katsabidi Posted June 9, 2023 Posted June 9, 2023 Καλησπέρα, Ψάχνω το τελευταίο διάστημα ένα Audi S3 8p. Έχοντας απογοητεύει με τις τιμές και την κατάσταση των αυτοκινήτων που έχω δει, έπεσα σε ένα με 140.000 χλμ και 1ο στάδιο (Φ.Π.Ε). Το αμάξι το είδα σε "κυριλέ" μάντρα και είναι σε πολύ καλή κατάσταση εμφανισιακά και σκέφτομαι να το πάρω για ένα test drive. Εγώ ιδανικά ήθελα μαμά και με λίγα χιλιόμετρα (Μαξ 110.000). Αλλά έχω κουραστεί και λέω μπας και ρίξω τα στάνταρ μου. (Το δίνει 17-18 κ). Η ερώτηση μου είναι για το πώς βλέπετε τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου( έχοντας στο νου ότι σκέφτομαι να το κρατήσω 3-4 χρόνια). Επίσης λαμβάνοντας υπόψιν ότι είναι δεύτερο χέρι, και σε μάντρα και πρώτο στάδιο...είναι διακινδυνεύμενο πιστεύετε; Εγώ θα το ελέγξω σε μάστορα φυσικά. Τι να κάνω; Να το δω παραπέρα ή να κάνω υπομονή για μαμά και με λιγότερα χιλιόμετρα; Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει!
katsabidi Posted June 9, 2023 Author Posted June 9, 2023 Καλησπέρα, Ψάχνω το τελευταίο διάστημα ένα Audi S3 8p. Έχοντας απογοητεύει με τις τιμές και την κατάσταση των αυτοκινήτων που έχω δει, έπεσα σε ένα με 140.000 χλμ και 1ο στάδιο (Φ.Π.Ε). Το αμάξι το είδα σε "κυριλέ" μάντρα και είναι σε πολύ καλή κατάσταση εμφανισιακά και σκέφτομαι να το πάρω για ένα test drive. Εγώ ιδανικά ήθελα μαμά και με λίγα χιλιόμετρα (Μαξ 110.000). Αλλά έχω κουραστεί και λέω μπας και ρίξω τα στάνταρ μου. (Το δίνει 17-18 κ). Η ερώτηση μου είναι για το πώς βλέπετε τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου( έχοντας στο νου ότι σκέφτομαι να το κρατήσω 3-4 χρόνια). Επίσης λαμβάνοντας υπόψιν ότι είναι δεύτερο χέρι, και σε μάντρα και πρώτο στάδιο...είναι διακινδυνεύμενο πιστεύετε; Εγώ θα το ελέγξω σε μάστορα φυσικά. Τι να κάνω; Να το δω παραπέρα ή να κάνω υπομονή για μαμά και με λιγότερα χιλιόμετρα; Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει!
onroad Posted June 10, 2023 Posted June 10, 2023 10 ώρες πριν, katsabidi είπε Καλησπέρα, Ψάχνω το τελευταίο διάστημα ένα Audi S3 8p. Έχοντας απογοητεύει με τις τιμές και την κατάσταση των αυτοκινήτων που έχω δει, έπεσα σε ένα με 140.000 χλμ και 1ο στάδιο (Φ.Π.Ε). Το αμάξι το είδα σε "κυριλέ" μάντρα και είναι σε πολύ καλή κατάσταση εμφανισιακά και σκέφτομαι να το πάρω για ένα test drive. Εγώ ιδανικά ήθελα μαμά και με λίγα χιλιόμετρα (Μαξ 110.000). Αλλά έχω κουραστεί και λέω μπας και ρίξω τα στάνταρ μου. (Το δίνει 17-18 κ). Η ερώτηση μου είναι για το πώς βλέπετε τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου( έχοντας στο νου ότι σκέφτομαι να το κρατήσω 3-4 χρόνια). Επίσης λαμβάνοντας υπόψιν ότι είναι δεύτερο χέρι, και σε μάντρα και πρώτο στάδιο...είναι διακινδυνεύμενο πιστεύετε; Εγώ θα το ελέγξω σε μάστορα φυσικά. Τι να κάνω; Να το δω παραπέρα ή να κάνω υπομονή για μαμά και με λιγότερα χιλιόμετρα; Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει! Ψάχνεις ένα αυτοκίνητο που το κοιτάζουν αρκετοί. Έχουν ανέβει και οι τιμές των μεταχειρισμένων - καινούργιων οπότε μην περιμένεις κάποια μεγάλη αλλαγή στις τιμές. Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Πιο πολύ να σε απασχολεί ο τρόπος που έχουν διανυθεί αυτά τα χιλιόμετρα. Για τα χρόνια που υπολογίζεις να το κρατήσεις θα το αφήσεις μαμά? Αν σκοπεύεις να το πειράξεις πάρτο έτοιμο "φτιαγμένο"
metero Posted June 10, 2023 Posted June 10, 2023 σίγουρα έχει γυρισμένα χιλιόμετρα είναι στάνταρ , να το πας σε αντιπροσωπεία για έλεγχο (ΚΑΡΕΝΤΑ ,ΓΚΡΑΤΣΙΑ) εάν έχει περάσει από εκεί θα έχουν καταγράψει τα χιλιόμετρα και πότε , όσα μεταχειρισμένα έχα δει δεν υπήρχε κανένα χωρίς να είναι γυρισμένα, οι τιμές στα S3 είναι ακριβές το αγοράζεις αλλά και το πουλάς ακριβά, επίσης υπολόγισε και 3-4.000 για μαζέματα αν όχι άμεσα σίγουρα τα επόμενα 1-2 χρόνια
aggelos1986 Posted June 11, 2023 Posted June 11, 2023 (edited) Οτι και να κανεις, να το ελεγξεις. Ρωτα τον μανδρα αν επιδεχετε να το ελεγξεις σε συνεργείο και φανοποιιο δικο σου ή σε ειδικες εταιριες που πραγματοποιουν επιτοπιους ελεγχους σε ολα. Αν δεν έχει θέμα,και στο βγάλουν καλο.Τοτε μονο προχωράς. Επισης τα χλμ μπορεις να τσεκαρεις και με ενα εκουσιο ελεγχο σε ενα ΚΤΕΟ. Να συνυπολογισεις τα ενδεχομενα "μαζεματα"που ισως χρειαστει και αν σε συμφερει να πας καλυτερα στο facelift. Edited June 11, 2023 by aggelos1986
Dow Posted June 12, 2023 Posted June 12, 2023 Καλημέρα φίλε. Γιατί για αρχή δεν κοιτάς από ιδιώτες. Σαν αγορά θέλει ψάξιμο αρκετό όπως οποιοδήποτε μτχ και πόσο μάλλον ένα αμάξι επιδόσεων σαν το S3. Με μια γρήγορη ματιά στα λεφτά σου για τσέκαρε ένα από Λαμία στα 97.000χλμ μαύρο στοκ.
