Jump to content

A4 B8 by ianos


Recommended Posts

Καλορίζικα και από εμένα John ! Να το χαρείς όσο δεν το έχεις χαρεί ως τώρα και πάντα με ασφάλεια σε όλα τα επίπεδα...

Χίλια ευχαριστώ φιλαράκι!!!

Δεν σου λέω τίποτα απο όσα μου έλεγαν όσο ήμουν ο (προ)τελευταίος το μοικανων με μαμά κινητήρα, επειδή όταν είσαι έτοιμος να το κανείς θα το κανείς χωρίς να χρειαστείς επιπλέον μπριζωμα!!!

Και τότε θα το ξανά αγαπήσεις!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι.... πλέον βλέπω ότι η αλλαγή σε IHI είναι σχεδόν ΟΕΜ κατάσταση. Οπότε αν ξεπεραστούν οι οικονομικοί ενδοιασμοί.....δεν ρισκάρεις και τίποτα.

Κάτσε πρώτα να βάλω ένα πρόγραμμα και μετά τρώγοντας θα έρθει και η όρεξη... :P  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To κακό είναι ότι την Κυριακή είχα μπεί στο δικό σου....

:heat::heat: οπότε είχα πολύ γερό μέτρο σύγκρισης.

 

Αντικειμενικά τώρα συγκρίνοντας το πριν με το μετά μου μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο..

 

Από τις 3 σήμερα το μεσημέρι μέχρι σχεδόν τις 5 έκανα περίπου 130 χλμ δοκιμάζοντας...

 

Ανεβάζει καλά και σχεδον γραμμικά παντού και πάντα. Δίνει από τις 2.500 στροφές περίπου αλλά λίγο πάνω από τις 3 και μέχρι τον κόφτη ξεσκίζεται. Σε φουλ γκάζι, η πρώτη μένει όλη στην άσφαλτο, όπως και (λίγο περισσότερη) από τη μισή δευτέρα. Από 3η και μετά είναι καλά, αλλά συνήθως από 4η και μετά αναγκαζόμουν να κόψω βάναυσα επειδή είχε κίνηση.

 

Με τη βοήθεια του Νεκταριου προσπαθώντας να μετρήσουμε ένα πρόχειρο 0-100, το torque έδειξε ένα γεμάτο 8άρι, αλλά με δύο κόφτες στην πρώτη και τρελο σπινιάρισμα. Σε δεύτερη απόπειρα στη Χαμοστέρνας δεν μας έκανε τη χαρη ένα φορτηγό και ένα golf. Μετά άρχισε να μυρίζει ο δίσκος οπότε.. Πάντως μόλις το συνηθίσω και με φυσιολογικές συνθήκες κίνησης υπολογίζω ένα πολύ πολυ χαμηλό 7άρι .. Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία πάντως αφού αισθάνομαι πως το αυτοκίνητο είναι όπως το θέλω, ίσως και πιο γρήγορο από ότι θα μπορούσα να χειριστώ με το υπάρχων στήσιμο...

 

Το προγραμματιστικό κομμάτι διήρκησε περίπου 3,5 ώρες μαζί με κάποια logαρίσματα. Το ζητούμενο ήταν safe πρόγραμμα με 95άρα βενζίνη και ας μην απέδιδε το 100% όσων θα μπορούσε να αποδώσει. Τελικά καταλήξαμε σε μια ρύθμιση 0.8 με 1.0 -1.2. Με αυτές τις τιμές και μιλώντας καθαρά προσεγγιστικά ανεμένεται μια ιπποδύναμη της τάξης των 250+ με οριακά λιγότερα από 40 κιλά.

Στη συγκεκριμένη φάση και χωρίς δυναμόμετρο, ή έστω κάποια logs δεν μπορώ να ξέρω αν οι τιμές αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ή αν είναι

- "βάλε ένα κιλό φέτα"

- "βγήκε ενα διακόσια, να τ'άφήσω ??"

αλλά αφού είναι κοντά στις προσδοκίες μου δεν με καιει και ιδιαίτερα. Κάποια στιγμή θα γίνουν και μετρήσεις ώστε να έχω να πω κάτι πιο συγκεκριμένο.

Πάντως σε σχέση με το rx8 με τα 230 (ονομαστικά ατμοσφαιρικά άλογα, την καλύτερη πρόσφυση και την ελαφρύτερη καρότσα) έχω την αίσθηση ότι είναι παντού και πάντα πολύ πιο γρήγορο.

