Jump to content

Intercooler S3 σε 1.8 tsi


stage6

Recommended Posts

καλημέρα, αφού ολοκλήρωσα την βελτίωση του α3 μου με ΦΠΕ και έχοντας δει το μοτέρ να υποφερει λογω καλοκαιριου είπα να βάλω ιντερκουλερ από s3 το οποίο ειναι μια κυψέλη πιο ψηλό, 1 εκ. πιο παχύ και οι σωλήενς είναι αλουμινένιοι αντί για πλαστικοί του μαμά.

Διαφορά στην απόδοση είδα, ειδικά στις ψηλές στροφές και μετά απο συνεχόμενα ανοίγματα.

 

Εκείνο που με προβληματίζει και θα ηθελα τη γνωμη των μηχανικών (επαγγελματιών και μη) ειναι το εξης:

 

Όταν είχα μόνο πρόγραμμα είδα ελαφρά υψηλότερες τιμές στην θερμοκρασία λαδιών...πράγμα φυσιολογικό

Μετά προσθέτοντας εισαγωγή είδα ακόμη μεγαλυτερες τιμές...πράγμα και πάλι φυσιολογικό αφου΄το αμάξι δεν εξέπνεε όσο θα επρεπε.

Προσθέτοντας εξάτμιση είδα περίπου 5 βαθμούς χαμηλότερες θερμοκρασίες...πραγμα που και πάλι εχει εξήγηση

Τέλος προσθέτοντας ιντερκουλερ, επέστρεψα σε θερμοκρασίες ίδιες με πριν βάλω την εξάτμιση και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο.

 

Γίνεται τόσο καλύτερη καύση πια που ανεβαίνει η θερμοκρασία;

Εχει να κάνει με την αγωγιμότητα του νέου intercooler; (υπόψιν ανεβάζει εύκολα θερμοκρασίες αλλά τις ρίχνει και πολυ εύκολα)

Μπορεί ο αισθητήρας του λαδιού να μην διαβάζει πλέον το ίδιο σωστά όπως πριν(για κάποιο λογο που ομωςε δεν μπορω να φανταστω) και η διαφορά που βλέπω να ειναι πλασματική;

 

Υπόψιν επειδή θερμοκρασίες μετράω μέσω του trip computer και δεν ειναι ακριβείς δεν αναφέρω τις απολυτες τιμές που βλέπω γιατί μπορεί να μην ειναι μεν αληθινές, αλλά σημασία έχει ότι υπαρχουν διαφορές χρησιμποιοντας πάντα τον ίδιο τρόπο μέτρησης.

Link to comment
Share on other sites

να προσθεσω οτι θερμοκρασίες υψηλότερες βλέπω ακόμη και με ήπια οδηγηση (100 βαθμους με 70-80 χλμ και 2000-2500 σ.α.λ.)

χθες βράδυ από κόρινθο για αεροδρόμιο με 6ες και 5000+ στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομης, είδα και 112 ενω ειχε αρκετή δροσιά (15-16 c)

Link to comment
Share on other sites

Από ότι ξέρω, ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού βρίσκεται κάτω από το κάρτερ οποτε υποψιαζομαι οτι καθως το intercooler ειναι πιο ψηλό, προεξέχει από το κάτω μέρος αφου απο πανω δεν εχει περιθωριο και ζεσταινει τον αερα που χτυπαει πανω στο καρτερ και τον αισθητηρα επηρεαζοντας τον λίγο.

Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

....σωστή σκέψη αν σκεφτείς ότι μία κυψέλη που κέρδισα σε ύψος είναι 2.5-3 εκ και πηγε από καάτω το εξτρα ύψος αφου το σάντουιτσ (ψυγείο νερου-ιντερκουλερ-ψυγειο αιρκοντισιον) ήταν στοιχισμένο οπως το είδα από πάνω...αλλά λες να ήταν ακριβώς στην ευθεία πριν και τώρα να το ''κρύβει''; κανας άλλος;

Link to comment
Share on other sites

Εαν υποθέσεις όμως πως το σενσορ μετρα σωστά, μια αλλη εξήγηση θα ειναι το αυξημένο αβανς που ίσως πήρες απο το FMIC.

