ilias tsionis Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 Μετα απο ευλαβικο στρώσιμο του δισκου για 450 km ( δεν αντεξα αλλο! ) ηρθε ωρα για να κανουμε και κανενα σοβαρο πατημα για να βρουμε και τις ρυθμισεις του bc και να δυναμομετρησουμε για να δουμε τελικα τι καναμε... Η δυναμομετρηση εγινε με πιεση 1,32. Νομίζω οτι τόσο το αποτέλεσμα σαν νούμερο όσο και οι καμπύλες είναι αρκετά ικανοποιητικα . 9
ilias tsionis Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 Καλές βόλτες! Ψηλά, ρίχνει πολύ ξύλο βλέπω! αυτό βλέπω και εγώ και αναρωτιέμαι τι θα κάνει στα 2μπαρα!!!! χαχαχαχαχα 1
Kavouras Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 αυτό βλέπω και εγώ και αναρωτιέμαι τι θα κάνει στα 2μπαρα!!!! χαχαχαχαχαΤωρα μιλας σωστα!!! Χαχαχαχαχαχαχα Καλες βολτες και ευχομαι πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα!!! 1
Dimitris_Kon Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 πολύ καλό διάγραμμα Λιάκο! Να το χαίρεσαι και μακριά από κάγκουρες τύπου Κάβουρα. Δημήτρης 2
Dikonou Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 (edited) Ναι και σίγουρα έξω στο δρόμο θα είναι ακόμα πιο καλό! 64 βαθμοί εισαγωγής! Πολύ ωραίο! Και ομαλά ρυθμισμένο στην ροπή! Edited April 18, 2016 by Dikonou 2
ilias tsionis Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 πολύ καλό διάγραμμα Λιάκο! Να το χαίρεσαι και μακριά από κάγκουρες τύπου Κάβουρα. Δημήτρης Τωρα μιλας σωστα!!! Χαχαχαχαχαχαχα Καλες βολτες και ευχομαι πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα!!! το αιμα νερο δεν γινεται!!! χαχαχαχα 2
georgio3gr Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Φιλαράκι μου καλύτερα δεν γινόταν... Με βλέπω και μένα να αλλαξοπιστώ!!! 2
ilias tsionis Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 Φιλαράκι μου καλύτερα δεν γινόταν... Με βλέπω και μένα να αλλαξοπιστώ!!! Σ'ευχαριστω πολυ φιλαρακι!!!! 1
mariosA4 Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 τελειο φίλε , να το χαίρεσαι και να ειναι απροβλημάτιστο ! 1
iliasr38 Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 Μπραβο και απο μενα, ωραια καμπυλη! Μητσο τα μαχα παντα βραζουν το μοτερ!! στο δρομο με την ιδια εξωτ. θερμ. λογικα δεν θα εχει πανω απο 40-45 βαθμους.. Μια ερωτηση, κουμπωσε obd στο μαχα αυτο?
ilias tsionis Posted April 20, 2016 Author Posted April 20, 2016 Μπραβο και απο μενα, ωραια καμπυλη! Μητσο τα μαχα παντα βραζουν το μοτερ!! στο δρομο με την ιδια εξωτ. θερμ. λογικα δεν θα εχει πανω απο 40-45 βαθμους.. Μια ερωτηση, κουμπωσε obd στο μαχα αυτο? Ναι Ηλια κουμπωσε obd. απο εκει πηρε και τιμες για λ κτλ
Kavouras Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 Μετά από 1,5 χρόνο παραμονής στη τερματισμένη Κο3 μου αποφάσισα να περάσω και εγώ στο κόσμο των ΒΤ έστω στο μικρότερο επίπεδο αυτών... Όχι τόσο γιατί δεν με κάλυπτε το προηγούμενο setup του αυτοκινήτου αλλά περισσότερο για το ψάξιμο , το διάβασμα , τις απορίες, τις ερωτήσεις για να μάθεις ( και να πάθεις μερικές φορές ) τι πρέπει να επιλέξεις για να έχεις το επιθυμητό για σένα αποτέλεσμα. Όπως