασάτο άμα κατεβωΕγω τσάι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.