Jump to content

Recommended Posts

Posted

Οπως σου είπαν, κάνε ένα log με 4η να δεις που κυμαίνονται τα gr/s στον δρόμο γιατί εκεί βγάζεις σίγουρα παραπάνω άλογα. Τα απόλυτα νούμερα πάνω σ'ένα δυναμόμετρο δεν έχουν και πολύ νόημα αν δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Πόσα άλογα έβγαζες πάνω στο dyno με εργοστασιακή χαρτογράφηση και πόσα έβγαζαν τα leon που λες; Κανένα αμάξι δεν βγάζει τα ίδια άλογα..

 

Να προσθέσω και ότι το να έχεις ένα αμάξι πιεσμένο για να βγάλεις 5 άλογα παραπάνω δεν λέει τίποτα. Σε αντίθεση με αυτό που αναφέρθηκε τα 10 άλογα στα 230 δεν είναι καθόλου σπουδαία διαφορά, ειδικά σε προσθιοκίνητα αυτοκίνητα..

 

 

Μιχάλης

 

Τα απόλυτα νούμερα πάνω σ'ένα δυναμόμετρο δεν έχουν και πολύ νόημα αν δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.

 

 

S3 POWER,αν θέλεις πάντως,εγώ προτιθεμαι να τα δούμε και στο δρόμο, για να έχεις πιο ολοκληρωμένη άποψη..Ειμαι στην διάθεση σου... ;)

 

Γιάννης..

Posted (edited)

παιδια συμφωνω με αυτα που λετε αλλα...

 

ενα audi A3 1.8 tsi βγαζει στο site της εταιρειας με 95 αρα 216 και 32 Kg...

 

http://www.giacusa.c...EM_hardware.jpg

 

δεν σας κινει την περιεργεια οτι με εξατμιση χωρις μεσαιο εγω και εισαγωγη βγαζω 14 αλογα και 4 kg επιπλεον με 100αρα?

 

με απλα μαθηματικα ενα μεγαλυτερο downpipe ενας ελευθερος καταλυτης μια 70 αρα σωληνα και ενα καζανακι ισον με κοντα 10-15 αλογα...

 

επιπλεον μια εισαγωγη που διαφημιζεται στο site της VF ENGINEERING 10-15 αλογα μας καναν 20-30...

 

ε απο τα 216 φτασαμε ειτε 236 ειτε 246...ουτε 230 καλα καλα δεν ειδα..

 

αυτο μου κινει την περιεργεια...

 

το προγραμμα υποψιαζομαι ειναι ηπιο και η λυση ειπα μια ειναι μεχρι να παρω logs..

 

παντως αν το αμαξι με τα μεχρι τωρα δεδομενα επανω στο dyno ειχε +15gr περισσοτερο και 0,1-0,15 Bar σε ολο το φασμα στροφων πιστευω ευκολα θα εβγαζε 240+ και 38 kg κατι που θα με ικανοποιουσε ως νουμερο.αν αυτο μπορει να το κανει η GIAC θα μιλαμε για ενα πολυ καλο

δυνατο και αξιοπιστο πακετο.

 

Επιπλεον στο δρομο που κανω μετρησεις με 2α-3η-4η σε ταχυτητες πχ 80-120,90-150 κοκ.με χρονομετρο οι διαφορες stage I και περιφερειακα που ειχα και stage ΙΙ με τα ιδια περιφερειακα ηταν ελαχιστες..απλα περιμενα την δυναμομετρηση για να δω αυτο που ειχα υποψιαστει.ακολουθουν τα logs που θα παρω οταν βρω ευκαιρο κανα παιδι για να σχηματισω αποψη ολοκληρωμενη..

 

το σιγουρο ειναι οτι το ποδι μου και το χρονομετρο δεν εκανα λαθος στις μετρησεις και στην αισθηση που εχω για το μοτερ και την δυναμη του.

 

επιπλεον το duno του power tecniques το ξερω παρα πολυ καλα αφου εχω μετρησει 2 αυτοκινητα πανω απο 4 φορες..οτι λεει αυτο ειναι...100%%%,εκει εχω δει πανω απο 50 αυτοκινητα να μετρουνται μπροστα μου.δεν αμφισβητειται η εγκυροτητα του ουτε 1%....

