stage6 Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 καλημέρα, αφού ολοκλήρωσα την βελτίωση του α3 μου με ΦΠΕ και έχοντας δει το μοτέρ να υποφερει λογω καλοκαιριου είπα να βάλω ιντερκουλερ από s3 το οποίο ειναι μια κυψέλη πιο ψηλό, 1 εκ. πιο παχύ και οι σωλήενς είναι αλουμινένιοι αντί για πλαστικοί του μαμά. Διαφορά στην απόδοση είδα, ειδικά στις ψηλές στροφές και μετά απο συνεχόμενα ανοίγματα. Εκείνο που με προβληματίζει και θα ηθελα τη γνωμη των μηχανικών (επαγγελματιών και μη) ειναι το εξης: Όταν είχα μόνο πρόγραμμα είδα ελαφρά υψηλότερες τιμές στην θερμοκρασία λαδιών...πράγμα φυσιολογικό Μετά προσθέτοντας εισαγωγή είδα ακόμη μεγαλυτερες τιμές...πράγμα και πάλι φυσιολογικό αφου΄το αμάξι δεν εξέπνεε όσο θα επρεπε. Προσθέτοντας εξάτμιση είδα περίπου 5 βαθμούς χαμηλότερες θερμοκρασίες...πραγμα που και πάλι εχει εξήγηση Τέλος προσθέτοντας ιντερκουλερ, επέστρεψα σε θερμοκρασίες ίδιες με πριν βάλω την εξάτμιση και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Γίνεται τόσο καλύτερη καύση πια που ανεβαίνει η θερμοκρασία; Εχει να κάνει με την αγωγιμότητα του νέου intercooler; (υπόψιν ανεβάζει εύκολα θερμοκρασίες αλλά τις ρίχνει και πολυ εύκολα) Μπορεί ο αισθητήρας του λαδιού να μην διαβάζει πλέον το ίδιο σωστά όπως πριν(για κάποιο λογο που ομωςε δεν μπορω να φανταστω) και η διαφορά που βλέπω να ειναι πλασματική; Υπόψιν επειδή θερμοκρασίες μετράω μέσω του trip computer και δεν ειναι ακριβείς δεν αναφέρω τις απολυτες τιμές που βλέπω γιατί μπορεί να μην ειναι μεν αληθινές, αλλά σημασία έχει ότι υπαρχουν διαφορές χρησιμποιοντας πάντα τον ίδιο τρόπο μέτρησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stage6 Posted October 22, 2009 Author Share Posted October 22, 2009 να προσθεσω οτι θερμοκρασίες υψηλότερες βλέπω ακόμη και με ήπια οδηγηση (100 βαθμους με 70-80 χλμ και 2000-2500 σ.α.λ.) χθες βράδυ από κόρινθο για αεροδρόμιο με 6ες και 5000+ στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομης, είδα και 112 ενω ειχε αρκετή δροσιά (15-16 c) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 (edited) Από ότι ξέρω, ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού βρίσκεται κάτω από το κάρτερ οποτε υποψιαζομαι οτι καθως το intercooler ειναι πιο ψηλό, προεξέχει από το κάτω μέρος αφου απο πανω δεν εχει περιθωριο και ζεσταινει τον αερα που χτυπαει πανω στο καρτερ και τον αισθητηρα επηρεαζοντας τον λίγο. Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Edited October 22, 2009 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stage6 Posted October 22, 2009 Author Share Posted October 22, 2009 ....σωστή σκέψη αν σκεφτείς ότι μία κυψέλη που κέρδισα σε ύψος είναι 2.5-3 εκ και πηγε από καάτω το εξτρα ύψος αφου το σάντουιτσ (ψυγείο νερου-ιντερκουλερ-ψυγειο αιρκοντισιον) ήταν στοιχισμένο οπως το είδα από πάνω...αλλά λες να ήταν ακριβώς στην ευθεία πριν και τώρα να το ''κρύβει''; κανας άλλος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Εαν υποθέσεις όμως πως το σενσορ μετρα σωστά, μια αλλη εξήγηση θα ειναι το αυξημένο αβανς που ίσως πήρες απο το FMIC. Οσο πιο μεγάλο αβανς = ψηλές EGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stage6 Posted October 22, 2009 Author Share Posted October 22, 2009 αυτό θα επιβεβαιώσω με λογκαρίσματα οταν βρω χρόνο... από την άλλη αν σηκωνε τοσο αβάνς πιστευω ότι θα εβλεπα μεγαλύτερη διαφορά στην