Jump to content

Recommended Posts

Posted

Μετα απο ευλαβικο στρώσιμο του δισκου για 450 km ( δεν αντεξα αλλο! ) ηρθε ωρα για να κανουμε και κανενα σοβαρο πατημα για να βρουμε και τις ρυθμισεις του bc και να δυναμομετρησουμε για να δουμε τελικα τι καναμε...

Η δυναμομετρηση εγινε με πιεση 1,32.

Νομίζω οτι τόσο το αποτέλεσμα σαν νούμερο όσο και οι καμπύλες είναι αρκετά ικανοποιητικα .

post-17255-0-13482200-1460997832_thumb.jpg

  • Like 9
Posted

Καλές βόλτες! Ψηλά, ρίχνει πολύ ξύλο βλέπω!

  • Like 1
Posted

Καλές βόλτες! Ψηλά, ρίχνει πολύ ξύλο βλέπω!

αυτό βλέπω και εγώ και αναρωτιέμαι τι θα κάνει στα 2μπαρα!!!! χαχαχαχαχα

  • Like 1
Posted

αυτό βλέπω και εγώ και αναρωτιέμαι τι θα κάνει στα 2μπαρα!!!! χαχαχαχαχα

Τωρα μιλας σωστα!!!

 

Χαχαχαχαχαχαχα

 

Καλες βολτες και ευχομαι πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα!!!

  • Like 1
Posted

πολύ καλό διάγραμμα Λιάκο! Να το χαίρεσαι και μακριά από κάγκουρες τύπου Κάβουρα.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted (edited)

Ναι και σίγουρα έξω στο δρόμο θα είναι ακόμα πιο καλό! 64 βαθμοί εισαγωγής! Πολύ ωραίο! Και ομαλά ρυθμισμένο στην ροπή!

Edited by Dikonou
  • Like 2
Posted

πολύ καλό διάγραμμα Λιάκο! Να το χαίρεσαι και μακριά από κάγκουρες τύπου Κάβουρα.

 

 

Δημήτρης

 

Τωρα μιλας σωστα!!!

 

Χαχαχαχαχαχαχα

 

Καλες βολτες και ευχομαι πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα!!!

το αιμα νερο δεν γινεται!!! χαχαχαχα

  • Like 2
Posted

Φιλαράκι μου καλύτερα δεν γινόταν... Με βλέπω και μένα να αλλαξοπιστώ!!!

  • Like 2
Posted

Φιλαράκι μου καλύτερα δεν γινόταν... Με βλέπω και μένα να αλλαξοπιστώ!!!

Σ'ευχαριστω πολυ φιλαρακι!!!!

  • Like 1
Posted

τελειο φίλε , να το χαίρεσαι και να ειναι απροβλημάτιστο !

  • Like 1
Posted

Μπραβο και απο μενα, ωραια καμπυλη!

 

Μητσο τα μαχα παντα βραζουν το μοτερ!! στο δρομο με την ιδια εξωτ. θερμ. λογικα δεν θα εχει πανω απο 40-45 βαθμους..

 

Μια ερωτηση, κουμπωσε obd στο μαχα αυτο?

Posted

Μπραβο και απο μενα, ωραια καμπυλη!

 

Μητσο τα μαχα παντα βραζουν το μοτερ!! στο δρομο με την ιδια εξωτ. θερμ. λογικα δεν θα εχει πανω απο 40-45 βαθμους..

 

Μια ερωτηση, κουμπωσε obd στο μαχα αυτο?

Ναι Ηλια κουμπωσε obd. απο εκει πηρε και τιμες για λ κτλ

Posted

Μετά από 1,5 χρόνο παραμονής στη τερματισμένη Κο3 μου αποφάσισα να περάσω και εγώ στο κόσμο των ΒΤ έστω στο μικρότερο επίπεδο αυτών...

Όχι τόσο γιατί δεν με κάλυπτε το προηγούμενο setup του αυτοκινήτου αλλά περισσότερο για το ψάξιμο , το διάβασμα , τις απορίες, τις ερωτήσεις για να μάθεις  ( και να πάθεις μερικές φορές ) τι πρέπει να επιλέξεις για να έχεις το επιθυμητό για σένα αποτέλεσμα. Όπως λέει και ο ποιητής μας '' Σημασία έχει το ταξίδι , όχι ο προορισμός''.

Μέντορας μου σε αυτή την προσπάθεια μου ήταν και είναι ο καλός μου φίλος Γιωργος Ηλιαδης. Ότι και να πω για τον Γιώργο είναι λίγο. Άπειρες γνώσεις , μηδέν κόμπλεξ! αυτό νομίζω λέει πολλά....

 

ξεκινάμε...

