PanA4 Posted May 25, 2017 Author Posted May 25, 2017 Την περασμένη Δευτέρα παρέλαβα τον διαχύτη. Ανοίγοντας τον, να η έκπληξη. Αυτή τη φορά είχε δύο ανοίγματα αλλά για μια στρογγυλή μπούκα. Πάλι τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο. Τελικά οRieger για απλό προφυλακτηρα βγαίνει με ένα άνοιγμα από αριστερά όπως όλα τα 1.8,δύο ανοίγματα για τις δικές τους μπουκες και δύο για στρογγυλες. Οπότε ή τον κόβω ή αλλάζω μπουκες, σκέφτηκα. Τελικά τον έκοψα! Επίσης μπήκε η αεροτομή σε λευκό, βαφτηκε μαύρο το μπροστινό φιλετακι και αφού κατέβηκε ο μπροστινός προφυλακτηρας, η τραβερσα ασταρωθηκε και βαφτηκε μαύρη επίσης. Παρακάτω μερικές βιαστικες φωτογραφίες. 10
Van.Leb Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 πολυ ωραιο Παναγιωτη...πολυ καλαισθητο το αποτελεσμα!!! Μπραβο φιλε!!! 1
KeM Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 Την περασμένη Δευτέρα παρέλαβα τον διαχύτη. Ανοίγοντας τον, να η έκπληξη. Αυτή τη φορά είχε δύο ανοίγματα αλλά για μια στρογγυλή μπούκα. Πάλι τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο. Τελικά οRieger για απλό προφυλακτηρα βγαίνει με ένα άνοιγμα από αριστερά όπως όλα τα 1.8,δύο ανοίγματα για τις δικές τους μπουκες και δύο για στρογγυλες. Οπότε ή τον κόβω ή αλλάζω μπουκες, σκέφτηκα. Τελικά τον έκοψα! Επίσης μπήκε η αεροτομή σε λευκό, βαφτηκε μαύρο το μπροστινό φιλετακι και αφού κατέβηκε ο μπροστινός προφυλακτηρας, η τραβερσα ασταρωθηκε και βαφτηκε μαύρη επίσης. Παρακάτω μερικές βιαστικες φωτογραφίες. DSC_1230.JPGDSC_1229.JPGDSC_1228.JPGDSC_1227.JPGDSC_1225.JPG Πανέμορφο Παναγιώτη! 2
Dikonou Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 Οπτικά και μηχανολογικά παίζει να είναι από τα πιο ολοκληρωμένα που έχω δει!!!!! Συγχαρητήρια!!!! 1
Theodore Saba Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 Πάνο για ακόμη μια φορά είσαι πολύ μπροστά.... Πολύ καλή δουλειά. Με γειά οι αλλαγές φίλε, να το χαίρεσαι ! 1
Audzig Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 Παρα πολυ ωραιο Πανο... Μπραβο... Για να λεει ο Dikonou οτι ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα φαντασου.....Εισαι σε πολυ καλο δρομο... 3
PanA4 Posted May 26, 2017 Author Posted May 26, 2017 Η αλήθεια είναι ότι είχα αγωνία αν θα γίνει το κόψιμο όπως πρέπει. Όλα πήγαν καλά και το αποτέλεσμα με ικανοποιεί απόλυτα. Σας ευχαριστώ όλους! 1
tasossline Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Φιλε Πανο 4 μπεκ χρειαζεσαι τωρα για να αναψουν λιγο τα αιματα , εβαλες τοσα βαλε και μπεκ να τελειωνεις .
PanA4 Posted May 26, 2017 Author Posted May 26, 2017 (edited) Φιλε Πανο 4 μπεκ χρειαζεσαι τωρα για να αναψουν λιγο τα αιματα , εβαλες τοσα βαλε και μπεκ να τελειωνεις .Τι να τα κάνω τα μπεκ Τάσο;Ε ρε Dikonou που σου χρειάζεται!!! Edited May 26, 2017 by PanA4 1
tasossline Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Τι να τα κάνω τα μπεκ Τάσο; Ε ρε Dikonou που σου χρειάζεται!!! Για να το τσιτωσεις και απο θεμα ιπποδυναμης. Α ωστε ετσι δηλαδη ε? και εσυ μαζι με αυτον τον απαραδεκτο εισαι ε? καλααααααα φιλαρακι καλαααα...... 2
PanA4 Posted May 26, 2017 Author Posted May 26, 2017 Missfires δεν έχω. Τι παραπάνω θα μου δώσουν τα μπεκ; Πιστεύω πως το επόμενο βήμα είναι αλλαγή σε ζωτικά μέρη του κινητήρα, όταν έρθει η ώρα! 1
Dikonou Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Τα μπεκ θα σου δώσουν την δυνατότητα να το πιπερώσεις σε "νυχτερινές" καταστάσεις χωρίς το άγχος των misfire, και να δουλεύεις γενικά λιγο πιο ξεκούραστα με την μεγάλη πίεση ....εάν πχ κανείς καθαρισμό βαλβίδων βρε αδερφέ, δεν ειναι κρίμα να μην τα βάλεις; εφόσον συμφωνήσει και ο προγραμματιστής βεβαίως βεβαίως!!! Μόνο να κερδίσεις εχεις με την αλλαγή αυτή με μπεκ απο 2.0 tsi. Ειναι σα να έβαλες μεθανόλη, απο την άποψη έξτρα καυσίμου, χωρίς να εχεις όμως το θετικό του να ρίξεις θερμοκρασία. 3
NASSOS Posted May 27, 2017 Posted May 27, 2017 Τα μπεκ θα σου δώσουν την δυνατότητα να το πιπερώσεις σε "νυχτερινές" καταστάσεις χωρίς το άγχος των misfire, και να δουλεύεις γενικά λιγο πιο ξεκούραστα με την μεγάλη πίεση ....εάν πχ κανείς καθαρισμό βαλβίδων βρε αδερφέ, δεν ειναι κρίμα να μην τα βάλεις; εφόσον συμφωνήσει και ο προγραμματιστής βεβαίως βεβαίως!!! Μόνο να κερδίσεις εχεις με την αλλαγή αυτή με μπεκ απο 2.0 tsi. Ειναι σα να έβαλες μεθανόλη, απο την άποψη έξτρα καυσίμου, χωρίς να εχεις όμως το θετικό του να ρίξεις θερμοκρασία. Σιγουρα θελει και update......
