Jump to content

Recommended Posts

Posted

Την περασμένη Δευτέρα παρέλαβα τον διαχύτη. Ανοίγοντας τον, να η έκπληξη.

Αυτή τη φορά είχε δύο ανοίγματα αλλά για μια στρογγυλή μπούκα.

Πάλι τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο. Τελικά οRieger για απλό προφυλακτηρα βγαίνει με ένα άνοιγμα από αριστερά όπως όλα τα 1.8,δύο ανοίγματα για τις δικές τους μπουκες και δύο για στρογγυλες.

Οπότε ή τον κόβω ή αλλάζω μπουκες, σκέφτηκα.

Τελικά τον έκοψα!

Επίσης μπήκε η αεροτομή σε λευκό, βαφτηκε μαύρο το μπροστινό φιλετακι και αφού κατέβηκε ο μπροστινός προφυλακτηρας, η τραβερσα ασταρωθηκε και βαφτηκε μαύρη επίσης.

Παρακάτω μερικές βιαστικες φωτογραφίες.

post-14848-0-27612500-1495727800_thumb.jpgpost-14848-0-20369500-1495727861_thumb.jpgpost-14848-0-90020300-1495727926_thumb.jpgpost-14848-0-63748000-1495727983_thumb.jpgpost-14848-0-33935100-1495728054_thumb.jpg

  • Like 10
Posted

πολυ ωραιο Παναγιωτη...πολυ καλαισθητο το αποτελεσμα!!! 

Μπραβο φιλε!!!

  • Like 1
Posted

Την περασμένη Δευτέρα παρέλαβα τον διαχύτη. Ανοίγοντας τον, να η έκπληξη.

Αυτή τη φορά είχε δύο ανοίγματα αλλά για μια στρογγυλή μπούκα.

Πάλι τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο. Τελικά οRieger για απλό προφυλακτηρα βγαίνει με ένα άνοιγμα από αριστερά όπως όλα τα 1.8,δύο ανοίγματα για τις δικές τους μπουκες και δύο για στρογγυλες.

Οπότε ή τον κόβω ή αλλάζω μπουκες, σκέφτηκα.

Τελικά τον έκοψα!

Επίσης μπήκε η αεροτομή σε λευκό, βαφτηκε μαύρο το μπροστινό φιλετακι και αφού κατέβηκε ο μπροστινός προφυλακτηρας, η τραβερσα ασταρωθηκε και βαφτηκε μαύρη επίσης.

Παρακάτω μερικές βιαστικες φωτογραφίες.

attachicon.gifDSC_1230.JPGattachicon.gifDSC_1229.JPGattachicon.gifDSC_1228.JPGattachicon.gifDSC_1227.JPGattachicon.gifDSC_1225.JPG

Πανέμορφο Παναγιώτη!
  • Like 2
Posted

Οπτικά και μηχανολογικά παίζει να είναι από τα πιο ολοκληρωμένα που έχω δει!!!!! Συγχαρητήρια!!!! 

  • Like 1
Posted

Πάνο για ακόμη μια φορά είσαι πολύ μπροστά.... Πολύ καλή δουλειά.  Με γειά οι αλλαγές φίλε, να το χαίρεσαι ! 

  • Like 1
Posted

Παρα πολυ ωραιο Πανο...

Μπραβο...

Για να λεει ο Dikonou οτι ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα φαντασου.....Εισαι σε πολυ καλο δρομο... :LaieA_050:

  • Like 3
Posted

Μεγιές σου Πάνο!

  • Like 1
Posted

Η αλήθεια είναι ότι είχα αγωνία αν θα γίνει το κόψιμο όπως πρέπει. Όλα πήγαν καλά και το αποτέλεσμα με ικανοποιεί απόλυτα.

Σας ευχαριστώ όλους!

  • Like 1
Posted

Φιλε Πανο 4 μπεκ χρειαζεσαι τωρα για να αναψουν λιγο τα αιματα , εβαλες τοσα βαλε και μπεκ να τελειωνεις .

Posted (edited)

Φιλε Πανο 4 μπεκ χρειαζεσαι τωρα για να αναψουν λιγο τα αιματα , εβαλες τοσα βαλε και μπεκ να τελειωνεις .

Τι να τα κάνω τα μπεκ Τάσο;

Ε ρε Dikonou που σου χρειάζεται!!!

Edited by PanA4
  • Like 1
Posted

Τι να τα κάνω τα μπεκ Τάσο;

Ε ρε Dikonou που σου χρειάζεται!!!

Για να το τσιτωσεις και απο θεμα ιπποδυναμης.

 

Α ωστε ετσι δηλαδη ε? και εσυ μαζι με αυτον τον απαραδεκτο εισαι ε? καλααααααα φιλαρακι καλαααα......

  • Like 2
Posted

Missfires δεν έχω. Τι παραπάνω θα μου δώσουν τα μπεκ;

Πιστεύω πως το επόμενο βήμα είναι αλλαγή σε ζωτικά μέρη του κινητήρα, όταν έρθει η ώρα!