 

τα δυο maha καλα ειναι απο τεχνολογια αλλα και εκει ειδα αυτο που εχω σαν αισθηση.

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Posted

φιλε ενοειται να ανοιξουμε ..δεν το συζηταω.με ενδιαφερει η μακροχρονια αξιοπιστη λυση και οχι η ευκαιριακη κοντρα.εντελως φιλικα να δουμε διαφορες βεβαιως.γι αυτο ειναι το forum να μαθαινουμε σφαιρικα το χομπι μας και οχι μονοπλευρα..θα μιλησουμε μεσω Pm να βρεθουμε αμεσα.

Posted

φιλε ενοειται να ανοιξουμε ..δεν το συζηταω.με ενδιαφερει η μακροχρονια αξιοπιστη λυση και οχι η ευκαιριακη κοντρα.εντελως φιλικα να δουμε διαφορες βεβαιως.γι αυτο ειναι το forum να μαθαινουμε σφαιρικα το χομπι μας και οχι μονοπλευρα..θα μιλησουμε μεσω Pm να βρεθουμε αμεσα.

 

 

Εννοείται φιλικά ρε συ..Αξιοποιούμε και το forum εν τέλει...

Ειδα οτι μένεις Αθήνα και είπα να βοηθήσω γιατι καταλαβαίνω οτι και να στα λένε,εάν δεν τα δείς,όπως και εγώ,δεν το πιστευεις...

Στειλε PM όποτε θες...!!

 

Γιάννης

Posted (edited)

S3 DRIVER έχω την εντύπωση πώς τα + άλογα που λέει και δηλώνει η όποια εταιρία βελτίωσης για το προϊόν της έχουν να κάνουν με την εργοστασιακή μορφή του αυτοκινήτου :unsure: Τώρα με το σκεπτικό αυτό, και εφόσον είναι σωστό, δεν μπορούμε να προσθέτουμε τα όποια +Hp ( άλογα παράλογα δηλ. :new_lol: :new_lol: φράση από το τελευταίο power tecniques )που μας '''λέει'' το κάθε κομμάτι που βελτιώνουμε, η αλήθεια πρέπει να βρίσκεται κάπου στη μέση και με κάποιες παραδοχές όσον αφορά το απόλυτο άθροισμα των αλόγων που υπόσχεται κάθε αλλαγή που κάνουμε π.χ. για μένα την μεγαλύτερη διαφορά πρέπει να την κάνει το πρόγραμμα και έπειτα όλα τα άλλα, που συνολικά βελτιώνουν εκτός από απόδοση και την αντοχή στο χρόνο...Αναρωτιέμαι, τα Leon έχουν το ίδιο βήμα τροχού με τα δικά μας? Μήπως και αυτό παίζει ρόλο στο δυναμόμετρο και παρατηρούνται αυτές οι διαφορές? Τεσπά εφόσον αφιέρωσες κόπο-χρόνο και ρευστό και το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που περίμενες σε απόλυτα νούμερα κάνε και έναν έλεγχο στο δρόμο, με προσοχή όμως εεεεεεεε?

Edited by Dikonou
Posted

κοιτα οταν στο site της giac σου μετραει το εργοστασιακο Α3 1.8 και στο βγαζει 184 hp και 27 kg

 

http://www.giacusa.com/images/dynoplots/2009SEATLEONMED17_OEM_calibration_and_hardware.jpg

 

οταν με προγραμμα στο ξαναμετραει και στο βγαζει 217hp και 32 kg ολα αυτα με 95 αρα !!!

 

http://www.giacusa.com/images/dynoplots/2009SEATLEONMED17_GIAC_pump_gas_calibration_and_OEM_hardware.jpg

 

συγνωμη φιλε μου αλλα επειδη ξερω απο βελτιωση με ελευθερη εξατμιση και εισαγωγη και 100 αρα ε τα 230hp και 36kg ειναι λιγα οπως και να το κανουμε σαν απολυτα νουμερα...