 

Το μόνο αρνητικό αυτή τη στιγμή είναι πως σε μισόγκαζα και από τις 2.500 έως τις 3.000 στροφές κάνει μερικά κοψίματα αλλά απ'ότι είπε ο Κωνσταντίνος ενδέχεται να στρώσει με το adaptation και δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω. Στην περίπτωση που δεν εξαλειφθεί θα χρειαστούμε κάποια logs επιπλέον για να ένα fine tuning κάτι το οποίο εύχομαι πως θα γίνει εύκολα καθώς μένουμε δίπλα. Επιπλέον ευχής έργον θα ήταν να δίνει περισσότερο από λίγο πιο χαμηλά αλλά και έτσι όπως ήταν δεν με χαλάει και λογικά θα το δούμε όταν με το καλό φορέσω εισαγωγή και καταλύτη. Δυστυχώς η ECU μου δεν μπορούσε να υποστηρίξει διπλό setup (low & high πχ) οπότε θα κοιτάξουμε να εφαρμόσουμε τη λύση με το κουμπάκι που θα απομονώνει την Ν75. Αλλά και πάλι επειδή ακόμη και σε full ρύθμιση το αυτοκίνητο είναι πολύ φιλικό, το πιο πιθανό είναι να μείνει ως έχει...

 

Bonus Feature:

Αν το επιτρέψει ο δίσκος μου, και οι ελεύθερες ώρες μας, αναμένω να υλοποίησουμε την πολύ καλή ιδέα που είχε ο Μάνος ώστε να δώσουμε μια έμπρακτη απάντηση στο θέμα full K03 ή μόνο ΙΗΙ που μας τρώει εδώ και καιρό.

 

Να σημείωσω οτι το "κόμπιασμα" που αναφέρεις στα μισογκαζα κατα μεγάλη πιθανότητα οφείλεται στο wg που ανοιγοκλείνει εκείνη την στιγμή αν βαλεις και εισαγωγή θα ακούς και το stall της φτερωτής (surging). Επειδη ειναι πολυ ροπατη τουρμπίνα ακομα και απο μια Κ4 σε εκείνο το εύρος στροφών (ως και 3000 περιπου) δυστυχώς θα έχεις αυτο το φαινόμενο στο μισογκαζο ειτε με Ν75 ειτε με ΒC.

Φαντάσου οτι απλα δν ειναι τοσο ευαίσθητη η βαλβίδα για το

αν θα ανοίξει πλήρως η οχι το wg για αυτο και το μπέρδεμα που βλεπεις να κανει.

Επίσης άποψη μου μην υο φούσκωσεις με 100% παλμό Ν75 απο χαμηλά διότι πρώτον θα ταλαιπωρησεις τον δίσκο σου σε σημειο που θα χρειαστεί άμεσα άλλαγη και δεύτερον διότι ανεβάζεις πολυ θερμοκρασίες Τούρμπο με αποτελεσμα σε συνεχόμενα πατήματα να χάνεις σε απόδοση μεσαία και ψηλά.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη θέλω 2 μπαρω να δω στο αμάξι σου άλιος θα πω του καβουρα να μην σου ξαναδοσι μακιατο!!!!!!!

 

θανος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απ´ όσο είδαμε χθες το κομπιασματακι οφείλεται σε μια διαφορά ανάμεσα στη ζητούμενη και την παρεχόμενη. Άρα φυσιολογικά δεν οφείλεται σε surging! Εκτός και εάν έχω καταλάβει κάτι λάθος...

 

Με θερμοκρασίες τι επιλογές υπάρχουν;;

Link to comment
Share on other sites

Απ´ όσο είδαμε χθες το κομπιασματακι οφείλεται σε μια διαφορά ανάμεσα στη ζητούμενη και την παρεχόμενη. Άρα φυσιολογικά δεν οφείλεται σε surging! Εκτός και εάν έχω καταλάβει κάτι λάθος...

 

Με θερμοκρασίες τι επιλογές υπάρχουν;;

Οκ αυτο ειναι αλλη ιστορία ναι. Θα προσπαθήσω να στο δείξω σε βίντεο αν ακούγεται καλα να καταλαβεις τι εννοώ.

