Dimitris_Kon Posted May 31, 2010 Author Posted May 31, 2010 (edited) η τιμη του?? αν και πιστευω ειναι καλυτερα να δοκιμαστει για καποιο διαστημα πρωτα και μετα να προχωρησουμε στην τοποθετηση του..παντος βλεπω εχει αρκετα μακρυ 'λαιμο' για επομακρυση της αντλιας..τοσο μακρυ θα ειναι το ποτηρακi με το ρολλερ??θυμαμαι παντος την ιδεα με το ρολλερ την συζηταγαμε πριν χρονια στο vwclub.πιστευα οτι αν γινοτανε θα ηταν κατι πιο απλο..τελικα μου φενεται μεγαλο μπερδεμα..και τιθετε ζητημα αν αξιζει?? Μπέρδεμα δεν είναι, ακριβή λύση είναι μόνο.. Η αξία ενός cam follower είναι πολύ μικρότερη και μακροπρόθεσμα, οπότε είναι μάλλον υπερβολή, η αντικατάστασή του με το παραπάνω. Δημήτρης Edited May 31, 2010 by Dimitris_Kon
Kavouras Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Μπέρδεμα δεν είναι, ακριβή λύση είναι μόνο.. Η αξία ενός cam follower είναι πολύ μικρότερη και μακροπρόθεσμα, οπότε είναι μάλλον υπερβολή, η αντικατάστασή του με το παραπάνω. κοινώς είναι πιο φτηνό να αλλάζεις πιο συχνά "ποτηράκι", παρά να "φτιάξεις" το κατασκευαστικό μειονέκτημα του κινητήρα. Από την άλλη έχω 3 φίλους με 2.0Τ που και οι 3 έχουν βάλει "stage 2" προγράμματα πάνω (ο ένας μάλιστα έχει S3 8Ρ) και όταν αποφάσισαν να αλλάξουν ποτηράκι (μετά από αυτά που διάβαζαν στα sites) είδαν ότι και στους 3 η καταπόνηση ήταν σχεδόν μηδενική. Τώρα τι να πω?Από την άλλη δεν είναι ούτε 5 λεπτά δουλειάς η αλλαγή του και μπορεί κάποιος να μάθει να το αλλάζει μόνος του, οπότε ίσως και πολύς σάλος για το τίποτα...
Dimitris_Kon Posted May 31, 2010 Author Posted May 31, 2010 κοινώς είναι πιο φτηνό να αλλάζεις πιο συχνά "ποτηράκι", παρά να "φτιάξεις" το κατασκευαστικό μειονέκτημα του κινητήρα. Από την άλλη έχω 3 φίλους με 2.0Τ που και οι 3 έχουν βάλει "stage 2" προγράμματα πάνω (ο ένας μάλιστα έχει S3 8Ρ) και όταν αποφάσισαν να αλλάξουν ποτηράκι (μετά από αυτά που διάβαζαν στα sites) είδαν ότι και στους 3 η καταπόνηση ήταν σχεδόν μηδενική. Τώρα τι να πω?Από την άλλη δεν είναι ούτε 5 λεπτά δουλειάς η αλλαγή του και μπορεί κάποιος να μάθει να το αλλάζει μόνος του, οπότε ίσως και πολύς σάλος για το τίποτα... Είχε σπάσει Γιώργο στο S3 του Αλέξανδρου. Δεν φαντάζεσαι τι πρέπει να γίνει μετά, αν σπάσει μέσα στον κινητήρα.. Και επιπλέον, κυρίως αυτοί που έχουν ενισχυμένη αντλία έχουν φθορά. Καλύτερο το προλαμβάνειν.. Δημήτρης
Kavouras Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Είχε σπάσει Γιώργο στο S3 του Αλέξανδρου. Δεν φαντάζεσαι τι πρέπει να γίνει μετά, αν σπάσει μέσα στον κινητήρα.. Και επιπλέον, κυρίως αυτοί που έχουν ενισχυμένη αντλία έχουν φθορά. Καλύτερο το προλαμβάνειν.. αυτό είναι το καλύτερο!! Γι'αυτό είπα "το να το μάθει κάποιος να το αλλάζει και μόνος του και πιο συχνά".
athanasiostsak Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Υπαρχουν αρκετοι που με αναβαθμισμενη αντλια το αλλαζουν και μετα απο 15000 χλμ.Δεν τολμω να το αφησω πανω απο 7000χλμ μονο και μονο στην ιδεα οτι μπορει και να σπασει.
ane-fastrabbit Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 κοιτα καλο ειναι ενας ελεγχος στα 7κ εμενα π.χ στα 7 ουτε η μαυρη επιστρωση δεν εχει φυγει..μετα τα 20 το αλλαζω..και πιστεψε με τρωει ζορια..αλλα να ξερεις η μεγαλη καταπονηση του ειναι σε υψηλες στροφες.