 

ειδικα οταν εχω φτιαξει ατμοσφαιρικο 14 αρι μοτερ και απο 95 hp και 12,5kg ροπη εβγαλα με πολλαπλη εισαγωγη-προγραμμα-jr φιλτρακι στο μαμα φιλτροκουτι, ενα τελικο καζανακι και πλανισμα απο 10,5 συμπιεση 11,3 προς 1,

136 αλογα( με φιλτροχοανη ειχα 140 αλογα και μιγματα 11,5) και 14+kg ροπη.απειρες ωρες με Mail Γερμανια στον βελτιωστη και ενα dyno που παντρευτηκα με πολλες ωρες επανω παραμιλαγε ο Γερμανος που καταφεραμε 40 αλογα σε ατμοσφαρικο 14 αρι μοτερ...

 

και εδω πηρα 45 αλογα απο το εργοστασιακο σε turbo Μοτερ που βγαζεις ενα καζανακι και παιρνεις 10 αλογα που λεει ο λογος πρεπει να κανω παρτι δηλαδη,οταν ο καθε ελληνας βελτιωτης με τα μισα μηχανηματα απο οτι η GIAC,MTM κτλ φτανει 240+ και 38+kg για πλακα...

Posted

παιδια συμφωνω με αυτα που λετε αλλα...

 

ενα audi A3 1.8 tsi βγαζει στο site της εταιρειας με 95 αρα 216 και 32 Kg...

 

http://www.giacusa.com/images/dynoplots/2009SEATLEONMED17_GIAC_pump_gas_calibration_and_OEM_hardware.jpg

 

δεν σας κινει την περιεργεια οτι με εξατμιση χωρις μεσαιο εγω και εισαγωγη βγαζω 14 αλογα και 4 kg επιπλεον με 100αρα?

 

με απλα μαθηματικα ενα μεγαλυτερο downpipe ενας ελευθερος καταλυτης μια 70 αρα σωληνα και ενα καζανακι ισον με κοντα 10-15 αλογα...

 

επιπλεον μια εισαγωγη που διαφημιζετε στο site της VF ENGINEERING 10-15 αλογα μας καναν 20-30...

 

ε απο τα 216 φτασαμε ειτε 236 ειτε 246...ουτε 230 καλα καλα δεν ειδα..

 

αυτο μου κινει την περιεργεια...

 

το προγραμμα υποψιαζομαι ειναι ηπιο και η λυση ειπα μια ειναι μεχρι να παρω logs..

 

 

Εμένα πάντως Α3 cabrio με αριθμό κινητήρα ΒΖΒ και μόνο πρόγραμμα GIAC με 100αρα βενζίνη μου έδειξε σε δυναμόμετρο της powerchips 214,6 στις 5700 και 32 ροπή στις 4200.Βέβαια και εγώ έχω ένα μικρό προβληματάκι αλλά με την άριστη διάθεση που έχουν δείξει τα παιδιά μέχρι τώρα θα το λύσουμε.Επόμενο στάδιο δικό μου τώρα είναι εισαγωγή και εξατμιση και ελπίζω στα 280 και 45 ροπή.....(πλάκα κάνω)

Posted (edited)

οταν ο καθε ελληνας βελτιωτης με τα μισα μηχανηματα απο οτι η GIAC,MTM κτλ φτανει 240+ και 38+kg για πλακα...

 

ωραία λοιπόν, αφού υπαρχουν καλύτερες/γρηγορότερες λύσεις γιατί το συζητάς άλλο και δεν πας να το κάνεις και παιδεύεσαι; οπως σου ειπα απο την αρχή ειναι πολυ ξεκαθαρα τα πραγματα.

