Jump to content

Recommended Posts

Posted

Άντε να πάρεις καμία 15αρια ακόμα αλογα; Δεν είναι εκεί το θέμα όσο οι χαμηλές IAT. Που και αυτές θέλουν ρυθμισμα καλό και προσοχή και στην εγκατάσταση αλλά και στο να πατάς με γεμάτο ντεπόζιτο ..... Μην τα κάνεις όλα παγκλίδια για πλάκα.....

Posted

Πώς πατάς δλδ με γεμάτο ντεπόζιτο; και γτ θέλει προσοχή;

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted

Α οκ[emoji846]

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted
16 hours ago, Δημήτρης Μ said:

NasosGt τι αμάξι έχεις φίλε μου και τι στάδιο εισαι;

ενα παλαιολιθικό s4b5 μετατροπη 1600 κιλα 3 διαφορικα μονιμη 4κινηση χωρις εμενα μεσα που ειμαι 200 περιπου με τουρμπο απο ρσ4 μπεκ ιντερκουλερ εξατμιση και αντλια καυσιμου... εβγαλε 430 στροφαλο στο δυναμομετρο του μαραβελια

εδω τα λεγαμε με τα παιδια για τη γρια...

 

  • Like 1
Posted

Με water methanol πας 420 συν πλην. Το μεγαλύτερο ρίσκο δεν είναι μην ξεμείνεις γιατί υπάρχουν fail safe μηχανισμοί, περισσότερο μην εμπλακείς σε κανένα τροχαίο με τη μεθανόλη στο πορτ μπαγκαζ, εμένα προσωπικά αυτό με φοβίζει περισσότερο. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Χωρίς μεθανόλη μπορείς 390 συν πλην. Αλλά είναι λάθος να κολλάει κανείς στα νούμερα και γω το έκανα αυτό το λάθος, μεγαλύτερη σημασία έχει το διάγραμμα. Άλλωστε και το νούμερο που θα δεις μπορεί να διαφέρει από την πραγματικότητα, καθώς εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό από το δυναμόμετρο και τον χειριστή. Να πει κανείς ότι πάμε να καταρρίψουμε κάποιο ρεκόρ ιπποδύναμης, συνολικής ή ανά λίτρο, τότε θες να το διαφημίσεις οπότε να το καταλάβω.

Posted

Απλά ρωτάω για να καταλάβω τι παιζει...άλλος λέει 390 άλλος 410 κλπ..Το θέμα είναι πραγματικά άλογα και για πόσες στροφες;

Posted

Μα αυτό είναι το θέμα. Και αυτό δυστυχώς δεν μπορεί κανείς να στο πει με βεβαιότητα γιατί το κάθε αμάξι είναι διαφορετική περίπτωση. Το πρόγραμμα, τα περιφερειακά, ακόμα και η συντήρησή του παίζουν ρόλο. Μέσες άκρες αν μπορείς να έχεις 350 ήδη από τις 5500 είσαι πολύ δυνατός. Εγώ εκεί έχω καταλήξει. Όχι στο νούμερο στον κόφτη.

Posted

με την μεθανολη κερδιζεις παντου διοτι αυτος που ρυθμιζει εχει στη διαθεση του καυσιμο περισσοτερων οκτανιων αρα δινει παντου περισσοτερο αβανς χωρις να φοβαται... αυτο ειναι και ο λογος που αν δεν δουλεψει το συστημα τα περνεις ολα μασχαλη που λεει και ο σαραντατριο

  • Haha 1
Posted

Αν δεν δουλέψει ούτε το fail safe σύστημα τότε ναι τα παίρνεις όλα παραμάσχαλα. Στατιστικά πολύ μικρή πιθανότητα, πιό πιθανό να σπάσεις μοτέρ από άλλες αιτίες.