 

Οσο πιο μεγάλο αβανς = ψηλές EGT

Link to comment
Share on other sites

αυτό θα επιβεβαιώσω με λογκαρίσματα οταν βρω χρόνο... από την άλλη αν σηκωνε τοσο αβάνς πιστευω ότι θα εβλεπα μεγαλύτερη διαφορά στην απόδοση

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

θεωρητικα το μεγαλυτερο Intercooler εχει κ μεγαλυτερο lag χαμηλα

εχεις παρατηρησει κατι τετοιο ?

 

πώς συνδέεται η αύξηση του lag χαμηλά με το μεγαλύτερο intercooler?:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλύτερη χωρητικότητα αέρα, άρα περισσότερος και αραιότερος αέρας στο ιντερκούλερ για τα ίδια δεδομένα πίεσης εισαγωγής. Δηλ. για να γεμίσει το ιντερκούλερ με τον αέρα στην απαραίτητη πίεση χρειάζεται περισσότερο χρόνο και γι΄αυτό το το lag παίρνει την ανιούσα!

Καλά δεν τό είπα? blush.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να κανω και γω την ερωτηση μου;φωραω προγραμμα,πανελ φιλτρο και σε λιγο καιρο φουλ εξατμιση μιλτεκ 70 αρα χωρις μεσαιο.σκεφτομαι να βαλω και i/c απο s3.ειναι αναγκαιο μετα απο αυτα που θα φοραει το αμαξι να μπει i/c;θα αυξυση κι'αλλο την υποδυναμη η το βαζεις καθαρα για καλο του κινητηρα;

Edited by mokasquatrro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Παιδια θελω τη βοηθεια σας!Μετα απο τοποθετηση εισαγωγης και milltek σκεφτομαι να αλλαξω και το προγραμμα ωστε να παω 250 με 260 ps.Tο i/c ειναι μανισιο και ρωταω αν ειναι αναγκαιο να το αλλαξω και να βαλω του s3.Αν δε το βαλω θα εχω καποιο προβλημα με το μοτερ και τις θερμοκρασειες;Να πω κι'ολας οτι με το καινουργιο προγραμμα θα δουλευει στο 1.3 με 1.35 bar over και 0.7 στο κοφτη.

Link to comment
Share on other sites

Εαν υποθέσεις όμως πως το σενσορ μετρα σωστά, μια αλλη εξήγηση θα ειναι το αυξημένο αβανς που ίσως πήρες απο το FMIC.

 

Οσο πιο μεγάλο αβανς = ψηλές EGT

 

Ανάποδα.

 

Οσο περισοτερο καθυστέρηση εχουμε στην ανάφλεξη του μιγματος (retard), τόσο περισσότερη ενεργεια απο την καυση χάνεται στην φάση της εξαγωγής, αρα και μεγαλύτερο EGT.

 

Οταν εχουμε μεγαλυτερη προπορεία (advance) μεγαλύτερη ποσότητα απο την ενεργεια της καυσης χρεισιμοποιται για την άυξηση της πίεσης στον θάλαμο καυσης και λιγότερη χάνεται στην εξαγωγή.

 

Για τον λόγο αυτό και έχουμε μικρότερη κατανάλωση , με μεγαλυτερο advance.

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω τη βοηθεια σας!Μετα απο τοποθετηση εισαγωγης και milltek σκεφτομαι να αλλαξω και το προγραμμα ωστε να παω 250 με 260 ps.Tο i/c ειναι μανισιο και ρωταω αν ειναι αναγκαιο να το αλλαξω και να βαλω του s3.Αν δε το βαλω θα εχω καποιο προβλημα με το μοτερ και τις θερμοκρασειες;Να πω κι'ολας οτι με το καινουργιο προγραμμα θα δουλευει στο 1.3 με 1.35 bar over και 0.7 στο κοφτη.

και ετσι να το αφησεις δεν θα εχει προβλημα. Aπλως το καλοκαιρι, εαν αλλαξεις το ιντερκουλερ, δεν θα ξεψυχαει τοσο οσο εαν εχεις το μαμα. Αυτη ειναι η διαφορα. Φανταζομαι για να εχεις 0.7 στον κοφτη(7000) 4-5 στροφες θα σφιξεις στανταρ ε?