μην ψαξεις με βάση τα νουμερα στην επόμενη επιλογή σου...κοιτα και τον δρόμο...τον δρόμο ξαναλέω, όχι δυναμομετρήσεις ή τι λέει ο καθένας

 

σε καθε περιπτωση ενημέρωσε μας τι εκανες και τις εντυπώσεις σου

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Posted (edited)

Παντως φιλος με s3 μαμα οταν ειχα 235 και 34 ροπη με ρεμπριζ απο 2αρα μεχρι και τελος 5ης ηταν 2 αμαξια μπροστα.σε καθε αλλαγη επερνε μισο αμαξι περιπου.Με το που αλλαξα το προγραμμα κ πηγα 244 πηγαινουμε ακριβως διπλα διπλα.λιγο στην 5η μονο περναει μιση μουρη.Οσο για τα 38 κιλα ροπη δεν το αμφισβητω γιατι με 3ες και 4ες ρεμπριζ στο μπαμ του ανοιγω πολυ λιγο και στα ψηλα παλι με φτανει.Να σημειωσω οτι εχουμε σχεδον κ το ιδιο βαρος με το s3 λογω quattro εγω.

Edited by dimitris A4TFSIQ
ορθογραφία
Posted

ωραία λοιπόν, αφού υπαρχουν καλύτερες/γρηγορότερες λύσεις γιατί το συζητάς άλλο και δεν πας να το κάνεις και πεδεύεσαι; οπως σου ειπα απο την αρχή ειναι πολυ ξεκαθαρα τα πραγματα.

μην ψαξεις με βάση τα νουμερα στην επόμενη επιλογή σου...κοιτα και τον δρόμο...τον δρόμο ξαναλέω, όχι δυναμομετρήσεις ή τι λέει ο καθένας

 

σε καθε περιπτωση ενημέρωσε μας τι εκανες και τις εντυπώσεις σου

 

λεφτα για πεταμα δεν εχω...απλα αν η εταιρεια βγαλει update με περισσοτερα αλογα ειμαι οκ.

ο δρομος και τα logs θα γινουν μολις βρεθει ατομο με vag gom.οποτε τοτε θα δουμε τι πιανουμε..ξαναλεω τα δυναμομετρα τα λαμβανω σοβαρα υπ οψιν μου οσο αφορα το δικο μου αμαξι..παπατζηδες με καυσιμα για f 16 και σφιγμενες waste παιζουν αρκετοι..

αλλα κοιτα το post που εκανα πριν...και πες μου αν εχω αδικο καπου?

 

κοιτα οταν στο site της giac σου μετραει το εργοστασιακο Α3 1.8 και στο βγαζει 184 hp και 27 kg

 

http://www.giacusa.c...nd_hardware.jpg

 

οταν με προγραμμα στο ξαναμετραει και στο βγαζει 217hp και 32 kg ολα αυτα με 95 αρα !!!

 

http://www.giacusa.c...EM_hardware.jpg

 

συγνωμη φιλε μου αλλα επειδη ξερω απο βελτιωση με ελευθερη εξατμιση και εισαγωγη και 100 αρα ε τα 230hp και 36kg ειναι λιγα οπως και να το κανουμε σαν απολυτα νουμερα...

Posted

Παντως φιλος με s3 μαμα οταν ειχα 235 και 34 ροπη με ρεμπριζ απο 2αρα μεχρι και τελος 5ης ηταν 2 αμαξια μπροστα.σε καθε αλλαγη επερνε μισο αμαξι περιπου.Με το που αλλαξα το προγραμμα κ πηγα 244 πηγαινουμε ακριβως διπλα διπλα.λιγο στην 5η μονο περναει μιση μουρη.Οσο για τα 38 κιλα ροπη δεν το αμφησβητω γιατι με 3ες και 4ες ρεμπριζ στο μπαμ του ανοιγω πολυ λιγο και στα ψηλα παλι με φτανει.Να σημειωσω οτι εχουμε σχεδον κ το ιδιο βαρος με το s3 λογω quattro εγω.

Πως γινεται να πηγαίνετε δίπλα δίπλα όταν το S3 δηλώνει 265, άρα μπορεί να είναι και 280 ενώ εσύ 244;;;

Posted

Πως γινεται να πηγαίνετε δίπλα δίπλα όταν το S3 δηλώνει 265, άρα μπορεί να είναι και 280 ενώ εσύ 244;;;

 

Μπορεί όμως και να είναι 250...!!!