Εδώ είναι ένα παράδειγμα από ΑΕΜ fail safe σύστημα, το οποίο σε περίπτωση διακοπής τροφοδοσίας κόβει άμεσα πίεση και αβάνς ενώ δίνει περισσότερο καύσιμο για να αντισταθμίσει τα λιγότερα οκτάνια και τις θερμοκρασίες, προσταυεύοντας έτσι το μοτέρ. Δεν νοείται κατά τη γνώμη μου να έχει κάποιος water methanol χωρίς fail safe σύστημα. Μπορείς να τη δουλεύεις και χωρίς, άλλωστε το fail safe χρεώνεται extra και είναι αρκετά ακριβό, αλλά αλλιώς παίζεις με την τύχη σου.

Posted

Πόσους ξέρω που και το έχουν ρυθμίσει για να ανεβάζουν οκτάνια και όχι να μειώνουν θερμοκρασίες, χωρίς κανένα σύστημα προστασίας... Και μετράνε γκαζιές...

 

 

Δημήτρης

Posted
On 6/17/2019 at 9:45 PM, csaris said:

 

Φιλε δεν ειναι στραγαλια τα αλογα... Τα αλογα για stage 2+ ολων των βελτιωτων ειναι αυτα που σου εγραψα.

 

Δοκιμασε σε αλλο dyno οπως το maha και θα τα δεις και ο ιδιος.

 

Τα 350 ροδα που εβγαλες μεταφραζονται σε 420-430 στροφαλο και χρειαζεσαι αλλη τουρμπινα, μπεκ rs4, μεθανολες, αντλια πισω και και και....

 

 

Tα 350 σε dynojet ειναι περιπου 380-390 σε στροφαλο σε μπροστινο οχημα, κατι το οποιο επαληθευεται και απο το dragy.

Αν ηταν 420-430 θα ειχε χαλαρα κατω απο 9,5 sec 100-200....

 

Posted
10 λεπτά πριν, vxr-silver είπε

Tα 350 σε dynojet ειναι περιπου 380-390 σε στροφαλο σε μπροστινο οχημα, κατι το οποιο επαληθευεται και απο το dragy.

Αν ηταν 420-430 θα ειχε χαλαρα κατω απο 9,5 sec 100-200....

 

Δε ξέρω αν είναι τόσα σε στροφαλο..στη μετρηση πάντως που έκανα έγραψε 10.2-10.1 με 33 βαθμούς εισερχόμενο...

Posted (edited)
On 6/19/2019 at 10:28 PM, vxr-silver said:

Tα 350 σε dynojet ειναι περιπου 380-390 σε στροφαλο σε μπροστινο οχημα, κατι το οποιο επαληθευεται και απο το dragy.

Αν ηταν 420-430 θα ειχε χαλαρα κατω απο 9,5 sec 100-200....

 

 

Το stage 2+ της, η apr το δινει 362hp, οχι 390.... Στο dynoday που ειχαμε κανει τα 350-360ps fwd μεταφραζονταν σε 290-295 ροδα στο Maha του Φωτεινελη. Ημουν κατοχος τοτε scirocco r apr stage 2+ και τωρα κατοχος s3 8p με επισης apr stage 2+. 

 

Τωρα αν στο X δυναμομετρο σου βγαζει 30 αλογα παραπανω απο αυτα που υποσχεται η apr και με 30+ βαθμους προφανως δεν παταει το νουμερο.

 

 

 

 

Edited by csaris
Posted
2 hours ago, csaris said:

 

Το stage 2+ της, η apr το δινει 362hp, οχι 390.... Στο dynoday που ειχαμε κανει τα 350-360ps fwd μεταφραζονταν σε 290-295 ροδα στο Maha του Φωτεινελη. Ημουν κατοχος τοτε scirocco r apr stage 2+ και τωρα κατοχος s3 8p με επισης apr stage 2+. 

 

Τωρα αν στο X δυναμομετρο σου βγαζει 30 αλογα παραπανω απο αυτα που υποσχεται η apr και με 30+ βαθμους προφανως δεν παταει το νουμερο.

 

 

 

 

1. Οσοι τουλαχιστον ασχολουνται με δυναμομετρα γνωριζουν πολυ καλα οτι σε maha lps 3000 απλα δεν κοιταμε ποτε αλογα τροχου διοτι το λογισμικο υπολογιζει τις απωλειες  κατα την διαρκεια του coast down....

