Jump to content

Recommended Posts

Posted

Δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση....

Τι θες απο την εξάτμιση σου;

Απόλυτη απόδοση; θα εχεις θόρυβο σε σχέση με οεμ σεταπ.

Λιγο θόρυβο; δεν θα εχεις μεγάλη απόδοση σχετικά με την κουρτίνα 1.

Ισορροπία μεταξύ των 2 παραπάνω;

Τι σεταπ εχεις;

  • Like 1
Posted

Τίποτα . Μαμά είναι το αυτοκίνητο και το πολύ να βάλω προγραμμα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Προσωπικά μόνο πρόγραμμα δεν θα πείραζα τίποτα πλην του να άλλαζα την θέση του καταλύτη, όπως γράψανε παιδιά που ξέρουν καλύτερα απο μένα το Α4 Β7. Αυτό θα βοηθήσει την τουρμπίνα να διώξει πιο καλά τα καυσαέρια. Όλα τα υπόλοιπα εάν μείνεις με οεμ τουρμπίνα μου φαίνονται λιγο χωρίς λόγο.

Προσωπική άποψη αυτή.

Posted

Η εξάτμιση θα είναι turbo back γιατί να αλλάξω θέση καταλύτη ??

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted (edited)

Η εξάτμιση θα είναι turbo back γιατί να αλλάξω θέση καταλύτη ??

 

 

 

 

Αυτό θα βοηθήσει την τουρμπίνα να διώξει πιο καλά τα καυσαέρια. 

 

Γι'αυτό το λόγο και για χαμηλότερες θερμοκρασίες εξαγωγής... Η Miltek ίσως είναι μελετημένη για Β7 αν και στην πράξη γίνεται αντιγραφή του σχεδίου της εργοστασιακής εξάτμισης σε μεγαλύτερη διάσταση... Προσωπικά δεν έχω ακούσει καλά λόγια για την ποιότητά της... Εγω έφτιαξα custom στην Θεσ/νίκη στον Γιαλαντζη...

Edited by georgio3gr
Posted

Επειδή είναι μελετημένη .γιαυτο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Σαν εξατμιση εχει τη φημη του να παραγει εξαιρετικο ηχο χωρις ομως ιδιαιτερη αποδοση (τουλαχιστον στα b7 rs4).Εχεις καποια πραδειγματα απο δυναμομετρηση vbox η κατι αλλο

Posted

Βασικά δεν προτιμώ αυτοσχέδια πράγματα που ο καθένας λέει το δικό του ,αλλά προτιμώ κάτι μελετημένο και πιστοποιημένο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Ψαξε επωνυμες εξατμησεις απλα μεσα και απο ξενα φορουμ ισως βρεις νουμερα.

 

Αυτο που σου ειπε ο dikonou ειναι η ουσια. Τι θες απο την εξατμιση σου. Γατι μιλτεκ κ οχι supersprint..ισως κ η abt exei κατι audi approved

Posted

Βασικά δεν προτιμώ αυτοσχέδια πράγματα που ο καθένας λέει το δικό του ,αλλά προτιμώ κάτι μελετημένο και πιστοποιημένο

 

 

Βγάζει και η APR... στα 3500 ευρω από Ελλάδα αν θυμάμαι καλά κάποτε που είχα ρωτήσει...

Σεβαστή η άποψή σου αλλά αμφιβάλλω ότι οποιαδήποτε εταιρία μαζικής παραγωγής εξατμίσεων έκανε κάτι παραπάνω από αυτό που προανέφερα... Το R&D τους περιορίζεται στην δοκιμή με διατομές, βάσει της εμπειρίας τους, πάνω στο εργοστασιακό σχέδιο και σε δυναμομετρήσεις... Δεν πρόκειται δλδ να μελετήσουν που πρέπει να γίνει στένεμα ή φάρδεμα για να πετύχουν αλλαγές στην ταχύτητα των καυσαερίων... Ειδικά για 1ο στάδιο... Από κει και πέρα αν θεωρείς πως ότι λέει κάποιος σε ένα forum το λέει τυχαία, τότε διαβάζεις στο site της Miltek και της κάθε Miltek ότι η εξάτμισή της στο Β7 δίνει +10-15% σε άλογα, ότι συμφωνεί με τα iso και την αγοράζεις... Το αν κάνει ότι υπόσχεται και πόσο καλή είναι ποιοτικά είναι άλλο καπέλο αλλά 9 στους δέκα αγοραστές δεν πρόκειται καν να μπουν στην διαδικασία να το διαπιστώσουν... Αλλά και ο 1 στους 10 να είσαι δεν θα καταλάβεις διαφορά σε 1ο στάδιο ακόμα και αν αντί πχ για φ70 Dp βάλεις φ76 διατομή... Ωστόσο η μεταφορά του καταλύτη αμέσως μετά την τουρμπίνα (σε όλα τα παλιότερα ι.χ.ε ήταν κάτω) από τα εργοστάσια δεν έγινε με γνώμονα την απόδοση αλλά τα καυσαέρια...

