Jump to content

Recommended Posts

Posted

Τη συγκεκριμένη τη χαλβάδιαζες καιρό απ΄ ό,τι ξέρω! Δώσε πόνο φιλαράκι! 120 uber alles ;)

 

 

Δημήτρης

Ναι φίλε,τη ζαχάρωνα εδώ και μήνες. Η απόφαση ανάμεσα σε Κ04 και ΙΗΙ ήταν δύσκολη,αλλά η πλάστιγγα τελικά έγειρε προς Κ04.

 

Δεν άντεξες και πολύ..........

Πάω να δω τι φτιάχνεις......

Και πολύ άντεξα,χαχαχα!

  • Like 2
Posted

Η τουρμπινίτσα μπήκε αλλά δεν κατάφερα να ρυθμίσω,λόγω φόρτου εργασίας.

Πρώτες εντυπώσεις σε σχέση με την Κ03: Μέχρι τις 2800-2900 rpm πάει ατούρμπιστο,πολύ χαλαρά.

Στις 3100 με 3η είδα 1 bar, αλλά δεν ανοίγω παραπάνω μέχρι να ρυθμίσω,την επόμενη εβδομάδα.

Μέχρι τότε,χαλαρά και περιμένω να δώ τον "πόλεμο" στις υψηλές στροφές.

  • Like 4
Posted (edited)

Όλα με το καλό Παναγιώτη. Τι νούμερα περιμένεις στο περίπου? Overload θα φτιάξεις πρόγραμμα?

Edited by kalatzos
  • Like 1
Posted

Μετά από μια σύντομη κουβέντα με τον προγραμματιστή θα πάμε γύρω στα 320 hp και από ροπή στα 40-41 κιλά για να προστατέψουμε τον μαμά δίσκο. Μετά την αλλάγή δίσκου θα δώσουμε κι άλλο.

Ελπίζω να καταφέρω να ρυθμίζω και να μην πατινάρει από την αρχή!

  • Like 2
Posted

Όλα με το καλό Παναγιώτη. Τι νούμερα περιμένεις στο περίπου? Overload θα φτιάξεις πρόγραμμα?

Ναι Γιάννη,συνεχίζω με Overload.

  • Like 1
Posted

Μετά από μια σύντομη κουβέντα με τον προγραμματιστή θα πάμε γύρω στα 320 hp και από ροπή στα 40-41 κιλά για να προστατέψουμε τον μαμά δίσκο. Μετά την αλλάγή δίσκου θα δώσουμε κι άλλο.

Ελπίζω να καταφέρω να ρυθμίζω και να μην πατινάρει από την αρχή!

Πάνο όλα τα αυτά τα ωραία, θα γίνουν χωρίς να αλλάξεις τίποτα από τα σωθικά του μοτέρ ??? Είσαι ο ήρωας μας ( όλων των 120 hp ) !!! Δώσε πόνο !!!  :sHa_friends:

  • Like 2
Posted

Μια χαρά. Θα είσαι με 320 άλογα με το μαμά δίσκο έστω και αρχικά? Θα αντέξει?

Posted

Aπ' όσο γνωρίζω και τα υπόλοιπα παιδιά με Κ04 σε Β8 κάπου εκεί κινουνται σε ιπποδυναμη,αν όχι λίγο παραπάνω.

Ο δισκος καταπονείται από την ροπή κυρίως σε χαμηλες στροφές.Με σχετικά χαμηλό overboost ίσως να μην έχω ιδιαίτερο πρόβλημα.

Όλα αυτά βέβαια είναι φιλολογικές συζητήσεις. Σύντομα θα μου-μας λυθούν πολλές απορίες!

  • Like 2
Posted

Μετά από μια σύντομη κουβέντα με τον προγραμματιστή θα πάμε γύρω στα 320 hp και από ροπή στα 40-41 κιλά για να προστατέψουμε τον μαμά δίσκο. Μετά την αλλάγή δίσκου θα δώσουμε κι άλλο.

Ελπίζω να καταφέρω να ρυθμίζω και να μην πατινάρει από την αρχή!

 

Audi S4 1.8.....

Καταλαβαίνεις ότι εκτός από το δίσκο σου πατινάρεις και το μυαλό μας, έτσι????

Καλή επιτυχία ρε Παναγιώτη!!!

  • Like 4
Posted

Audi S4 1.8.....

Καταλαβαίνεις ότι εκτός από το δίσκο σου πατινάρεις και το μυαλό μας, έτσι????

Καλή επιτυχία ρε Παναγιώτη!!!

