Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλησπερα σας!Εχω μπει στο τρυπακι να αγοράσω ένα S3 8p!Με γνώμονα το να το κρατήσω χρόνια διότι έχω οικογένεια και μην κάνοντας πολλά χλμ μέσα στο χρόνο γιατί μένω στην Κρήτη σε επαρχία και υπάρχει και δεύτερο μικρό αμάξι και μηχανάκι ,αξίζει πιστεύετε μια αγορά για ένα αμάξι ήδη 10+ ετών;Θα είναι η πρώτη μου επαφή με Group vag (είχαν τα αδέρφια μου αλλά εγώ είχα κατά βάση ιαπωνικά) και θα ήθελα να με βοηθήσετε στο τι να προσέξω και που πονάνε!Επισης να προτιμήσω μοντέλο μετά το 08(facelift ) με πιο υψηλή τιμή ή κάποιο προfacelift με πιο λίγα χλμ!Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων !

Posted
15 ώρες πριν, Alfie1986 είπε

Καλησπερα σας!Εχω μπει στο τρυπακι να αγοράσω ένα S3 8p!Με γνώμονα το να το κρατήσω χρόνια διότι έχω οικογένεια και μην κάνοντας πολλά χλμ μέσα στο χρόνο γιατί μένω στην Κρήτη σε επαρχία και υπάρχει και δεύτερο μικρό αμάξι και μηχανάκι ,αξίζει πιστεύετε μια αγορά για ένα αμάξι ήδη 10+ ετών;Θα είναι η πρώτη μου επαφή με Group vag (είχαν τα αδέρφια μου αλλά εγώ είχα κατά βάση ιαπωνικά) και θα ήθελα να με βοηθήσετε στο τι να προσέξω και που πονάνε!Επισης να προτιμήσω μοντέλο μετά το 08(facelift ) με πιο υψηλή τιμή ή κάποιο προfacelift με πιο λίγα χλμ!Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων !

Καλημερα!!!

 

κατα την γνωμη μου το πιο σημαντικο ειναι να βρεις ενα οσο πιο καθαρο γινεται καθως κυκλοφορουν πολλα βιασμενα

εκ πρωτης οψεως τα facelift εχουν κρατησει υψηλοτερες τιμες αρα πιο πιθανο να βρεις καποιο καθαρο χωρις να ειναι ο κανονας αυτος....

 

απο εκει κ περα το αμαξι δεν εχει καποια ιδιαιτερη ευπαθεια...θελει την κλασσικη συντηρηση κ μερικες μικρες λεπτομερειες (οπως το ''ποτηρακι'' του εκκεντροφορου πχ.)

Στα θετικα το γεγονος οτι μπορεις να το εχεις σαν δευτερο η τριτο οχημα μετακινησης αν και το s3 κανει κ για καθημερινο!!!

 

Posted

καλησπέρα φίλε,

Όπως είπε και ο Βαγγέλης (Van.leb) παραπάνω, ως όχημα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη ευπάθεια. Από την άλλη, το αμάξι πλέον θα είναι τουλάχιστον 8 ετών ενώ πολλά θα έχουν και περισσότερα  χρόνια στην πλάτη τους.

Αυτο σημαίνει ότι όσο πιο πολλά χέρια πέρασαν από το αμάξι, τόσο λιγότερο το πρόσεχαν στον τρόπο χρήσης και συντήρησης. Αλλιώς είναι να πάρεις ένα αμάξι ξέροντας ότι θα το κρατήσεις 1-2 χρόνια και μετά πάσα στον επόμενο αγοραστή (άρα μπορείς να μην βάζεις καλό λάδι, μπορείς να κάνεις "τα στραβά μάτια" σε κάποιες εργασίες γιατί "ας το κάνει ο επόμενος, εγώ θα το έχω δώσει μέχρι τότε" κοκ) κι αλλιώς ένα αμάξι που ξέρεις ότι θα το κρατήσεις για μεγάλο διάστημα (5 ή 6 ή και 10 χρόνια) μέχρι να το δώσεις στον επόμενο. Με άλλο "μυαλό" θα το σκίσεις, θα του βάζεις βενζίνη, θα το συντηρείς κοκ.

 

Επίσης ξέρω ότι ακούγεται περίεργο αλλά: Τα km (αν ήμουν στη θέση σου) δε θα ήταν το 1ο μου κριτήριο. Ούτε καν το 2ο. Θα προτιμούσα να το είχε πχ ένας ιδιοκτήτης με 200.000km παρά 3 ιδιοκτήτες (άρα εσύ θα είσαι ο 4ος!) και να έχει 100.000km.

Κι αυτό γιατί εύκολα σου πετάνε και το παραμύθι "α...εγώ δεν το ήξερα" ή αν έχει 3 ιδιοκτήτες για 100.000χλμ, αναλογούν περίπου 30.000km ανά ιδιοκτήτη σε περίπου 3 χρόνια κτήσης. Σιγά ο άλλος μην το πρόσεχετε όπως το οδηγούσε ή όπως το συντηρούσε. (οι μεγάλες ζημιές που απαιτούν εκτεταμένες επισκευές στο αμάξι συνήθως είναι συσσωρευτικές ζημιές που προκλήθηκαν από "απροσεξίες" και δεν οφείλονται σε κάτι που έγινε σχετικά άμεσα) 

 

Έχε υπόψη σου πως σε τόσο παλιό αμάξι, ο προηγούμενος ή προηγούμενοι χρήστες παίζουν καθοριστικότατο ρόλο για να παραμείνει ένα αμάξι καλό ή να γίνει ευπαθές/ζημιάρικο.