Kavouras Posted June 13, 2023 Posted June 13, 2023 (edited) Καλησπέρα φίλε, Σε παρακαλώ μην ανοίγεις πολλά topics. Ένα φτάνει. Τώρα στα ερωτήματά σου, προσωπικά δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι ρωτάς. Αν είναι πολλά τα km για σένα? Αν είναι πολλά τα km για την καρότσα/μοτέρ που έχει το αμάξι και αν αντέχει ως τα ας πούμε 200.000km ή τα 300.000km (να το πουλήσεις και να έχει "ζωή" το μοτέρ)? Δυστυχώς, δεν υπάρχουν μονοδιάστατες απαντήσεις σε αυτά. Ας πούμε: εσύ πόσα km θα κάνεις μέχρι να το πουλήσεις? Ας πούμε ότι το φτάσεις στις 200.000km, όπου μπορεί να κάνεις μόνο λάδια-φίλτρα, μπορεί και να σε "απογειώσει" από τα κόστη που πρέπει να πληρώσεις (επειδή οι προηγούμενοι τα άφηναν γιατί..."άσε να τα κάνει ο επόμενος, εγώ το πουλάω τώρα"). Επίσης μετά με 200.000km μπορεί να χρειαστεί να το πουλήσεις μισά λεφτά (όχι πως ξέρουμε που θα πάει η αγορά των μεταχειρισμένων σε 3-4 χρόνια, αλλά ας πούμε...). Εσύ είσαι διατεθημένος να θυσιάσεις το μισό κεφάλαιο για να... "κάνεις το κέφι σου"? (μιας και καταλαβαίνω πως το οικονομικό είναι σημαντικός παράγοντας) Επιπρόσθετα, μιλάμε για ένα μεταχειρισμένο 11ετίας (2012-άλλαξε το μοντέλο μετά) ως και 15ετίας (2008-πρώτo S3 8P). Όσα λίγα km κι αν έχει, σημαίνει πως ίσως χρειαστεί να ασχοληθείς με τη συντήρησή του για το λόγο που ανέφερα ("άσε να τα κάνει ο επόμενος"). Σε τέτοιας ηλικίας οχήματα, μεγαλύτερη σημασία έχει: - πόσους ιδιοκτήτες είχε το όχημα και για πόσο διάστημα? - τι συντήρηση του έχει γίνει (αναρτήσεις, λάστιχα, φρένα, λάδια, φίλτρα, σινεμπλόκ, τούρμπο κτλ) και - αν το πρόσεχε ο ιδιοκτήτης του / οι ιδιοκτήτες του (το προσεγμένο εσωτερικό είναι πολύ σημαντικό δείγμα) - πως το οδηγούσε ο ιδιοκτήτης/ιδιοκτήτες του κτλ Δυστυχώς σε τέτοιας ηλικίας οχήματα, αρχίζουν να εμφανίζονται βλάβες από τη χρήση (ή τα χρόνια), οπότε οι ιδιοκτήτες τους "υπομένουν" ό,τι χαλάει και προσαρμόζουν τη χρήση του οχήματος με βάση αυτά αφού "όσο κινείται, όλα καλά, δεν πληρώνω". Αν θες να σου πω την εμπειρία μου με τα km, είναι η εξής: Προσωπικά πούλησα όχημα με 200.000km (Α3 8Ρ 1.8Τ βελτιωμένο στα ~380PS, από 160 που ήταν εργοστασιακά) και δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Κι αυτό γιατί όλες οι εργασίες γίνονται προληπτικά ή αν βλέπαμε ότι κάτι είναι κοντά στο τέλος της ζωής του "πέταμα και βάλε καινούριο" (από αντλίες βενζίνης μέχρι ψυγείο νερού κλτ). Ο επόμενος θα μπορούσε να κάνει μόνο λάδια-φίλτρα για τα επόμενα τουλάχιστον 30.000-40.000 km χωρίς να κάνει κάποια σοβαρή εργασία (λάδια-φίλτρα-βενζίνη, άντε και λάστιχα μετά από ~1,5 χρόνο!) Επίσης, ως αγοραστής τώρα, αγόρασα όχημα με αντίστοιχα km με αυτά που κοιτάς να αγοράσεις και επειδή τουλάχιστον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήθελε να έχει ένα τέτοιο "εξωτικό/γρήγορο" όχημα, αλλά αν κινείται, να μην φτιάξουμε ό,τι χαλάει, εγώ τα έχω βρει όλα αυτά μπροστά μου. (κάποια τα ήξερα, κάποια -πολύ λίγα- εμφανίστηκαν στην πορεία). Προσωπικά δε θα έπαιρνα μεταχειρισμένο αν δεν έλεγχα συμπίεση στους κυλίνδρους (αν και είναι μόνο μία ένδειξη), καθώς μία βλάβη στο μοτέρ με χαμηλή συμπίεση (αυτό που λέμε "κουρασμένο μοτέρ") συνεπάγεται και ~3.500 με 5.000€ σε ανταλλακτικά και εργασία (συν του ότι μένεις χωρίς αμάξι για 1 ή 2 βδομάδες). Και αντίστοιχα να τσέκαρα φανοποιεία ότι δεν είναι τρακαρισμένο (να