Posted

Φιλε μου διάβασε λίγο περισσότερο στο φόρουμ και θα καταλάβεις.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Καλημέρα ένα πληρες σετ εξάτμισης πληρες όμως με το καταλληλο file σου δινει πολλα και η διαφορα είναι αισθητη,τωρα ειτε επωνυμη πχ miltek apr supersprint ειτε custom ιδια αποδοση θα εχεις.Η διαφορα είναι στο κοστος οπου απο τις επωνυμες η miltek είναι πολύ τιμια για το κοστος της οι άλλες δυο ξεφευγουν πολύ αλλα στην ουσια πας για ένα stage 2 οπου εκτος από πρόγραμμα που το βαζεις παντα τελευταιο και ένα full set εξάτμισης θα χρειαστείς και μια εισαγωγή αερα για να σαι κομπλε.

Posted

Καλημέρα ένα πληρες σετ εξάτμισης πληρες όμως με το καταλληλο file σου δινει πολλα και η διαφορα είναι αισθητη,τωρα ειτε επωνυμη πχ miltek apr supersprint ειτε custom ιδια αποδοση θα εχεις.Η διαφορα είναι στο κοστος οπου απο τις επωνυμες η miltek είναι πολύ τιμια για το κοστος της οι άλλες δυο ξεφευγουν πολύ αλλα στην ουσια πας για ένα stage 2 οπου εκτος από πρόγραμμα που το βαζεις παντα τελευταιο και ένα full set εξάτμισης θα χρειαστείς και μια εισαγωγή αερα για να σαι κομπλε.

εχω και φίλτρο πάνελ αλλά και μανιτάρι σε εισαγωγή.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted (edited)

Καλημέρα ένα πληρες σετ εξάτμισης πληρες όμως με το καταλληλο file σου δινει πολλα και η διαφορα είναι αισθητη,τωρα ειτε επωνυμη πχ miltek apr supersprint ειτε custom ιδια αποδοση θα εχεις.Η διαφορα είναι στο κοστος οπου απο τις επωνυμες η miltek είναι πολύ τιμια για το κοστος της οι άλλες δυο ξεφευγουν πολύ αλλα στην ουσια πας για ένα stage 2 οπου εκτος από πρόγραμμα που το βαζεις παντα τελευταιο και ένα full set εξάτμισης θα χρειαστείς και μια εισαγωγή αερα για να σαι κομπλε.

θα συμφωνήσω ότι είναι φτηνότερη αλλά δεν είναι τίμια. Συγνώμη.

Δεν ξέρω κανέναν που να έβαλε miltek και να μην άνοιξαν τα καζανάκια μετά από 1-2 χρόνια. (απαράδεκτο)

Δεν σάπισε, δεν έκανε σπασίματα ο σωλήνας ή οι κολλήσεις (όπου υπήρχαν). "Άνοιξαν" τα καζανάκια με αποτέλεσμα η εξάτμιση να είναι πιο θορυβώδης από ό,τι όταν ήταν καινούρια και σε κάποιους μάλιστα έκανε και σκασίματα(!!). 

Και σε όλους μιλάμε για 1ο στάδιο. Δε λέμε να έχει γίνει bt το αμάξι και η εξάτμιση να δουλεύει με περισσότερη πίεση καυσαερίων από αυτή που ήταν σχεδιασμένη.

 

 

@CostasD

Η superspint γενικά φημίζεται για πολύ ποιοτικότερες εξατμίσεις από τον ανταγωνισμό, αλλά ξεφεύγει η τιμή. Επιπλέον, επειδή είναι εξάτμιση που είναι εστιασμένη στην απόδοση, κάνει αισθητά περισσότερο θόρυβο από την εργοστασιακή.