απόδοση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Dog Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 σωστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHSYBORG Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 θεωρητικα το μεγαλυτερο Intercooler εχει κ μεγαλυτερο lag χαμηλα εχεις παρατηρησει κατι τετοιο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stage6 Posted November 23, 2009 Author Share Posted November 23, 2009 και εγω ετσι ειχα ακουσει αλλα όχι καμία σχεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 θεωρητικα το μεγαλυτερο Intercooler εχει κ μεγαλυτερο lag χαμηλα εχεις παρατηρησει κατι τετοιο ? πώς συνδέεται η αύξηση του lag χαμηλά με το μεγαλύτερο intercooler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Μεγαλύτερη χωρητικότητα αέρα, άρα περισσότερος και αραιότερος αέρας στο ιντερκούλερ για τα ίδια δεδομένα πίεσης εισαγωγής. Δηλ. για να γεμίσει το ιντερκούλερ με τον αέρα στην απαραίτητη πίεση χρειάζεται περισσότερο χρόνο και γι΄αυτό το το lag παίρνει την ανιούσα! Καλά δεν τό είπα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 (edited) Να κανω και γω την ερωτηση μου;φωραω προγραμμα,πανελ φιλτρο και σε λιγο καιρο φουλ εξατμιση μιλτεκ 70 αρα χωρις μεσαιο.σκεφτομαι να βαλω και i/c απο s3.ειναι αναγκαιο μετα απο αυτα που θα φοραει το αμαξι να μπει i/c;θα αυξυση κι'αλλο την υποδυναμη η το βαζεις καθαρα για καλο του κινητηρα; Edited December 28, 2009 by mokasquatrro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Παιδια θελω τη βοηθεια σας!Μετα απο τοποθετηση εισαγωγης και milltek σκεφτομαι να αλλαξω και το προγραμμα ωστε να παω 250 με 260 ps.Tο i/c ειναι μανισιο και ρωταω αν ειναι αναγκαιο να το αλλαξω και να βαλω του s3.Αν δε το βαλω θα εχω καποιο προβλημα με το μοτερ και τις θερμοκρασειες;Να πω κι'ολας οτι με το καινουργιο προγραμμα θα δουλευει στο 1.3 με 1.35 bar over και 0.7 στο κοφτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylvester Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) Εαν υποθέσεις όμως πως το σενσορ μετρα σωστά, μια αλλη εξήγηση θα ειναι το αυξημένο αβανς που ίσως πήρες απο το FMIC. Οσο πιο μεγάλο αβανς = ψηλές EGT Ανάποδα. Οσο περισοτερο καθυστέρηση εχουμε στην ανάφλεξη του μιγματος (retard), τόσο περισσότερη ενεργεια απο την καυση χάνεται στην φάση της εξαγωγής, αρα και μεγαλύτερο EGT. Οταν εχουμε μεγαλυτερη προπορεία (advance) μεγαλύτερη ποσότητα απο την ενεργεια της καυσης χρεισιμοποιται για την άυξηση της πίεσης στον θάλαμο καυσης και λιγότερη χάνεται στην εξαγωγή. Για τον λόγο αυτό και έχουμε μικρότερη κατανάλωση , με μεγαλυτερο advance. Edited March 5, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) Παιδια θελω τη βοηθεια σας!Μετα απο τοποθετηση εισαγωγης και milltek σκεφτομαι να αλλαξω και το προγραμμα ωστε να παω 250 με 260 ps.Tο i/c ειναι μανισιο και ρωταω αν ειναι αναγκαιο να το αλλαξω και να βαλω του s3.Αν δε το βαλω θα εχω καποιο προβλημα με το μοτερ και τις θερμοκρασειες;Να πω κι'ολας οτι με το καινουργιο προγραμμα θα δουλευει στο 1.3 με 1.35 bar over και 0.7 στο κοφτη. και ετσι να το αφησεις δεν θα εχει προβλημα. Aπλως το καλοκαιρι, εαν αλλαξεις το ιντερκουλερ, δεν θα ξεψυχαει τοσο οσο εαν εχεις το μαμα. Αυτη ειναι η διαφορα. Φανταζομαι για να εχεις 0.7 στον κοφτη(7000) 4-5 στροφες θα σφιξεις στανταρ ε? Edited March 5, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) Ε ναι καπου εκει 4 με 5 στροφες.