έχει βάψει κανα φτερό, καμια πόρτα, κανα προφυλακτήρα οκ. Κυκλοφόρησε και στους δρόμους για 12-15χρόνια, αλλά τουλάχιστον να μην έχει πάρει σασί-κολώνες και δομικά στοιχεία του οχήματος) ΥΓ: δεν πιστεύω ότι κάποιος έδωσε (τότε 45.000€ ή 60.000 αν είναι full extra) για αμάξι και δεν το κινούσε (κάνε 140.000km/15 έτη = μιλάμε για λιγότερα από 10.000km ανά έτος! Ταξίδια να κάνεις μόνο, τα συμπληρώνεις!. Εκτός κι αν το είχε για 3ο-4ο αμάξι.,.. Πολύ σπάνια περίπτωση και τα αμάξια αυτά δεν πωλούνται φτηνά και συνήθως δεν καταλήγουν σε μάντρες για γνωστούς λόγους. Οπότε τσέκαρε αν μπορείς αν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα... (τουλάχιστον να ξέρεις τι αγοράζεις!!) Edited June 13, 2023 by Kavouras
katsabidi Posted June 16, 2023 Author Posted June 16, 2023 On 6/10/2023 at 12:26 PM, onroad said: Ψάχνεις ένα αυτοκίνητο που το κοιτάζουν αρκετοί. Έχουν ανέβει και οι τιμές των μεταχειρισμένων - καινούργιων οπότε μην περιμένεις κάποια μεγάλη αλλαγή στις τιμές. Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Πιο πολύ να σε απασχολεί ο τρόπος που έχουν διανυθεί αυτά τα χιλιόμετρα. Για τα χρόνια που υπολογίζεις να το κρατήσεις θα το αφήσεις μαμά? Αν σκοπεύεις να το πειράξεις πάρτο έτοιμο "φτιαγμένο" Ναι το γνωρίζω είναι η αλήθεια, απλά επειδή το αμάξι είναι κοντά στο σπίτι μου και το έχω δει από κοντά, για τα χιλιόμετρα του είναι πραγματικά σε άψογη κατάσταση. Από μάντρα είναι οπότε δεν θα μάθω με τον τρόπο που έχει διανυθεί αυτά τα χιλιόμετρα! Δεν έχω ιδέα τι θα του κάνω μελλοντικά αν θα το πάρω, αλλά το πρώτο στάδιο σε αυτό το αμάξι ακούγεται πολύ ελκυστικό και safe!
katsabidi Posted June 16, 2023 Author Posted June 16, 2023 On 6/10/2023 at 1:01 PM, metero said: σίγουρα έχει γυρισμένα χιλιόμετρα είναι στάνταρ , να το πας σε αντιπροσωπεία για έλεγχο (ΚΑΡΕΝΤΑ ,ΓΚΡΑΤΣΙΑ) εάν έχει περάσει από εκεί θα έχουν καταγράψει τα χιλιόμετρα και πότε , όσα μεταχειρισμένα έχα δει δεν υπήρχε κανένα χωρίς να είναι γυρισμένα, οι τιμές στα S3 είναι ακριβές το αγοράζεις αλλά και το πουλάς ακριβά, επίσης υπολόγισε και 3-4.000 για μαζέματα αν όχι άμεσα σίγουρα τα επόμενα 1-2 χρόνια Ναι το πιστεύω και εγώ, ειδικά στην περίπτωση που έχουν καταλήξει σε μάντρα, αλλά οπ όσο έχω καταλάβει και από το αμάξι που έχω τώρα, το βλέπεις αρκετά εύκολα απο το ΚΤΕΟ και από τα σέρβις, εκτός το να σου πω αν το έχει σκηνοθετήσει και μαγειρέψει τόσο καλά!! Αν ειναι να δώσω 3-4 κ για μαζεματα δεν το αγοράζω καν χαχαχα
katsabidi Posted June 16, 2023 Author Posted June 16, 2023 On 6/11/2023 at 8:11 PM, aggelos1986 said: Οτι και να κανεις, να το ελεγξεις. Ρωτα τον μανδρα αν επιδεχετε να το ελεγξεις σε συνεργείο και φανοποιιο δικο σου ή σε ειδικες εταιριες που πραγματοποιουν επιτοπιους ελεγχους σε ολα. Αν δεν έχει θέμα,και στο βγάλουν καλο.Τοτε μονο προχωράς. Επισης τα χλμ μπορεις να τσεκαρεις και με ενα εκουσιο ελεγχο σε ενα ΚΤΕΟ. Να συνυπολογισεις τα ενδεχομενα "μαζεματα"που ισως χρειαστει και αν σε συμφερει να πας καλυτερα στο facelift. Καλά εννοείται πως θα το ελέγξω παντού, δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω τόσα χρήματα χωρίς να είμαι αρκετά σίγουρο. Όσο για τα μαζεματα πολλοιβτο αναφέρουν, προσωπικά έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου, απλά βγάζω εκτός τα λάστιχα που έχει καινούργια και σέρβις που έγινε πριν 2 μηνες.