 

Οι επώνυμες εξατμίσεις να ξέρουμε-έχουμε ακούσει έχουν το μειονέκτημα ότι είναι ακριβές γιατί έρχονται "έτοιμες", plug and play. Αυτό το πληρώνεις παραπάνω (για το ίδιο προϊόν που ο εξατμισάς θα στη φτιάξει επιτόπου).

 

Επίσης αν ο εξατμισάς σου βάλει ίδιας ποιότητας (ή και καλύτερης) από αυτές που βάζει η miltek-supersprint-κτλ, είναι βέβαιο ότι θα πλησιάσεις αρκετά στο κόστος των επώνυμων εξατμίσεων.

Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και μία εξάτμιση φτιαγμένη από εξατμισά στην Ελλάδα, αν επιλέξεις επώνυμα πράγματα και ποιοτικά, η εξάτμιση δεν "πέφτει" κάτω από τα 1600€.... (και λίγα λέω)

 

 

 

ΥΓ: Καλή εξάτμιση και φτηνή, δεν υπάρχει. Όπως δεν υπάρχει για κανένα προϊόν στον πλανήτη, εκτός κι αν αυτός που στο φτιάχνει είναι ο αδερφός σου και στο δίνει "τσάμπα". Υπάρχει (μόνο) η λύση του συμβιβασμού, γιατί "δε θέλω" ή "θεωρώ ότι δεν αξίζει" να πληρώσουμε για κάτι καλύτερο.

Edited by Kavouras
  • Like 1
Posted

Η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα έχουμε custom εξατμίσεις, χωρίς προβλήματα.

Το θέμα του θορύβου ελέγχεται και αυτό.

Posted

Η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα έχουμε custom εξατμίσεις, χωρίς προβλήματα.

Το θέμα του θορύβου ελέγχεται και αυτό.

οταν εννοείς custom??

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Εννοώ από Ελληνες εξατμισαδες και όχι κάτι επώνυμο. Προσωπικά έχω 76dp και 70 από τον καταλυτη και πίσω με ελάχιστο θόρυβο ο οποίος δεν ενοχλεί την οικογένεια.

Posted

Αν την βάλω λοιπόν θα δω τα αποτελέσματα και θα σας πω

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted (edited)

εγω την εχω βάλει σε 4κινητο Α4 Β6 , όχι turbo back αλλα downpipe back με 76άρι downpipe και μεταφορα καταλύτη από κατω 'οπως σου υπέδειξε ο Γιώργος. 

οσον αφορα την ποιότητα ειναι αρκετα καλή με εξαίρεση τα μεσαια καζανάκια που για κάποιο λόγο τρυπάνε και θέλουν κόλλημα. Αλλού δεν εχει θέμα καθως ειναι όλη ανοξείδωτη. 

από θέμα θορυβου ειναι πολύ καλή και καθόλου ενοχλητική στο ταξίδι, ο λόγος για τον οποίο την επέλεξα αν και είμαι big turbo.

τα λεφτα της πάντως δεν τα αξίζει με δεδομενο το προβλημα στα μεσαια , δεν ξέρω ανεχει διορθωθεί παντως (πολύ πιθανό)

Edited by mariosA4
Posted

εγω την εχω βάλει σε 4κινητο Α4 Β6 , όχι turbo back αλλα downpipe back με 76άρι downpipe και μεταφορα καταλύτη από κατω 'οπως σου υπέδειξε ο Γιώργος.

οσον αφορα την ποιότητα ειναι αρκετα καλή με εξαίρεση τα μεσαια καζανάκια που για κάποιο λόγο τρυπάνε και θέλουν κόλλημα. Αλλού δεν εχει θέμα καθως ειναι όλη ανοξείδωτη.

από θέμα θορυβου ειναι πολύ καλή και καθόλου ενοχλητική στο ταξίδι, ο λόγος για τον οποίο την επέλεξα αν και είμαι big turbo.

τα λεφτα της πάντως δεν τα αξίζει με δεδομενο το προβλημα στα μεσαια , δεν ξέρω ανεχει διορθωθεί παντως (πολύ πιθανό)

δεν έχει εγγύηση ?εγω και remus που είχα βάλει και μανισια σε αλλά αμάξια όποτε είχα πρόβλημα μέσα στην τριετία μου τα άλλαζαν

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.