Geofx09 Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 Σε περιπτωση αλλαγης μπιελων και εμβολων με σφυριλατα σε Stage2+ με μεθανολη, πρεπει να αυξησουμε-μειωσουμε την συμπιεση η να μεινουμε στην ιδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 Δεν χρειάζεται να ρίξεις συμπίεση, καλύτερα στα εργοστασιακά επίπεδα. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geofx09 Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Δεν χρειάζεται να ρίξεις συμπίεση, καλύτερα στα εργοστασιακά επίπεδα. Δημήτρης Στα τουρμπατα διαβασα οτι ειναι καλο να την αυξανεις. Υσχιει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 δεν πρέπει να αυξάνεις συμπίεση πέραν του εργοστασιακού γιατι ανεβάζεις τον κίνδυνο προανάφλεξης, ειδικά στα τούρμπο. Μονο στα ατμοσφαιρικά μπορεί να γίνει χωρίς ιδιάιτερο πρόβλημα κάτι τέτοιο. η μεθανολη βοηθάει στον έλεγχο της προανάφλεξης αλλά είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθει για να σηκώσεις αβάνς παρά συμπίεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 ειναι μεγαλη κουβεντα η αυξηση της συμπιεσης,αν δεν πας για κατι ακραιο καλυτερα να το ξεχασεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Υπάρχει βέβαια και η άποψη "έλα μωρέ,θα δώσουμε λίγο συμπίεση παραπάνω,τι μπορεί να γίνει;". Προσωπική μου άποψη θα άκουγα τους προλαλλήσαντες χωρίς δεύτερη σκέψη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Στα τουρμπατα διαβασα οτι ειναι καλο να την αυξανεις. Υσχιει? Σε ιδιαίτερα απαιτητικά σύνολα, η αύξηση της συμπίεσης, διεγείρει μεγάλα τούρμπο και σε μεγάλες πιέσεις. Απλά θέλει πολύ ισχυρό κινητήρα με κόντρες κλπ, όχι απλά καθημερινά αυτοκίνητα - γνώμη μου. Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geofx09 Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 Μαλιστα. Και οσο για τις διαστασεις του εμβολου? Βρισκω διαμετρο 82.5, 83 και 83.5 χιλιοστα. Εδω παιζει κατι με ρεχτιφιε η γυαλισμα κυλινδρου η μπαινουν ολα τα μεγεθη που αναφερουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TitaniumRx Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Η συμπίεση έχει να κάνει με το τι ακριβώς θέλεις απο το setup σου. Αν θέλεις ένα ζωηρό/δυνατό κινητήρα κάτω απο το turbo threshold η αύξηση της συμπίεσης σε βοηθάει ώστε να συμπεριφέρεται το αμάξι σου όπως ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό κάτω απο το σημείο που τουρμπίζεις.Κερδίζεις σε ζωντάνια και απόκριση.Αλλά εξαιτίας αυτού,θα αναγκαστείς να ρίξεις αρκετά τις μοίρες προπορίας του αβάνς απο το τούρμπισμα και μετά γιατί θα είσαι πολύ κοντά σε προαναφλέξεις.Επίσης θα πρέπει να είσαι φειδωλός με την μέγιστη πίεση του τούρμπο σου.