Dikonou Posted December 21, 2021 Author Posted December 21, 2021 https://www.kufatec.com/en/audi/a3/a3-8p-8pa-cabrio/aps-audi-parking-system-plus-front-back-for-audi-a3-8p-39042 https://www.ttforum.co.uk/threads/retrofit-reversing-camera-with-ops.1921981/?fbclid=IwAR2LNsBE-3eLws5oHjRNWM4l3R2VmVmfe_KzdibNEE6Ja8XfzQBQ0-avsMw
Dikonou Posted December 23, 2021 Author Posted December 23, 2021 μια ερώτηση τώρα μιας και NGK BKRe8IX δεν βγαίνουν από Jappan μεριά πλέον και τα ταιβανέζικα στέλουν πολλά μοτέρ ρεκτιφιέ τι έχετε να προτείνετε για μπουζι και αντίστοιχη ψυχρότητα;
vxr-silver Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 Για 2λιτρο tfsi (bwj) 2+ (συν meth) τα τελευταια 15,000 km (2 αλλαγες) χρησιμοποιω denso ik24 για το λογο που ανεφερες στο παραπανω post, καμια διαφορα σε σχεση με τα αντιστοιχα ngk που χρησιμοποιουσα και καμια δυσλειτουργια. 1
Dikonou Posted December 23, 2021 Author Posted December 23, 2021 Έχεις κατεβάσει διάκενο; ή τα denso όπως διαβάζω δεν είναι να πειράζεις το διάκενο τους; 0.8 δεν έχουν;
vxr-silver Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 Στις προδιαγραφες δινουν 0.8 mm διακενο και 0.4mm πλατος ακιδας(0.6mm τα ngk) αλλα δεν ελεγξα το διακενο με φιλερ και τα εβαλα οπως ειναι απο το κουτι, αλλα και στα ngk δεν εκλεινα διακενο. παντως το κουτι ηταν made in japan και εκανα και ενα υποτυπωδη ελεγχο γνησιοτητας: https://www.driven2automotive.com/blog/how-to-spot-fake-denso-iridium-power-spark-plugs-2017/ αλλη εναλλακτικη σε ιριδιου δεν ειχα βρει...
csaris Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 (edited) Για τα bkr8eix είχα στείλει στην apr στην Αμερική και μου είχα πει διάκενο 0,55-0,6mm. Από το κουτί ήταν όλα στο 0,8 μετρημένα με φιλερ. Τα έχω ήδη εδώ και 5-6000χλμ στο 0,55 χωρίς θέματα. Σαν να πήγαινε καλύτερα με τα μαμά pfr7s8eg ειδικά στα ψηλά αλλά μπορεί να είναι και η ιδέα μου. Όταν τα αλλάξω ίσως ξαναπάω στα μαμά. Edited December 23, 2021 by csaris 1
Dikonou Posted December 23, 2021 Author Posted December 23, 2021 (edited) Κι εγώ αυτά φοράω τώρα αλλά επειδή τα 8άρια τέρμα πια από Ιαπωνία, και μόνο Taiwan βλέπω να κυκλοφορούνε, και έχω ήδη ένα γνωστό αμάξι με σπασμένη ακίδα εντός μοτέρ με ταιβανέζο λέω να μην ξαναπάρω το ρίσκο... αλλά το ζήτημα είναι τί κάνεις από εκεί και μετά. 0,6 διάκενο κι εγώ. Edited December 23, 2021 by Dikonou
csaris Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 Just now, Dikonou said: Κι εγώ αυτά φοράω τώρα αλλά επειδή τα 8άρια τέρμα πια από Ιαπωνία, και μόνο Taiwan βλέπω να κυκλοφορούνε, και έχω ήδη ένα γνωστό αμάξι με σπασμένη ακίδα εντός μοτέρ με ταιβανέζο λέω να μην ξαναπάρω το ρίσκο... αλλά το ζήτημα είναι τί κάνεις από εκεί και μετά. 0,6 διάκενο κι εγώ. Εννοείς ότι όλη η παραγωγή είναι Ταϊβάν πλεον ή ότι τα γνήσια είναι Japan και τα μαϊμού Ταϊβάν??? Γιατί αν τίθεται θέμα γνησιότητας υπάρχουν πολλές πηγές από εξωτερικό που μπορείς να τα πάρεις άφοβα.
Dikonou Posted December 23, 2021 Author Posted December 23, 2021 (edited) όχι απλα η Japan δεν ξαναβγάζει 8άρια........και τα taiwan εχουν θέμα αξιοπιστίας......αυτό Edited December 23, 2021 by Dikonou
csaris Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 Just now, Dikonou said: όχι απλα η Japan δεν ξαναβγάζει 8άρια........ Δηλαδή γράφουν πάνω made in Taiwan??
Dikonou Posted December 23, 2021 Author Posted December 23, 2021 (edited) Ω ναι... και ακόμα και με γυμνό μάτι βλέπεις διαφορά στην κατασκευή..........τα είχε δίπλα το ένα με το άλλο δύο τετράδες.........διαφορετικό χρώμα ακόμα και στο υλικό στο σπείρωμα.... Γράφουν στο κουτί made in Taiwan και στο μπουζί επάνω made in Japan , αλλά είναι διαφορετικά Edited December 23, 2021 by Dikonou 1
csaris Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 Just now, Dikonou said: Ω ναι... και ακόμα και με γυμνό μάτι βλέπεις διαφορά στην κατασκευή..........τα είχε δίπλα το ένα με το άλλο δύο τετράδες.........διαφορετικό χρώμα ακόμα και στο υλικό στο σπείρωμα.... Πρόβλημα αυτό, εκτός και αν βρεις στοκ απέξω. Να σου πω εγώ στα μαμά θα ξαναπήγαινα.
