Jump to content

Recommended Posts

Posted

Με τα χειμερινά Nokian WR A3 σε διάσταση 205/55-r16. Δράμα η εμφάνιση, αλλά είναι από τα καλύτερα χειμερινά που κυκλοφορούν και θα με πάνε εκεί που με τα καλοκαιρινά δε θα τολμούσα να επιχειρήσω.

 

2lsa0sn.jpg

2qkuxqu.jpg

 

Δημήτρη, αν είναι πολλά τα megapixel που βγάζει το κινητό μου και δημιουργώ πρόβλημα στο forum, πες μου να τις μικρύνω. :sHa_hehe:

  • Like 2
Posted

Με τα χειμερινά Nokian WR A3 σε διάσταση 205/55-r16. Δράμα η εμφάνιση, αλλά είναι από τα καλύτερα χειμερινά που κυκλοφορούν και θα με πάνε εκεί που με τα καλοκαιρινά δε θα τολμούσα να επιχειρήσω.

 

2lsa0sn.jpg

2qkuxqu.jpg

 

Δημήτρη, αν είναι πολλά τα megapixel που βγάζει το κινητό μου και δημιουργώ πρόβλημα στο forum, πες μου να τις μικρύνω. :sHa_hehe:

 

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ κλαίω ρε! Για πέταμααααα!

 

 

Δημήτρης

Posted

Τα τάσια λείπουν! Χαχα! Σοβαρά τώρα η εμπειρία μου με bmw 316 με χειμερινα ελαστικά ήταν άλλο πράγμα. Σε ταξίδι με χιόνι στην Εγνατία προσπερναγαμε με μπάντες ακόμα κ suv! Aξιζουν!

Posted

Άστο μιλάμε για άλλη κατάσταση! Κάνεις τιμονιά, το μπροστινό δαγκώνει κάτω και το πίσω χάνεται για πλάκα και μιλάω για στεγνό δρόμο! Στο χιόνι θα θέλει πολύ προσοχή.

  • 1 year later...
Posted

Έχω κανα εξαμηνο που το δωσα το tt, οπότε δεν το χω πού φρέσκο. Άσε που και αυτό χτες το πήρα. Είναι πολύ καλό πάντως και πιο ζυγισμένο. Το tt έβγαζε μούτρα στο turn in, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα LEON/Golf/a3.

  • Like 1
Posted

μόνωση, πλαστικά? ποιότητα κύλισης?

 

 

ΥΓ: για δώσε specs κινητήρα. :)

Posted

Καλοταξιδο Στεφανε, να εισαι παντα καλα να το χαιρεσαι!

Posted

Σας ευχαριστω ολους.

Καβουρα, απο μονωση και ποιοτητα ειναι αναμενωμενα πολυ καλο, ο αερας ακουγεται οπως στο tt, ο κινητηρας λιγοτερο ( εχει και τη θεομακρη 8η) και τα λαστιχα περισσοτερο λογω διαστασης και κυριως runflat.

Η αναρτηση σφιχτη, λογω πακετου Μ, αλλα τιποτα υπερβολικο.

Ο κινητηρας 1600 με 177 αλογα και 250 Nm ροπη. Καποιοι αλητες μου λενε οτι με προγραμμα η με παραλληλο φτανει ευκολα τα 230 αλλα εμενα δε με αφορουν αυτα...

  • Like 1
Posted

Επισης, εχει πολυ καλο κρατημα, ειναι ζωντανο, επικονωνιακο, σταθερο, βαζει ακαριαια τη μουρη μεςα στη στροφη αλλα δε φτανει το tt στις ανοιχτες καμπες που ηταν βραχος (ξερει ο Δημητρης).

  • Like 3
Posted

καλοριζικο φιλαρακι ,καλοταξιδο να ειναι ,εμεις βεβαια τα ειχαμε πει και απο το τηλ οταν το ειχες παραγγειλει ,εφοσον ειναι γερμανος (γερμανο εννοω audi-vw, mercedes,bmw οχι οπελ και ford) καλο θα ειναι.

 

απο μοτερ μια χαρα ειναι φιλε αλλα πιστευω το προγραμματακι του το χρειαζεται 

 

http://www.etuners.gr/bmw-116i-1-6t-f20-stage-1-98ron/ 

 

http://www.manicmini.com/software/4584765948

οτι βγαζει για τα mini βγαζει και για σενα ,εαν ψαξεις θα δεις οτι ειναι ιδια μοτερ 

Posted

Σε ευχαριστω Τασο, αυριο παω για μεμβρανες και απο βδομαδα για paddles στο τιμονι (δεν τα βαζουν ουτε προαιρετικα στο 1600!)

Posted

Μόλις ανέβω πάνω, κανόνισε, θέλω βόλτα στη γνωστή στροφή με παντιλίκι, για τα καλορίζικα.

 

 

Δημήτρης

Posted

Στέφανε καλορίζικο!!!!αντε κανονισε να τα πούμε κ απο κοντα..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted (edited)

Καλορίζικο και Καλοτάξιδο πάντα!!

8η? Ξέφυγαν... Πρέπει να κάνεις ωραία και οικονομικά ταξίδια με αυτό

Edited by xrhstosa4b6
Posted (edited)

Ευχαριστω παιδια, να χαιρεστε και σεις τα δικα σας.

8η και 150 χαω με 2500 σαλ. Θεωρω βεβαια πολλες τις 8 σχεσεις για αμαξι με τοσο ευρυ φαςμα ωφελιμης λειτουργιας και τελικη ταχυτητα 220. Αν ειχε τελικη 320 η αν ηταν diesel με πολυ μικρο φαςμα, το συζητουσαμε...

Edited by stef80
Posted

Λογικά όμως κανείς οικονομία με την 8η, δεν πρέπει να καεί πολύ στα 150 σταθερά

Posted

Εννοειται. Δε με χαλαει καθολου η μακρυα κλιμακωση της 8ης. Θα μπορουσε ομως ανετα να εχει 6 η 7 σχεσεις με την τελευταια να εχει ιδια κλιμακωση με την υφισταμενη 8η και τις υπολοιπες πιο αραια διατεταγμενες. Τωρα συνεχως κατι κανει το κιβωτιο. Ανεβαζει-κατεβαζει στην παραμικρη αυξομειωση του γκαζιου και το λυπαμαι, αν και το κανει πολυ ομαλα και γρηγορα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.