Kritonas Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 κοινώς είναι πιο φτηνό να αλλάζεις πιο συχνά "ποτηράκι", παρά να "φτιάξεις" το κατασκευαστικό μειονέκτημα του κινητήρα. Εκτος απο το οτι ειναι πιο φθηνο , η τακτικη αντικατασταση του σε συνδιασμο με την λογικη χρηση , εχει αποδειχτει οτι ειναι αξιοπιστος συνδιασμος . Υπαρχει και ενισχυμενο CF της ΚMD (προσωπικα δεν το εμπιστευομαι αφου δεν εχει την ειδικη αντιστριβικη επιστρωση που εχει το ΟΕΜ , οποτε μπορει να χαλασει τον εκκεντροφορο = 500+ Ευρω ανταλλ+ εργασια) , υπαρχει και το κιτακι με το ρολλερ , αλλα απο τη στιγμη που υπαρχει αποδεδειγμενα αξιοπιστη λυση , δηλαδη ΟΕΜ CF + σωστη χρηση + σωστη συντηρηση , δεν υπαρχει λογος για "πειραματισμους" . Επισης , σε αντιπροσψπειες εχουμε δει σε τελειως στοκ αυτοκινητα να εχει σπασει το cam follower και η ζημια ειναι μεγαλη . Κατα την αποψη μου , πρεπει καθε 60000χλμ το λιγοτερο να αλλαζεται , ακομα και σε ενα 1.6FSI , αφου φθορα σ αυτο το ανταλλακτικο που κοστιζει 35 Ευρω , μπορει να κοστισει χιλιαδες .
Dimitris_Kon Posted May 31, 2010 Author Posted May 31, 2010 Εκτος απο το οτι ειναι πιο φθηνο , η τακτικη αντικατασταση του σε συνδιασμο με την λογικη χρηση , εχει αποδειχτει οτι ειναι αξιοπιστος συνδιασμος . Υπαρχει και ενισχυμενο CF της ΚMD (προσωπικα δεν το εμπιστευομαι αφου δεν εχει την ειδικη αντιστριβικη επιστρωση που εχει το ΟΕΜ , οποτε μπορει να χαλασει τον εκκεντροφορο = 500+ Ευρω ανταλλ+ εργασια) , υπαρχει και το κιτακι με το ρολλερ , αλλα απο τη στιγμη που υπαρχει αποδεδειγμενα αξιοπιστη λυση , δηλαδη ΟΕΜ CF + σωστη χρηση + σωστη συντηρηση , δεν υπαρχει λογος για "πειραματισμους" . Επισης , σε αντιπροσψπειες εχουμε δει σε τελειως στοκ αυτοκινητα να εχει σπασει το cam follower και η ζημια ειναι μεγαλη . Κατα την αποψη μου , πρεπει καθε 60000χλμ το λιγοτερο να αλλαζεται , ακομα και σε ενα 1.6FSI , αφου φθορα σ αυτο το ανταλλακτικο που κοστιζει 35 Ευρω , μπορει να κοστισει χιλιαδες . Έχει παρουσιαστεί φθορά σε 1.6 fsi? Νόμιζα ότι εκεί δεν τίθεται θέμα.. Δημήτρης
Peris Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Aς θυμίσω και εγώ πάντως έτσι για να υπάρχει εδώ μέσα,ότι όταν το έμαθα από τον Δημήτρη ότι πρέπει να αλλάζεται το ποτηράκι ήμουν ήδη στις 90000 χλμ και κάπου εκεί αν θυμάμαι καλά το άλλαξα. Σε αυτό το θέμα κάπου στην 1 ή 2 σελίδα έχω και φωτογραφίες από το ποτηράκι με τα 90000 χλμ στην πλάτη του και το οποίο ήταν σχεδόν απείραχτο.Δεν θέλω να πω πως τελικά δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξει κανείς.Έτσι απλώς το αναφέρω.Εξάλλου ήδη το έχω αγοράσει και την άλλη εβδομάδα θα το αλλάξω και αυτή τη φορά το παλιό μου ποτηράκι έχει 30000 χλμ. ΥΓ Το αμάξι κινείται στο όριά του συνεχώς,από τα πρώτα του χλμ.