Προσωπικά (δε θέλω να σε απογοητεύσω), όσες φορές έψαξα για S3 8P sportback (5θυρο δηλαδή), δεν βρήκα κανένα καθαρό. Ή το αμάξι είχε αλλάξει 3-4 χέρια ή το αμάξι δεν ήταν αυτό που έλεγε στην αγγελία ("όλα τα service στην αντιπροσωπεία" - εννοούσαν και τα εξειδικευμένα συνεργεία της γειτονιάς) ή το αμάξι έχει μόνο βαφή από γρατζουνιές (βρέθηκε να είναι βαμμένο σε σημεία που δεν δικαιολογούνται εκτός κι αν έχουν φάει μεγάλο τρακάρισμα κοκ) ή το αμάξι είχε πχ 80.000km και το αμάξι (από τις φθορές οπτικά και μόνο) έπρεπε να εχει τουλάχιστον 150.000km ή 180.000km ή το αμάξι ήταν άψογο αλλά πχ η ηλιοροφή δεν έκλεινε σωστά.

 

Και φυσικά όλα αυτά που σου λέω είναι αφού πλήρωσα να το τσεκάρουν το αμάξι (κάθε αμάξι και ~50€). Φίλοι εδώ από το κλαμπ μου λένε ότι απλά σε εμένα έτυχε ή δεν είχα υπομονή να περιμένω 1-1,5 χρόνο να εμφανιστεί το "σωστό" S3 sportback...

 

Δυστυχώς η αγορά των μεταχειρισμένων είναι λίγο "ό,τι τύχει να πωλείται όταν ψάχνεις για αμάξι"... (οπότε μπορει να ισχύει αυτό που μου είπαν παραπάνω, αλλά η προσωπική μου εμπειρία με έκανε πολυ διστακτικό στο να πιστέψω ότι υπάρχει καθαρό S3 και ο άλλος να το δίνει "Φτηνά")

  • Like 2
Posted

Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις!Ολα αυτά που λέτε είναι πολύ σωστά!Απλα επειδή έχω αλλάξει 7 αμάξια και αυτό θα είναι το 8ο και πραγματικά θα ήθελα να μην ξανασχοληθω για χρόνια και να έχω σπορ αμάξι να ξεσκαω που κ που ,θα ήθελα να μην έχει πολλά χλμ!Βεβαια αυτό πιο πολύ ψυχολογικό είναι και πάνω απ όλα μετράει η συντήρηση του!Φυσικα και πρώτο μου μέλημα είναι να πάρω από πρώτο χέρι αμάξι!Αυτο φαίνεται στην άδεια του αυτοκινήτου ;

Posted (edited)
36 minutes ago, Alfie1986 said:

Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις!Ολα αυτά που λέτε είναι πολύ σωστά!Απλα επειδή έχω αλλάξει 7 αμάξια και αυτό θα είναι το 8ο και πραγματικά θα ήθελα να μην ξανασχοληθω για χρόνια και να έχω σπορ αμάξι να ξεσκαω που κ που ,θα ήθελα να μην έχει πολλά χλμ!Βεβαια αυτό πιο πολύ ψυχολογικό είναι και πάνω απ όλα μετράει η συντήρηση του!Φυσικα και πρώτο μου μέλημα είναι να πάρω από πρώτο χέρι αμάξι!Αυτο φαίνεται στην άδεια του αυτοκινήτου ;

 

Eμενα ηταν το 10o αμαξι το s3 8p και σιγουρα το πιο γρηγορο για all around χρηση απο ολα! Επειδη ειμαι ψειρας ηταν το 5ο s3 που ειδα και το πηρα... Τα υπολοιπα 4 ηταν για τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ στην κυριολεξια, οπως και για τα σκουπιδια ειναι παααρα πολλα στο car.

 

Προτιμησε να το παρεις, αν παρεις τελικα, απο ιδιωτη γιατι σε μαντρα δεν ξερεις τι παιρνεις πραγματικα. Το Α και το Ω για εμενα ειναι ο προηγουμενος ιδιοκτητης, με το που τον βλεπω τι ειναι, καταλαβαινω και πως θα ειναι το αμαξι που πουλαει.

 

Στην αδεια φαινεται η 1η αδεια κυκλοφοριας και η τελευταια μεταβιβαση που εχει γινει, δεν λεει αν εχουν γινει π.χ. 10 μεταβιβασεις πιο πριν! Αυτο με κανενα διεκπεραιωτη σε κανενα υπουργειο θα το βρεις....

 

Οσο πιο καινουργιο μοντελο παρεις, τοσο και βελτιωμενους κωδικους ανταλλακτικων θα φοραει απο το εργοστασιο, που σημαινει λιγοτερα θεματα. Τωρα ειναι και ποσα εισαι διατεθειμενος να δωσεις γιατι οι τιμες ειναι οτι να ναι!

 

Κλασσικα θεματα που μπορει να σου βγαλει ειναι: Bολαν, μπεκ, θερμοστατης, βαλβιδα pcv, Ν80, δοχειο ενεργου ανθρακα, ποτηρακι εκκεντροφορου (ειδικα με αφτερ αντλια θελει αλλαγη καθε 10-15κ χλμ), αντλια υψηλης, αντλια χαμηλης, κρεμαγιερα, αν πας για stg2+ προγραμμα αναλογως το πλαισιο θα εχει τα λαθος ελατηρια βαλβιδων και θα κανει misfires κτλ... Σου βαζω να εισαι 100% γκαντεμης για να εχεις μια ιδεα τι σε περιμενει... ? 

 

 

Edited by csaris
  • Like 2
Posted
3 λεπτά πριν, csaris είπε

 

Eμενα ηταν το 10o αμαξι το s3 8p και σιγουρα το πιο γρηγορο για all around χρηση απο ολα! Επειδη ειμαι ψειρας ηταν το 5ο s3 που ειδα και το πηρα... Τα υπολοιπα 4 ηταν για τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ στην κυριολεξια, οπως και για τα σκουπιδια ειναι παααρα πολλα στο car.