λέει και ο ποιητής μας '' Σημασία έχει το ταξίδι , όχι ο προορισμός''. Μέντορας μου σε αυτή την προσπάθεια μου ήταν και είναι ο καλός μου φίλος Γιωργος Ηλιαδης. Ότι και να πω για τον Γιώργο είναι λίγο. Άπειρες γνώσεις , μηδέν κόμπλεξ! αυτό νομίζω λέει πολλά.... ξεκινάμε... αρχικά πρέπει να αναφέρω οτι το αυτοκίνητο μου διαθέτει σύστημα καύσης υγραερίου και δεν έχω σκοπό να το αφαιρέσω. Το μέλημα μου είναι να φτιάξω ένα αμάξι που να μπορεί να συνδυάσει δύναμη και οικονομία.. ( το μόνο δύσκολο...) . Φυσικά αυτό θα έχει συμβιβασμούς και στους 2 τομείς. Το πρώτο εξάρτημα που αντικατεστησα ήταν ο πνεύμονας υγραερίου. Μετα από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στον tomasetto antarctic. Ο συγκεκριμενος είναι μέχρι 320 άλογα. Στο setup μου το υγραέριο θα δουλεύει με την μηχανική πίεση της τουρμπίνας ( 0,85 ) το πολύ 220 άλογα δηλαδή. Τουρμπίνα όπως λέει και ο τίτλος επιλέχτηκε μια garrett 2860rs ( μεταχειρισμενη ) αφού πρώτα ελέγχθηκε. Οι λόγοι που επιλέχθηκε η συγκεκριμένη είναι λίγο πολύ γνωστοί και έχουν πολυσυζητηθει στο forum μας.... Ξέχασα να αναφέρω οτι ο κινητήρας είναι stock. Από εισαγωγή το αμάξι φοράει intercooler από evo 9 , αλουμινένιες σωληνώσεις για το κουλερ 63,5mm , αλουμινένια αγελάδα , maf 80mm απο s3 , μαμά αισθητήρα maf και τέλος μια φιλτροχοανη της pipercross (c0340) Για το σύστημα εξαγωγής επιλέχτηκε χειροποίητο χταπόδι από τον harris exhaust καθώς και 76mm downpipe από τον ίδιο. Καταλύτη φόραγε ήδη το αμάξι έναν hjs200. External μπήκε ένα tial 38mm vband. Τελος στο αμάξι μπήκε χειροποίητη εξάτμιση απο τον Μαχμουτ 55mm με 2 μεσαία και 2 τελικά σχετικά μεγάλα για να μειωθεί ο θόρυβος. Όσο αφορά το σύστημα τροφοδοσίας και ανάφλεξης επιλέχθηκαν τα παρακάτω: AEM 320lph in tank τρόμπα βενζίνης Bosch 550cc μπεκ Μπουζί bosch f5dp0r R8 πολλαπλασιαστες για την διαχείριση της πίεσης της τουρμπίνας μπήκε το γνωστό bc της greddy ( oled ) . Όσο αφορά την μετάδοση αντικαταστηθηκε το μαμά βολάν διπλής μάζας με ένα μονής. Πλατό μπήκε της sachs performance με το αντίστοιχο ρουλεμάν και δίσκος οργανικός φτιαχτός. Τελος το πρόγραμμα το ανέλαβε για μια ακόμη φορά η Revlimit. Αυτη τη στιγμή το αμάξι δουλεύει με μηχανική πίεση μέχρις ότου στρώσω το δίσκο.( άντε καμμια 100 km ακόμη και πολλά είναι...) φώτο παίδες από αύριο... ξαναδιαβάζοντας, είδα αυτά (κόκκινο bold) και ήθελα να κάνω τις εξής ερωτήσεις: 1)Για πες γνώμη για το oled? Επίσης που το έβαλες? (εγώ το απέρριψα και προτίμησα την προηγούμενη version που βρήκα σε μεταχειρισμένο, γιατί το σχήμα του είναι τέτοιο που δεν είναι διακριτικό) 2) για πες εντυπώσεις για το πρόγραμμα της revlimit σε αυτό το "εκτός περπατημένων" (ή αν θες εκτός των στάνταρ αναβαθμίσεων στους 20VT) setup. (νομίζα ότι δεν είχες γράψει πρόγραμμα και ήθελα να σε ρωτήσω τι φοράς και εντυπώσεις μετά τη χρήση και το "φούσκωμα" ). 3) Έχεις οργανάκι AFR ή όχι? (απλά για να είχα μια ιδέα από το AFR σε πορεία, πάτημα κτλ). 4) βάλε καμια φωτο από το μηχανοστάσιο και τα parts που έβαλες, έτσι να "γουστάρουμε" κι εμείς οι ταπεινοί.
