Prince_73 Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 μην πειράζετε το καβούρι γιατί θα φύγει από το forum και θα πάει να γραφτεί στο subarufanclub!!! το νου σας ρεμάλια.... 2
Prince_73 Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Γιώργο, σου βρήκα λαβράκι....θα το πάρεις εσύ ή να το χτυπήσω εγώ?? https://www.car.gr/9535085-audi-a6-300hp-17-000km-4-4-auto-book 2
Kavouras Posted April 21, 2017 Author Posted April 21, 2017 Γιώργο, σου βρήκα λαβράκι....θα το πάρεις εσύ ή να το χτυπήσω εγώ?? https://www.car.gr/9535085-audi-a6-300hp-17-000km-4-4-auto-book Δυστυχώς δύο κακά: 1) μακριά από το ποσό προς διάθεση στην παρούσα φάση. Έχω ανοίξει (ευχάριστες) πληγές σε άλλον τομέα που τα χρήματα αλλαγής αυτοκινήτου είναι η "στρογγυλοποίηση" στο ποσό, οπότε προς το παρόν κάθομαι στα αυγά μου. 2) α......το πουλάει ο "φίλος μου".... ΥΓ: δε θα πω ότι δεν μου τρέξανε τα σάλια....πολύ καλά εξοπλισμένο και με καλούτσικο μοτέρ (είναι κομπρεσσοράτο και όχι τούρμπο αν θυμάμαι καλά ). 2
Prince_73 Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Δυστυχώς δύο κακά: 1) μακριά από το ποσό προς διάθεση στην παρούσα φάση. Έχω ανοίξει (ευχάριστες) πληγές σε άλλον τομέα που τα χρήματα αλλαγής αυτοκινήτου είναι η "στρογγυλοποίηση" στο ποσό, οπότε προς το παρόν κάθομαι στα αυγά μου. 2) α......το πουλάει ο "φίλος μου".... ΥΓ: δε θα πω ότι δεν μου τρέξανε τα σάλια....πολύ καλά εξοπλισμένο και με καλούτσικο μοτέρ (είναι κομπρεσσοράτο και όχι τούρμπο αν θυμάμαι καλά ). 1
ma4nos Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Γιώργο, σου βρήκα λαβράκι....θα το πάρεις εσύ ή να το χτυπήσω εγώ?? https://www.car.gr/9535085-audi-a6-300hp-17-000km-4-4-auto-book Προφανως κ δεν εχει καμια σημασια ... αλλα στην αγγελια και το καντραν λεει 17.000 ενω στο βιλιαρακι σερβις 29.000... ισως ειναι παλιες οι φωτο..... Ps: ας μεταφερθει αστο off μη σκιζουμε το τοπικ του καβουρα.. 1
Van.Leb Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Παιδες...ο καβουρας εχει να κανει διακοπες 1.5 χρονο κ το πλεονασμα θελει να το ριξει στην βελτιωση...τον γαργαλανε οι τσεπες του... Υ.Γ το παραπανω αυτοκινητο στην αγγελια εχει χαλαρα 50000χλμ...Μπιτρος εισαι κ μπορεις!!!! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
A80Avant Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 (edited) Μάγκες χαλαρουιτα. Ο καβουρας είχε ένα γεγονός καπνίσματος μετά από spirited driving και έκανε τη σκέψη αναβάθμισης φρενων. Γενικά ο κανόνας είναι ότι bigger is not always better. Και δυστυχώς λίγες φορές τον ακολουθούμε, ενώ συχνά πρέπει να περάσουμε στο επόμενο στάδιο για να καταλάβουμε ότι το προηγούμενο ήταν καλύτερο στις βελτιώσεις. Απλά γιατί συχνά παρασυρομαστε από τον διπλανό, που όμως βγάζει το αμάξι το ΣΚ το απλά έχει συνηθίσει να αισθάνεται τον κόκο της άμμου που βρέθηκε στην φρέσκια άσφαλτο με την supercars ανάρτηση που κάνει το αμάξι όμως να συμπεριφερεται σαν Caterham. Anyway, η γνώμη μου είναι ότι τα πολύ μεγάλα φρενα/δίσκοι αργούν να ζεσταθουν. Οι μεγάλες αντιστρεπτικες αφαιρουν λίγο από την οδηγική απόλαυση κάνοντας το αμάξι πιο ουδέτερο. Υπάρχει μέτρο, απλά συχνά πρέπει να το υπερβουμε για να το βρούμε. Good luck Γιώργο. Σε κάθε βελτίωση πάντα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις... Sent from my SM-P550 using Tapatalk Edited April 21, 2017 by A80Avant 2
audidis Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Το αμάξι Γιώργο έχει ένα κακό και ένα καλό, ζύγισέ τα. Το κακό: δεν έχει boost controller... Το καλό: βλέπω πυξίδα στο καντράν!!!!! βουρ! Πέρα από την πλάκα, ο Δημήτρης σε τσιγκλάει ρε συ... Ο συλλογισμός σου είναι λογικός. Παιδες...ο καβουρας εχει να κανει διακοπες 1.5 χρονο κ το πλεονασμα θελει να το ριξει στην βελτιωση...τον γαργαλανε οι τσεπες του...Υ.Γ το παραπανω αυτοκινητο στην αγγελια εχει χαλαρα 50000χλμ...Μπιτρος εισαι κ μπορεις!!!!Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το bold Βαγγέλη είναι κορυφαίο slogan ! 2
GTaros Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Γιωργαρα μην ακους κανενα και κανε οτι σε ευχαριστεί....
