Jump to content

Σφυριλατα εμβολα και συμπιεση


Recommended Posts

Σε περιπτωση αλλαγης μπιελων και εμβολων με σφυριλατα σε Stage2+ με μεθανολη, πρεπει να αυξησουμε-μειωσουμε την συμπιεση η να μεινουμε στην ιδια?

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να ρίξεις συμπίεση, καλύτερα στα εργοστασιακά επίπεδα.

 

 

Δημήτρης

 

Στα τουρμπατα διαβασα οτι ειναι καλο να την αυξανεις. Υσχιει?

Link to comment
Share on other sites

δεν πρέπει να αυξάνεις συμπίεση πέραν του εργοστασιακού γιατι ανεβάζεις τον κίνδυνο προανάφλεξης, ειδικά στα τούρμπο. Μονο στα ατμοσφαιρικά μπορεί να γίνει χωρίς ιδιάιτερο πρόβλημα κάτι τέτοιο.

η μεθανολη βοηθάει στον έλεγχο της προανάφλεξης αλλά είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθει για να σηκώσεις αβάνς παρά συμπίεση

Link to comment
Share on other sites

ειναι μεγαλη κουβεντα η αυξηση της συμπιεσης,αν δεν πας για κατι ακραιο καλυτερα να το ξεχασεις..

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει βέβαια και η άποψη "έλα μωρέ,θα δώσουμε λίγο συμπίεση παραπάνω,τι μπορεί να γίνει;".

 

Προσωπική μου άποψη θα άκουγα τους προλαλλήσαντες χωρίς δεύτερη σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

Στα τουρμπατα διαβασα οτι ειναι καλο να την αυξανεις. Υσχιει?

Σε ιδιαίτερα απαιτητικά σύνολα, η αύξηση της συμπίεσης, διεγείρει μεγάλα τούρμπο και σε μεγάλες πιέσεις. Απλά θέλει πολύ ισχυρό κινητήρα με κόντρες κλπ, όχι απλά καθημερινά αυτοκίνητα - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα. Και οσο για τις διαστασεις του εμβολου? Βρισκω διαμετρο  82.5, 83 και 83.5 χιλιοστα. Εδω παιζει κατι με ρεχτιφιε η γυαλισμα κυλινδρου η μπαινουν ολα τα μεγεθη που αναφερουν?

Link to comment
Share on other sites

Η συμπίεση έχει να κάνει με το τι ακριβώς θέλεις απο το setup σου.

Αν θέλεις ένα ζωηρό/δυνατό κινητήρα κάτω απο το turbo threshold η αύξηση της συμπίεσης σε βοηθάει ώστε να συμπεριφέρεται το αμάξι σου όπως ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό κάτω απο το σημείο που τουρμπίζεις.Κερδίζεις σε ζωντάνια και απόκριση.Αλλά εξαιτίας αυτού,θα αναγκαστείς να ρίξεις αρκετά τις μοίρες προπορίας του αβάνς απο το τούρμπισμα και μετά γιατί θα είσαι πολύ κοντά σε προαναφλέξεις.Επίσης θα πρέπει να είσαι φειδωλός με την μέγιστη πίεση του τούρμπο σου.Αν έχεις καλό και αποδοτικό τούρμπο,το δουλεύεις αυστηρά μέσα στα όρια του χάρτη του,και το IC σου κάνει δουλειά,μπορεί να καταφέρεις να έχεις ικανοποιητική απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Σε ιδιαίτερα απαιτητικά σύνολα, η αύξηση της συμπίεσης, διεγείρει μεγάλα τούρμπο και σε μεγάλες πιέσεις. Απλά θέλει πολύ ισχυρό κινητήρα με κόντρες κλπ, όχι απλά καθημερινά αυτοκίνητα - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

Τα είπες όλα σε μία πρόταση. :)

Δεν είναι για καθημερινό αυτοκίνητο αυτές οι "λύσεις".

 

Επίσης, πλέον υπάρχουν τόοοσες λύσεις για να βελτιώσεις το spool χαμηλά που πραγματικά η αλλαγή της συμπίεσης είναι το τελευταίο "χαρτί" σου... ;)

 

Μαλιστα. Και οσο για τις διαστασεις του εμβολου? Βρισκω διαμετρο  82.5, 83 και 83.5 χιλιοστα. Εδω παιζει κατι με ρεχτιφιε η γυαλισμα κυλινδρου η μπαινουν ολα τα μεγεθη που αναφερουν?

Όσο πιο μεγάλο το έμβολο (σε σχέση με το εργοστασιακό), τόσο κατά το τορνάρισμα, θα πρέπει να αφαιρεθεί αντίστοιχο υλικό από τον κορμό του μοτέρ, ώστε να χωρέσουν τα μεγαλύτερα έμβολα. (νομίζω ότι είναι αντιληπτό).

 

Τώρα το πόσο μπορείς να τα ανοίξεις (μεγαλώσεις), θα πρέπει να βρεις (ή να ρωτήσεις και να εμπιστευτείς γνώμες) για το πόσο "αντέχουν" να λεπτύνουν τα τοιχώματα ανάμεσα στους κυλίνδρους ώστε να μην φοβάσαι για κάποια αστοχία.

 

Προσωπικά πάντως θα σε συμβούλευα να επηρέαζες τη διάμετρο των εμβόλων στο ελάχιστο δυνατό, καθώς αν τα "φας" περιμετρικά για να χωρέσουν τα μεγαλύτερα έμβολα, δεν υπάρχει επιστροφή. Δηλαδή αν δε σου "κάτσει" σωστά το ρεκτιφιέ (γιατί δεν παύει να εμπιστεύεσαι κάποιον μάστορα για να στο κάνει = πόσο καλά θα στο κάνει τελικά? και πόσο καλά θα μετρήσει τις ανοχές? κοκ), δεν υπάρχει επιστροφή. (πετάς το μπλοκ δηλαδή...)