 

Προτιμησε να το παρεις, αν παρεις τελικα, απο ιδιωτη γιατι σε μαντρα δεν ξερεις τι παιρνεις πραγματικα. Το Α και το Ω για εμενα ειναι ο προηγουμενος ιδιοκτητης, με το που τον βλεπω τι ειναι, καταλαβαινω και πως θα ειναι το αμαξι που πουλαει.

 

Στην αδεια φαινεται η 1η αδεια κυκλοφοριας και η τελευταια μεταβιβαση που εχει γινει, δεν λεει αν εχουν γινει π.χ. 10 μεταβιβασεις πιο πριν! Αυτο με κανενα διεκπεραιωτη σε κανενα υπουργειο θα το βρεις....

 

Οσο πιο καινουργιο μοντελο παρεις, τοσο και βελτιωμενους κωδικους ανταλλακτικων θα φοραει απο το εργοστασιο, που σημαινει λιγοτερα θεματα. Τωρα ειναι και ποσα εισαι διατεθειμενος να δωσεις γιατι οι τιμες ειναι οτι να ναι!

 

Κλασσικα θεματα που μπορει να σου βγαλει ειναι: Bολαν, μπεκ, θερμοστατης, βαλβιδα pcv, Ν80, δοχειο ενεργου ανθρακα, ποτηρακι εκκεντροφορου (ειδικα με αφτερ αντλια θελει αλλαγη καθε 10-15κ χλμ), αντλια υψηλης, αντλια χαμηλης, κρεμαγιερα, αν πας για stg2+ προγραμμα αναλογως το πλαισιο θα εχει τα λαθος ελατηρια βαλβιδων και θα κανει misfires κτλ...

 

 

Βλέπω βγάζει αρκετά θεματάκια ε;Κοιτα εγώ θέλω ένα μαμά και στο μέλλον να ασχοληθώ εγώ με την βελτίωση του ώστε να ξέρω τι γίνεται!Τωρα να σου πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να δώσω πάνω από 20-22 για μεταχειρισμένο αμάξι!Μπορει να είναι πολύ ικανό κτλ απλά δεν έχω διάθεση να δώσω παραπάνω!Εννοειται φυσικά ότι θα πάρω από ιδιώτη!Παντως έχει πολύ λίγα δίλιτρα προς πώληση αυτή είναι η πρώτη μου διαπίστωση!

Posted
14 hours ago, Alfie1986 said:

Βλέπω βγάζει αρκετά θεματάκια ε;Κοιτα εγώ θέλω ένα μαμά και στο μέλλον να ασχοληθώ εγώ με την βελτίωση του ώστε να ξέρω τι γίνεται!Τωρα να σου πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να δώσω πάνω από 20-22 για μεταχειρισμένο αμάξι!Μπορει να είναι πολύ ικανό κτλ απλά δεν έχω διάθεση να δώσω παραπάνω!Εννοειται φυσικά ότι θα πάρω από ιδιώτη!Παντως έχει πολύ λίγα δίλιτρα προς πώληση αυτή είναι η πρώτη μου διαπίστωση!

 

Ενταξει μπορει να σου βγαλει 2-3 απο αυτα (την καδενα και τον τεντωτηρα ακομη ξεχασα ?), μπορει ολα, αλλα μπορει και τιποτα! Απλα σε οτι φορουμ ψαξεις και εδω και στο εξωτερικο αυτα τα προβληματα βγαζουν γενικα.

 

Eχεις πολυ δυνατο μπατζετ.

 

Αποψη μου να βρεις ενα s3 μαμα, απο ιδιωτη και οσο πιο καινουργιο μοντελο.

 

 

Posted
5 ώρες πριν, csaris είπε

 

Ενταξει μπορει να σου βγαλει 2-3 απο αυτα (την καδενα και τον τεντωτηρα ακομη ξεχασα ?), μπορει ολα, αλλα μπορει και τιποτα! Απλα σε οτι φορουμ ψαξεις και εδω και στο εξωτερικο αυτα τα προβληματα βγαζουν γενικα.

 

Eχεις πολυ δυνατο μπατζετ.

 

Αποψη μου να βρεις ενα s3 μαμα, απο ιδιωτη και οσο πιο καινουργιο μοντελο.

 

 

Άμα δεις τις  αγγελίες μην νομίζεις ότι έχει πολλά στο μπατζετ μου και να έχουν και λίγα χλμ!Γενικα δεν έχει πολλά δίλιτρα S3!78-79 στο σύνολο και ακόμα πιο λίγα στην Αττική που μπορώ να τα δω γιατί αν είναι να τρέχω Λιβαδειά και Θεσσαλονίκη και δεν ξέρω γω δεν λέει 

Posted

Μην τρομάζεις από τη λίστα των πιθανών προβλημάτων. Όπως σου είπε ο csaris μπορεί να τη βγάλεις και με κάνα δυο τρία ή και κανένα. Στο edition 30 που φορούσε το ίδιο μοτέρ με το pre-facelift S3 8P είχα αλλάξει μόνο το καπάκι βαλβίδων που ήταν λαστιχένιο και μετά από 10 χρόνια είχε αρχίσει να δακρύζει, το είχα ανακαλύψει ο ίδιος μετά από αλλαγή μπουζί από ίχνη αναθυμιάσεων που είχα παρατηρήσει. Αστείο κόστος και εργασία. Κατά τ' άλλα το ποτηράκι έλεγχος σε κάθε αλλαγή λαδιών, 10 λεπτά εργασία. Κάθε φορά έβγαινε σχεδόν άθικτο και κάθε φορά είχα ένα καινούργιο στην τσέπη και το άλλαζα επειδή ήμουν ψυχάκιας. Εδώ άλλαζα και το φίλτρο βενζίνης μην τυχόν και έχει 0.001% χαμηλότερο flow. Γενικά ήταν πολύ αξιόπιστο μοτέρ, από όσα κυκλοφορούσαν τότε, και με πολύ καλές προοπτικές απροβλημάτιστης βελτίωσης.