Dikonou Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 Η εταιρεία H2S ανακοίνωσε και επίσημα το συγκεκριμένο προιόν. http://www.h2sport.com/news.php?newsid=636 Πλέον η επαφή με τον εκκεντροφόρο (ο οποίος δέχεται και re-profile στο λωβό του ... και στην πράξη γίνεται στρογγυλός) γίνεται με τύπου ρόλερ ποτηράκι και υπόσχονται ότι λύνει οριστικά το πρόβλημα της φθοράς που έχουμε στα TFSI μοτέρ μας.
PanoulisTheTroll Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 Η εταιρεία H2S ανακοίνωσε και επίσημα το συγκεκριμένο προιόν. http://www.h2sport.com/news.php?newsid=636 Πλέον η επαφή με τον εκκεντροφόρο (ο οποίος δέχεται και re-profile στο λωβό του ... και στην πράξη γίνεται στρογγυλός) γίνεται με τύπου ρόλερ ποτηράκι και υπόσχονται ότι λύνει οριστικά το πρόβλημα της φθοράς που έχουμε στα TFSI μοτέρ μας. Καλό... υποψιάζομαι όμως πως όλοι θα έχουν μια αμφιβολία και θα το ανοίγουν τουλάχιστον για έλεγχο...
Alex Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 Η εταιρεία H2S ανακοίνωσε και επίσημα το συγκεκριμένο προιόν. http://www.h2sport.com/news.php?newsid=636 Πλέον η επαφή με τον εκκεντροφόρο (ο οποίος δέχεται και re-profile στο λωβό του ... και στην πράξη γίνεται στρογγυλός) γίνεται με τύπου ρόλερ ποτηράκι και υπόσχονται ότι λύνει οριστικά το πρόβλημα της φθοράς που έχουμε στα TFSI μοτέρ μας. Ευχάριστα νεα!
Dimitris_Kon Posted November 27, 2010 Author Posted November 27, 2010 Η εταιρεία H2S ανακοίνωσε και επίσημα το συγκεκριμένο προιόν. http://www.h2sport.c....php?newsid=636 Πλέον η επαφή με τον εκκεντροφόρο (ο οποίος δέχεται και re-profile στο λωβό του ... και στην πράξη γίνεται στρογγυλός) γίνεται με τύπου ρόλερ ποτηράκι και υπόσχονται ότι λύνει οριστικά το πρόβλημα της φθοράς που έχουμε στα TFSI μοτέρ μας. Αν αναλογιστείς όμως το κόστος Δημήτρη και το reprofile του εκκεντροφόρου και το άνοιγμα καπακιού κλπ θα δεις ότι πρακτικά δεν συμφέρει, γιαυτό και δεν έχει απήχηση αυτό το fix. Καλύτερα ανά 20000 να το αλλάζεις με κόστος 20 ευρώ (που είναι γελοίο να το αλλάξεις) παρά να ανοίξεις καπάκι, να κάνεις reprofile κλπκλπκλπ. Δημήτρης
Dikonou Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 (edited) Σωστότατος, αλλά εάν η φθορά του ποτηρακίου δεν είναι κάτι που μπορείς να υπολογίσεις σε τρελές αναβαθμίσεις θα λύνεις και θα δένεις μέχρι να δείς ποτε αρχίζει η φθορά; Είναι μανίκι η αγορά και η τοποθέτηση ενός τέτοιου υλικού, το καταλαβαίνω, αλλά θα ξεχαστεί πλήρως το ζήτημα από τις έννοιες μιας βελτίωσης. Edited November 27, 2010 by Dikonou
Dimitris_Kon Posted November 27, 2010 Author Posted November 27, 2010 Σωστότατος, αλλά εάν η φθορά του ποτηρακίου δεν είναι κάτι που μπορείς να υπολογίσεις σε τρελές αναβαθμίσεις θα λύνεις και θα δένεις μέχρι να δείς ποτε αρχίζει η φθορά; Είναι μανίκι η αγορά και η τοποθέτηση ενός τέτοιου υλικού, το καταλαβαίνω, αλλά θα ξεχαστεί πλήρως το ζήτημα από τις έννοιες μιας βελτίωσης. Εγώ πάντως έχω κάνει 55000 χλμ και με ΒΤ και πιέσεις στο θεό, στα 20000 το αλλάζω Δημήτρης
Alex Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 Παντως σε αλλο φορουμ διαβασα πως με το συγκεκριμενο προιον ανεβαίνει ο πήχης ίππων στα 600+ άλογα χωρίς την χρήση εξτρά τρόπων παροχής καυσίμου (εξτρά μπεκ κοκ)! Απλα το αναφερω χωρις να γνωριζω κατι παραπανω προς το παρων!