Posted

Πως γινεται να πηγαίνετε δίπλα δίπλα όταν το S3 δηλώνει 265, άρα μπορεί να είναι και 280 ενώ εσύ 244;;;

Γι'αυτο τι να σου πω;παντως και αμαξια που αλλαξαμε τα ιδια αποτελεσματα ειχαμε.ειμαι και καμια 60 κιλα πιο ελαφρυς απο s3.Και ο zansant με 248 ειναι καθαρα μπροστα απο s3.Παντως s3 driver τα 36 ροπη δεν ειναι ασχημα.πολυ καλα ειναι.

Posted (edited)

Μπορεί όμως και να είναι 250...!!!

 

Και τα 35 ροπής,ενώ του MOKASQUATTRO 38..!!!

Edited by zansant13
Posted (edited)

παιδια συμφωνω με αυτα που λετε αλλα...

 

ενα audi A3 1.8 tsi βγαζει στο site της εταιρειας με 95 αρα 216 και 32 Kg...

 

http://www.giacusa.com/images/dynoplots/2009SEATLEONMED17_GIAC_pump_gas_calibration_and_OEM_hardware.jpg

 

δεν σας κινει την περιεργεια οτι με εξατμιση χωρις μεσαιο εγω και εισαγωγη βγαζω 14 αλογα και 4 kg επιπλεον με 100αρα?

 

με απλα μαθηματικα ενα μεγαλυτερο downpipe ενας ελευθερος καταλυτης μια 70 αρα σωληνα και ενα καζανακι ισον με κοντα 10-15 αλογα...

 

επιπλεον μια εισαγωγη που διαφημιζετε στο site της VF ENGINEERING 10-15 αλογα μας καναν 20-30...

 

ε απο τα 216 φτασαμε ειτε 236 ειτε 246...ουτε 230 καλα καλα δεν ειδα..

 

αυτο μου κινει την περιεργεια...

 

το προγραμμα υποψιαζομαι ειναι ηπιο και η λυση ειπα μια ειναι μεχρι να παρω logs..

 

παντως αν το αμαξι με τα μεχρι τωρα δεδομενα επανω στο dyno ειχε +15gr περισσοτερο και 0,1-0,15 Bar σε ολο το φασμα στροφων πιστευω ευκολα θα εβγαζε 240+ και 38 kg κατι που θα με ικανοποιουσε ως νουμερο.αν αυτο μπορει να το κανει η GIAC θα μιλαμε για ενα πολυ καλο

δυνατο και αξιοπιστο πακετο.

 

Επιπλεον στο δρομο που κανω μετρησεις με 2α-3η-4η σε ταχυτητες πχ 80-120,90-150 κοκ.με χρονομετρο οι διαφορες stage I και περιφερειακα που ειχα και stage ΙΙ με τα ιδια περιφερειακα ηταν ελαχιστες..απλα περιμενα την δυναμομετρηση για να δω αυτο που ειχα υποψιαστει.ακολουθουν τα logs που θα παρω οταν βρω ευκαιρο κανα παιδι για να σχηματισω αποψη ολοκληρωμενη..

 

το σιγουρο ειναι οτι το ποδι μου και το χρονομετρο δεν εκανα λαθος στις μετρησεις και στην αισθηση που εχω για το μοτερ και την δυναμη του.

 

επιπλεον το duno του power tecniques το ξερω παρα πολυ καλα αφου εχω μετρησει 2 αυτοκινητα πανω απο 4 φορες..οτι λεει αυτο ειναι...100%%%,εκει εχω δει πανω απο 50 αυτοκινητα να μετρουνται μπροστα μου.δεν αμφισβητειται η εγκυροτητα του ουτε 1%....

 

τα δυο maha καλα ειναι απο τεχνολογια αλλα και εκει ειδα αυτο που εχω σαν αισθηση.

 

Σιγουρα , ουτε η αισθηση ενος εμπειρου ατομου , ουτε τα εγκυρα δυναμομετρα αμφισβητουνται .