 

Για τα ελατήρια βαλβίδων όπως επίσης σωστά είπε ο csaris υπάρχουν διαφορές. Πριν μια 4ετία είχα μία συζήτηση γύρω από αυτό με τον Κρίτωνα (e-tuners) και μου είχε πει ότι τα πρώτα edition 30 και μιλάμε για τα μοντέλα αρχές 2007, είχαν τα μαλακά και θα ήμουν τυχερός αν φορούσα τα σκληρά για να μπορέσω να πάρω περισσότερα από το setup χωρίς να θέλουν αλλαγή. Το δικό μου ήταν Νοέμβριος 2007 και λογικά φορούσε τα σκληρά γιατί δεν είχα misfire ακόμα και σε πιέσεις πάνω από 1.8. Αν ίσχυε και στο S3 το ίδιο δηλαδή οι επόμενες φουρνιές είχαν τα σκληρά, τότε είναι ένας λόγος να το ψάξεις, αν σε ενδιαφέρει ενα δυνατό setup εννοείται.

 

Τέλος συμφωνώ και γω όσο πιό καινούργιο και να έχει περάσει μόνο από 1 ιδιοκτήτη πριν από σένα.

 

ΥΓ 1: Δεν ήξερα ότι το facelift είχε καδένα. Εμένα είχε ιμάντα, φαντάζομαι όπως το pre-facelift. Τώρα στο ερώτημα ιμάντας ή καδένα, χιλιοσυζητημένο θέμα σε πάρα πολλά forums. Ποτέ δεν έβγαλα συμπέρασμα.

 

ΥΓ 2: Και μόνο που ψάχνεις για S3 8P είσαι στο σωστό δρόμο.

  • Like 1
Posted
12 ώρες πριν, Dark X είπε

Μην τρομάζεις από τη λίστα των πιθανών προβλημάτων. Όπως σου είπε ο csaris μπορεί να τη βγάλεις και με κάνα δυο τρία ή και κανένα. Στο edition 30 που φορούσε το ίδιο μοτέρ με το pre-facelift S3 8P είχα αλλάξει μόνο το καπάκι βαλβίδων που ήταν λαστιχένιο και μετά από 10 χρόνια είχε αρχίσει να δακρύζει, το είχα ανακαλύψει ο ίδιος μετά από αλλαγή μπουζί από ίχνη αναθυμιάσεων που είχα παρατηρήσει. Αστείο κόστος και εργασία. Κατά τ' άλλα το ποτηράκι έλεγχος σε κάθε αλλαγή λαδιών, 10 λεπτά εργασία. Κάθε φορά έβγαινε σχεδόν άθικτο και κάθε φορά είχα ένα καινούργιο στην τσέπη και το άλλαζα επειδή ήμουν ψυχάκιας. Εδώ άλλαζα και το φίλτρο βενζίνης μην τυχόν και έχει 0.001% χαμηλότερο flow. Γενικά ήταν πολύ αξιόπιστο μοτέρ, από όσα κυκλοφορούσαν τότε, και με πολύ καλές προοπτικές απροβλημάτιστης βελτίωσης.

 

Για τα ελατήρια βαλβίδων όπως επίσης σωστά είπε ο csaris υπάρχουν διαφορές. Πριν μια 4ετία είχα μία συζήτηση γύρω από αυτό με τον Κρίτωνα (e-tuners) και μου είχε πει ότι τα πρώτα edition 30 και μιλάμε για τα μοντέλα αρχές 2007, είχαν τα μαλακά και θα ήμουν τυχερός αν φορούσα τα σκληρά για να μπορέσω να πάρω περισσότερα από το setup χωρίς να θέλουν αλλαγή. Το δικό μου ήταν Νοέμβριος 2007 και λογικά φορούσε τα σκληρά γιατί δεν είχα misfire ακόμα και σε πιέσεις πάνω από 1.8. Αν ίσχυε και στο S3 το ίδιο δηλαδή οι επόμενες φουρνιές είχαν τα σκληρά, τότε είναι ένας λόγος να το ψάξεις, αν σε ενδιαφέρει ενα δυνατό setup εννοείται.

 

Τέλος συμφωνώ και γω όσο πιό καινούργιο και να έχει περάσει μόνο από 1 ιδιοκτήτη πριν από σένα.

 

ΥΓ 1: Δεν ήξερα ότι το facelift είχε καδένα. Εμένα είχε ιμάντα, φαντάζομαι όπως το pre-facelift. Τώρα στο ερώτημα ιμάντας ή καδένα, χιλιοσυζητημένο θέμα σε πάρα πολλά forums. Ποτέ δεν έβγαλα συμπέρασμα.

 

ΥΓ 2: Και μόνο που ψάχνεις για S3 8P είσαι στο σωστό δρόμο.

Σε ευχαριστώ πολύ για όσα γράφεις και όλες τις λεπτομέρειες!Θελει ψάξιμο η όλη υπόθεση αλλά το σίγουρο είναι ότι πρωτίστως θα βρω αμάξι από έναν κάτοχο και όσο πιο καινούργιο μου επιτρέπει το budget μου!Τωρα για την καδένα έχω την αίσθηση ότι είναι καλύτερη από τον ιμάντα!Ετσι τουλάχιστον ξέρω τόσα χρόνια!