αρχικά πρέπει να αναφέρω οτι το αυτοκίνητο μου διαθέτει σύστημα καύσης υγραερίου και δεν έχω σκοπό να το αφαιρέσω. Το μέλημα μου είναι να φτιάξω ένα αμάξι που να μπορεί να συνδυάσει  δύναμη και οικονομία.. ( το μόνο δύσκολο...) . Φυσικά αυτό θα έχει συμβιβασμούς και στους 2 τομείς.

Το πρώτο εξάρτημα που αντικατεστησα ήταν ο πνεύμονας υγραερίου. Μετα από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στον tomasetto antarctic. Ο συγκεκριμενος είναι μέχρι 320 άλογα. Στο setup μου το υγραέριο θα δουλεύει με την μηχανική πίεση της τουρμπίνας ( 0,85 ) το πολύ 220 άλογα δηλαδή.

 

Τουρμπίνα όπως λέει και ο τίτλος επιλέχτηκε μια garrett 2860rs ( μεταχειρισμενη ) αφού πρώτα ελέγχθηκε. Οι λόγοι που επιλέχθηκε η συγκεκριμένη είναι λίγο πολύ γνωστοί και έχουν πολυσυζητηθει στο forum μας....

Ξέχασα να αναφέρω οτι ο κινητήρας είναι stock.

 

Από εισαγωγή το αμάξι φοράει intercooler από evo 9 , αλουμινένιες σωληνώσεις για το κουλερ 63,5mm , αλουμινένια αγελάδα , maf 80mm  απο s3 , μαμά αισθητήρα maf και τέλος μια φιλτροχοανη της pipercross (c0340)

 

Για το σύστημα εξαγωγής επιλέχτηκε χειροποίητο χταπόδι από τον harris exhaust καθώς και 76mm downpipe από τον ίδιο.

Καταλύτη φόραγε ήδη το αμάξι έναν hjs200. External μπήκε ένα tial 38mm vband. Τελος στο αμάξι μπήκε χειροποίητη εξάτμιση απο τον Μαχμουτ 55mm με 2 μεσαία και 2 τελικά σχετικά μεγάλα για να μειωθεί ο θόρυβος. 

 

Όσο αφορά το σύστημα τροφοδοσίας και ανάφλεξης επιλέχθηκαν τα παρακάτω:

AEM 320lph in tank τρόμπα βενζίνης

Bosch 550cc μπεκ

Μπουζί bosch f5dp0r

R8 πολλαπλασιαστες

 

 

για την διαχείριση της πίεσης της τουρμπίνας μπήκε το γνωστό bc της greddy ( oled ) .

 

 

Όσο αφορά την μετάδοση αντικαταστηθηκε το μαμά βολάν διπλής μάζας με ένα μονής. Πλατό μπήκε της sachs performance με το αντίστοιχο ρουλεμάν και δίσκος οργανικός φτιαχτός.  

Τελος το πρόγραμμα το ανέλαβε για μια ακόμη φορά η Revlimit.

 

Αυτη τη στιγμή το αμάξι δουλεύει με μηχανική πίεση μέχρις ότου στρώσω το δίσκο.( άντε καμμια 100 km ακόμη και πολλά είναι...)

 

φώτο παίδες από αύριο...

ξαναδιαβάζοντας, είδα αυτά (κόκκινο bold) και ήθελα να κάνω τις εξής ερωτήσεις:

 

1)Για πες γνώμη για το oled? Επίσης που το έβαλες? (εγώ το απέρριψα και προτίμησα την προηγούμενη version που βρήκα σε μεταχειρισμένο, γιατί το σχήμα του είναι τέτοιο που δεν είναι διακριτικό)

 

2) για πες εντυπώσεις για το πρόγραμμα της revlimit σε αυτό το "εκτός περπατημένων" (ή αν θες εκτός των στάνταρ αναβαθμίσεων στους 20VT) setup. :D

(νομίζα ότι δεν είχες γράψει πρόγραμμα και ήθελα να σε ρωτήσω τι φοράς και εντυπώσεις μετά τη χρήση και το "φούσκωμα" :P ).

 

3) Έχεις οργανάκι AFR ή όχι? (απλά για να είχα μια ιδέα από το AFR σε πορεία, πάτημα κτλ).

 

4) βάλε καμια φωτο από το μηχανοστάσιο και τα parts που έβαλες, έτσι να "γουστάρουμε" κι εμείς οι ταπεινοί. :)

Posted

ξαναδιαβάζοντας, είδα αυτά (κόκκινο bold) και ήθελα να κάνω τις εξής ερωτήσεις:

 

1)Για πες γνώμη για το oled? Επίσης που το έβαλες? (εγώ το απέρριψα και προτίμησα την προηγούμενη version που βρήκα σε μεταχειρισμένο, γιατί το σχήμα του είναι τέτοιο που δεν είναι διακριτικό)

 

2) για πες εντυπώσεις για το πρόγραμμα της revlimit σε αυτό το "εκτός περπατημένων" (ή αν θες εκτός των στάνταρ αναβαθμίσεων στους 20VT) setup. :D

(νομίζα ότι δεν είχες γράψει πρόγραμμα και ήθελα να σε ρωτήσω τι φοράς και εντυπώσεις μετά τη χρήση και το "φούσκωμα" :P ).