Χαχαχαχα,καλό! Πάντως ,δεν κάνω και κάτι πρωτοποριακό. Έχουν προηγηθεί άλλα παιδιά,όπως ο Xristoskor,ο rabbit,o A5 Volos κ.α.Οι λύσεις υπάρχουν έτοιμες.

Posted

Ναι αλλα μην ξεχνας οτι ειναι το πρωτο 120αρι που χτυπαει στα ισια τα 160αρια.....Πολεμος!

  • Like 1
Posted

Παναγιώτη φαντάζομαι εχεις κανει την παραγγελια σου.Μιλάμε για την bolt on λύση έτσι δεν είναι;Όχι για την 064 τροποποιημενη... Ίσως λίγο να βιαστηκες...χτυπά ενα τηλέφωνο οποτε και αν μπορεσεις...μην δημιουργήσω έξτρα διάλογο εδώ.

Posted

Υπαρχει λυση αναμεσα στην παροχη της Κ04 και της ΙΗΙ. Πιστευω οτι στα δικινητα ειναι θεμα η ροπη.Μην βλεπεις που εμενα το quattro δεν νιωθει.Καλως να σου ερθει οπως το θες Παναγιωτη!!!

  • Like 1
Posted

Υπαρχει λυση αναμεσα στην παροχη της Κ04 και της ΙΗΙ. Πιστευω οτι στα δικινητα ειναι θεμα η ροπη.Μην βλεπεις που εμενα το quattro δεν νιωθει.Καλως να σου ερθει οπως το θες Παναγιωτη!!!

 

Για όσους δεν το έχουν δει.Αν έχεις avcr κάνεις παπάδες που λένε,εδώ στο βίντεο φαίνεται αρκετά καλά.Απο ότι

φαίνεται στο βίντεο,χωρίς να ξέρω αν έχει ρυθμισεις για διαφορετικό boost στην κάθε ταχύτητα για τα χαζοσπινιαρίσματα,

βλέπετε και διαφορετική πίεση σε όλο το φάσμα των στροφών,όπου με κάτι τέτοιο κρατάς φυλαγμένη την ροπή.

 

Δείτε το και θα καταλάβετε:

  • Like 1
Posted

PBC παιρνει αυτος που θελει την κορυφή στα boost Controler. Απλα δεν ειναι μουρατο. Μπορεις ομως πραγματικα να ρυθμισεις ο,τι θες και οπως το θες.

Το ρυθμιζεις ομως μια φορα και ξενοιαζεις.

Αλλα φυσικα το πληρωνεις και αντιστοιχα. (500€ η "απλη" εκδοση και 800+€ η φουλ)

 

 

Sent using dark force

  • Like 1
Posted

Ουδεμία σχέση η απόδοση του εκάστοτε αυτοκινήτου με το εκάστοτε setup στο δρόμο σε σχέση με δυναμομετρο. Ακόμα και μεταξύ ίδιων φαινομενικά αυτοκινήτων, υπάρχουν διαφορες παντα στην απόδοση. Γενικά το Β8 δεν ειναι σπιρτοζο και αυτο οφείλεται και στο κιβώτιο του, που ειναι μακρύ. Απλα μην θεωρηθεί ότι πετάει με ΚΟ4, ενώ με Καλορυθμισμένη ΙΗΙ ειναι αργό.

 

 

Δημήτρης

  • Like 4
Posted

Ορθά τα λες αν και καθήμενος.

 

 

Sent using dark force

  • Like 2
Posted

Καλοριζικο να ειναι και απροβληματιστο....θεωρω οτι για να δεις νουμερα με την k04 πρεπει να την δουλεψεις ανεβαζοντας πιεση....τα 320 που ζητας θελουν 1,5+ bar αρα ο δισκος σου δεν θα την παλεψει και πολυ....βαλε πλανο για δισκο.

  • Like 1
Posted

Καλοριζικο να ειναι και απροβληματιστο....θεωρω οτι για να δεις νουμερα με την k04 πρεπει να την δουλεψεις ανεβαζοντας πιεση....τα 320 που ζητας θελουν 1,5+ bar αρα ο δισκος σου δεν θα την παλεψει και πολυ....βαλε πλανο για δισκο.

Ευχαριστώ Νάσσο! Ο δίσκος είναι ήδη στα πλάνα μου και γνωρίζω πως ίσως να μην καταφέρω να ρυθμίσω σωστά με τον "μαμά".Θα δείξει.

Posted

Σήμερα έγινε μια αρχική ρύθμιση στο πρόγραμμα αλλά δεν μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε λόγω βροχής.