katsabidi Posted June 16, 2023 Author Posted June 16, 2023 On 6/10/2023 at 1:31 AM, katsabidi said: Καλησπέρα, Ψάχνω το τελευταίο διάστημα ένα Audi S3 8p. Έχοντας απογοητεύει με τις τιμές και την κατάσταση των αυτοκινήτων που έχω δει, έπεσα σε ένα με 140.000 χλμ και 1ο στάδιο (Φ.Π.Ε). Το αμάξι το είδα σε "κυριλέ" μάντρα και είναι σε πολύ καλή κατάσταση εμφανισιακά και σκέφτομαι να το πάρω για ένα test drive. Εγώ ιδανικά ήθελα μαμά και με λίγα χιλιόμετρα (Μαξ 110.000). Αλλά έχω κουραστεί και λέω μπας και ρίξω τα στάνταρ μου. (Το δίνει 17-18 κ). Η ερώτηση μου είναι για το πώς βλέπετε τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου( έχοντας στο νου ότι σκέφτομαι να το κρατήσω 3-4 χρόνια). Επίσης λαμβάνοντας υπόψιν ότι είναι δεύτερο χέρι, και σε μάντρα και πρώτο στάδιο...είναι διακινδυνεύμενο πιστεύετε; Εγώ θα το ελέγξω σε μάστορα φυσικά. Τι να κάνω; Να το δω παραπέρα ή να κάνω υπομονή για μαμά και με λιγότερα χιλιόμετρα; Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει! Παραθέτω και εδώ την αγγελία αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά. Σήμερα από 18.000 το πήγε 16.500 για λίγες μέρες λέει. Ελκυστική προσφορά θα έλεγα https://www.car.gr/classifieds/cars/view/334108251-audi-s3
katsabidi Posted June 16, 2023 Author Posted June 16, 2023 On 6/13/2023 at 10:58 AM, Kavouras said: Καλησπέρα φίλε, Σε παρακαλώ μην ανοίγεις πολλά topics. Ένα φτάνει. Τώρα στα ερωτήματά σου, προσωπικά δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι ρωτάς. Αν είναι πολλά τα km για σένα? Αν είναι πολλά τα km για την καρότσα/μοτέρ που έχει το αμάξι και αν αντέχει ως τα ας πούμε 200.000km ή τα 300.000km (να το πουλήσεις και να έχει "ζωή" το μοτέρ)? Δυστυχώς, δεν υπάρχουν μονοδιάστατες απαντήσεις σε αυτά. Ας πούμε: εσύ πόσα km θα κάνεις μέχρι να το πουλήσεις? Ας πούμε ότι το φτάσεις στις 200.000km, όπου μπορεί να κάνεις μόνο λάδια-φίλτρα, μπορεί και να σε "απογειώσει" από τα κόστη που πρέπει να πληρώσεις (επειδή οι προηγούμενοι τα άφηναν γιατί..."άσε να τα κάνει ο επόμενος, εγώ το πουλάω τώρα"). Επίσης μετά με 200.000km μπορεί να χρειαστεί να το πουλήσεις μισά λεφτά (όχι πως ξέρουμε που θα πάει η αγορά των μεταχειρισμένων σε 3-4 χρόνια, αλλά ας πούμε...). Εσύ είσαι διατεθημένος να θυσιάσεις το μισό κεφάλαιο για να... "κάνεις το κέφι σου"? (μιας και καταλαβαίνω πως το οικονομικό είναι σημαντικός παράγοντας) Επιπρόσθετα, μιλάμε για ένα μεταχειρισμένο 11ετίας (2012-άλλαξε το μοντέλο μετά) ως και 15ετίας (2008-πρώτo S3 8P). Όσα λίγα km κι αν έχει, σημαίνει πως ίσως χρειαστεί να ασχοληθείς με τη συντήρησή του για το λόγο που ανέφερα ("άσε να τα κάνει ο επόμενος"). Σε τέτοιας ηλικίας οχήματα, μεγαλύτερη σημασία έχει: - πόσους ιδιοκτήτες είχε το όχημα και για πόσο διάστημα? - τι συντήρηση του έχει γίνει (αναρτήσεις, λάστιχα, φρένα, λάδια, φίλτρα, σινεμπλόκ, τούρμπο κτλ) και - αν το πρόσεχε ο ιδιοκτήτης του / οι ιδιοκτήτες του (το προσεγμένο εσωτερικό είναι πολύ σημαντικό δείγμα) - πως το οδηγούσε ο ιδιοκτήτης/ιδιοκτήτες του κτλ Δυστυχώς σε τέτοιας ηλικίας οχήματα, αρχίζουν να εμφανίζονται βλάβες από τη χρήση (ή τα χρόνια), οπότε οι ιδιοκτήτες τους "υπομένουν" ό,τι χαλάει και προσαρμόζουν τη χρήση του οχήματος με βάση αυτά αφού "όσο κινείται, όλα καλά, δεν πληρώνω". Αν θες να σου πω την εμπειρία μου με τα km, είναι η εξής: Προσωπικά πούλησα όχημα με 200.000km (Α3 8Ρ 1.8Τ βελτιωμένο στα ~380PS, από 160 που ήταν εργοστασιακά) και δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Κι αυτό γιατί όλες οι εργασίες γίνονται προληπτικά ή αν βλέπαμε ότι κάτι είναι κοντά στο τέλος της ζωής του "πέταμα και βάλε καινούριο" (από αντλίες βενζίνης μέχρι ψυγείο νερού κλτ). Ο επόμενος θα μπορούσε να κάνει μόνο λάδια-φίλτρα για τα επόμενα τουλάχιστον 30.000-40.000 km χωρίς να κάνει κάποια σοβαρή εργασία (λάδια-φίλτρα-βενζίνη, άντε και λάστιχα