Dikonou Posted May 27, 2017 Posted May 27, 2017 Μα γι αυτό λεω και για τον προγραμματιστή και την σύμφωνη γνώμη του, το update το θεωρώ αυτονόητο!!!
PanA4 Posted July 20, 2017 Author Posted July 20, 2017 Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, έχω την εξής απορία. Στο τελευταίο σέρβις άλλαξα προληπτικα τη ν75. Από τότε το αμάξι δεν ανεβάζει πάνω από 1.45 bar. Με την προηγούμενη τέτοια εποχή έβλεπα μέχρι 1.6. Υπάρχει περίπτωση να είναι προβληματική; Παίζει να είχε πρόβλημα η προηγούμενη και να έδινε παραπάνω πίεση; Να σημειώσω πως όταν προγραμματισα πριν 2 χρόνια είχα ζητήσει από τον προγραμματιστη να δουλεύει το αμάξι 1.5 flat. Βέβαια και τότε έχοντας την ν75 που αντικατεστησα σε καινούργια κατάσταση, έβλεπα μεγαλύτερες πιέσεις. Καμιά γνώμη;
Dimitris_Kon Posted July 20, 2017 Posted July 20, 2017 Πάνο, έλεγξε μια το κύκλωμα μήπως χάνεις πίεση από κάπου. Δημήτρης 1
PanA4 Posted July 20, 2017 Author Posted July 20, 2017 Αυτό έχω σκοπό να κάνω μόλις επιστρέψω Αθήνα. Το είχα ελέγξει τον χειμώνα αλλά δεν αποκλείεται. 1
Dimitris_Kon Posted July 20, 2017 Posted July 20, 2017 Αυτό έχω σκοπό να κάνω μόλις επιστρέψω Αθήνα. Το είχα ελέγξει τον χειμώνα αλλά δεν αποκλείεται. Μπορεί κανένας κολιές να έχει χαλαρώσει, γενικά μια σύσφιξη καλό είναι στο κύκλωμα από καιρό σε καιρό - γνώμη μου. Δημήτρης 1
iliasr38 Posted July 20, 2017 Posted July 20, 2017 (edited) Γενικα σπανια χαλαει η ν75 των τφσι-τσι.. Πιθανον αλλαζοντας την ν75 πατησαν καλυτερα τα σωληνακια-σφιχτηρακια της και σταματησε η διαρροη.. Οταν υπαρχει διαρροη στο σωληνακι της πιεσης και της wg, τοτε η πιεση που βλεπουμε ειναι μεγαλυτερη.. Μια μικρη αποκλιση εχουμε και με τον καιρο, πχ αλλη πιεση θα δουμε σε ξηρο κρυο καιρο και αλλη σε υγρασια και ζεστη.. Edited July 20, 2017 by iliasr38 1
PanA4 Posted July 20, 2017 Author Posted July 20, 2017 Χρόνια πολλά Ηλία και ευχαριστώ για την απάντηση. Αν υπάρχει διαρροή δεν θα έχω απώλεια ισχύος; Πάντως έκανα έναν έλεγχο και εσφιξα όποιον σφιγκτηρα μπορούσα. Θα κάνω βόλτα σε λίγο για να διαπιστωσω αν άλλαξε κάτι. Το άλλο που σκέφτομαι ειναι μήπως έχουν φθαρεί τα σωληνακια της ν75 και έχω διαρροή από εκεί. Μόλις κατέβω Αθήνα θα κάνω έλεγχο σε μηχανικό και λέω να αλλάξω και αυτά τα σωληνακια προληπτικα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now