Για τις θερμοκρασίες και την μακροζωία του τουρμπο σου καλο ειναι να αλλάξεις dp σε πρώτη φάση και κουλερ ( δν θυμάμαι αν εχεις αλλο ). Αλλα σαν γενικό κανόνα να εχεις στο μυαλο σου οτι πσο πιο πολυ το πουσαρεις χαμηλά τοσο λιγότερη απόδοση θα εχεις σε μεγαλύτερο εύρος στροφών :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι είμαι εντελώς μαμά σε περιφερειακά.

Dp στη θέση του, καταλύτης μαμά, όπως και εισαγωγή και I/c.

 

Η μλκ είναι ότι θα έπρεπε τουλάχιστον το I/c να το είχα βάλει μαζί με την τουρμπίνα τελικά αφού το έλυσα που το έλυσα!!

 

Το επόμενο θα είναι μια εισαγωγή με θερμοασπιδα που κουμπώνει εύκολα και σε δεύτερο χρόνο τα υπόλοιπα!

 

Θα προσπαθήσω να τραβήξω και να ανεβάσω κι εγώ κάποιο βιντεάκι για να υπάρχει μια ενδεικτική εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

Να κι ένα πρόχειρο βιντεάκι από διάφορες δοκιμές που έκανα σήμερα...

 

Δεν έχουν τόσο σημασία οι χρόνοι καθώς αφενός μεν ήμουν φυλαγμένος για το δίσκο, αφετέρου δε έπρεπε να αποφεύγω ποδηλάτες αυτοκίνητα που ήταν μπροστά μου με μικρότερη ταχύτητα ή να είμαι σε επιφυλακή μήπως πεταχτεί κάποιο παιδάκι μπροστά μου από τον παρακείμενο καταυλισμό.

 

Αυτό που μου άρεσε ήταν ο τρόπος που μάζευε στροφές, πριν το καταλάβω..

 

Περισσότερα και καλύτερα εν καιρώ!!

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Να κι ένα πρόχειρο βιντεάκι από διάφορες δοκιμές που έκανα σήμερα...

 

Δεν έχουν τόσο σημασία οι χρόνοι καθώς αφενός μεν ήμουν φυλαγμένος για το δίσκο, αφετέρου δε έπρεπε να αποφεύγω ποδηλάτες αυτοκίνητα που ήταν μπροστά μου με μικρότερη ταχύτητα ή να είμαι σε επιφυλακή μήπως πεταχτεί κάποιο παιδάκι μπροστά μου από τον παρακείμενο καταυλισμό.

 

Αυτό που μου άρεσε ήταν ο τρόπος που μάζευε στροφές, πριν το καταλάβω..

 

Περισσότερα και καλύτερα εν καιρώ!!

Δίσκο έπρεπε να έχεις βάλει από πρόπερσι!!!!! ζηλεύω

 

θανος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπήκε και το καντραν

IMG_9550.jpg

 

και κωδικοποιήθηκε όπως έπρεπε, με τη βοήθεια του Αγίου Νεκταρίου του Κωδικοποιητή, (Nexus, μεγάλη η χάρη σου)

 

 

ΠΣΚ ξετουρμπιστος.... :sSa_worried3:  :sSa_worried3:  :sSa_worried3:

Από Δευτέρα τα καλά

 

Τώρα είδα τα post, αν είχα δει μάλλον θα γλίτωνα την έκπληξη στην αντιπροσωπεία

 

Μ αρέσει που έγραφα σχεδόν τα ίδια στο Νεκτάριο  :sSc_eek: :sSc_eek:

Μήπως είσαι bro;  :)

 

<<Ευχαριστώ Άγιε Νεκτάριε μαγαλόχαρε!!!!!!!!! >>

 

Δυο μέρες έμεινε μέσα.

Βγήκε άλλο αυτοκίνητο...

Το παρέλαβα το μεσημέρι και αντί να ρυθμίζω την Ihi, ρύθμιζα το κοντέρ...

Καλορίζικο Γιάννη , πολύ τούμπανο!!! 

 

Ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που ήθελα να δω την Κυριακή και δεν είδα, την επόμενη φορά.

 

Καλά χλμ με προσοχή!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να κι ένα πρόχειρο βιντεάκι από διάφορες δοκιμές που έκανα σήμερα...

 

Δεν έχουν τόσο σημασία οι χρόνοι καθώς αφενός μεν ήμουν φυλαγμένος για το δίσκο, αφετέρου δε έπρεπε να αποφεύγω ποδηλάτες αυτοκίνητα που ήταν μπροστά μου με μικρότερη ταχύτητα ή να είμαι σε επιφυλακή μήπως πεταχτεί κάποιο παιδάκι μπροστά μου από τον παρακείμενο καταυλισμό.