μετά από ~1,5 χρόνο!) Επίσης, ως αγοραστής τώρα, αγόρασα όχημα με αντίστοιχα km με αυτά που κοιτάς να αγοράσεις και επειδή τουλάχιστον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήθελε να έχει ένα τέτοιο "εξωτικό/γρήγορο" όχημα, αλλά αν κινείται, να μην φτιάξουμε ό,τι χαλάει, εγώ τα έχω βρει όλα αυτά μπροστά μου. (κάποια τα ήξερα, κάποια -πολύ λίγα- εμφανίστηκαν στην πορεία). Προσωπικά δε θα έπαιρνα μεταχειρισμένο αν δεν έλεγχα συμπίεση στους κυλίνδρους (αν και είναι μόνο μία ένδειξη), καθώς μία βλάβη στο μοτέρ με χαμηλή συμπίεση (αυτό που λέμε "κουρασμένο μοτέρ") συνεπάγεται και ~3.500 με 5.000€ σε ανταλλακτικά και εργασία (συν του ότι μένεις χωρίς αμάξι για 1 ή 2 βδομάδες). Και αντίστοιχα να τσέκαρα φανοποιεία ότι δεν είναι τρακαρισμένο (να έχει βάψει κανα φτερό, καμια πόρτα, κανα προφυλακτήρα οκ. Κυκλοφόρησε και στους δρόμους για 12-15χρόνια, αλλά τουλάχιστον να μην έχει πάρει σασί-κολώνες και δομικά στοιχεία του οχήματος) ΥΓ: δεν πιστεύω ότι κάποιος έδωσε (τότε 45.000€ ή 60.000 αν είναι full extra) για αμάξι και δεν το κινούσε (κάνε 140.000km/15 έτη = μιλάμε για λιγότερα από 10.000km ανά έτος! Ταξίδια να κάνεις μόνο, τα συμπληρώνεις!. Εκτός κι αν το είχε για 3ο-4ο αμάξι.,.. Πολύ σπάνια περίπτωση και τα αμάξια αυτά δεν πωλούνται φτηνά και συνήθως δεν καταλήγουν σε μάντρες για γνωστούς λόγους. Οπότε τσέκαρε αν μπορείς αν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα... (τουλάχιστον να ξέρεις τι αγοράζεις!!) Καλησπέρα, συγνώμη για τα topics, είχε κολλήσει το browser μου και μετά δεν μπόρεσα να τα διαγράψω. Σίγουρα δεν υπάρχουν μονοδιάστατες απαντήσεις, απλά σε γενικές γραμμές επειδή δεν έχω γνώση πάνω στο αμάξι και έχοντας ακούσει ότι το μοτέρ είναι σκυλί, γενικά το αν αξίζει να γίνει αγορά στις 140 km. Στην κατοχή μου ιδανικά θα ήθελα να του κάνω 20-30κ, καθώς λείπω αρκετούς μήνες τον χρόνο από την Ελλάδα οπότε το αμάξι δεν θα γραφεί πολλά αν έτος. Να πέσει τη τιμή του στα 8-9 χιλιάρικα τα επόμενα 4-5 χρόνια μου φαίνεται απίστευτο και δεν το βάζω καν στο ρίσκο της αγοράς. Έχοντας το τώρα στα 18κ και βάζοντας του έκπτωση για λίγες μέρες 16.5κ , πιστεύω ότι είναι πολύ καλή τιμή αγοράς ανεξάρτητου της κατάστασης του. Γενικά δεν έχω μιλήσει με τον μαντρά, το αμάξι το έχω δει μόνο σε βόλτα που έχω περάσει και ότι έχω δει γύρω γύρω μιας και το έχει έξω. Οφείλω να πω ότι εμφανισιακά και εσωτερικά ότι μπόρεσα να δω από τα φιμε, είναι άψογο για τα χιλιόμετρα του χωρίς σημάδια φθοράς! Τώρα για παραπάνω λεπτομερείς περί του παρελθόν του και των ιδιοκτητών του( είναι 2ο χέρι) δεν γνωρίζω να σας πω. Θα μάθω από βδομάδα. Από ότι έχω καταλάβει δεν μπορεί να δεις ένα αμάξι αν είναι άψογο μόνο με έναν μηχανικό έλεγχο..θέλει πιο πολύ χρόνο και τεστ, για να είσαι σίγουρος. Γενικά το αμάξι θα ελεγχθεί στο φουλ αν αποφασίσω να το δω, απλά ήθελα να την άποψη σας γενικότερα! Επίσης δεν ήθελα 1ο σταδιάτο να είμαι ειλικρινής όμως σε αυτή την τιμή να μου έχει και έξτρα(φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση) ακούγεται ελκυστικό. Λάστιχα έχει καινούργια, όπως και οι δισκόπλακες του, σέρβις έκανε πρόσφατα. Τώρα πχ. Φοβάμαι για το σασμαν σαν πρώτο στάδιο έχω ακούσει ότι ο μαμά δίσκο πλατό δεν αντέχει και θέλει αλλαγή( δεν ξέρω αν φοράει πιο ενισχυμένο), και γενικά ελέγχους στην συμπίεση του μοτέρ για παράδειγμα δεν ξέρω κατα ποσο είναι εφικτό να βρω μάστορα να μου κάνει, εκτός αν προτείνεται κάποιον γιατί δεν το έχω ξαναψαξει. Τέλος όσο για τα χιλιόμετρα, βλέπω γενικά αμάξι με πολύ λίγα χιλιόμετρα σχετικά με την χρονολογία τους...σίγουρα θα γίνει έλεγχος, όμως σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που δεν κάνει πολλά το χρόνο, όπως εγώ με το δικό μου για παράδειγμα. Έχω παραθέσει λινκ πιο πάνω για την αγγελία αν θες να ρίξεις μια ματιά ν μου πεις άποψη,! Και πάλι ευχαριστώ για το εκτενές σχόλιο σου!