Paladin Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 (edited) Τα πάντα ολα. Και 1000 άλογα και ομαλή λειτουργία και τέλειο ρελαντί και καθαρά καυσαέρια και οροφή και φρενάρες αλλα χωρίς τσικ ούτε τρίξιμο, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές αλλα μαλακό και άνετο, να μην καίει πολυ, να μην εχει όργανα, να μην καίει καθόλου λάδι, να σηκώνει πίεση απο 2μπαρο και πάνω, να εχει χώρους, να μην χρειάζεται καθαρισμους κλπ κλπ... τα πάντα ολα... Δημήτρης Μηπως γινεσαι υπερβολικος χωρις λογο? νομιζω πουθενα δεν ειπε πως θελει ολα τα παραπανω. Να βελτιωσει λιγο το πατημα του αυτοκινητου κ τα φρενα για να μην καπνιζουν σαν φουγαρο μετα απο γρηγορη οδηγηση ζητησε... το οποιο και ειναι απολυτα αληθες (το καπνισμα) με το ιδιο σκεπτικο ο Χ-Ψ ακυρος μπορει να εκφραστει αρνητικα με ολες τις ανωθεν παραπλησιες δηλωσεις γιατι εφτιαξες το αμαξι σου να μοιαζει με RS4, βελτιωσες το δικο σου μοτερ και δεν πηρες ενα RS4 και γιατι δεν εριξες και αλλα 25χιλ να το κανεις 700 αλογα? ..η απαντηση ειναι η ιδια κ για σενα κ για τον Γιωργο... εσυ διαλεξες το Χ αμαξι βαση του προυπολογισμου σου και των δεδομενων σου, και επενδυσες Ψ χρηματα παλι βαση του προυπολογισμου σου για να φτασει εκει που εσυ αισθανεσαι καλυμμενος μεσα στον προυπολογισμο σου... δεν βλεπω πως η φαση του Γιωργου διαφερει απο σενα...ειδικα οταν αυτη τη στιγμη μιλησε για 2 συγκεκριμενα πραγματα μεσα σε περιορισμενο budget. Το economy of scale διαφερει μηπως θα ηταν καλυτερα να χρησιμοποιησεις τον πλουτο των γνωσεων σου να βοηθησεις τον Γιωργο να πετυχει ή εστω να πλησιασει στο 80% αυτο που ψαχνει? Edited April 21, 2017 by Paladin 2
Dimitris_Kon Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Φιλε μου δεν χρειάζεται ο Γιώργος εμένα για να κάνει ο,τι θελει. Εξάλλου εχει περισσότερες γνώσεις. Απλά επειδή τον ξέρω και λίγο παραπάνω, ξέρω πολύ καλά οτι δεν θα σταματήσει ποτε να αναβαθμίζει. Κατα τα άλλα, το δικό μου αυτοκίνητο το αγόρασα για καγκουριες, όχι για οικογένεια και πίστεψε με αν μπει κάποιος μέσα, μετά θελει πονσταν για τον πονοκέφαλο. RS4 B7 δεν πήρα, αλλα ούτε θα έπαιρνα και ποτε (αφού ρωτάς) επειδή απλά το θεωρώ το χειρότερο από άποψη κινητήρα ακόμα και απο το δίλιτρο, για πολλούς λόγους που εχω αναλύσει προγενέστερα. Εξάλλου, ο Γιώργος γνωρίζει πολυ καλα οτι δεν γράφω αυτά που γράφω, κακοπροαίρετα. Το αντίθετο. Δημήτρης 3
Paladin Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 (edited) απο την στιγμη που κατι δεν γραφεται κακοπροαιρετα τοτε ολα ειναι καλα...(στον 3ο ασχετο παρατηρητη φαινεται το αντιθετο) .. οποτε παω πασο Edited April 21, 2017 by Paladin 1