 

Αυτό που μου άρεσε ήταν ο τρόπος που μάζευε στροφές, πριν το καταλάβω..

 

Περισσότερα και καλύτερα εν καιρώ!!

John υπαρχουν καλυτερα σημεια για δοκιμες ειδικα βραδυ :P if u know what i mean 

Σε περιφερειακα εχεις αλλαξει μονο τα τελικα;

Link to comment
Share on other sites

Τα παραλες ρε Δημήτρη!!

 

Δεν έβαλα και καμία 3076 πάνω!!!

:P :P :P

 

χαχαχαχ είσαι μέγας αλήτης, ξέρω τι λέω! Σε πάω ρε με το δικό μου το 120άρι και με τον Νεκτάριο 2ες 40 - 180 να σε λιώσουμε και οι δύο!

 

Και θα βλέπουμε και ταινία παράλληλα!

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο κ απο εμενα το σετ απ σου Γιαννη...

βαλε σιγα σιγα κ τα υπολοιπα περιφερειακα που σου λειπουν να δεις αλλο εργο....

 

κ μιας κ εβαλε ΙΗΙ να κοψεις τις κακιες παρεες (Καβουρας) ειναι κακια επιρροη!!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ ρε Βαγγέλη!

 

Απο περιφερειακά η εισαγωγή θα μπει άμεσα. Dp θέλω λίγο ψάξιμο γιατί είμαι απόλυτα αρνητικός στο θόρυβο αφού κάνω πολλά οικογενειακά χιλιόμετρα και θέλω οσο το δυνατόν πιο ήσυχο αυτοκίνητο. Ο Παπαδοπουλος μου έκανε πολύ καλή δουλειά στο τελικό σε θέμα θορύβου αλλα έχω παράπονα σε αλλα θεματάκια όποτε πάλι θέλει σκέψη πριν προχωρήσω.

Αν υπάρχει κάποια πρόταση που θα διευκολύνει την κατάσταση ευπρόσδεκτη.

Αυτή τη στιγμή ως προτεραιότητα έχω (μετά την εισαγωγή) την ανάρτηση, ένα i/c και δίσκο!

Καταλύτης & dp λογικά σε δεύτερο χρόνο..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Γιάννη σημερα στον δρομο για δουλεια κατάφερα να τραβήξω το βίντεο. Νομίζω ακούγεται καθαρά αυτο που σου περιέγραψα. Επίσης δεν εχω λογκαρει αλλα ειμαι σχεδον βέβαιος οτι στο μισογκαζο η ζητούμενη θα εχει διαφορα απο την πραγματική..

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ´ όλα ευχαριστώ που μπήκες στη διαδικασία πρωινιάτικα!!

 

Μου κάνει ένα αντίστοιχο κόψιμο σε χαμηλότερες στροφές αλλα τέτοιος ήχος ήχος δεν ακούγεται πουθενά! Όποτε μάλλον δεν μιλάμε για surging.

 

Η αλήθεια είναι πως και τα κοψίματα αυτά έχουν περιοριστεί πλέον αρκετά όποτε ίσως όντως να ήταν θέμα κάποιου adaptation!

 

Θα το δοκιμάσω ξανά αργότερα πηγαίνοντας κι εγώ στη δουλειά για να το σιγούρεψω!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ´ όλα ευχαριστώ που μπήκες στη διαδικασία πρωινιάτικα!!

 

Μου κάνει ένα αντίστοιχο κόψιμο σε χαμηλότερες στροφές αλλα τέτοιος ήχος ήχος δεν ακούγεται πουθενά! Όποτε μάλλον δεν μιλάμε για surging.

 

Η αλήθεια είναι πως και τα κοψίματα αυτά έχουν περιοριστεί πλέον αρκετά όποτε ίσως όντως να ήταν θέμα κάποιου adaptation!

 

Θα το δοκιμάσω ξανά αργότερα πηγαίνοντας κι εγώ στη δουλειά για να το σιγούρεψω!

Μην ξεχνάς οτι δν εχεις εισαγωγή :)

Αν βαλεις θα μπορεις να ακούς το παραμικρό ;)

Απλα παρακολούθησε το μπορει όντως να ειναι και θεμα adaptation στη περιπτωση σου!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.