stef80 Posted December 29, 2014 Author Posted December 29, 2014 Με τα χειμερινά Nokian WR A3 σε διάσταση 205/55-r16. Δράμα η εμφάνιση, αλλά είναι από τα καλύτερα χειμερινά που κυκλοφορούν και θα με πάνε εκεί που με τα καλοκαιρινά δε θα τολμούσα να επιχειρήσω. Δημήτρη, αν είναι πολλά τα megapixel που βγάζει το κινητό μου και δημιουργώ πρόβλημα στο forum, πες μου να τις μικρύνω. 2
Dimitris_Kon Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Με τα χειμερινά Nokian WR A3 σε διάσταση 205/55-r16. Δράμα η εμφάνιση, αλλά είναι από τα καλύτερα χειμερινά που κυκλοφορούν και θα με πάνε εκεί που με τα καλοκαιρινά δε θα τολμούσα να επιχειρήσω. Δημήτρη, αν είναι πολλά τα megapixel που βγάζει το κινητό μου και δημιουργώ πρόβλημα στο forum, πες μου να τις μικρύνω. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ κλαίω ρε! Για πέταμααααα! Δημήτρης
GEOKAPS Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Τα τάσια λείπουν! Χαχα! Σοβαρά τώρα η εμπειρία μου με bmw 316 με χειμερινα ελαστικά ήταν άλλο πράγμα. Σε ταξίδι με χιόνι στην Εγνατία προσπερναγαμε με μπάντες ακόμα κ suv! Aξιζουν!
stef80 Posted December 30, 2014 Author Posted December 30, 2014 Άστο μιλάμε για άλλη κατάσταση! Κάνεις τιμονιά, το μπροστινό δαγκώνει κάτω και το πίσω χάνεται για πλάκα και μιλάω για στεγνό δρόμο! Στο χιόνι θα θέλει πολύ προσοχή.
stef80 Posted January 12, 2016 Author Posted January 12, 2016 Παρέλαβα χθες το νέο μου καμάρι. BMW 120i msport auto. Αλλαξοπίστησα... http://i64.tinypic.com/wan88i.jpghttp://i63.tinypic.com/2s9rk2d.jpg http://i64.tinypic.com/2lw14hw.jpg 6
Kavouras Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Παρέλαβα χθες το νέο μου καμάρι. BMW 120i msport auto. Αλλαξοπίστησα... http://i64.tinypic.com/wan88i.jpg http://i63.tinypic.com/2s9rk2d.jpg http://i64.tinypic.com/2lw14hw.jpg πώς σου φαίνεται η αλλαγή από το ΤΤ?
stef80 Posted January 12, 2016 Author Posted January 12, 2016 Έχω κανα εξαμηνο που το δωσα το tt, οπότε δεν το χω πού φρέσκο. Άσε που και αυτό χτες το πήρα. Είναι πολύ καλό πάντως και πιο ζυγισμένο. Το tt έβγαζε μούτρα στο turn in, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα LEON/Golf/a3. 1
Kavouras Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 μόνωση, πλαστικά? ποιότητα κύλισης? ΥΓ: για δώσε specs κινητήρα.
iliasr38 Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Καλοταξιδο Στεφανε, να εισαι παντα καλα να το χαιρεσαι!
stef80 Posted January 12, 2016 Author Posted January 12, 2016 Σας ευχαριστω ολους. Καβουρα, απο μονωση και ποιοτητα ειναι αναμενωμενα πολυ καλο, ο αερας ακουγεται οπως στο tt, ο κινητηρας λιγοτερο ( εχει και τη θεομακρη 8η) και τα λαστιχα περισσοτερο λογω διαστασης και κυριως runflat. Η αναρτηση σφιχτη, λογω πακετου Μ, αλλα τιποτα υπερβολικο. Ο κινητηρας 1600 με 177 αλογα και 250 Nm ροπη. Καποιοι αλητες μου λενε οτι με προγραμμα η με παραλληλο φτανει ευκολα τα 230 αλλα εμενα δε με αφορουν αυτα... 1
stef80 Posted January 12, 2016 Author Posted January 12, 2016 Επισης, εχει πολυ καλο κρατημα, ειναι ζωντανο, επικονωνιακο, σταθερο, βαζει ακαριαια τη μουρη μεςα στη στροφη αλλα δε φτανει το tt στις ανοιχτες καμπες που ηταν βραχος (ξερει ο Δημητρης). 3
tasossline Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 καλοριζικο φιλαρακι ,καλοταξιδο να ειναι ,εμεις βεβαια τα ειχαμε πει και απο το τηλ οταν το ειχες παραγγειλει ,εφοσον ειναι γερμανος (γερμανο εννοω audi-vw, mercedes,bmw οχι οπελ και ford) καλο θα ειναι. απο μοτερ μια χαρα ειναι φιλε αλλα πιστευω το προγραμματακι του το χρειαζεται http://www.etuners.gr/bmw-116i-1-6t-f20-stage-1-98ron/ http://www.manicmini.com/software/4584765948 οτι βγαζει για τα mini βγαζει και για σενα ,εαν ψαξεις θα δεις οτι ειναι ιδια μοτερ
stef80 Posted January 12, 2016 Author Posted January 12, 2016 Σε ευχαριστω Τασο, αυριο παω για μεμβρανες και απο βδομαδα για paddles στο τιμονι (δεν τα βαζουν ουτε προαιρετικα στο 1600!)
Dimitris_Kon Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Μόλις ανέβω πάνω, κανόνισε, θέλω βόλτα στη γνωστή στροφή με παντιλίκι, για τα καλορίζικα. Δημήτρης
mokasquatrro Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Στέφανε καλορίζικο!!!!αντε κανονισε να τα πούμε κ απο κοντα.. Sent from my iPhone using Tapatalk
xrhstosa4b6 Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 (edited) Καλορίζικο και Καλοτάξιδο πάντα!! 8η? Ξέφυγαν... Πρέπει να κάνεις ωραία και οικονομικά ταξίδια με αυτό Edited January 13, 2016 by xrhstosa4b6
stef80 Posted January 13, 2016 Author Posted January 13, 2016 (edited) Ευχαριστω παιδια, να χαιρεστε και σεις τα δικα σας. 8η και 150 χαω με 2500 σαλ. Θεωρω βεβαια πολλες τις 8 σχεσεις για αμαξι με τοσο ευρυ φαςμα ωφελιμης λειτουργιας και τελικη ταχυτητα 220. Αν ειχε τελικη 320 η αν ηταν diesel με πολυ μικρο φαςμα, το συζητουσαμε... Edited January 13, 2016 by stef80
xrhstosa4b6 Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Λογικά όμως κανείς οικονομία με την 8η, δεν πρέπει να καεί πολύ στα 150 σταθερά
stef80 Posted January 13, 2016 Author Posted January 13, 2016 Εννοειται. Δε με χαλαει καθολου η μακρυα κλιμακωση της 8ης. Θα μπορουσε ομως ανετα να εχει 6 η 7 σχεσεις με την τελευταια να εχει ιδια κλιμακωση με την υφισταμενη 8η και τις υπολοιπες πιο αραια διατεταγμενες. Τωρα συνεχως κατι κανει το κιβωτιο. Ανεβαζει-κατεβαζει στην παραμικρη αυξομειωση του γκαζιου και το λυπαμαι, αν και το κανει πολυ ομαλα και γρηγορα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now