Posted
17 hours ago, Dark X said:

Μην τρομάζεις από τη λίστα των πιθανών προβλημάτων. Όπως σου είπε ο csaris μπορεί να τη βγάλεις και με κάνα δυο τρία ή και κανένα. Στο edition 30 που φορούσε το ίδιο μοτέρ με το pre-facelift S3 8P είχα αλλάξει μόνο το καπάκι βαλβίδων που ήταν λαστιχένιο και μετά από 10 χρόνια είχε αρχίσει να δακρύζει, το είχα ανακαλύψει ο ίδιος μετά από αλλαγή μπουζί από ίχνη αναθυμιάσεων που είχα παρατηρήσει. Αστείο κόστος και εργασία. Κατά τ' άλλα το ποτηράκι έλεγχος σε κάθε αλλαγή λαδιών, 10 λεπτά εργασία. Κάθε φορά έβγαινε σχεδόν άθικτο και κάθε φορά είχα ένα καινούργιο στην τσέπη και το άλλαζα επειδή ήμουν ψυχάκιας. Εδώ άλλαζα και το φίλτρο βενζίνης μην τυχόν και έχει 0.001% χαμηλότερο flow. Γενικά ήταν πολύ αξιόπιστο μοτέρ, από όσα κυκλοφορούσαν τότε, και με πολύ καλές προοπτικές απροβλημάτιστης βελτίωσης.

 

Για τα ελατήρια βαλβίδων όπως επίσης σωστά είπε ο csaris υπάρχουν διαφορές. Πριν μια 4ετία είχα μία συζήτηση γύρω από αυτό με τον Κρίτωνα (e-tuners) και μου είχε πει ότι τα πρώτα edition 30 και μιλάμε για τα μοντέλα αρχές 2007, είχαν τα μαλακά και θα ήμουν τυχερός αν φορούσα τα σκληρά για να μπορέσω να πάρω περισσότερα από το setup χωρίς να θέλουν αλλαγή. Το δικό μου ήταν Νοέμβριος 2007 και λογικά φορούσε τα σκληρά γιατί δεν είχα misfire ακόμα και σε πιέσεις πάνω από 1.8. Αν ίσχυε και στο S3 το ίδιο δηλαδή οι επόμενες φουρνιές είχαν τα σκληρά, τότε είναι ένας λόγος να το ψάξεις, αν σε ενδιαφέρει ενα δυνατό setup εννοείται.

 

Τέλος συμφωνώ και γω όσο πιό καινούργιο και να έχει περάσει μόνο από 1 ιδιοκτήτη πριν από σένα.

 

ΥΓ 1: Δεν ήξερα ότι το facelift είχε καδένα. Εμένα είχε ιμάντα, φαντάζομαι όπως το pre-facelift. Τώρα στο ερώτημα ιμάντας ή καδένα, χιλιοσυζητημένο θέμα σε πάρα πολλά forums. Ποτέ δεν έβγαλα συμπέρασμα.

 

ΥΓ 2: Και μόνο που ψάχνεις για S3 8P είσαι στο σωστό δρόμο.

 

Nαι, ναι! Kαι τη λαστιχενια τσιμουχα εχω αλλαξει, αλλα δεν την αναφερω καν λογω ελαχιστου κοστους!! ?

 

Eννοειται εχω και καβα ποτηρακι εκκεντροφορου παρολο που το ελεγχω οποτε αλλαζω λαδια καθε 5000-6000χλμ περιπου.. Παντα σαν καινουργιο βγαινει... ?

 

Για τα ελατηρια βαλβιδων με αριθμο πλαισιου μονο στην αντιπροσωπεια μπορεις να βγαλεις ακρη για το ποια φορας. Εχουν αλλαξει πολλες φορες ενδιαμεσα, αλλα τα εισαγωγης, αλλα τα εξαγωγης, τουρλουμπουκι ενα πραγμα. Στο δικο μου εκανε misfire μονο μετα απο κοφτες, οποτε αν ηταν dsg δεν υπηρχε περιπτωση να το καταλαβω ποτε!!

 

Δες εδω που τα αλλαξα με supertech:

 

Oλα τα ΕΑ113 2.0tfsi εχουν ιμαντα και καδενα και τα facelift/prefacelift, k03 & k04. Tα επομενα μοτερ τα ΕΑ888 1.8tsi & 2.0tsi εχουν μονο καδενα.

 

Ιμαντα να συνδεει στροφαλο με τον εκκεντροφορο εξαγωγης και καδενα/τεντωτηρα να συνδεει τους εκκεντροφορους μεταξυ τους κατω απο το καπακι του μεταβλητου που καθεται η αντλια υψηλης. Αν στο ρελαντι με ζεστο μοτερ κανει σαν ντιζελ (ταξι) θελει αλλαγη το σετ καδενα/τεντωτηρα. Ειναι φτηνο ομως, σε ΙΝΑ που ειναι και το μαμα παει γυρω στα 70€ αλλα το προβλημα ειναι η βιδα του μεταβλητου να λυσει, ειναι συνηθως μαγκωμενη μεσα και θελει τρυπημα και αναποδο κολαουζο για να βγει... Αστα εφιαλτης... Το εχω αλλαξει! ? 

 

 

@Alfie1986 Φιλε μη σε τρομαζω, απλα εγω σου γραφω οτι μα οτι προβλημα ειναι καταγεγραμμενο για s3 8p! Ειναι για εμενα το καλυτερο hatch αυτης της εποχης του και της κατηγοριας του, εχει το καλυτερο στησιμο μακραν και το πιο σημαντικο το quattro που μπορεις να περνας τη δυναμη κατω και να εχεις πολυ μεγαλυτερα περιθωρια προσφυσης απο τα 2κινητα ξαδερφακια του (χανει λιγο σε ρολ λογω βαρους και quattro αλλα who cares)... Πολυ σημαντικο επισης οτι ειναι ενα σταθερης αξιας αυτοκινητο και εχει/θα εχει παντα το κοινο του. Ευκολα θα το ξαναεπελεγα προσωπικα!

