Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

15000 xlm μετά το τουρμπάκι έμπηξε τα κλάματα.......... εμ Οεμ........ έμ υβρίδιο  τα τίναξε

 

Την θέση του θα πάρει ένα κιτάκι που πωλείται ως μεγάλο Κ04 προελεύσεως Ταιβάν ............. θα με βρίσετε ( και πιθανότατα θα έχετε και δίκιο )  αλλά το να πάω σε GTX όπως πρέπει θα με βγάλει πολύ εκτός και τώρα τρέχουν και άλλα πολύ πιο σοβαρά στην καθημερινότητα μου οπότε για την ώρα θα μπεί αυτό και ότι βγεί...........

 

https://xcar.gr/shop/iperplirotis-universal-k04-rs550

Edited by Dikonou
  • Like 1
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
2 hours ago, Dikonou said:

15000 xlm μετά το τουρμπάκι έμπηξε τα κλάματα.......... εμ Οεμ........ έμ υβρίδιο  τα τίναξε

 

Την θέση του θα πάρει ένα κιτάκι που πωλείται ως μεγάλο Κ04 προελεύσεως Ταιβάν ............. θα με βρίσετε ( και πιθανότατα θα έχετε και δίκιο )  αλλά το να πάω σε GTX όπως πρέπει θα με βγάλει πολύ εκτός και τώρα τρέχουν και άλλα πολύ πιο σοβαρά στην καθημερινότητα μου οπότε για την ώρα θα μπεί αυτό και ότι βγεί...........

 

https://xcar.gr/shop/iperplirotis-universal-k04-rs550

Ναι, η σωστή επιλογή είναι μία GTX, αλλά από την άλλη, 1600€ για ένα συζητήσιμης ποιότητας τούρμπο δε σε προβληματίζει?

  • Like 1
Posted

Γιώργο 1600 βάζω φεύγω, τουλάχιστον 5000 για μια gtx για να γίνουν όλα σωστά...... Και να δουλέψει ώστε να πω ότι πήγα πιο πάνω και πιάνει τόπο μια τέτοια επιλογή..... 

  • Like 1
Posted
Γιώργο 1600 βάζω φεύγω, τουλάχιστον 5000 για μια gtx για να γίνουν όλα σωστά...... Και να δουλέψει ώστε να πω ότι πήγα πιο πάνω και πιάνει τόπο μια τέτοια επιλογή..... 
Καλύτερα κάτι σωστό κ δοκιμασμένο...γτ θα στο τέλος τέλος σε μια gtx θα καταλήξεις κ θα έχεις πληρώσει κ τον κινέζο...
Γνώμη μου...
Posted
On 5/16/2022 at 5:51 PM, Kavouras said:

Ναι, η σωστή επιλογή είναι μία GTX, αλλά από την άλλη, 1600€ για ένα συζητήσιμης ποιότητας τούρμπο δε σε προβληματίζει?

 

Και το υβρίδιο δε θα έπρεπε να με προβληματίσει........αλλά να που το έκανε.......

 

Ξαναλέω επιλογή ανάγκης είναι.........δεν θέλω να ξαναδουλέψω έστω και νέα Κ04 με 1.5+ ψηλά γιατί και αυτή θα τα παίξει....οπότε έστω και δοκιμαστικά, χωρίς να θέλω να είμαι τελείως αρνητικός....έκανα την παραπάνω επιλογή και θα δούμε.........

 

  • 1 month later...
Posted

Να ξάναρωτήσω μία....μιας και λέμε αν όλα πάνε καλά να δούμε κάμποσα πάνω από 400..........

 

Τύπο λαδιού παραμένω σε 5W40 ή πάω σε κάτι πιο βαρύ; λαμβάνοντας υπ όψιν ότι πλέον είμαι σφυρί με κεφαλή φτιαγμένη πλέον με βαλβίδες ferrea και ελατήρια supertech και βίδες ARP....

Στροφάρισμα αναμένεται να φτάσει στα 7600 περίπου.........

 

Υπάρχει λόγος να ξεφύγω και να πάω σε 5w50 ή 10w60 που μου προτείνανε κιόλας ή περνάμε από το σημείο υπερβολής και πλησιάζουμε στο με τόσο χοντρό λαδι θα γίνει κακό αντί για καλό;

Posted

Έτσι όπως είμαι καίει περίπου 400 ml στα 5000 αλλά ζορισμένα 5000......

Posted

10w60 μου φαίνεται υπερβολή για τα άλογα σου. Αυτό το λάδι για να το βάλεις θα πρέπει να έχεις πολλά άλογα, θερμοκρασίες και βενζινες στο θεό. Ή να μπαίνεις σε πίστα και να κάνεις γύρους που θες το φιλμ λαδιού να μη σπάει.