Και γω αυτο φανταζομαι σε συνεχομενα πατηματα το καλοκαιρι θα εχω καποια μειωση ισχυος γιατι στα πρωτα 1-2 πατηματα δε νομιζω να εχω προβλημα.οσο για το χειμωνα δε το συζητω θα ειμαι κυριλε και με το μανισιο. Edited March 5, 2010 by dimitris A4TFSIQ ορθογραφία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Μια μετατροπη 1.8 tfsi με κ04 το i/c απο s3 αντεχει η χρειαζεται αλλο after market; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanasiostsak Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Μια μετατροπη 1.8 tfsi με κ04 το i/c απο s3 αντεχει η χρειαζεται αλλο after market; Στην μετατροπη του διλιτρου σε S3 SET UP Προτεινεται το συγκεκριμενο και κανει δουλεια.Σε παλαιοτερες μετρησεις που ειχε γινει στο seat club ηταν το δευτερο καλυτερο και πολυ κοντα στο πρωτο APR που ειναι το κορυφαιο και ακριβοτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Στην μετατροπη του διλιτρου σε S3 SET UP Προτεινεται το συγκεκριμενο και κανει δουλεια.Σε παλαιοτερες μετρησεις που ειχε γινει στο seat club ηταν το δευτερο καλυτερο και πολυ κοντα στο πρωτο APR που ειναι το κορυφαιο και ακριβοτερο. Σε Stage 2 S3 πάντως (και τυχαίνει να γνωρίζω 2 τέτοια αμάξια (), μπορώ να πω ότι το εργοστασιακό ic τους έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Ο ένας σκέφτεται για λόγους "ψυχολογικούς" να βάλει της APR ή κάποιο χειροποίητο που θα μετρηθεί και θα κατασκευαστεί με βάση τις διαστάσεις που έχει ως "κενό" από τα πίσω ψυγεία ως την μετώπη και από πάνω ως κάτω κερδίζοντας και 1 πόντο γύρω γύρω.Προσωπική μου άποψη (και μετά από μετρήσεις που κάναμε με το vag-com μου) είναι ότι μια χαρά αντέχει σε τέτοιες καταπονήσεις. Οπότε στο 1.8ΤFSI με K04 θα είναι κουτί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Εχω δει από κοντά το IC της APR και είναι αρκετά μεγαλύτερο από του S3. Βέβαια ούτε και του S3 είναι κανένα μικρό IC και επαρκεί για πρώτο στάδιο βελτίωσης στο S3 σίγουρα οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lol Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Μια μετατροπη 1.8 tfsi με κ04 το i/c απο s3 αντεχει η χρειαζεται αλλο after market; Ακομη δεν το εστησες καλα καλα, ψηνεσε για παραπανω.......ξερω για να ζηλευουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 Την ψηνω εδω και καιρο την μετατροπη κ04.Καποια στιγμη θα την κανω.Οσο και στο seat club που ειδα αλλη λενε αντεχει κ αλλη οχι.θελει μεγαλυτερο. Και καποιες λεπτομερειες το 1.8 tfsi τι i/c ειναι 7.5L Του s3 10L Και της apr 14. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 Την ψηνω εδω και καιρο την μετατροπη κ04.Καποια στιγμη θα την κανω.Οσο και στο seat club που ειδα αλλη λενε αντεχει κ αλλη οχι.θελει μεγαλυτερο. Και καποιες λεπτομερειες το 1.8 tfsi τι i/c ειναι 7.5L Του s3 10L Και της apr 14. Της APR σε τι τιμή "παίζει"? (το οποίο είναι σχεδόν διπλάσιο από το "μαμίσιο" ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokasquatrro Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 Της APR σε τι τιμή "παίζει"? (το οποίο είναι σχεδόν διπλάσιο από το "μαμίσιο" ) Νομιζω απο 800 εως και 1000 ευρω ειναι η τιμη του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 Νομιζω απο 800 εως και 1000 ευρω ειναι η τιμη του. ο χριστός και η μάνα του... Μόνο το ic Περιλαμβάνει το "πακέτο" ή και όλες τις σωληνώσεις (γιατί μόνο έτσι πιστεύω ότι βγάζει νόημα η τιμή)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.