 

3) Έχεις οργανάκι AFR ή όχι? (απλά για να είχα μια ιδέα από το AFR σε πορεία, πάτημα κτλ).

 

4) βάλε καμια φωτο από το μηχανοστάσιο και τα parts που έβαλες, έτσι να "γουστάρουμε" κι εμείς οι ταπεινοί. :)

φίλε Γιώργο 

1) δεν είχα μέχρι τώρα εμπειρία από bc για να μπορώ να στο συγκρίνω με άλλα. Αυτό που έχω να πω είναι ότι όσο αφορά τις ρυθμίσεις και το μενού είναι πολύ εύκολο.

Όσο για το σχήμα του είναι αρκετά μικρο από ότι μπορεί να σου φαίνεται στις φώτο. Το τοποθέτησε ο ηλεκτρολόγος του Χάρη που μου έφτιαξε και το χταπόδι.

2) Το πρόγραμμα τόσο σαν αίσθηση στο δρόμο όσο και όπως έδειξε η δυναμομετρηση είναι πολύ καλό. Δεν έχω αριθμιες κομπιάσματα κτλ. Πάντως μην φανταστείς ότι είναι και πολύ δύσκολο το setup μου για αυτούς που ασχολούνται με το remap!!! το 28rs πλέον είναι πιο συχνό και από κ03s setup!

3) οργανάκι AFR δεν έχω ακόμα αλλά είναι το επόμενο που θα μπει στο αμάξι γιατί είναι  ίσως το σημαντικό όργανο ελέγχου - πρόληψης.

post-17255-0-32357300-1461351723_thumb.jpg

  • Like 1
  • 5 weeks later...
Posted

 

Ένα φιλικό πάτημα με ένα evo x mr sst ενός φίλου...

Σε αυτό το video το evo είναι με την  επιλογή super sport.  Μέχρι τα 170 πηγαίνουμε μαζί. Μετα ανοίγω και στα 250 είμαι 3-4 αμάξια μπροστα.

Το evo είναι μαμά και το μόνο που έχει είναι εξάτμιση.

  • Like 8
Posted

 

Ένα φιλικό πάτημα με ένα evo x mr sst ενός φίλου...

Σε αυτό το video το evo είναι με την επιλογή super sport. Μέχρι τα 170 πηγαίνουμε μαζί. Μετα ανοίγω και στα 250 είμαι 3-4 αμάξια μπροστα.

Το evo είναι μαμά και το μόνο που έχει είναι εξάτμιση.

Τούμπανο μπράβο!

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Posted

πόσα άλογα είναι "μαμά" το evo αυτό?

Posted

τι πίεση δουλέυεις , μια χαρα βλέπω φορτώνει ψηλά  :sHa_wink3:

Posted (edited)

πόσα άλογα είναι "μαμά" το evo αυτό?

297 άλογα με 37 κιλά ροπή

1600 κιλά

 

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by pantelisTT
  • Like 2
Posted

Πολύ καλό αποτέλεσμα!!!

 

Βέβαια από φανάρι θα καθόταν καλύτερα πιστεύω. Το Χ αρι είναι το ποιο "βαρύ" από τα Evo και ακόμα και α στάδιο δεν παίζει τρελή μπάλα όπως τα προηγούμενα.

 

Όπως και να χει για το επίπεδο φτιαξιματος του Α4 είναι δύσκολος αντίπαλος.

 

Μπράβο για την επικράτηση σου!!!

  • Like 1
Posted

Πολύ κάλο αποτέλεσμα και φαίνεται να απλώνει πολύ ωραία το α4. Πραγματικά ωραίο βίντεο :-)

 

Πάντα τέτοια!

  • Like 1
Posted

πόσα άλογα είναι "μαμά" το evo αυτό?

πανω κατω οσα ειπε και ο Παντελης. Αντε 300+ με την εξατμιση. Το κιβωτιο ειναι ολα τα λεφτα!

Posted

τι πίεση δουλέυεις , μια χαρα βλέπω φορτώνει ψηλά  :sHa_wink3:

1,37 over μου εκανε Μαριε και 1,32 κρατησε ψηλα. Ναι ψηλα κανει παρτυ. αφου ο φιλος με το evo μου ελεγε αλλαζα εγω και εσυ φορτωνες φορτωνες και φορτωνες...

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.