 

Επειδή το αμάξι είναι και daily, ξεκινά με 5w40 ravenol rcs παραγγελία απo Γερμανία ή το redline αν το βρεις. Μπορείς να παίξεις μπάλα και με το 5w50 molygen της liqui moly που έχει και φουλ μόλυβδο μέσα που είναι αντιτριβικο και έχει 502/505 προδιαγραφή. 

 

Άποψη μου, πηγαινε στο 40αρι ravenol rcs που είναι ότι καλύτερο (μαζί με το redline) και το αγοράζεις απευθείας από την ίδια την εταιρία στην Γερμανία.

 

 

 

 

  • Like 1
Posted (edited)

Μωρέ και η red line εχει 5w50  αλλα Τι να κάνεις που με τα supertech ελατήρια βαλβίδων αρχισε να κροταλιζει ο μεταβλητός με το 5w40 μόλις ζεσταθεί το λάδι; 

Είναι κοινό φαινόμενο μιας και έχω δει και άλλα 18αρια με σκληρά ελατήρια να κάνουν το ίδιο, με το που έβαλα 10w60 συνήλθε..... Πρέπει λόγω σκληρότητας ελατηρίων και λεπτότητα λαδιού όταν ζεσταθεί να μην γίνεται σωστή λίπανση από χαμηλή πίεση στο λάδι; 

Πάντως με πιο χοντρό λάδι δεν ακούγεται κάτι. 

Το κροταλισμα γίνεται κυρίως σε συνθήκες αδράνειας του μοτέρ. Δηλ σε νεκρό αν πατήσω από ρελαντί έως 1100 και είναι ζεστό το λαδάκι θα κροταλισει, παραπέρα δεν ακούω κάτι. Μπορεί να θέλουν και τα ελατήρια να πατήσουν σωστά ( δύσκολο), αλλά με το 5w40 έχει θέμα. Όχι ότι φταίει το λάδι..... 

Με τα ελατήρια του cupra δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. 

Τώρα θα δούμε και τι πίεση θα κρατήσω μετά τον προγραμματισμό, όσο μου επιτρέψει το καύσιμο δηλ γιατί είμαι κατά της μεθανόλης σαν επέμβαση στο αυτοκίνητο και τους χώρους του...... Μόλις σεταρω αν όλα πάνε καλά θα πω για τελικό αποτέλεσμα. 

Edited by Dikonou
Posted

Nα σου πω εμενα καθε φορα που αλλαζω λαδια (5w40) ακουω κροταλισμα απο τον μεταβλητο για 400-500χιλιομετρα, μετα σταματαει δεν ξερω γιατι. Οταν ζεσταθει εννοειται, γιατι κρυο δεν κανει κατι.

Και γω supertech φοραω, βεβαια σε αλλο μοτερ ea113 οχι ea888, αλλα δεν νομιζω να παιζουν ρολο τα ελατηρια. 

Νομιζω αν αφησεις να δουλεψει για καποια χιλιομετρα μεσα το 5w40, δεν θα κανει θορυβο.

Ισως παιζει ρολο οτι τις τελευταιες 2-3 φορες που εχω αλλαξει λαδια, γινονται παραλληλα και αλλες εργασιες και μενει για πολυ ωρα "αδειο" το μοτερ απο λαδια και κροταλιζει λιγο μετα μεχρι να φτασει το λαδι παντου και να τα "γεμισει" ολα μεσα.

 

Μην ασχολεισαι αλλο με 18αρι, παρε ενα 2,5λιτρο και και ξεκινα απο εκει νεο προτζεκτ. 

  • Haha 1
Posted

Αυτο το παντρεύτηκα. Με αυτό θα γεράσω εκτός κι αν κάτσει Τζόκερ αλλά και πάλι θα το έχω....... 

Posted
14 hours ago, csaris said:

Nα σου πω εμενα καθε φορα που αλλαζω λαδια (5w40) ακουω κροταλισμα απο τον μεταβλητο για 400-500χιλιομετρα, μετα σταματαει δεν ξερω γιατι. Οταν ζεσταθει εννοειται, γιατι κρυο δεν κανει κατι.

Και γω supertech φοραω, βεβαια σε αλλο μοτερ ea113 οχι ea888, αλλα δεν νομιζω να παιζουν ρολο τα ελατηρια. 

Νομιζω αν αφησεις να δουλεψει για καποια χιλιομετρα μεσα το 5w40, δεν θα κανει θορυβο.

Ισως παιζει ρολο οτι τις τελευταιες 2-3 φορες που εχω αλλαξει λαδια, γινονται παραλληλα και αλλες εργασιες και μενει για πολυ ωρα "αδειο" το μοτερ απο λαδια και κροταλιζει λιγο μετα μεχρι να φτασει το λαδι παντου και να τα "γεμισει" ολα μεσα.