Dikonou Posted December 23, 2021 Author Posted December 23, 2021 (edited) Μπαααα δύσκολα, θα δούμε τώρα κάτι μεταξύ bosch & denso σε ιρίδιο πάντα......... Αυτό ψάχνω τώρα.......... Edited December 23, 2021 by Dikonou
Dikonou Posted December 30, 2021 Author Posted December 30, 2021 Iρίδιο δε βλέπω φώς τελικά.................για κάτι όχι μαϊμουδιασμένο δηλ..... Μααααααααααλλον θα δοκιμάσω αυτό: NGK PFR7B....το πρότεινε από παλιά η APR με διάκενο στο 0.7 Αν θα το κάνω θα ενημερώσω για αποτελέσματα...σύντομα δηλ γιατί αυτά που έχω επάνω κλείσανε κοντά στα 8000....
panpap175 Posted December 31, 2021 Posted December 31, 2021 18 ώρες πριν, Dikonou είπε Iρίδιο δε βλέπω φώς τελικά.................για κάτι όχι μαϊμουδιασμένο δηλ..... Μααααααααααλλον θα δοκιμάσω αυτό: NGK PFR7B....το πρότεινε από παλιά η APR με διάκενο στο 0.7 Αν θα το κάνω θα ενημερώσω για αποτελέσματα...σύντομα δηλ γιατί αυτά που έχω επάνω κλείσανε κοντά στα 8000.... Είσαι σίγουρος δλδ ότι αυτά δεν κατασκευαζονται σε Taiwan & China? 1
Dikonou Posted December 31, 2021 Author Posted December 31, 2021 Τώρα γιατί το έκανες αυτό; Άντε πάλι ξανά........ Φτουουουου
Dikonou Posted February 1, 2022 Author Posted February 1, 2022 (edited) Ένα ενημερωτικό και μόνο πόστ για το πόοοσο πιο κοντό είναι το δικό μου σασμάν από golf GTi πρώτη γενιά dsg σε σχέση μ ένα dsg από Α3 8p Με 130 χλμ/ώρα είμαι με 3050 στροφές και εκείνο με 2750!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! με 6 στο σασμάν Α! και για να μην γεμίζω με νέα πόστ τα PFR7b καλούτσικα είναι. Edited February 1, 2022 by Dikonou
panpap175 Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 2 ώρες πριν, Dikonou είπε PFR7b Τα οποία ειναι παντα δλδ made in japan?😕
Dikonou Posted February 6, 2022 Author Posted February 6, 2022 Να ρωτήσω μία.....................εάν πούμε ότι θελήσουμε να πάμε σε μια GTX2867r gen2 θέλουμε φτιαχτό χταπόδι όπως και δήποτε ή κάτι σαν αυτό https://dbilas-shop.com/en/exhausttract/turbo-manifold-heater/vag/4061/stainless-stell-turbo-exhaust-manifold-with-turbine-housing-vw-2-0-tfsi-group-for-gt28-series-ball-bearing?c=11186 θα κάνει δουλειά; Υπάρχει περίπτωση να μην μπορώ να ξεφορτωθώ καυσαέρια με μια τέτοια πολλαπλή στα ψηλά;
Dikonou Posted March 24, 2022 Author Posted March 24, 2022 Μέχρι το τέλος μήνα θα έχω τα csc7 στα παπουτσάκια μου.... Μετά από την έξαλλη φθορά των Bridgestone potennza sport (μην ξεχνάμε μπροστά κίνηση με ακατάσχετο σπινιαρισμα χαμηλά, όχι δεν το λυπάμαι) σε 8000 χλμ τα μπροστά πήγανε πίσω με πάνω από το μισό αυλάκι να λείπει ( στο ήδη λειψό δηλαδή) και τα μπροστά τώρα με 7500 να είναι στα ίδια.... Θα τα βάλω στις καβατζο19αρες ΑΕΖ τα παλιά και θα σας πω αποψη για τα νέα που γράφουν δυθιραμβους όλοι.......
csaris Posted March 24, 2022 Posted March 24, 2022 Ρε τρελε τι περιμενεις να δεις με 400 αλογα σε δικινητο... Ολα κατω θα τα αφηνεις, οτι και να βαλεις. Βαλε 18αρα και κανενα σεμισλικ ή καντο 4κινητο. Πετα επιτελους αυτα τα ιταλικα σκουπιδια τις ΟΖ... 11,9 κιλα η ζαντα και καλα ελαφριες made in italy μη χεσω.... xaaxaxax 2
Van.Leb Posted March 24, 2022 Posted March 24, 2022 Ρε τρελε τι περιμενεις να δεις με 400 αλογα σε δικινητο... Ολα κατω θα τα αφηνεις, οτι και να βαλεις. Βαλε 18αρα και κανενα σεμισλικ ή καντο 4κινητο. Πετα επιτελους αυτα τα ιταλικα σκουπιδια τις ΟΖ... 11,9 κιλα η ζαντα και καλα ελαφριες made in italy μη χεσω.... xaaxaxaxΜόνο ΟΖ... Που να βάλει κ καμμία οχτακιλη...θα γράφει κάτω και η 6τη...[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] 2
Dikonou Posted March 25, 2022 Author Posted March 25, 2022 Είχα και τα μιτρσελέν πρίν.......σε φθορά ήταν πιο ανθεκτικό.......θα δούμε ....... Ά ναι και δίκιο τί να σου κάνει ο ρημαδοΙταλός στη ζάντα...με ξεγέλασαν............😁 1 1
Dikonou Posted April 1, 2022 Author Posted April 1, 2022 Rear view camera R8 module. Τι συμβαίνει με το ανέβασμα; 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now