Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

μια ερώτηση τώρα

μιας και NGK BKRe8IX δεν βγαίνουν από Jappan μεριά πλέον και τα ταιβανέζικα στέλουν πολλά μοτέρ ρεκτιφιέ τι έχετε να προτείνετε για μπουζι και αντίστοιχη ψυχρότητα;

Posted

Για 2λιτρο tfsi (bwj) 2+ (συν meth) τα τελευταια 15,000 km (2 αλλαγες) χρησιμοποιω denso ik24 για το λογο που ανεφερες στο παραπανω post, καμια διαφορα σε σχεση με τα αντιστοιχα ngk που χρησιμοποιουσα και καμια δυσλειτουργια.

 

  • Like 1
Posted

Έχεις κατεβάσει διάκενο; ή τα denso όπως διαβάζω δεν είναι να πειράζεις το διάκενο τους; 

0.8 δεν έχουν; 

Posted

Στις προδιαγραφες δινουν 0.8 mm διακενο και 0.4mm πλατος ακιδας(0.6mm τα ngk) αλλα δεν ελεγξα το διακενο με φιλερ

και τα εβαλα οπως ειναι απο το κουτι, αλλα και στα ngk δεν εκλεινα διακενο.

παντως το κουτι ηταν made in japan και εκανα και ενα υποτυπωδη ελεγχο γνησιοτητας:

https://www.driven2automotive.com/blog/how-to-spot-fake-denso-iridium-power-spark-plugs-2017/

αλλη εναλλακτικη σε ιριδιου δεν ειχα βρει...

Posted (edited)

Για τα bkr8eix είχα στείλει στην apr στην Αμερική και μου είχα πει διάκενο 0,55-0,6mm. Από το κουτί ήταν όλα στο 0,8 μετρημένα με φιλερ.

 

Τα έχω ήδη εδώ και 5-6000χλμ στο 0,55 χωρίς θέματα.

 

Σαν να πήγαινε καλύτερα με τα μαμά pfr7s8eg ειδικά στα ψηλά αλλά μπορεί να είναι και η ιδέα μου.

 

Όταν τα αλλάξω ίσως ξαναπάω στα μαμά.

 

Edited by csaris
  • Like 1
Posted (edited)

Κι εγώ αυτά φοράω τώρα αλλά επειδή τα 8άρια τέρμα πια από Ιαπωνία, και μόνο Taiwan βλέπω να κυκλοφορούνε, και έχω ήδη ένα γνωστό αμάξι με σπασμένη ακίδα εντός μοτέρ με ταιβανέζο λέω να μην ξαναπάρω το ρίσκο... αλλά το ζήτημα είναι τί κάνεις από εκεί και μετά.

 

0,6 διάκενο κι εγώ.

Edited by Dikonou
Posted
Just now, Dikonou said:

Κι εγώ αυτά φοράω τώρα αλλά επειδή τα 8άρια τέρμα πια από Ιαπωνία, και μόνο Taiwan βλέπω να κυκλοφορούνε, και έχω ήδη ένα γνωστό αμάξι με σπασμένη ακίδα εντός μοτέρ με ταιβανέζο λέω να μην ξαναπάρω το ρίσκο... αλλά το ζήτημα είναι τί κάνεις από εκεί και μετά.

 

0,6 διάκενο κι εγώ.

Εννοείς ότι όλη η παραγωγή είναι Ταϊβάν πλεον ή ότι τα γνήσια είναι Japan και τα μαϊμού Ταϊβάν???

 

Γιατί αν τίθεται θέμα γνησιότητας υπάρχουν πολλές πηγές από εξωτερικό που μπορείς να τα πάρεις άφοβα.

Posted (edited)

όχι απλα η Japan δεν ξαναβγάζει 8άρια........και τα taiwan εχουν θέμα αξιοπιστίας......αυτό

Edited by Dikonou
Posted
Just now, Dikonou said:

όχι απλα η Japan δεν ξαναβγάζει 8άρια........

 Δηλαδή γράφουν πάνω made in Taiwan??

Posted (edited)

Ω ναι... και ακόμα και με γυμνό μάτι βλέπεις διαφορά στην κατασκευή..........τα είχε δίπλα το ένα με το άλλο δύο τετράδες.........διαφορετικό χρώμα ακόμα και στο υλικό στο σπείρωμα....

 

Γράφουν στο κουτί made in Taiwan και στο μπουζί επάνω made in Japan , αλλά είναι διαφορετικά

 

Edited by Dikonou
  • Like 1
Posted
Just now, Dikonou said:

Ω ναι... και ακόμα και με γυμνό μάτι βλέπεις διαφορά στην κατασκευή..........τα είχε δίπλα το ένα με το άλλο δύο τετράδες.........διαφορετικό χρώμα ακόμα και στο υλικό στο σπείρωμα....

 Πρόβλημα αυτό, εκτός και αν βρεις στοκ απέξω.

 

Να σου πω εγώ στα μαμά θα ξαναπήγαινα.