ilias tsionis Posted April 22, 2016 Author Posted April 22, 2016 ξαναδιαβάζοντας, είδα αυτά (κόκκινο bold) και ήθελα να κάνω τις εξής ερωτήσεις: 1)Για πες γνώμη για το oled? Επίσης που το έβαλες? (εγώ το απέρριψα και προτίμησα την προηγούμενη version που βρήκα σε μεταχειρισμένο, γιατί το σχήμα του είναι τέτοιο που δεν είναι διακριτικό) 2) για πες εντυπώσεις για το πρόγραμμα της revlimit σε αυτό το "εκτός περπατημένων" (ή αν θες εκτός των στάνταρ αναβαθμίσεων στους 20VT) setup. (νομίζα ότι δεν είχες γράψει πρόγραμμα και ήθελα να σε ρωτήσω τι φοράς και εντυπώσεις μετά τη χρήση και το "φούσκωμα" ). 3) Έχεις οργανάκι AFR ή όχι? (απλά για να είχα μια ιδέα από το AFR σε πορεία, πάτημα κτλ). 4) βάλε καμια φωτο από το μηχανοστάσιο και τα parts που έβαλες, έτσι να "γουστάρουμε" κι εμείς οι ταπεινοί. φίλε Γιώργο 1) δεν είχα μέχρι τώρα εμπειρία από bc για να μπορώ να στο συγκρίνω με άλλα. Αυτό που έχω να πω είναι ότι όσο αφορά τις ρυθμίσεις και το μενού είναι πολύ εύκολο. Όσο για το σχήμα του είναι αρκετά μικρο από ότι μπορεί να σου φαίνεται στις φώτο. Το τοποθέτησε ο ηλεκτρολόγος του Χάρη που μου έφτιαξε και το χταπόδι. 2) Το πρόγραμμα τόσο σαν αίσθηση στο δρόμο όσο και όπως έδειξε η δυναμομετρηση είναι πολύ καλό. Δεν έχω αριθμιες κομπιάσματα κτλ. Πάντως μην φανταστείς ότι είναι και πολύ δύσκολο το setup μου για αυτούς που ασχολούνται με το remap!!! το 28rs πλέον είναι πιο συχνό και από κ03s setup! 3) οργανάκι AFR δεν έχω ακόμα αλλά είναι το επόμενο που θα μπει στο αμάξι γιατί είναι ίσως το σημαντικό όργανο ελέγχου - πρόληψης. 1
ilias tsionis Posted May 21, 2016 Author Posted May 21, 2016 Ένα φιλικό πάτημα με ένα evo x mr sst ενός φίλου... Σε αυτό το video το evo είναι με την επιλογή super sport. Μέχρι τα 170 πηγαίνουμε μαζί. Μετα ανοίγω και στα 250 είμαι 3-4 αμάξια μπροστα. Το evo είναι μαμά και το μόνο που έχει είναι εξάτμιση. 8
pantelisTT Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 Ένα φιλικό πάτημα με ένα evo x mr sst ενός φίλου... Σε αυτό το video το evo είναι με την επιλογή super sport. Μέχρι τα 170 πηγαίνουμε μαζί. Μετα ανοίγω και στα 250 είμαι 3-4 αμάξια μπροστα. Το evo είναι μαμά και το μόνο που έχει είναι εξάτμιση. Τούμπανο μπράβο! Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1
pantelisTT Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 (edited) πόσα άλογα είναι "μαμά" το evo αυτό?297 άλογα με 37 κιλά ροπή 1600 κιλά Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited May 23, 2016 by pantelisTT 2
GTaros Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Πολύ καλό αποτέλεσμα!!! Βέβαια από φανάρι θα καθόταν καλύτερα πιστεύω. Το Χ αρι είναι το ποιο "βαρύ" από τα Evo και ακόμα και α στάδιο δεν παίζει τρελή μπάλα όπως τα προηγούμενα. Όπως και να χει για το επίπεδο φτιαξιματος του Α4 είναι δύσκολος αντίπαλος. Μπράβο για την επικράτηση σου!!! 1
xrhstosa4b6 Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Πολύ κάλο αποτέλεσμα και φαίνεται να απλώνει πολύ ωραία το α4. Πραγματικά ωραίο βίντεο :-) Πάντα τέτοια! 1
ilias tsionis Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 πόσα άλογα είναι "μαμά" το evo αυτό? πανω κατω οσα ειπε και ο Παντελης. Αντε 300+ με την εξατμιση. Το κιβωτιο ειναι ολα τα λεφτα!
ilias tsionis Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 τι πίεση δουλέυεις , μια χαρα βλέπω φορτώνει ψηλά 1,37 over μου εκανε Μαριε και 1,32 κρατησε ψηλα. Ναι ψηλα κανει παρτυ. αφου ο φιλος με το evo μου ελεγε αλλαζα εγω και εσυ φορτωνες φορτωνες και φορτωνες... 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now