 

Αν δηλαδή το μοτέρ σου δεν έχει πολλά χιλιόμετρα, οι κύλινδροι δεν έχουν γίνει οβάλ (ή βλέπεις με το μηχανικό σου ότι δεν χρειάζεται να γίνει κάποιο ρεκτιφιέ εκτός πχ από ένα γυάλισμα), δε θα επέλεγα μεγαλύτερα έμβολα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Οκ. Εχω μολις 36.000χλμ και δεν χρειαζεται καποιο γυαλισμα η τα σχετικα. Απλα για ενισχυση του μοτερ ισως το εκανα σφυριλατο να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Εδω στην Χιο κυκλοφορει ενα κουπρα και μου ειπε οτι εχει αναιβασει ελαχιστα την συμπιεση και νομιζω εβαλε λιγο μεγαλυτερο εμβολο μετα απο ενα γυαλισμα και μου ειπε οτι ειδε διαφορα προς το καλο και λιγοτερη καταναλωση λαδιου.

Δεν ξερω κατα ποσο ηταν καταπονιμενο το μοτερ πριν την αλλαγη η αν το εκανε με λιγα χλμ.

Link to comment
Share on other sites

81 mm είναι ο κύλινδρος μαμά. Με μεγάλη συμπίεση ίσως μπλεξεις και αν σηκώσεις πίεση δεν θα κάνει βενζίνη πρατηρίου. Ήδη στο 9:1 νομίζω τα 2 μπαρ είναι όριο αυταναφλεξης. Αξίζει μόνο αν στροφαρει ψηλά πολύ ψηλά, γιατί δεν κρεμάει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

81 mm είναι ο κύλινδρος μαμά. Με μεγάλη συμπίεση ίσως μπλεξεις και αν σηκώσεις πίεση δεν θα κάνει βενζίνη πρατηρίου. Ήδη στο 9:1 νομίζω τα 2 μπαρ είναι όριο αυταναφλεξης. Αξίζει μόνο αν στροφαρει ψηλά πολύ ψηλά, γιατί δεν κρεμάει.

 

 

Νομιζω οτι ειναι 82.5 απο οτι λεει και στο wikipedia :/

Link to comment
Share on other sites

με 36χιλ χλμ και σκέφτεσαι για ρεκτιφιε? αν είναι να αλλάξεις κάτι τοτε μονο μπιελες και αυτό με την προϋπόθεση οτι πας για Big turbo, απο έμβολα είσαι οκ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το 2.0 λίτρο tfsi και το 1.8tfsi και τα tsi, αν και διαφορετικά την ίδια διάμετρο έχουν . Το 1.8t 20vt έχει 81. Αν έχεις tfsi, το 1.8 γίνεται εύκολα διλιτρο πάντως

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πρόσεξα, συνήθως για ρεκτιφιέ κοιτάμε εμείς με τα παλιά μπας και πάρουμε και κανένα κυβικο... Μεγάλη μανούβρα βέβαια. Τα διλιτρα υπερκυβιζονται ? Λογικά μόνο στρόφαλος ? Είχα δει έναν με 100mm διαδρομή αλλά δεν θυμάμαι για ποια μπλοκ έκανε. Στα 20vt ήθελε μπλοκ ντίζελ πολύ πατέντα, θα θέλει μηχανικό καλό για να δουλέψει σωστά

Link to comment
Share on other sites

με 36χιλ χλμ και σκέφτεσαι για ρεκτιφιε? αν είναι να αλλάξεις κάτι τοτε μονο μπιελες και αυτό με την προϋπόθεση οτι πας για Big turbo, απο έμβολα είσαι οκ.

 

μαλλον δεν ξερει ο φιλος τις αντοχες που εχουν τα εμβολα του,παρε μια τετραδα μπιελες και  σηκωσε το πιεση μην το φοβασαι

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πρόσεξα, συνήθως για ρεκτιφιέ κοιτάμε εμείς με τα παλιά μπας και πάρουμε και κανένα κυβικο... Μεγάλη μανούβρα βέβαια. Τα διλιτρα υπερκυβιζονται ? Λογικά μόνο στρόφαλος ? Είχα δει έναν με 100mm διαδρομή αλλά δεν θυμάμαι για ποια μπλοκ έκανε. Στα 20vt ήθελε μπλοκ ντίζελ πολύ πατέντα, θα θέλει μηχανικό καλό για να δουλέψει σωστά

 

Όχι Χρήστο και τα δίλιτρα υπερκυβίζονται και χωρίς αλλαγή στροφάλου (το έχω κάνει 2110 cc).

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμη που δεν εχεις πολλα χιλιόμετρα δε χρειαζεσαι ρεκτιφιέ,πιστονια 82,5mm με 21mm πυρους και μπιελες με 21mm πυρο.Δυστυχως καποιοι το θεωρουν μοδα το ρεκτιφιέ και πανε και βαζουν 83mm πιστονια,τετοια χρειαζονται μονο όταν εχει πολλα χιλιόμετρα το αυτοκινητο και σε πολύ μεγαλα σετ απ με μεγαλα τούρμπο.Συμβουλη μου οποιο μηχανικο μερος του αυτοκινητου αναβαθμίζεις θα βαζεις τις ιδιες διαστασεις με τα μαμα πχ βαλβιδες υπαρχουν αναβαθμισμένες στο ιδιο μέγεθος standard size και οι περισσοτεροι πανε και βαζουν oversize μονο και μονο επειδή είναι της μοδας,βαλε αυτά που πραγματικα χρειαζεται το αυτοκινητο σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.