 

Μην ασχολεισαι αλλο με 18αρι, παρε ενα 2,5λιτρο και και ξεκινα απο εκει νεο προτζεκτ. 

Τα supertech τα έβαλες γιατί χρειάστηκε; είχες θέμα με την σκληρότητα από μια πίεση και πάνω ή προληπτικά; 

Posted
5 hours ago, Dikonou said:

Τα supertech τα έβαλες γιατί χρειάστηκε; είχες θέμα με την σκληρότητα από μια πίεση και πάνω ή προληπτικά; 

 

 Είχα ένα περίεργο θέμα με misfires μετά από κόφτες και πάτημα γκάζι τέρμα. Είχα αλλάξει τα πάντα χωρίς αποτέλεσμα και με το που έβαλα τα supertech το θέμα λύθηκε.

 

Είχα αν θυμάμαι καλά βάσει πλαισίου τον τελευταίο κωδικό στα εξαγωγής και παλιό κωδικό στα εισαγωγής.

 

Μπουρδ@λα vag μέχρι και οι βίδες έχουν αλλάξει κωδικό 5-6 φορές.

  • Like 2
  • 1 month later...
Posted (edited)

Νεότερα από το μέτωπο.......

 

Με τελική αλλαγή λαδιών σε 5w40 csaris ακούω...... Redline δεν έχω κροτάλισμα αλλά και πάαααααααρα πολύ χαμηλή κατανάλωση λαδιού πλέον....

 

Τοποθετήθηκαν κιτ μεθανόλης snow perrformance maxpower stg2, iboost με όλα τα καλούδια για έλεγχο ψεκασμού μεθανόλης και δικλείδα fail σε περίπτωση μή ψεκασμου ( η οποία ήθελε ρύθμιση σε πόσα psi θ ανοίξει για να μην σε πετάει μόνιμα σε safe mode μηχανική το iboost) και έγινε ένα αρχικό πρόγραμμα.

Α! μπήκε και πίσω αντλία και εγκεφαλάκι από ttrs...

Άλογα στο dyno έδειξε 430 στο 1.8 με 23 μοίρες αβάνς....τελικό file όμως με 2 μοίρες λιγότερες στα ψηλά...πήγε στα 420....

Στο δρόμο τώρα ρυθμισμένο με μεθ και πίεση στο 1.9 περίπου στον κόφτη ( δεν ξέρω τί αλογα έχει ) αλλά με 1550 κιλά βάρος με μένα μέσα έκανε 100-200 σε 9,01 από 9.7 που έκανα περίπου πρίν....

Έχω ένα θέμα όμως με την ρύθμιση στο σταθερό γκάζι και το πάτα έστω και λίγο που λ πάει 0.8 καρφί αμέσως και καίει τον κώλο του από κατανάλωση.......σε μέση δηλ είμαι κάπου στα 12lt/100km.

 

Θέλω να σηκώσω πίεση ( η εταιρία λέει άνετα 2-2.3 μπάρ για το τούρμπο μου ) οπότε έχω να δώσω λίγο ακόμα εφόσν καύσιμο δεν με κόψει.

 

Για την ώρα 0 επιστροφές με 100% μεθανόλη να ψεκάζει και -12% σε απόθεμα καυσίμου.

 

Να φτιάξει λίγο ο κωλόκαιρος και βλέπουμε που μπορεί να παει...

 

Σηκωσα λιγο στο 2.05 σταθερο κοφτη και ειδα 8.77 για 100-200 καθαρο χωρις διορθωσεις.... Με τρωει να το φτασω 2.2......😁😁

Edited by Dikonou
  • Like 1
Posted (edited)
On 8/14/2022 at 6:24 PM, Dikonou said:

 

Με τελική αλλαγή λαδιών σε 5w40 csaris ακούω...... Redline δεν έχω κροτάλισμα αλλά και πάαααααααρα πολύ χαμηλή κατανάλωση λαδιού πλέον....

 

 

Το redline ειναι οτι καλυτερο υπαρχει, αλλα αρκετα δυσευρετο.

Σε γερμανικα φορουμ που διαβαζω αυτο και το ravenol rcs ειναι τα καλυτερα.

Δες κατω τα specs τους που ειναι πολυ κοντα.

Στην επομενη παω για ravenol rcs απυθειας απο το eshop της εταιρειας, οποτε μαιμουδιες αποκλειονται!