Van.Leb Posted June 17, 2023 Posted June 17, 2023 Τα χιλιόμετρα από μόνα τους δεν λένε τίποτα...Αν και ο καθένας ζητάει ότι του λείπει για το συγκεκριμένο μοντέλο κ όχι μόνο...χωρις να γνωριζω το μπατζετ σου...θεωρώ πως ότι βρεις κάτω από 20κ θα χρειαστεί αρκετά ακόμα για συμμαζευτεί...Επίσης αν έχεις σκοπό να το κάνεις ένα ΦΠΕ καλύτερα παρτο έτοιμο...(εάν έχει επώνυμα πράγματα θα σου έρθει φτηνότερα από το πας να τα βάλεις εσύ εν ετει 2023)Στην λογική του θέλω ένα αμάξι μαμά δύσκολα θα βρεις καθώς κάποιοι που τα πουλάνε τα έχουν γυρίσει σε μαμά ενώ τα είχαν big turbo...
Theodore Saba Posted June 17, 2023 Posted June 17, 2023 6 ώρες πριν, Van.Leb είπε Î'ν είναι ÏÏÏÏά ÏÏ Î½ÏηÏημÎνο ÎÏει ÏÎ¿Î»Ï ÏÏμι ακÏμα... ÎιÏκοÏλαÏÏ Ïε Î±Ï Ïά Ïα ÏιλιÏμεÏÏα ÏÎ¯Î³Î¿Ï Ïα ÎÏει αλλάξει ÎÏÏÏ 1 ÏοÏά... Îεν ξÎÏÏ Ïι μÏάÏÎ¶ÎµÏ ÎÏειÏ...ÎµÎ³Ï Î¸Î± Ïήγαινα Ïε face-lift μονÏÎλο Ïε μια Ïιμή 22 κ Î¬Î½Ï ÏιλιάδÏν ÎµÏ ÏÏ...κ ÏÎ¯Î³Î¿Ï Ïα ÏÏι αÏÏ Î¼Î±Î½ÏÏα... ΣÏάλθηκε αÏÏ Ïο SM-S911B Î¼Î¿Ï ÏÏηÏιμοÏοιÏνÏÎ±Ï Tapatalk Έρχεσαι φιλικά ? 😄 1
Van.Leb Posted June 18, 2023 Posted June 18, 2023 Έρχεσαι φιλικά ? [emoji1] [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787] έκανα edit [emoji1787][emoji1787][emoji1787]Στάλθηκε από το SM-S911B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1
csaris Posted June 18, 2023 Posted June 18, 2023 Αν δεν εχεις και 3-4κ στην ακρη για μαζεματα μην το παρεις καν.... Αυτο με τα χλμ μην το δενεις κιολας, το δικο μου ειναι του 2007 εχει 69κ, το πηρα το 2017 με 35κ απο χερι επαρχια... Αμα πας για fl στην καλυτερη να βρεις του 2009, του 2012-13 δεν υπαρχουν καν προς πωληση και αν υπηρχαν, οι τιμες θα ηταν 10κ πανω απο αυτο που κοιτας. Εστω οτι βρισκεις του 2009, ειναι ηδη 14 χρονων, παει για 15ετια σε λιγο και ποσα χλμ να εχει στην καλυτερη, αντε 110-120κ... Οποτε δες καλυτερα απο ιδιωτη και την γενικη εικονα, εσωτερικο, καθισματα, διακοπτες, χρωμα κτλ... Απο μαντρα τα περισσοτερα ειναι χρεπια ή εχουν προβληματα που δεν τα βρισκεις με εναν ελεγχο και βγαινουν στην πορεια... Μπορει να το βρεις ΟΚ και μετα να τρεχεις συνεργειο καθε μερα και να χαλιεσαι.