A80Avant Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Ποιος σταματάει άλλωστε να βελτιώνει.... χαχαχα 1
Dikonou Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 (edited) Πάντως εγώ επιμένω......διαβάστε και λιγο τα ξένα φόρουμ τι γράφεται για το θέμα φρένα ακομα και με τα φρένα του ttrs έχουν μερικοί θέμα και πάνε σε μεγαλύτερα! Edited April 21, 2017 by Dikonou 1
Kavouras Posted April 21, 2017 Author Posted April 21, 2017 Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι τα δικά μου σε 1.7 τόνους αμάξι με 322χ32 και 299χ24 δεν είναι αρκετα? Και πρέπει να πάω και εγώ σε μεγαλυτερα? 4πιστονα εμπρός πισωΕξαρταται φυσικά απο το πως οδηγεις Βασίλη αλλα και τι πρόσφυση εχει το αμαξι, αν ειναι 2κονητο ή Οχι , αν ειναι αυτόματο ή Οχι κτλ.
Audzig Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 (edited) Λοιπόν επειδή παράγινε το κακό και ασχολείστε συνέχεια με ψιλοπράγματα έχω λύση:Γιώργο πουλά το αμάξι να το πάρω εγώ που μου είναι αρκετά τα φρένα σου εσυ πάρε του Paladin που σου άρεσε τοοοσο πολύ και ο Paladin ένα rs6 για να γουστάρει και να σε φεύγει κιόλας(πάλι)....Στα λεφτά θα τα βρούμε... Edited April 21, 2017 by Audzig 2
S3-Nick Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Εξαρταται φυσικά απο το πως οδηγεις Βασίλη αλλα και τι πρόσφυση εχει το αμαξι, αν ειναι 2κονητο ή Οχι , αν ειναι αυτόματο ή Οχι κτλ. Πάντως επειδή το προηγούμενο 2ο αμάξι της οικογένειας ήταν αυτόματο, τα φρένα του καταπονούνται πολύ περισσότερο σε σχέση με ένα χειροκίνητο! Θυμάμαι είχαμε αλλάξει δύο φορές τακάκια, την στιγμή που το Α4 με πολλά κιλά περισσότερα και ίδια χρήση δεν είχαν φτάσει κάν να χρειάζονται αλλαγή...
GTaros Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Φιλε μου δεν χρειάζεται ο Γιώργος εμένα για να κάνει ο,τι θελει. Εξάλλου εχει περισσότερες γνώσεις. Απλά επειδή τον ξέρω και λίγο παραπάνω, ξέρω πολύ καλά οτι δεν θα σταματήσει ποτε να αναβαθμίζει. Κατα τα άλλα, το δικό μου αυτοκίνητο το αγόρασα για καγκουριες, όχι για οικογένεια και πίστεψε με αν μπει κάποιος μέσα, μετά θελει πονσταν για τον πονοκέφαλο. RS4 B7 δεν πήρα, αλλα ούτε θα έπαιρνα και ποτε (αφού ρωτάς) επειδή απλά το θεωρώ το χειρότερο από άποψη κινητήρα ακόμα και απο το δίλιτρο, για πολλούς λόγους που εχω αναλύσει προγενέστερα. Εξάλλου, ο Γιώργος γνωρίζει πολυ καλα οτι δεν γράφω αυτά που γράφω, κακοπροαίρετα. Το αντίθετο. Δημήτρης Δημήτρη και εγω την ιδια γνωμη είχα μεχρι που ειδα οδηγησα και στηθηκα διπλα στου Λευτερη το RS4. Αν το προσέξεις εκ του αποτελέσματος παει αλλα και στρίβει με όσα.....!!!