Posted

Ευχαριστώ παρα πολύ παιδιά όλους!Το σίγουρο είναι ότι δεν θέλω να βιαστώ αφενός και λόγω του ότι τελειώνει η χρόνια και για το σήμα αλλά και το τι θα γίνει με το νέο έτος και τι αλλαγές θα επιφέρει σε σήματα ενδεχόμενος και σε φόρο πολυτελείας και αφετέρου θέλω να τα μάθω αυτά τα αμάξια καλά και φυσικά να διαλέξω τόμος το δυνατόν καλύτερο αμάξι!Θελει πολύ υπομονή γιατί είναι και ένα αμάξι που σηκώνει πολύ βελτίωση και δεν υπάρχουν και πολλά καλά όπως έχετε αναφέρει!Αλλα μετά από δυο πισωκίνητα (Mx5 και Rx8) και αρκετά μπροστοκινητα έφτασε η ώρα για την τετρακίνηση!!

  • 3 months later...
Posted (edited)

Καλησπέρα κια από εμένα,

Τα τελευταία 4 αυτοκίνητα μου ήταν μεταχειρισμένα Audi, με το τελευταίο S3 8P 2008 προ face lift.

Γενικά το S3 αξίζει, γιατί είναι ένα super car με πίσω θέσεις, έχει απίστευτη δύναμη και κράτημα, και δε χάνει την αξία του.

 

Η γενική συμβουλή είναι οτι μπορείς να βρεις καλό μεταχειρισμένο αρκεί να μη βιάζεσαι...

Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να ψαχνεις για πάντα.

Βάλε μια ρεαλιστική τιμή στο μυαλό σου, και ξεκινα το ψαξιμο.

Το καλό αμάξι/ιδιοκτητης  θα σου κάνει κλικ ακόμα κι αν δεν είσαι ειδικός.

Μόλις δεις 2-3 που να σου αρέσουν (ελέχοντας τοιστορικό, service κλπ και αφού τα οδηγήσεις), τσεκαρε τα σε ένα συνεργείο που εμπιστεύεσαι.

ΠΡΙΝ το ελέγξεις΄σε συνεργείο, συζήτησε τη τιμή. Είναι λογικό να ζητήσεις μείωση ώστε να είναι σωστή η τιμή και για τους δύο, λαμβάνοντας υπόψη τις άμεσες ανάγκες του αυτοκινήτου βάσει χλμ και book service (πχ αμορτησερ, σερβις κλπ) εφόσον δεν έχει κάποια βλάβη.

ΑΦΟΥ κλείσετε τη τιμή, πήγαινε στο συνεργείο ωστε να σου πει ο  μηχανικος σου τη γνώμη του (ιδιαιτέρως..).

Εφόσον το αμαξι δεν εχει πρόβλημα (πλην των άμεσων αναγκών του αυτοκινήτου βάσει χλμ και book service) πάρε το στη τιμή που είπατε. Αν θέλει και άλλα τροποποίησε τη τιμή. Αν τελικά είναι μάπα, προχώρα στο επόμενο.

 

Αν τελικά βγάλει κάποιο πρόβλημα που δε θέλεις να ασχοληθείς ή σου τη δώσει, πούλα το ενημερώνοντας τον επόμενο και αναλαμβάνοντας τουλάχιστον τη μισή τιμή.

Για παράδειγμα, για πρόβλημα 3000 (πχ αλλαγή/ολική επισκευή κινητήρα)  θα έχεις χάσει 1500, άρα 10% της αξίας του. Αν είχες πάρει καινούργιο και το πουλούσε την επόμενη θα είχες χάσει 15% μεγαλύτερου ποσού....

 

Πληροφοριακά, για το δικό μου (μοντ 2008, 150000χλμ, πλήρως συντηρημένο)  μετά από συζήτηση για κάποια μικρομαζέματα και επικείμενο σερβις (αμορτησέρ, ιμάντα και μια γρατζουνιά) συμφωνήσαμε -2000ε.

 

Καλή τύχη.

Edited by aloakos
Posted
19 hours ago, aloakos said:

Καλησπέρα κια από εμένα,

Τα τελευταία 4 αυτοκίνητα μου ήταν μεταχειρισμένα Audi, με το τελευταίο S3 8P 2008 προ face lift.

Γενικά το S3 αξίζει, γιατί είναι ένα super car με πίσω θέσεις, έχει απίστευτη δύναμη και κράτημα, και δε χάνει την αξία του.

 

Η γενική συμβουλή είναι οτι μπορείς να βρεις καλό μεταχειρισμένο αρκεί να μη βιάζεσαι...

Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να ψαχνεις για πάντα.

Βάλε μια ρεαλιστική τιμή στο μυαλό σου, και ξεκινα το ψαξιμο.

Το καλό αμάξι/ιδιοκτητης  θα σου κάνει κλικ ακόμα κι αν δεν είσαι ειδικός.

Μόλις δεις 2-3 που να σου αρέσουν (ελέχοντας τοιστορικό, service κλπ και αφού τα οδηγήσεις), τσεκαρε τα σε ένα συνεργείο που εμπιστεύεσαι.

ΠΡΙΝ το ελέγξεις΄σε συνεργείο, συζήτησε τη τιμή. Είναι λογικό να ζητήσεις μείωση ώστε να είναι σωστή η τιμή και για τους δύο, λαμβάνοντας υπόψη τις άμεσες ανάγκες του αυτοκινήτου βάσει χλμ και book service (πχ αμορτησερ, σερβις κλπ) εφόσον δεν έχει κάποια βλάβη.

ΑΦΟΥ κλείσετε τη τιμή, πήγαινε στο συνεργείο ωστε να σου πει ο  μηχανικος σου τη γνώμη του (ιδιαιτέρως..).

Εφόσον το αμαξι δεν εχει πρόβλημα (πλην των άμεσων αναγκών του αυτοκινήτου βάσει χλμ και book service) πάρε το στη τιμή που είπατε. Αν θέλει και άλλα τροποποίησε τη τιμή. Αν τελικά είναι μάπα, προχώρα στο επόμενο.

 

Αν τελικά βγάλει κάποιο πρόβλημα που δε θέλεις να ασχοληθείς ή σου τη δώσει, πούλα το ενημερώνοντας τον επόμενο και αναλαμβάνοντας τουλάχιστον τη μισή τιμή.