  • Like 1
Posted

Τα μπεκ θα σου δώσουν την δυνατότητα να το πιπερώσεις σε "νυχτερινές" καταστάσεις χωρίς το άγχος των misfire, και να δουλεύεις γενικά λιγο πιο ξεκούραστα με την μεγάλη πίεση ....εάν πχ κανείς καθαρισμό βαλβίδων βρε αδερφέ, δεν ειναι κρίμα να μην τα βάλεις; εφόσον συμφωνήσει και ο προγραμματιστής βεβαίως βεβαίως!!!

Μόνο να κερδίσεις εχεις με την αλλαγή αυτή με μπεκ απο 2.0 tsi. Ειναι σα να έβαλες μεθανόλη, απο την άποψη έξτρα καυσίμου, χωρίς να εχεις όμως το θετικό του να ρίξεις θερμοκρασία.

  • Like 3
Posted

Τα μπεκ θα σου δώσουν την δυνατότητα να το πιπερώσεις σε "νυχτερινές" καταστάσεις χωρίς το άγχος των misfire, και να δουλεύεις γενικά λιγο πιο ξεκούραστα με την μεγάλη πίεση ....εάν πχ κανείς καθαρισμό βαλβίδων βρε αδερφέ, δεν ειναι κρίμα να μην τα βάλεις; εφόσον συμφωνήσει και ο προγραμματιστής βεβαίως βεβαίως!!!

Μόνο να κερδίσεις εχεις με την αλλαγή αυτή με μπεκ απο 2.0 tsi. Ειναι σα να έβαλες μεθανόλη, απο την άποψη έξτρα καυσίμου, χωρίς να εχεις όμως το θετικό του να ρίξεις θερμοκρασία.

Σιγουρα θελει και update......

Posted

Μα γι αυτό λεω και για τον προγραμματιστή και την σύμφωνη γνώμη του, το update το θεωρώ αυτονόητο!!!

  • 1 month later...
Posted

Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, έχω την εξής απορία.

Στο τελευταίο σέρβις άλλαξα προληπτικα τη ν75. Από τότε το αμάξι δεν ανεβάζει πάνω από 1.45 bar.

Με την προηγούμενη τέτοια εποχή έβλεπα μέχρι 1.6.

Υπάρχει περίπτωση να είναι προβληματική;

Παίζει να είχε πρόβλημα η προηγούμενη και να έδινε παραπάνω πίεση;

Να σημειώσω πως όταν προγραμματισα πριν 2 χρόνια είχα ζητήσει από τον προγραμματιστη να δουλεύει το αμάξι 1.5 flat.

Βέβαια και τότε έχοντας την ν75 που αντικατεστησα σε καινούργια κατάσταση, έβλεπα μεγαλύτερες πιέσεις.

Καμιά γνώμη;

Posted

Πάνο, έλεγξε μια το κύκλωμα μήπως χάνεις πίεση από κάπου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Αυτό έχω σκοπό να κάνω μόλις επιστρέψω Αθήνα. Το είχα ελέγξει τον χειμώνα αλλά δεν αποκλείεται.

  • Like 1
Posted

Αυτό έχω σκοπό να κάνω μόλις επιστρέψω Αθήνα. Το είχα ελέγξει τον χειμώνα αλλά δεν αποκλείεται.

 

Μπορεί κανένας κολιές να έχει χαλαρώσει, γενικά μια σύσφιξη καλό είναι στο κύκλωμα από καιρό σε καιρό - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted (edited)

Γενικα σπανια χαλαει η ν75 των τφσι-τσι..

Πιθανον αλλαζοντας την ν75 πατησαν καλυτερα τα σωληνακια-σφιχτηρακια της και σταματησε η διαρροη..

Οταν υπαρχει διαρροη στο σωληνακι της πιεσης και της wg, τοτε η πιεση που βλεπουμε ειναι μεγαλυτερη..

 

Μια μικρη αποκλιση εχουμε και με τον καιρο, πχ αλλη πιεση θα δουμε σε ξηρο κρυο καιρο και αλλη σε υγρασια και ζεστη..

Edited by iliasr38
  • Like 1
Posted

Χρόνια πολλά Ηλία και ευχαριστώ για την απάντηση.

Αν υπάρχει διαρροή δεν θα έχω απώλεια ισχύος;

Πάντως έκανα έναν έλεγχο και εσφιξα όποιον σφιγκτηρα μπορούσα.

Θα κάνω βόλτα σε λίγο για να διαπιστωσω αν άλλαξε κάτι.

Το άλλο που σκέφτομαι ειναι μήπως έχουν φθαρεί τα σωληνακια της ν75 και έχω διαρροή από εκεί.

Μόλις κατέβω Αθήνα θα κάνω έλεγχο σε μηχανικό και λέω να αλλάξω και αυτά τα σωληνακια προληπτικα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.