Kavouras Posted April 24, 2017 Author Posted April 24, 2017 Δημήτρη και εγω την ιδια γνωμη είχα μεχρι που ειδα οδηγησα και στηθηκα διπλα στου Λευτερη το RS4. Αν το προσέξεις εκ του αποτελέσματος παει αλλα και στρίβει με όσα.....!!! να κανονίσουμε κανα πάτημα??? 1
Kavouras Posted April 27, 2017 Author Posted April 27, 2017 (edited) mini update: ετοιμάζομαι να κλάψω με το μπουγιουρντί που θα βγει το απόγευμα... Βρήκε (είπε) αρκετά ταλαιπωρημένα ζαμφρο και λαστιχένιους συνδέσμους και έτσι θα τους αλλάξουμε όλους (μπρος-πίσω) προληπτικα (όπως είχα ζητήσει βέβαια). Ντάξει...έχουν και 133k χιλιόμετρα. Δυστυχώς αντιστρεπτική εμπρός δεν μπαίνει από Q3 tdi... Αύριο θα γράψω πρωί νεότερα... Edited April 27, 2017 by Kavouras 1
Kavouras Posted April 28, 2017 Author Posted April 28, 2017 Νέα από το "μέτωπο": Αλλαγή φλάτζας στροφάλου-βολάν Αλλαγή συνεμπλόκ + λαστιχένιους συνδέσμους + ζαμφόρ ευθυγράμμιση (γιατί κατέβηκε σασμάν, λύθηκε γέφυρα κτλ) αλλαγή υγρών DSG με φίλτρο ---------------------------------- Κόστος 500€ Σχετικά με τα φρένα: Τελικά, η carbotech δεν έχει stock τακάκια για τις μπροστινές δαγκάνες μου (από XJR 4,2lt N3 του 2008-2009) σε AX6 (παλιό XP4 κωδικό) και θα έχει μετά από παραγγελία με 40 μέρες παράδοση (και ίσως παραπάνω). Οπότε φάγανε "Χ" από κει.... Μετά από πολύ ψάξιμο και προβληματισμό , παρήγγειλα τα ebc redstuff για εμπρός και τα ebc greenstuff για πίσω. (κάποιος μου είχε προτείνει τα ebc redstuff εδώ μέσα..... - δε θυμάμαι σε ποιό topic) Κρατάμε και τους ίδιους δίσκους μπρος πίσω (ΑΤΕ αμφότεροι που είναι με θερμική επεξεργασία - όχι επίστρωση) και βλέπουμε. Υγρά φρένων θα αλλάξουμε όταν θα έρθουν τα τακάκια. Δεν το κάναμε τώρα λόγω φόρτου εργασίας. ΥΓ: Αλλάζοντας όλους τους λαστιχένιους συνδέσμους, είδα μεγάλη διαφορά στο δρόμο. Βασικά σα να έγινε πιο μασιφ όλο το αμάξι μπρος πίσω. Έτσι ήταν από το εργοστάσιο? Πραγματικά ξανα-ερωτεύτηκα το πάτημά του. Πρέπει οπωσδήποτε να έρθουν τακάκια να πάμε "2ο γύρο" Σούνιο να δω τι γίνεται. 1
Paladin Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 ΥΓ: Αλλάζοντας όλους τους λαστιχένιους συνδέσμους, είδα μεγάλη διαφορά στο δρόμο. Βασικά σα να έγινε πιο μασιφ όλο το αμάξι μπρος πίσω. Έτσι ήταν από το εργοστάσιο? Πραγματικά ξανα-ερωτεύτηκα το πάτημά του. Πρέπει οπωσδήποτε να έρθουν τακάκια να πάμε "2ο γύρο" Σούνιο να δω τι γίνεται. Αααα εδω ειμαστε...ενταξη .. θα σοβαρεψω κ θα βαλω κ εγω το κεφαλι κατω να οδηγησω ως αρμοζει στη περισταση και στη διαδρομη!! 1
A80Avant Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 Αααα εδω ειμαστε...ενταξη .. θα σοβαρεψω κ θα βαλω κ εγω το κεφαλι κατω να οδηγησω ως αρμοζει στη περισταση και στη διαδρομη!!Με το polo φαντάζομαι... 1
escape_A3 Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 Νέα από το "μέτωπο": Αλλαγή φλάτζας στροφάλου-βολάν Αλλαγή συνεμπλόκ + λαστιχένιους συνδέσμους + ζαμφόρ Ζαμφορ εννοείς τα μικρά ζαμφορακια με τους λαστιχενιους συνδέσμους τους...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now