Για παράδειγμα, για πρόβλημα 3000 (πχ αλλαγή/ολική επισκευή κινητήρα)  θα έχεις χάσει 1500, άρα 10% της αξίας του. Αν είχες πάρει καινούργιο και το πουλούσε την επόμενη θα είχες χάσει 15% μεγαλύτερου ποσού....

 

Πληροφοριακά, για το δικό μου (μοντ 2008, 150000χλμ, πλήρως συντηρημένο)  μετά από συζήτηση για κάποια μικρομαζέματα και επικείμενο σερβις (αμορτησέρ, ιμάντα και μια γρατζουνιά) συμφωνήσαμε -2000ε.

 

Καλή τύχη.

Ωραίο αυτό το σκεπτικό και πολύ ουτιπικό όμως, γιατί.....αυτό θα μπορούσε να ισχύει αν είχες σκοπό να δώσεις 50κ για S3 (45κάτι έκανε γυμνό το 8Ρ) και τελικά το πήρες μεταχειρισμένο από άποψη για να μην χαλάσεις πολύ κεφάλαιο.

Συνήθως αυτοί που αγοράζουν αμάξι 10ετίας, δύσκολα έχουν να αγοράσουν το αντίστοιχο καινούριο, οπότε να μπουν στο σκεπτικό που περιγράφεις. Δηλαδή για να το πουλάει, προφανώς δεν έχει να το φτιάξει και επίσης δε θέλει να χάσει πολύ κεφάλαιο γιατί.... τα θέλει για να πάρει κάτι άλλο να κινείται.

 

Και στην τελική κανείς δε θέλει να χάνει λεφτά, οπότε πολύ σύνηθες είναι να προσπαθούν να μιλάνε στον πωλητή και καλά ως άσχετοι (εγώ έτσι το πήρα, τι να σου πω εμένα δεν έκανε τίποτα τόσα χρόνα που το είχα κτλ).

 

Ειδικά για S3, προσωπικά έψαχνα 1 χρόνο για να αγοράσω. Δεν είδα 1 (κυριολεκτικά) S3 που να ήταν κάτι "off", ενώ το ποσό που ζητούσε για την πώληση δεν ήταν "χώμα" ή έστω μειωμένο σε σχέση με ένα άλλο "καλό" (που το καλύτερο καλό ήταν κυριολεκτικά μέτριο ως κακό).

Μην μπω σε λεπτομέρειες. Τα έχω γράψει αρκετές φορές κατά διαστήματα σε διάφορα topics.

  • Like 1
Posted
Ωραίο αυτό το σκεπτικό και πολύ ουτιπικό όμως, γιατί.....αυτό θα μπορούσε να ισχύει αν είχες σκοπό να δώσεις 50κ για S3 (45κάτι έκανε γυμνό το 8Ρ) και τελικά το πήρες μεταχειρισμένο από άποψη για να μην χαλάσεις πολύ κεφάλαιο.
Συνήθως αυτοί που αγοράζουν αμάξι 10ετίας, δύσκολα έχουν να αγοράσουν το αντίστοιχο καινούριο, οπότε να μπουν στο σκεπτικό που περιγράφεις. Δηλαδή για να το πουλάει, προφανώς δεν έχει να το φτιάξει και επίσης δε θέλει να χάσει πολύ κεφάλαιο γιατί.... τα θέλει για να πάρει κάτι άλλο να κινείται.
 
Και στην τελική κανείς δε θέλει να χάνει λεφτά, οπότε πολύ σύνηθες είναι να προσπαθούν να μιλάνε στον πωλητή και καλά ως άσχετοι (εγώ έτσι το πήρα, τι να σου πω εμένα δεν έκανε τίποτα τόσα χρόνα που το είχα κτλ).
 
Ειδικά για S3, προσωπικά έψαχνα 1 χρόνο για να αγοράσω. Δεν είδα 1 (κυριολεκτικά) S3 που να ήταν κάτι "off", ενώ το ποσό που ζητούσε για την πώληση δεν ήταν "χώμα" ή έστω μειωμένο σε σχέση με ένα άλλο "καλό" (που το καλύτερο καλό ήταν κυριολεκτικά μέτριο ως κακό).
Μην μπω σε λεπτομέρειες. Τα έχω γράψει αρκετές φορές κατά διαστήματα σε διάφορα topics.
Εγώ πάντως στο σουπερκαρ με 2 θέσεις κ στο οτι δεν πέφτει η αξία του σταμάτησα να διαβάζω...
  • Like 1
  • Haha 1
Posted

Το s3 8p πλεον εχει γινει το ιερο δισκοποτηρο για τους vagιτες "καγκουρες"... Σαν τις oz ultraleggera ενα πραγμα!! ?

 

Το πιο σημαντικο οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο, s3 ή οτιδηποτε αλλο, να δεις τον "πρωην" ιδιοκτητη ΤΙ ειναι... Εχω αλλαξει πανω απο 10 vag και ποτε δεν εχω πεσει εξω, εχω δει και σκουπιδια εννοειται αλλα μονο και μονο τη φατσα του ιδιοκτητη να εβλεπα καταλαβαινα τι επαιζε... Σε εναν ελεγχο δεν μπορεις να τα βρεις ολα, μπορει να μη βρεις τιποτα και στην πορεια να τρεχεις συνεργειο καθε βδομαδα!

 

Αυτο που ισχυει ειναι οτι το s3 ειναι/ηταν ενα "απωθημενο" για παααρα πολυ κοσμο που δεν ειχε τη δυνατοτητα να  το αγορασει καινουργιο (oπως και εγω) και αυτος ειναι ο ενας λογος που κραταει τιμη ακομα και τωρα. Ο αλλος λογος ειναι οτι ο κοσμος δεν εχει λ7 για s3 8v και εχει κολλησει με τα 10-15ετιας s3 8p κτλ. 