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι καπου εκει 4 με 5 στροφες.Και γω αυτο φανταζομαι σε συνεχομενα πατηματα το καλοκαιρι θα εχω καποια μειωση ισχυος γιατι στα πρωτα 1-2 πατηματα δε νομιζω να εχω προβλημα.οσο για το χειμωνα δε το συζητω θα ειμαι κυριλε και με το μανισιο.

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μια μετατροπη 1.8 tfsi με κ04 το i/c απο s3 αντεχει η χρειαζεται αλλο after market;

Στην μετατροπη του διλιτρου σε S3 SET UP Προτεινεται το συγκεκριμενο και κανει δουλεια.Σε παλαιοτερες μετρησεις που ειχε γινει στο seat club ηταν το δευτερο καλυτερο και πολυ κοντα στο πρωτο APR που ειναι το κορυφαιο και ακριβοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Στην μετατροπη του διλιτρου σε S3 SET UP Προτεινεται το συγκεκριμενο και κανει δουλεια.Σε παλαιοτερες μετρησεις που ειχε γινει στο seat club ηταν το δευτερο καλυτερο και πολυ κοντα στο πρωτο APR που ειναι το κορυφαιο και ακριβοτερο.

 

Σε Stage 2 S3 πάντως (και τυχαίνει να γνωρίζω 2 τέτοια αμάξια (sSig_banned.gif), μπορώ να πω ότι το εργοστασιακό ic τους έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.

Ο ένας σκέφτεται για λόγους "ψυχολογικούς" να βάλει της APR ή κάποιο χειροποίητο που θα μετρηθεί και θα κατασκευαστεί με βάση τις διαστάσεις που έχει ως "κενό" από τα πίσω ψυγεία ως την μετώπη και από πάνω ως κάτω κερδίζοντας και 1 πόντο γύρω γύρω.Προσωπική μου άποψη (και μετά από μετρήσεις που κάναμε με το vag-com μου) είναι ότι μια χαρά αντέχει σε τέτοιες καταπονήσεις.

Οπότε στο 1.8ΤFSI με K04 θα είναι κουτί.sHa_thumbgoodjob.gif

Link to comment
Share on other sites

Εχω δει από κοντά το IC της APR και είναι αρκετά μεγαλύτερο από του S3. Βέβαια ούτε και του S3 είναι κανένα μικρό IC και επαρκεί για πρώτο στάδιο βελτίωσης στο S3 σίγουρα οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Μια μετατροπη 1.8 tfsi με κ04 το i/c απο s3 αντεχει η χρειαζεται αλλο after market;

 

 

 

Ακομη δεν το εστησες καλα καλα, ψηνεσε για παραπανω.......ξερω για να ζηλευουμεsFi_raygun.gifbiggrinthumb.gif

Link to comment
Share on other sites

Την ψηνω εδω και καιρο την μετατροπη κ04.Καποια στιγμη θα την κανω.Οσο και στο seat club που ειδα αλλη λενε αντεχει κ αλλη οχι.θελει μεγαλυτερο.

Και καποιες λεπτομερειες το 1.8 tfsi τι i/c ειναι 7.5L

Του s3 10L

Και της apr 14.

Link to comment
Share on other sites

Την ψηνω εδω και καιρο την μετατροπη κ04.Καποια στιγμη θα την κανω.Οσο και στο seat club που ειδα αλλη λενε αντεχει κ αλλη οχι.θελει μεγαλυτερο.

Και καποιες λεπτομερειες το 1.8 tfsi τι i/c ειναι 7.5L

Του s3 10L

Και της apr 14.

 

Της APR σε τι τιμή "παίζει"?

 

(το οποίο είναι σχεδόν διπλάσιο από το "μαμίσιο" :speak_cool: )

Link to comment
Share on other sites

Της APR σε τι τιμή "παίζει"?

 

(το οποίο είναι σχεδόν διπλάσιο από το "μαμίσιο" :speak_cool: )

Νομιζω απο 800 εως και 1000 ευρω ειναι η τιμη του.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω απο 800 εως και 1000 ευρω ειναι η τιμη του.

:sSc_jawdrop2:

ο χριστός και η μάνα του...

 

Μόνο το ic Περιλαμβάνει το "πακέτο" ή και όλες τις σωληνώσεις (γιατί μόνο έτσι πιστεύω ότι βγάζει νόημα η τιμή)?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.