COSTAS S3 Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 (edited) Παντως σε αλλο φορουμ διαβασα πως με το συγκεκριμενο προιον ανεβαίνει ο πήχης ίππων στα 600+ άλογα χωρίς την χρήση εξτρά τρόπων παροχής καυσίμου (εξτρά μπεκ κοκ)! Απλα το αναφερω χωρις να γνωριζω κατι παραπανω προς το παρων! αν μπορεί να πάρει και αντλία από tsi μετά θα είναι καλύτερα Edited November 27, 2010 by COSTAS S3
Dimitris_Kon Posted January 16, 2011 Author Posted January 16, 2011 αν μπορεί να πάρει και αντλία από tsi μετά θα είναι καλύτερα Δυστυχώς δεν γίνεται αυτό το "πάντρεμα". Η αντλία του tsi είναι καλύτερη από ότι στο ΟΕΜ tfsi αλλά με μια αντλία ας πούμε APR, δεν έχεις θέμα για 600+ ίππους. Δημήτρης
COSTAS S3 Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Δυστυχώς δεν γίνεται αυτό το "πάντρεμα". Η αντλία του tsi είναι καλύτερη από ότι στο ΟΕΜ tfsi αλλά με μια αντλία ας πούμε APR, δεν έχεις θέμα για 600+ ίππους. Δημήτρης Δημήτρη απ'ότι έχω ακούσει, γίνεται http://www.h2sport.com/news.php?newsid=636
Dimitris_Kon Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 Φιλαράκι μου, αυτό είναι το fix της αντλίας, όχι η αλλαγή της με του TSI που είναι εντελώς διαφορετική. Με αυτό το κιτ απλά αποφεύγεις το κοπάνημα στο ποτηράκι.. Δημήτρης
COSTAS S3 Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Φιλαράκι μου, αυτό είναι το fix της αντλίας, όχι η αλλαγή της με του TSI που είναι εντελώς διαφορετική. Με αυτό το κιτ απλά αποφεύγεις το κοπάνημα στο ποτηράκι.. Δημήτρης Ok τώρα θυμήθηκα
ane-fastrabbit Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 να ρωτησω κατι..μεχρι στιγμης..στην Ελλαδα υπαρχει καποιος που να τοποθετησε το παραπανω κι??
nocarder Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Για να βεβαιωθώ μην τους πρήζω άδικα... Το ποτηράκι θέλει έλεγχο σε όλα τα TFSI ανεξαρτήτως μάρκας (VW, AUDI κλπ) έκδοσης (B6, B7, B8) και κυβισμού? Μήπως έχει κάποιος το P/N από ΕΤΚΑ γιατί η αντιπροσωπεία δεν το βρίσκει ως cam follower? Έχω μαζεμένα service και recall να κάνω και αυτή την αλλαγή, όλα μαζί μια κι έξω.
Alex Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Για να βεβαιωθώ μην τους πρήζω άδικα... Το ποτηράκι θέλει έλεγχο σε όλα τα TFSI ανεξαρτήτως μάρκας (VW, AUDI κλπ) έκδοσης (B6, B7, B8) και κυβισμού? Μήπως έχει κάποιος το P/N από ΕΤΚΑ γιατί η αντιπροσωπεία δεν το βρίσκει ως cam follower? Έχω μαζεμένα service και recall να κάνω και αυτή την αλλαγή, όλα μαζί μια κι έξω. Eσυ με τον 1.8tsi δεν εχεις τετοιο θεμα με το ποτηρακι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now