Αν έχεις καλό και αποδοτικό τούρμπο,το δουλεύεις αυστηρά μέσα στα όρια του χάρτη του,και το IC σου κάνει δουλειά,μπορεί να καταφέρεις να έχεις ικανοποιητική απόδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Σε ιδιαίτερα απαιτητικά σύνολα, η αύξηση της συμπίεσης, διεγείρει μεγάλα τούρμπο και σε μεγάλες πιέσεις. Απλά θέλει πολύ ισχυρό κινητήρα με κόντρες κλπ, όχι απλά καθημερινά αυτοκίνητα - γνώμη μου. Δημήτρης Τα είπες όλα σε μία πρόταση. Δεν είναι για καθημερινό αυτοκίνητο αυτές οι "λύσεις". Επίσης, πλέον υπάρχουν τόοοσες λύσεις για να βελτιώσεις το spool χαμηλά που πραγματικά η αλλαγή της συμπίεσης είναι το τελευταίο "χαρτί" σου... Μαλιστα. Και οσο για τις διαστασεις του εμβολου? Βρισκω διαμετρο 82.5, 83 και 83.5 χιλιοστα. Εδω παιζει κατι με ρεχτιφιε η γυαλισμα κυλινδρου η μπαινουν ολα τα μεγεθη που αναφερουν? Όσο πιο μεγάλο το έμβολο (σε σχέση με το εργοστασιακό), τόσο κατά το τορνάρισμα, θα πρέπει να αφαιρεθεί αντίστοιχο υλικό από τον κορμό του μοτέρ, ώστε να χωρέσουν τα μεγαλύτερα έμβολα. (νομίζω ότι είναι αντιληπτό). Τώρα το πόσο μπορείς να τα ανοίξεις (μεγαλώσεις), θα πρέπει να βρεις (ή να ρωτήσεις και να εμπιστευτείς γνώμες) για το πόσο "αντέχουν" να λεπτύνουν τα τοιχώματα ανάμεσα στους κυλίνδρους ώστε να μην φοβάσαι για κάποια αστοχία. Προσωπικά πάντως θα σε συμβούλευα να επηρέαζες τη διάμετρο των εμβόλων στο ελάχιστο δυνατό, καθώς αν τα "φας" περιμετρικά για να χωρέσουν τα μεγαλύτερα έμβολα, δεν υπάρχει επιστροφή. Δηλαδή αν δε σου "κάτσει" σωστά το ρεκτιφιέ (γιατί δεν παύει να εμπιστεύεσαι κάποιον μάστορα για να στο κάνει = πόσο καλά θα στο κάνει τελικά? και πόσο καλά θα μετρήσει τις ανοχές? κοκ), δεν υπάρχει επιστροφή. (πετάς το μπλοκ δηλαδή...) Αν δηλαδή το μοτέρ σου δεν έχει πολλά χιλιόμετρα, οι κύλινδροι δεν έχουν γίνει οβάλ (ή βλέπεις με το μηχανικό σου ότι δεν χρειάζεται να γίνει κάποιο ρεκτιφιέ εκτός πχ από ένα γυάλισμα), δε θα επέλεγα μεγαλύτερα έμβολα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geofx09 Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 Οκ. Εχω μολις 36.000χλμ και δεν χρειαζεται καποιο γυαλισμα η τα σχετικα. Απλα για ενισχυση του μοτερ ισως το εκανα σφυριλατο να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Εδω στην Χιο κυκλοφορει ενα κουπρα και μου ειπε οτι εχει αναιβασει ελαχιστα την συμπιεση και νομιζω εβαλε λιγο μεγαλυτερο εμβολο μετα απο ενα γυαλισμα και μου ειπε οτι ειδε διαφορα προς το καλο και λιγοτερη καταναλωση λαδιου. Δεν ξερω κατα ποσο ηταν καταπονιμενο το μοτερ πριν την αλλαγη η αν το εκανε με λιγα χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 81 mm είναι ο κύλινδρος μαμά. Με μεγάλη συμπίεση ίσως μπλεξεις και αν σηκώσεις πίεση δεν θα κάνει βενζίνη πρατηρίου. Ήδη στο 9:1 νομίζω τα 2 μπαρ είναι όριο αυταναφλεξης. Αξίζει μόνο αν στροφαρει ψηλά πολύ ψηλά, γιατί δεν κρεμάει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geofx09 Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 81 mm είναι ο κύλινδρος μαμά. Με μεγάλη συμπίεση ίσως