Posted (edited)

Μπαααα δύσκολα, θα δούμε τώρα κάτι μεταξύ bosch & denso σε ιρίδιο πάντα.........

 

Αυτό ψάχνω τώρα..........

Edited by Dikonou
Posted

Iρίδιο δε βλέπω φώς τελικά.................για κάτι όχι μαϊμουδιασμένο δηλ.....

 

Μααααααααααλλον θα δοκιμάσω  αυτό:  NGK PFR7B....το πρότεινε από παλιά η APR με διάκενο στο 0.7 

Αν θα το κάνω θα ενημερώσω για αποτελέσματα...σύντομα δηλ γιατί αυτά που έχω επάνω κλείσανε κοντά στα 8000....

Posted
18 ώρες πριν, Dikonou είπε

Iρίδιο δε βλέπω φώς τελικά.................για κάτι όχι μαϊμουδιασμένο δηλ.....

 

Μααααααααααλλον θα δοκιμάσω  αυτό:  NGK PFR7B....το πρότεινε από παλιά η APR με διάκενο στο 0.7 

Αν θα το κάνω θα ενημερώσω για αποτελέσματα...σύντομα δηλ γιατί αυτά που έχω επάνω κλείσανε κοντά στα 8000....

Είσαι σίγουρος δλδ ότι αυτά δεν κατασκευαζονται σε Taiwan & China?

  • Sad 1
  • 1 month later...
Posted (edited)

Ένα ενημερωτικό και μόνο πόστ για το πόοοσο πιο κοντό είναι το δικό μου σασμάν από golf GTi πρώτη γενιά dsg σε σχέση μ ένα dsg από Α3 8p

 

Με 130 χλμ/ώρα είμαι με 3050 στροφές και εκείνο με 2750!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! με 6 στο σασμάν

 

Α! και για να μην γεμίζω με νέα πόστ τα PFR7b καλούτσικα είναι.

Edited by Dikonou
Posted
2 ώρες πριν, Dikonou είπε

PFR7b

Τα οποία ειναι παντα δλδ made in japan?😕

Posted

Να ρωτήσω μία.....................εάν πούμε ότι θελήσουμε να πάμε σε μια GTX2867r gen2 θέλουμε φτιαχτό χταπόδι όπως και δήποτε ή κάτι σαν αυτό

 

https://dbilas-shop.com/en/exhausttract/turbo-manifold-heater/vag/4061/stainless-stell-turbo-exhaust-manifold-with-turbine-housing-vw-2-0-tfsi-group-for-gt28-series-ball-bearing?c=11186

 

θα κάνει δουλειά;  Υπάρχει περίπτωση να μην μπορώ να ξεφορτωθώ καυσαέρια με μια τέτοια πολλαπλή στα ψηλά;

  • 1 month later...
Posted

Μέχρι το τέλος μήνα θα έχω τα csc7 στα παπουτσάκια μου.... Μετά από την έξαλλη φθορά των Bridgestone potennza sport (μην ξεχνάμε μπροστά κίνηση με ακατάσχετο σπινιαρισμα χαμηλά, όχι δεν το λυπάμαι) σε 8000 χλμ τα μπροστά πήγανε πίσω με πάνω από το μισό αυλάκι να λείπει ( στο ήδη λειψό δηλαδή) και τα μπροστά τώρα με 7500 να είναι στα ίδια.... Θα τα βάλω στις καβατζο19αρες ΑΕΖ τα παλιά και θα σας πω αποψη για τα νέα που γράφουν δυθιραμβους όλοι....... 

Posted

Ρε τρελε τι περιμενεις να δεις με 400 αλογα σε δικινητο... Ολα κατω θα τα αφηνεις, οτι και να βαλεις.

 

Βαλε 18αρα και κανενα σεμισλικ ή καντο 4κινητο.

Πετα επιτελους αυτα τα ιταλικα σκουπιδια τις ΟΖ... 11,9 κιλα η ζαντα και καλα ελαφριες made in italy μη χεσω.... xaaxaxax

  • Like 2
Posted
Ρε τρελε τι περιμενεις να δεις με 400 αλογα σε δικινητο... Ολα κατω θα τα αφηνεις, οτι και να βαλεις.
 
Βαλε 18αρα και κανενα σεμισλικ ή καντο 4κινητο.
Πετα επιτελους αυτα τα ιταλικα σκουπιδια τις ΟΖ... 11,9 κιλα η ζαντα και καλα ελαφριες made in italy μη χεσω.... xaaxaxax
Μόνο ΟΖ... Που να βάλει κ καμμία οχτακιλη...θα γράφει κάτω και η 6τη...[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
  • Haha 2
Posted

Είχα και τα μιτρσελέν πρίν.......σε φθορά ήταν πιο ανθεκτικό.......θα δούμε .......

 

Ά ναι και δίκιο τί να σου κάνει ο ρημαδοΙταλός στη ζάντα...με ξεγέλασαν............😁

  • Like 1
  • Haha 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.