 

ravenol rcs

ravenol rcs.JPG

 

redline

redline.JPG

 

Edited by csaris
  • Like 1
Posted
On 8/14/2022 at 6:24 PM, Dikonou said:

 

Σηκωσα λιγο στο 2.05 σταθερο κοφτη και ειδα 8.77 για 100-200 καθαρο χωρις διορθωσεις.... Με τρωει να το φτασω 2.2......😁😁

 

To ξεχασα πριν!

 

Με τα σκπδια τις ΟΖ που εχεις, τι βελτιωση να δεις στο 100-200 με 12 κιλα η ζαντα???

 

Βαλε καμια 18αρα ή καμια motec ultralight 19αρα στα 9κιλα και θα κανεις σουζες! 😛

  • Like 1
  • Haha 1
Posted
 
To ξεχασα πριν!
 
Με τα σκπδια τις ΟΖ που εχεις, τι βελτιωση να δεις στο 100-200 με 12 κιλα η ζαντα???
 
Βαλε καμια 18αρα ή καμια motec ultralight 19αρα στα 9κιλα και θα κανεις σουζες! [emoji14]
Σιγά μην βγάλει κ τα καθίσματα... μπρος στα κάλλη τι είναι το βαρος;;
Λες κ τρέχει κάθε λίγο κ λιγάκι στα ντραγκστερ ή μήπως είναι "καριερίστας"
  • Thanks 1
  • Haha 2
Posted

Ναι ναι θα σηκωσω 2.2 ψηλα. Να παω 8.5.......... 

Οχι δεν κυνηγαμε χρονους....... 

  • Like 1
  • 1 month later...
Posted

Πήγαμε λίγο καλύτερα αλλά θέλω καλύτερη ρύθμιση στη μεθ ........ έκανε 8,68...και πρέπει να έχει περιθώριο για λίγο ακόμα........

 

Στα υπόλοιπα νέα της ημέρας στο πλαίσιο συντηρησης έγινε παραγγελία αντιστρεπτικών H&R μιας και KW δεν έβρισκα.....26 μπροστα - 22 πίσω και ημίμπαρων ακρόμπαρων και ζαμφόρ......

σε καμιά 15αρια μερες θα έρθουν οι αντιστρεπτικές οπότε είμαστε σε αναμονή.....

 

Να κρυώσει λίγο ο καιρός και να βγουμε για μέτρημα πάλι.........

 

ΛΑδάκι όμως όσο το πατάω φαίνεται να τσιμπάει........αν και το περισσοτερο το βρίσκω στο δοχείο αναθυμιάσεων.............πολύ αναθυμίαση βρε αδερφέ....

  • Like 2
Posted
6 hours ago, Dikonou said:

ΛΑδάκι όμως όσο το πατάω φαίνεται να τσιμπάει........αν και το περισσοτερο το βρίσκω στο δοχείο αναθυμιάσεων.............πολύ αναθυμίαση βρε αδερφέ....

 

Βαζεις 10w60 ή ενα της liqui moly 5w50 που βγαζει.

Posted
17 hours ago, Dikonou said:

Πήγαμε λίγο καλύτερα αλλά θέλω καλύτερη ρύθμιση στη μεθ ........ έκανε 8,68...και πρέπει να έχει περιθώριο για λίγο ακόμα........

 

Στα υπόλοιπα νέα της ημέρας στο πλαίσιο συντηρησης έγινε παραγγελία αντιστρεπτικών H&R μιας και KW δεν έβρισκα.....26 μπροστα - 22 πίσω και ημίμπαρων ακρόμπαρων και ζαμφόρ......

σε καμιά 15αρια μερες θα έρθουν οι αντιστρεπτικές οπότε είμαστε σε αναμονή.....

 

Να κρυώσει λίγο ο καιρός και να βγουμε για μέτρημα πάλι.........

 

ΛΑδάκι όμως όσο το πατάω φαίνεται να τσιμπάει........αν και το περισσοτερο το βρίσκω στο δοχείο αναθυμιάσεων.............πολύ αναθυμίαση βρε αδερφέ....

Δημήτρη το αμάξι έκανε 8,68sec σε τι? 100-200km/h???

 

 

ΥΓ: δεν έχω άποψη για τα λάδια γιατί "σταμάτησα" να ψάχνομαι το 2020, μετά την πώληση του 8Ρ.

ΥΓ2: το στήσιμο πάει στην σωστή κατεύθυνση βλέπω!!!!! :D

 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Εχουμε και λέμε......100-200 σε 8.48 και 370 μετρα σε απόσταση νεότερο με 2.18 κοφτη και 2.3 στην αλλαγή...με 100% μεθ  και έχει κι άλλο νομίζω..............

 

και 60-160 σε 6,21

Αυτά και περιμένω να έρθουν τα πράγματα.

Edited by Dikonou
  • Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.