 

Μια ερωτηση μονο θελω να κανω , θελοντας να αποφυγω το τεχνικο κομματι , παρολο που γνωριζω ακριβως τι συμβαινει , αφου ειναι του αντικειμενου μου ... :

 

Ολα αυτα που αναφερονται περι αποδοσης ( και οχι μονο σε αυτο το φορουμ ) εχουν συζητηθει με τα παιδια της GIAC και δεν βρεθηκε καποια λυση ? Αν κρινω απο τη φραση που εχω με Bold , δεν εχουν προσπαθησει γι αυτο και δεν μπορεσαν (τουλαχιστον αυτο καταλαβα) και ειναι κατα την αποψη μου λιγο αδικο , ειδικα οταν βλεπω μια ωραια δυναμομετρηση και ενα αποδεκτο - θεωρω - αποτελεσμα , εστω και αν λειπουν 15 HP , απο το μεγιστο δυνατο .

 

Εξαιρεση αποτελει η περιπτωση που απαιτηθηκαν απο τον ιδιοκτητη οι μεγιστες επιδοσεις και δεν εγινε εφικτο ... ) .

Edited by Kritonas
Posted

kritona Logs παιρνω μολις βρεθει καποιο παιδι να κανω πατηματα σε συγκεκριμενο δρομο που πηγαινω.

 

μετα το stage II εκανα δοκιμες με το χρονομετρο μου παλι σε συγκεκριμενο δρομο συγκρινοντας τα αποτελεσματα με το stage I...εκει δεν ειδα διαφορες.

 

επειτα εκανα δυναμομετρηση οπου τα αποτελεσματα ειναι στην 1η σελιδα αυτου του Topic.

 

στην συνεχεια θα παρω logs με stage II πλεον οπως ειναι τωρα το αμαξι να δω τι πραγματικα κανει το μοτερ.

 

επειτα θα ακολουθησει επικοινωνια με GIAC να δωσω ΤΑ ΔΙΚΑ Μου data να δουμε ΑΝ και θελουν να κανουν αυτο που θα τους πω.

 

μεγιστες δυνατοτητες δεν απαιτηθηκαν πχ αποκλειστικη χρηση 100αρας ή βαλτε τα ολα στον ΘΕΟ...

 

αλλα οχι και με το stage I με το μεσαιο καζανακι επανω να εβγαζα ιδια σχεδον νουμερα στο χρονομετρο με το stage II χωρις το μεσαιο επανω...

 

αρα εν κατακλειδι απο μερους μου απομενει να παρω logs και να τα στειλω στην GIAC και απο εκει και περα αν ειναι να γινει κατι θα γινει.

Posted

Όπως σου είπα και σε άλλο forum, δύο πιστεύω πως είναι οι λόγοι που δεν απέδωσες αυτά που περίμενες.

1ον το αβανς που είναι στις 27 μοιρες ενώ μπορεί να πάει και πιο ψηλά για αποκλειστική χρήση 100αρας και 2ον το ότι πιθανότατα (από ότι εχω δει σε άλλα logs της Giac) δεν είναι τσιτωμένη η τουρμπίνα (δε δουλεύει στο 100% η wastegate πουθενά).

Posted

Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω...Τα δικα μου 248 άλογα, ουτε με το στόμα είναι ουτε με την μύτη ουτε με κανενα αλλο όργανο του σώματος δεν είναι...

Και το δικό σου 2λιτρο και Φ.Π.Ε. μόνο 245... :thumbsdown: ,μάλλον πρεπει να το ξαναδείς λίγο το θέμα σου...

Και στο δρόμο φαίνονται και στην πράξη,μιας και με μαμα S3 που τα "βάλαμε" ήμουνα ενα αμάξι μπροστά απο ρεπρίζ δευτερας στις 3,000 στροφές.

Μάλλον φταίει το προγραμμα σου...Και μάλλον,δεν είμαι και σίγουρος βέβαια.., stage II δεν πρέπει να είναι...

Και όπως είπε και ο Αρης(stage 6) η λύση είναι μόνο μία..Προγραμμα απο τον ανταγωνισμό...!!!