μπλεξεις και αν σηκώσεις πίεση δεν θα κάνει βενζίνη πρατηρίου. Ήδη στο 9:1 νομίζω τα 2 μπαρ είναι όριο αυταναφλεξης. Αξίζει μόνο αν στροφαρει ψηλά πολύ ψηλά, γιατί δεν κρεμάει. Νομιζω οτι ειναι 82.5 απο οτι λεει και στο wikipedia :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 με 36χιλ χλμ και σκέφτεσαι για ρεκτιφιε? αν είναι να αλλάξεις κάτι τοτε μονο μπιελες και αυτό με την προϋπόθεση οτι πας για Big turbo, απο έμβολα είσαι οκ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Το 2.0 λίτρο tfsi και το 1.8tfsi και τα tsi, αν και διαφορετικά την ίδια διάμετρο έχουν . Το 1.8t 20vt έχει 81. Αν έχεις tfsi, το 1.8 γίνεται εύκολα διλιτρο πάντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 διλιτρο s3 8p έχει αν δεν κάνω λαθος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrhstosa4b6 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Δεν το πρόσεξα, συνήθως για ρεκτιφιέ κοιτάμε εμείς με τα παλιά μπας και πάρουμε και κανένα κυβικο... Μεγάλη μανούβρα βέβαια. Τα διλιτρα υπερκυβιζονται ? Λογικά μόνο στρόφαλος ? Είχα δει έναν με 100mm διαδρομή αλλά δεν θυμάμαι για ποια μπλοκ έκανε. Στα 20vt ήθελε μπλοκ ντίζελ πολύ πατέντα, θα θέλει μηχανικό καλό για να δουλέψει σωστά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 με 36χιλ χλμ και σκέφτεσαι για ρεκτιφιε? αν είναι να αλλάξεις κάτι τοτε μονο μπιελες και αυτό με την προϋπόθεση οτι πας για Big turbo, απο έμβολα είσαι οκ. μαλλον δεν ξερει ο φιλος τις αντοχες που εχουν τα εμβολα του,παρε μια τετραδα μπιελες και σηκωσε το πιεση μην το φοβασαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Δεν το πρόσεξα, συνήθως για ρεκτιφιέ κοιτάμε εμείς με τα παλιά μπας και πάρουμε και κανένα κυβικο... Μεγάλη μανούβρα βέβαια. Τα διλιτρα υπερκυβιζονται ? Λογικά μόνο στρόφαλος ? Είχα δει έναν με 100mm διαδρομή αλλά δεν θυμάμαι για ποια μπλοκ έκανε. Στα 20vt ήθελε μπλοκ ντίζελ πολύ πατέντα, θα θέλει μηχανικό καλό για να δουλέψει σωστά Όχι Χρήστο και τα δίλιτρα υπερκυβίζονται και χωρίς αλλαγή στροφάλου (το έχω κάνει 2110 cc). Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dims3tfsi Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Από τη στιγμη που δεν εχεις πολλα χιλιόμετρα δε χρειαζεσαι ρεκτιφιέ,πιστονια 82,5mm με 21mm πυρους και μπιελες με 21mm πυρο.Δυστυχως καποιοι το θεωρουν μοδα το ρεκτιφιέ και πανε και βαζουν 83mm πιστονια,τετοια χρειαζονται μονο όταν εχει πολλα χιλιόμετρα το αυτοκινητο και σε πολύ μεγαλα σετ απ με μεγαλα τούρμπο.Συμβουλη μου οποιο μηχανικο μερος του αυτοκινητου αναβαθμίζεις θα βαζεις τις ιδιες διαστασεις με τα μαμα πχ βαλβιδες υπαρχουν αναβαθμισμένες στο ιδιο μέγεθος standard size και οι περισσοτεροι πανε και βαζουν oversize μονο και μονο επειδή είναι της μοδας,βαλε αυτά που πραγματικα χρειαζεται το αυτοκινητο σου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.