Kavouras Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 (edited) On 6/16/2023 at 5:20 PM, katsabidi said: Ναι το πιστεύω και εγώ, ειδικά στην περίπτωση που έχουν καταλήξει σε μάντρα, αλλά οπ όσο έχω καταλάβει και από το αμάξι που έχω τώρα, το βλέπεις αρκετά εύκολα απο το ΚΤΕΟ και από τα σέρβις, εκτός το να σου πω αν το έχει σκηνοθετήσει και μαγειρέψει τόσο καλά!! Αν ειναι να δώσω 3-4 κ για μαζεματα δεν το αγοράζω καν χαχαχα Μη σου φαίνονται πολλά. Απαριθμώ μερικά "μαζέματα" στα επόμενα 1-2 χρόνια: 1. σινεμπλόκ μπροστά όλα (200€ αν θυμάμαι καλά) 2. δισκόπλακες (250€) 3. τακάκια (150€) 4. λάδια+φίλτρα+μπουζί+ιμάντες δυναμό χρονισμού κτλ (700€) 5. Βαλβολίνες διαφορικού πίσω (600€) 6. δισκοπλατό (700€) (να βάλω και βολάν να πάμε στα 1200+?) ----------------------------------- = μετράμε ήδη 2.500+€ απλά για να πεις του έκανα ένα μεγάλο service και το μάζεψα εκεί που πονάει ένα σπορ όχημα μεταχειρισμένο. Μόνο λάδια-φίλτρα-βαλβολίνες (το "4" και "5") είναι 1300€(!!), τα οποία θεωρώ ότι οποιοσδήποτε σέβεται τον εαυτό του και αγοράζει αμάξι μεταχειρισμένο τα αλλάζει την 1η βδομάδα που έχει το αμάξι στην κατοχή του. Αν βάλεις πάνω και κόστη ευθυγράμμισης, ελαστικών (σιγά μην το πουλάει ο άλλος με ολοκαίνουρια λάστιχα -> λογικό), εύκολα στον 1-1.5 χρόνο έχεις ρίξει 3.000-3.500€ (που φυσικά δε θα τα πάρεις στην μεταπώληση). Αυτό εννοεί κάποιος όταν γράφει "μαζέματα", δηλαδή κόστη που πληρώνεις μέχρι να έρθει δηλαδή το αμάξι στο επίπεδο που θέλεις/πρέπει. Και βγάζουμε έξω περιπτώσεις επεμβάσεις καλλωπισμού, όπως να φτιάξεις χτυπηματάκια σε πόρτες (από παρκάρισμα) ή οι ζάντες να έχουν γρατζουνιές κτλ. Αν θες να το κάνεις και 1ο στάδιο (Φίλτρο-Πρόγραμμα Εξάτμιση), μιλάμε για ακόμα +1.500€ (που δε θα πάρεις πίσω) χωρίς να λάβουμε υπόψη μας περίπτωση να σου βγάλει καμια αντλία υψηλής (λόγω km ή χρήσης ή και τα 2) οπότε να πάμε στα 2.000€ για βελτίωση. Οπότε εύκολα έχεις "βγει εκτός budget" (επειδή έγραψες ότι αν είναι να δώσεις 3-4κ, δεν το παίρνω καν). ΥΓ: Sorry για τη σκληρή αλήθεια, αλλά ο (κάθε) προηγούμενος ιδιοκτήτης για κάποιο λόγο το πουλάει το αμάξι. Και δυστυχως κατά τη δική μου εμπειρία στο 90% (να μην πω 99%) των περιπτώσεων το δίνει/πουλάει επειδή ΔΕ θέλει να πληρώσει έξοδα που ξέρει/βλέπει ότι έρχονται (μάντεψε ποιος τα πληρώνει αυτά). Αν το (οποιαδήποτε) αμάξι ήταν "αθάνατο", κανείς ή σχεδόν κανείς δε θα το πούλαγε (βγάλε αυτούς που τα βαριούνται εύκολα και τα πουλάνε για... την εμπειρία - ναι, υπάρχουν και αυτοί). ΥΓ2: το S3 είναι ένα όχημα σπορ με αρκετά ακριβές απαιτήσεις σε συντήρηση ώστε να λειτουργεί άριστα. Γι' αυτό και ΠΑΡΑ πολλά S3 έχουν αλλάξει αρκετούς ιδιοκτήτες. Τα παίρνουν και με το που ζητάει κάτι, το φτιάχνουν με ό,τι πιο φτηνό ανταλλακτικό υπάρχει για να μπορεί να πουληθεί "χωρίς πρόβλημα" και φυσικά αυτό "σκάει" στον επόμενο. edit: ξέχασα να σχολιάσω το συγκεκριμένο S3 που έβαλες αγγελία. Φαίνεται να έχουν "χαθεί" τα καπάκια στις ζάντες.... Επίσης φοράει μάλλον 1ο στάδιο (με βάση τα γραφόμενά του). Προσωπικά μεταχειρισμένο αμάξι και φτιαγμένο πολύ δύσκολα θα αγόραζα (πχ μόνο από φίλο που ξέρω τι χρήση και συντήρηση του έκανε). Από την άλλη, τα εντελώς μαμά (επειδή το ξέρουν και οι ιδιοκτήτες τους ότι είναι σπάνια), τα πουλάνε πιο ακριβά, ειδικά αν είναι 1ο χέρι. Edited June 20, 2023 by Kavouras