 

 

Αναφερομαι στα δυναμομετρα.Το δικο μου δεν χρειαζεται να το ξαναδω διοτι πλεον ειναι s3 set up και εβγαλε 340 με 45 ροπη.Ομως αναφερθηκα στα δυναμομετρα και τα νουμερα που βγαζουν που πολλες φορες ειναι διαφορετικα ακομη και για το ιδιο πραγμα πχ εχω κανει 2 δυναμομετρησεις με τα ιδια πραγματα ακριβως και τα νουμερα ηταν 298 την πρωτη φορα (σαφως λανθασμενη διοτι μετρησε εως τις 4900 στροφες) και 340 την δευτερη.Τετοια πραγματα σε βαζουν στην πριζα και πολλες φορες ψαχνεται κανεις χωρις να υπαρχει λογος.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ειναι ανοιγμα με καποιο ιδιο σε πραγματα και με διαφορετικο προγραμμα και παλι οχι απολυτα διοτι το "καλυτερο" προγραμμα μπορει να ειναι πιεσμενο για να βγαλει αλογα και μπορει ο φιλος να μην θελει να ρισκαρει την αξιοπιστια

Posted

αμα ψάχνετε και το τελευταίο άλογο, αντι να μιλάτε με νούμερα (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ) γιατί δεν βλέπετε καποιο αμαξι του ανταγωνισμού στον ΔΡΟΜΟ;

τις διαφορές βαρους αν μιλάμε για άλλα αμαξια μπορείτε να τις αντισταθμίσετε με εξτρα καυσιμο ή σε περιπτωση που ειναι μεγάλη με δευτερο ατομο στο αμαξι.

επισης για ασφαλέστερα συμπεράσματα καλό ειναι να μην συγκρίνετε pro και μετά facelift μοντέλα γιατί χωρις μεν να ειμαστε σιγουροι, υποθέτουμε οτι ισως εχουν διαφορές (οπως εχουμε χιλιοπεί σε αλλα τοπικ).

 

οσον αφορα την ροπη στα 40 κιλά, ή εστω και λιγο πιο κάτω....την αμφισβητώ κάθετα!!

το πιο δυνατό (πραγματικό όχι παπατζίδικο) α3 που ξέρω, αυτό του zansant με τα 248 αλογα, εχει μολις 37 κιλά ροπή (διορθωσε με αν κανω λαθος) και δουλευει με πίεση 1.3 οβερ (διορθωσε με παλι αν κανω λαθος)....τώρα για 3 κιλά ροπή πρέπει να δουλέψει πόσο; 1.5? 1.6%? αδυνατον!!! και ολα αυτά με τέρμα αβανσ εννοείται!

 

οπως ειπα από την αρχή και επειδή δεν ειμαι μηχανικός, εφόσον εκεί εξω υπάρχει ετοιμη λύση, πηγαίντε πάρτε την...ειναι σαν να βγαίνεις με μια κοπέλα να μην εισαι ευχαριστημενος και να θες να την αλλαξεις....δεν ειναι απλούστερο να βρεις άλλη; :Party_fest39:

 

 

Απολυτως λογικα

Posted (edited)

Tα ιδια και τα ιδια...

Edited by @LEX$3
Posted

Αναφερομαι στα δυναμομετρα.Το δικο μου δεν χρειαζεται να το ξαναδω διοτι πλεον ειναι s3 set up και εβγαλε 340 με 45 ροπη.Ομως αναφερθηκα στα δυναμομετρα και τα νουμερα που βγαζουν που πολλες φορες ειναι διαφορετικα ακομη και για το ιδιο πραγμα πχ εχω κανει 2 δυναμομετρησεις με τα ιδια πραγματα ακριβως και τα νουμερα ηταν 298 την πρωτη φορα (σαφως λανθασμενη διοτι μετρησε εως τις 4900 στροφες) και 340 την δευτερη.Τετοια πραγματα σε βαζουν στην πριζα και πολλες φορες ψαχνεται κανεις χωρις να υπαρχει λογος.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ειναι ανοιγμα με καποιο ιδιο σε πραγματα και με διαφορετικο προγραμμα και παλι οχι απολυτα διοτι το "καλυτερο" προγραμμα μπορει να ειναι πιεσμενο για να βγαλει αλογα και μπορει ο φιλος να μην θελει να ρισκαρει την αξιοπιστια

 

 

το ποδι του δυναμομετρο-παιδου σταματησε στις 6710 σαλ σε εμενα στην διαρκεια της μετρησης..οποτε απο εκει ειμαστε ενατξει δεδομενου οστι η Max δυναμη βγηκε στις 6375 σαλ.