2.σε αυτη την καροτσα 1p 1k 8p κτλ το 10αρι στα 100-200 ειναι 380 plus σε manual.

3.και ξαναλεω τα 420 -430 αλογα συνηθως με υβριδιο turbo γραφουν ανετα 9,0-9,5

4. σιγουρα υπαρχουν δυναμομετρα αρκετα αισιοδοξα και αν θελεις την αποψη μου το dynojet ειναι ενα απο αυτα ...

ομως τα gps οπως vbox και dragy ειναι απολυτως ορθα και τα 380+ στροφαλο maha οντως γραφουν τετοια νουμερα

  • Like 1
Posted
12 minutes ago, vxr-silver said:

1. Οσοι τουλαχιστον ασχολουνται με δυναμομετρα γνωριζουν πολυ καλα οτι σε maha lps 3000 απλα δεν κοιταμε ποτε αλογα τροχου διοτι το λογισμικο υπολογιζει τις απωλειες  κατα την διαρκεια του coast down....

2.σε αυτη την καροτσα 1p 1k 8p κτλ το 10αρι στα 100-200 ειναι 380 plus σε manual.

3.και ξαναλεω τα 420 -430 αλογα συνηθως με υβριδιο turbo γραφουν ανετα 9,0-9,5

4. σιγουρα υπαρχουν δυναμομετρα αρκετα αισιοδοξα και αν θελεις την αποψη μου το dynojet ειναι ενα απο αυτα ...

ομως τα gps οπως vbox και dragy ειναι απολυτως ορθα και τα 380+ στροφαλο maha οντως γραφουν τετοια νουμερα

 

Δεν λεμε κατι διαφορετικο μιας και εγω μιλησα μονο για maha.

 

Το θεμα ειναι μην κανει κανενα πατημα ο φιλος με 350 ροδα στο dynojet με 350 ροδα του maha.... Γιατι τα 350 ροδα του maha ειναι 420-430 στροφαλο.

Posted

Ένα..... πατημα θα μας λύσει τις απορίες. 

Ο δρόμος θα δείξει. 

 

 

 

Υγ: τι γράφω και δε μου κάνω μπαν;;;

  • 1 month later...
Posted
Στις 21/6/2019 στις 1:52 ΠΜ, csaris είπε

 

Δεν λεμε κατι διαφορετικο μιας και εγω μιλησα μονο για maha.

 

Το θεμα ειναι μην κανει κανενα πατημα ο φιλος με 350 ροδα στο dynojet με 350 ροδα του maha.... Γιατι τα 350 ροδα του maha ειναι 420-430 στροφαλο.

Καλησπέρα φίλε μου! Maha όλοι ξέρουμε ότι δεν κοιτάμε ποτέ τροχό.Απ ότι βλέπω σε dyno το stage 2+apr βγάζει παραπάνω απ ότι λέει το site..Με dragy εγώ με το δικό μου αμάξι έχω δει 100-200 10.2 Και 10.1..Εγώ το υπολογίζω σε στροφαλο 375-380!

  • Like 2
Posted
Στις 20/6/2019 στις 11:12 ΜΜ, csaris είπε

 

Το stage 2+ της, η apr το δινει 362hp, οχι 390.... Στο dynoday που ειχαμε κανει τα 350-360ps fwd μεταφραζονταν σε 290-295 ροδα στο Maha του Φωτεινελη. Ημουν κατοχος τοτε scirocco r apr stage 2+ και τωρα κατοχος s3 8p με επισης apr stage 2+. 

 

Τωρα αν στο X δυναμομετρο σου βγαζει 30 αλογα παραπανω απο αυτα που υποσχεται η apr και με 30+ βαθμους προφανως δεν παταει το νουμερο.

 

 

 

 

Φίλε μου μέτρησα στου Στρατή..Ο χώρος εκεί είχε 17 βαθμούς,δεν είπα ότι είχε 33 βαθμούς!33 βαθμούς είχα εισερχόμενο όταν έκανα μετρηση με το dragy!

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.