Van.Leb Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 21 λεπτά πριν, Kavouras είπε Μη σου φαίνονται πολλά. Απαριθμώ μερικά "μαζέματα" στα επόμενα 1-2 χρόνια: 1. σινεμπλόκ μπροστά όλα (200€ αν θυμάμαι καλά) 2. δισκόπλακες (250€) 3. τακάκια (150€) 4. λάδια+φίλτρα+μπουζί+ιμάντες δυναμό χρονισμού κτλ (700€) 5. Βαλβολίνες διαφορικού πίσω (600€) 6. δισκοπλατό (700€) (να βάλω και βολάν να πάμε στα 1200+?) ----------------------------------- = μετράμε ήδη 2.500+€ απλά για να πεις του έκανα ένα μεγάλο service και το μάζεψα εκεί που πονάει ένα σπορ όχημα μεταχειρισμένο. Μόνο λάδια-φίλτρα-βαλβολίνες (το "4" και "5") είναι 1300€(!!), τα οποία θεωρώ ότι οποιοσδήποτε σέβεται τον εαυτό του και αγοράζει αμάξι μεταχειρισμένο τα αλλάζει την 1η βδομάδα που έχει το αμάξι στην κατοχή του. Αν βάλεις πάνω και κόστη ευθυγράμμισης, ελαστικών (σιγά μην το πουλάει ο άλλος με ολοκαίνουρια λάστιχα -> λογικό), εύκολα στον 1-1.5 χρόνο έχεις ρίξει 3.000-3.500€ (που φυσικά δε θα τα πάρεις στην μεταπώληση). Αυτό εννοεί κάποιος όταν γράφει "μαζέματα", δηλαδή κόστη που πληρώνεις μέχρι να έρθει δηλαδή το αμάξι στο επίπεδο που θέλεις/πρέπει. Και βγάζουμε έξω περιπτώσεις επεμβάσεις καλλωπισμού, όπως να φτιάξεις χτυπηματάκια σε πόρτες (από παρκάρισμα) ή οι ζάντες να έχουν γρατζουνιές κτλ. Αν θες να το κάνεις και 1ο στάδιο (Φίλτρο-Πρόγραμμα Εξάτμιση), μιλάμε για ακόμα +1.500€ (που δε θα πάρεις πίσω) χωρίς να λάβουμε υπόψη μας περίπτωση να σου βγάλει καμια αντλία υψηλής (λόγω km ή χρήσης ή και τα 2) οπότε να πάμε στα 2.000€ για βελτίωση. Οπότε εύκολα έχεις "βγει εκτός budget" (επειδή έγραψες ότι αν είναι να δώσεις 3-4κ, δεν το παίρνω καν). ΥΓ: Sorry για τη σκληρή αλήθεια, αλλά ο (κάθε) προηγούμενος ιδιοκτήτης για κάποιο λόγο το πουλάει το αμάξι. Και δυστυχως κατά τη δική μου εμπειρία στο 90% (να μην πω 99%) των περιπτώσεων το δίνει/πουλάει επειδή ΔΕ θέλει να πληρώσει έξοδα που ξέρει/βλέπει ότι έρχονται (μάντεψε ποιος τα πληρώνει αυτά). Αν το (οποιαδήποτε) αμάξι ήταν "αθάνατο", κανείς ή σχεδόν κανείς δε θα το πούλαγε (βγάλε αυτούς που τα βαριούνται εύκολα και τα πουλάνε για... την εμπειρία - ναι, υπάρχουν και αυτοί). ΥΓ2: το S3 είναι ένα όχημα σπορ με αρκετά ακριβές απαιτήσεις σε συντήρηση ώστε να λειτουργεί άριστα. Γι' αυτό και ΠΑΡΑ πολλά S3 έχουν αλλάξει αρκετούς ιδιοκτήτες. Τα παίρνουν και με το που ζητάει κάτι, το φτιάχνουν με ό,τι πιο φτηνό ανταλλακτικό υπάρχει για να μπορεί να πουληθεί "χωρίς πρόβλημα" και φυσικά αυτό "σκάει" στον επόμενο. edit: ξέχασα να σχολιάσω το συγκεκριμένο S3 που έβαλες αγγελία. Φαίνεται να έχουν "χαθεί" τα καπάκια στις ζάντες.... Επίσης φοράει μάλλον 1ο στάδιο (με βάση τα γραφόμενά του). Προσωπικά μεταχειρισμένο αμάξι και φτιαγμένο πολύ δύσκολα θα αγόραζα (πχ μόνο από φίλο που ξέρω τι χρήση και συντήρηση του έκανε). Από την άλλη, τα εντελώς μαμά (επειδή το ξέρουν και οι ιδιοκτήτες τους ότι είναι σπάνια), τα πουλάνε πιο ακριβά, ειδικά αν είναι 1ο χέρι. Συγνωμη... το 5 τι περιλαμβανει κ λες 600 ευρω?? ακομα κ αν ειναι αλλαγη βαλβολινης στο σασμαν + λαδι κ φιλτρακι χαλντεξ μου φαινονται παρα πολλα τα 600 ευρω... δεν θυμαμαι να εδωσα ποτε τοσα...
Kavouras Posted June 20, 2023 Posted June 20, 2023 26 minutes ago, Van.Leb said: Συγνωμη... το 5 τι περιλαμβανει κ λες 600 ευρω?? ακομα κ αν ειναι αλλαγη βαλβολινης στο σασμαν + λαδι κ φιλτρακι χαλντεξ μου φαινονται παρα πολλα τα 600 ευρω... δεν θυμαμαι να εδωσα ποτε τοσα... Αντιπροσωπεία τόσο έχει. Ο Φονσό μπορεί να χρεώνει λιγότερο (κανα 450άρι δηλαδή) ΥΓ: έχει το ίδιο κόστος με την αλλαγή βαλβολινών στο DSG (6άρι υγρού τύπου) που είχα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now