 

θα το ανοιξω μολις κανονιστει με αλλα παιδια και θα παρω logs.αυτα μπορω ακομα να κανω εγω..

Posted

Όπως σου είπα και σε άλλο forum, δύο πιστεύω πως είναι οι λόγοι που δεν απέδωσες αυτά που περίμενες.

1ον το αβανς που είναι στις 27 μοιρες ενώ μπορεί να πάει και πιο ψηλά για αποκλειστική χρήση 100αρας και 2ον το ότι πιθανότατα (από ότι εχω δει σε άλλα logs της Giac) δεν είναι τσιτωμένη η τουρμπίνα (δε δουλεύει στο 100% η wastegate πουθενά).

 

 

για αβανς που λες απο οσα 18 αρια εχω δει δεν βλεπω πολυ επανω απο 27..μοιρες..ποσο εχεις δει εσυ?κοιτα καλα τα αρχεια στην πρωτη σελιδα και πες μου σε παρακαλω...

για τα αλλα συμφωνω.

Posted

Εχω δει μέχρι 30 και μου χουν πει (αλλα δεν εχω δει) μεχρι 33.

Σκεψου οτι εμενα με 25,5 και αποκλειστικη χρηση 95αρας μου βγαζει 0 διορθωσεις! Μέχρι 26-27 μοίρες μπορείς να χρησιμοποιείς και 95άρα, εκτός ίσως από μεγάλες ζέστες.

Posted

kritona Logs παιρνω μολις βρεθει καποιο παιδι να κανω πατηματα σε συγκεκριμενο δρομο που πηγαινω.

 

μετα το stage II εκανα δοκιμες με το χρονομετρο μου παλι σε συγκεκριμενο δρομο συγκρινοντας τα αποτελεσματα με το stage I...εκει δεν ειδα διαφορες.

 

επειτα εκανα δυναμομετρηση οπου τα αποτελεσματα ειναι στην 1η σελιδα αυτου του Topic.

 

στην συνεχεια θα παρω logs με stage II πλεον οπως ειναι τωρα το αμαξι να δω τι πραγματικα κανει το μοτερ.

 

επειτα θα ακολουθησει επικοινωνια με GIAC να δωσω ΤΑ ΔΙΚΑ Μου data να δουμε ΑΝ και θελουν να κανουν αυτο που θα τους πω.

 

μεγιστες δυνατοτητες δεν απαιτηθηκαν πχ αποκλειστικη χρηση 100αρας ή βαλτε τα ολα στον ΘΕΟ...

 

αλλα οχι και με το stage I με το μεσαιο καζανακι επανω να εβγαζα ιδια σχεδον νουμερα στο χρονομετρο με το stage II χωρις το μεσαιο επανω...

 

αρα εν κατακλειδι απο μερους μου απομενει να παρω logs και να τα στειλω στην GIAC και απο εκει και περα αν ειναι να γινει κατι θα γινει.

 

Oποτε , περαστηκε το file που υποστηριζει εισαγωγη - εξατμιση , και διαπιστωσες σε δρομο και dyno οτι οι επιδοσεις ειναι σχετικα ελλειπεις , γι αυτο που περιμενες . Νομιζω οτι με συνεννοηση παντως λυνεται το θεμα . :new_thumright:

 

Παντως , αν απαιτεις πχ 235-240 actual ΗΡ , αντι για 220ΗΡ που ηδη εχεις , ειναι μεγιστες επιδοσεις , αφου εκει τερματιζει η Κ03 των 38.8mm που φορας , με εισαγωγη - εξατμιση - intercooler , με ΟΕΜ wastegate και 100αρα βενζινη χωρις προσθετα .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.