Το αποτέλεσμα είναι γραμμικό χωρίς κομπιάσματα-κοψίματα  μέχρι τις 6000 rpm.Μετά παρουσιάστηκαν κάποια misfires που θα αντιμετωπιστούν ρίχνοντας λίγο την πίεση ψηλά.

Μέχρι στιγμής είδα 1.35-1.4 bar στον κόφτη χωρίς over.

Η ροπή έχει κρατηθεί χαμηλά,κάτω από 40 κιλά.Συγκεκριμένα, από τις 3200 rpm μέχρι τον κόφτη η ροπή είναι στα 39 κιλά.

Ο maf  έδειξε 248 gr/sec,δηλαδή περιπου 320 άλογα.

Μου άρεσε πιο πολύ απ'ολα ότι δεν κατάλαβα lag από την Κ04 σε σχέση με την K03.

  • Like 12
Posted

Πολύ καλό αποτέλεσμα Παναγιώτη! Εύγε! Και το επιβεβαιώνω μιας και ήμουν αυτόπτης μάρτυρας στη βόλτα που κάναμε με τον Δημήτρη! Το εργαλείο πραγματικά πυροβολαει. Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ειναι ότι έχει τρομερές επιδόσεις αλλα πάντα μέσα σε πολιτισμένα πλαίσια. Γραμμικά και όμορφα χωρίς όμως να προλαβαίνεις να μετράς τα χιλιόμετρα που κατεβάζει!

  • Like 1
Posted

Τούμπανο !! Μπράβο Πανο !!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Posted (edited)

Χωρίς να μιλήσω περί λειτουργίας και διάφορα άλλα έχω απλά να σου πω πως,η όλη αυτή διαδικασία είναι αυτό που

θα σου μείνει περισσότερο,είτε ευκολία,είτε λίγο ταλαιπωρία μέχρι να τελειώσεις.Χωρίς να έχω δει αποτελέσματα,εύχομαι

ΕΣΥ πρώτα να το ευχαριστηθείς και πιστεψε με,να μην στεναχωριέσαι για τίποτα.Δεν θα μπω στην διαδικασία να σχολιάσω

κάτι παραπάνω,εύχομαι οτι έκανα και πριν καν ξεκινήσεις.Τα νουμερα δεν παίζουν ρόλο,απροβλημάτιστο και πάνω απ'όλα

μια σωστή λειτουργία!

 

Παναγιώτη περιμένω με πολύ αγωνία τα τελικά αποτελέσματα και όλη αυτήν την διαδικασία που διανύεις τώρα,πιστεψε με την

παρακολουθώ με αγωνία! :sHa_friends:

Edited by ChRiS82
Posted

Eπειδή το αυτοκίνητο του Πάνου, το έλιωσα κυριολεκτικά σήμερα (αφού και ο ίδιος ομολόγησε ότι δεν έχει οδηγήσει ποτέ το αυτοκίνητό του έτσι!!), μπορώ να πω ότι πραγματικά άξιζε η προσπάθεια. Έχει πολύ καλό φάσμα λειτουργίας, ξεκινώντας σχετικά χαμηλά (κάπου στις 3000 σαλ) αλλά έχει επίσης ρυθμίσει το πρόγραμμα με αρκετή ροπή από σχετικά χαμηλά, ώστε το αυτοκίνητο λειτουργεί πολύ ομαλά και σχεδόν ξεχνάς το τούρμπο, το οποίο όμως δείχνει τις διαθέσεις του, όταν ξεπεράσεις τις 5000 σαλ. Παρόλες τις διαστάσεις του τούρμπο, ο κινητήρας τουρμπίζει νωρίς και αποδίδει πολύ καλά, κατά τη γνώμη μου, όντως χωρίς την παραμικρή υστέρηση, σε κάθε πατημα του γκαζιού. Πιστεύω ότι εκμεταλλεύεται δε πλήρως την εισαγωγή, που ρουφάει αβέρτα και ακούγεται χαρακτηριστικά. Παναγιώτη φιλαράκι να το χαίρεσαι, πραγματικά απέδωσε πολύ καλά, θεωρώ ότι ένα μπράβο πρέπει να πάει, εκτός από τον ιδιοκτήτη και στον προγραμματιστή που το ρύθμισε πολύ καλά, κατά τη γνώμη μου. Απλώνει χιλιόμετρα γρήγορα και ευχάριστα, χωρίς να κουράζει. Το μόνο σίγουρο που χρειάζεται το αυτοκίνητο τώρα είναι μια σκληρότερη ανάρτηση και ένα ζευγάρι δυνατά φρένα, γιατί μαζεύει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα!

Καλορίζικο φιλαράκι!

 

 

Δημήτρης

  • Like 5

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.