 

Eπισης ΔΕΝ υπαρχουν και αυτοκινητα πλεον, και αν υπαρχουν καποια αξιοπρεπη οι τιμες δεν ανταποκρινονται σε αυτο που παιρνεις... Δηλαδη εχει μεσα s3 8p fl με ~25κ που ειναι σαπακια.

 

Προσωπικα παντα ηθελα s3 8p απλα δεν μπορουσα να βρω ενα οπως το ηθελα (αβαφο, ατρακαριστο, 1ο χερι, λιγα χλμ), ή ηταν κακο το timing οταν εψαχνα... Τελικα βρηκα ενα αψογο και εδωσα Scirocco R του '12 για s3 8p του '07 και δεν το μετανιωσα στιγμη! Καλα και τα scirocco, golf gti και cupra αλλα s3 δεν προκειται να γινουν ποτε!! ? ? 

 

  

 

 

  • Like 3
Posted
Το s3 8p πλεον εχει γινει το ιερο δισκοποτηρο για τους vagιτες "καγκουρες"... Σαν τις oz ultraleggera ενα πραγμα!! [emoji13]
 
Το πιο σημαντικο οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο, s3 ή οτιδηποτε αλλο, να δεις τον "πρωην" ιδιοκτητη ΤΙ ειναι... Εχω αλλαξει πανω απο 10 vag και ποτε δεν εχω πεσει εξω, εχω δει και σκουπιδια εννοειται αλλα μονο και μονο τη φατσα του ιδιοκτητη να εβλεπα καταλαβαινα τι επαιζε... Σε εναν ελεγχο δεν μπορεις να τα βρεις ολα, μπορει να μη βρεις τιποτα και στην πορεια να τρεχεις συνεργειο καθε βδομαδα!
 
Αυτο που ισχυει ειναι οτι το s3 ειναι/ηταν ενα "απωθημενο" για παααρα πολυ κοσμο που δεν ειχε τη δυνατοτητα να  το αγορασει καινουργιο (oπως και εγω) και αυτος ειναι ο ενας λογος που κραταει τιμη ακομα και τωρα. Ο αλλος λογος ειναι οτι ο κοσμος δεν εχει λ7 για s3 8v και εχει κολλησει με τα 10-15ετιας s3 8p κτλ. 
 
Eπισης ΔΕΝ υπαρχουν και αυτοκινητα πλεον, και αν υπαρχουν καποια αξιοπρεπη οι τιμες δεν ανταποκρινονται σε αυτο που παιρνεις... Δηλαδη εχει μεσα s3 8p fl με ~25κ που ειναι σαπακια.
 
Προσωπικα παντα ηθελα s3 8p απλα δεν μπορουσα να βρω ενα οπως το ηθελα (αβαφο, ατρακαριστο, 1ο χερι, λιγα χλμ), ή ηταν κακο το timing οταν εψαχνα... Τελικα βρηκα ενα αψογο και εδωσα Scirocco R του '12 για s3 8p του '07 και δεν το μετανιωσα στιγμη! Καλα και τα scirocco, golf gti και cupra αλλα s3 δεν προκειται να γινουν ποτε!! [emoji3] [emoji39] 
 
  
 
 
έχεις κάτι ρε φίλε με αυτούς που έχουν s3 8p κ oz ultraleggera??
  • Haha 1
Posted (edited)
35 minutes ago, Van.Leb said:
On 2/2/2021 at 6:33 PM, csaris said:
Το s3 8p πλεον εχει γινει το ιερο δισκοποτηρο για τους vagιτες "καγκουρες"... Σαν τις oz ultraleggera ενα πραγμα!! emoji13.png
 
Το πιο σημαντικο οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο, s3 ή οτιδηποτε αλλο, να δεις τον "πρωην" ιδιοκτητη ΤΙ ειναι... Εχω αλλαξει πανω απο 10 vag και ποτε δεν εχω πεσει εξω, εχω δει και σκουπιδια εννοειται αλλα μονο και μονο τη φατσα του ιδιοκτητη να εβλεπα καταλαβαινα τι επαιζε... Σε εναν ελεγχο δεν μπορεις να τα βρεις ολα, μπορει να μη βρεις τιποτα και στην πορεια να τρεχεις συνεργειο καθε βδομαδα!
 
Αυτο που ισχυει ειναι οτι το s3 ειναι/ηταν ενα "απωθημενο" για παααρα πολυ κοσμο που δεν ειχε τη δυνατοτητα να  το αγορασει καινουργιο (oπως και εγω) και αυτος ειναι ο ενας λογος που κραταει τιμη ακομα και τωρα. Ο αλλος λογος ειναι οτι ο κοσμος δεν εχει λ7 για s3 8v και εχει κολλησει με τα 10-15ετιας s3 8p κτλ. 
 
Eπισης ΔΕΝ υπαρχουν και αυτοκινητα πλεον, και αν υπαρχουν καποια αξιοπρεπη οι τιμες δεν ανταποκρινονται σε αυτο που παιρνεις... Δηλαδη εχει μεσα s3 8p fl με ~25κ που ειναι σαπακια.
 
Προσωπικα παντα ηθελα s3 8p απλα δεν μπορουσα να βρω ενα οπως το ηθελα (αβαφο, ατρακαριστο, 1ο χερι, λιγα χλμ), ή ηταν κακο το timing οταν εψαχνα... Τελικα βρηκα ενα αψογο και εδωσα Scirocco R του '12 για s3 8p του '07 και δεν το μετανιωσα στιγμη! Καλα και τα scirocco, golf gti και cupra αλλα s3 δεν προκειται να γινουν ποτε!! emoji3.png emoji39.png 
 
  
 
 

έχεις κάτι ρε φίλε με αυτούς που έχουν s3 8p κ oz ultraleggera??

 

Συνδυασμος που σκοτωνει!! ? 

Edited by csaris
  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.