Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ευχαριστώ stamo.Πιστεύω να δουλεύψουν όλα στο full

Posted

Ευχαριστώ stamo.Πιστεύω να δουλεύψουν όλα στο full

Μιχαλη στο ειπα κι εγω χθες.Ποτε θα το δουμε και απο κοντα?Ελπιζω να ειναι ενα απο τα πιο δυνατα S3 tfsi,οπως εκανες και με το 8L.Οτι καλυτερο ευχομαι :new_thumright:

Posted

ωραιος Mike, αλλα να σου πω την αληθεια, πες μας και τι εβαλες γιατι το να ποσταρεις 'εκανα κατι καλο' 'εβαλα οτι καλυτερο υπαρχει και βλεπουμε' απλα δεν μας λεει κατι! Αν δεν θελεις να πεις ακομα γιατι το στρωνεις, το τεσταρεις, το παρακολουθεις, 'η απλα οπως ειμαι εγω δεν θελεις να το γκαντεμιασεις, μην ποσταρεις!!!!

 

Πες τα μας ολα μαζι, τι εβαλες, τι εβγαλε απο χρονους, απο νουμερα να γουσταρουμε ρε παιδι μου!!!!

 

Καλη επιτυχια παντος!!

  • Like 5
Posted

Δεν θέλω να πω ακόμα γιατί την προηγούμενη φορά που είπα πέσαν να με φάνε.Λίγο υπομονή μόνο

Posted

Αποτελέσματα:Κάποιες από τις λύσεις που έφεραν αποτέλεσμα κρατήθηκαν και κάποιες όχι.Το αμάξι πλέον είναι φουλ 8μπεκο οπότε και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα απο παροχή καυσίμου, το μοτέρ είναι τέρμα από τις βελτιώσεις και δεν λέιπει τπτ απο τα περιφερειακά.Το αμάξι δουλεύει 0,77-0,78 λάμδα παντού, 860-880 πυρόμετρο πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και 12-14 μοίρες avance.Στην δυναμομέτρηση το correction factor ζήτησα να είναι σε μηδενικό επίπεδο έτσι ώστε τα άλογα που θα έβλεπα να είναι σχεδόν ρόδα.Καύσιμο αποκλειστικά με 100άρα απο πρατήριο της περιοχής.Δοκίμασα και με torco και με ρυθμίσεις πολύ πιο επιθετικές που το μοτέρ πήρε και άλλη δύναμη και θα αναφέρω αργότερα για τι έγινε.Ανεβάζω μία δυναμομέτρηση με 2 bar ct και κόφτη στις 8200 πραγματικές ΧΩΡΙΣ μεθανόλες μόνο με 100αρα και τις παραπάνω ρυθμίσεις.

 

http://imageshack.us.../850/s3rio.jpg/

 

Δεν έχω τελειώσει ακόμα με τις δυναμομετρήσεις όπως επίσης ούτε και απο πρόγραμμα.Μου πέταξε κολάρο στην μέτρηση με 2,25 σταθερή οπότε και δεν την ανεβάζω έως εκεί που είναι.Σύντομα με περισσότερες δυναμομετρήσεις σε άλλο dyno.stay tuned

 

υ.γ. Κάποιος mod να βάλει σωστά την εικόνα κάτι γίνεται.

Posted

Δεν θέλω να πω ακόμα γιατί την προηγούμενη φορά που είπα πέσαν να με φάνε.Λίγο υπομονή μόνο

Πες εσυ και βλεπουμε!Σχολια και κριτικη πρεπει να ειναι ευπροσδεκτα,αλλωστε δημοσιο forum ειναι!

Παντως τα 528 ειναι βαρβατο νουμερο!Με την κρυα εκκινηση θα κανεις κατι?

Σακης

Posted

Π!Με την κρυα εκκινηση θα κανεις κατι?

Σακης

Το ιδιο προβλημα ειχε και ενα Scirroco ΒΤ το οποιο απωχωρησε απο Κριτωνα!

Τι ειναι αυτο?

Posted

Το ιδιο προβλημα ειχε και ενα Scirroco ΒΤ το οποιο απωχωρησε απο Κριτωνα!

Τι ειναι αυτο?

Οταν το ξεκινας το πρωι κανει σαν να δουλευουν ολα τα αγωνιστικα του WRC ταυτοχρονα στην ιδια ειδικη!

Posted

Οταν το ξεκινας το πρωι κανει σαν να δουλευουν ολα τα αγωνιστικα του WRC ταυτοχρονα στην ιδια ειδικη!

:sHa_thumbgoodjob:

 

Ωραιο tuning :D

Posted (edited)

Το ιδιο προβλημα ειχε και ενα Scirroco ΒΤ το οποιο απωχωρησε απο Κριτωνα!

Τι ειναι αυτο?

 

H κρυα εκκινηση δεν μπορει να φτιαχτει , αφου για να λειτουργει οπως πρεπει το μοτερ αμεσου ψεκασμου σ αυτο το mode λειτουργιας απαιτουνται τα manifold flaps ( οπου και πρεπει να βρισκονται στην κλειστη θεση ) .

Οταν δεν υπαρχουν flaps ειτε λογω μεταλλικης πολλαπλης ( οπως του Μιχαλη , λογω οκταμπεκου ) ειτε λογω επιλογης να αφαιρεθουν απο την πλαστικη πολλαπλη , στα πρωτα δευτερολεπτα η λειτουργια θα ειναι ... αλλα WRC ! Οποιος θελει εργοστασιακη λειτουργια κραταει τα manifold flaps , οπως τα εχει βαλει ο κατασκευαστης , και συχνα παρατηρειται αστοχια στο μοτερ που τα ελεγχει , ειδικα σε δυνατα μοτερ .

Edited by Aristos
αφαιρεση link...
Posted

:sHa_thumbgoodjob:

 

Ωραιο tuning :D

 

Αν θες την αποψη μου , καθολου ωραιο δεν ειναι ...

Ωραιο ειναι να λειτουργει με manifold flaps , με καταλυτη , με maf , οπως το εχει παραδωσει ο κατασκευαστης , για να λειτουργει οπως το νορμαλ .

Posted

Αν θες την αποψη μου , καθολου ωραιο δεν ειναι ...

 

Το ξερω ;)

Posted (edited)

H κρυα εκκινηση δεν μπορει να φτιαχτει , αφου για να λειτουργει οπως πρεπει το μοτερ αμεσου ψεκασμου σ αυτο το mode λειτουργιας απαιτουνται τα manifold flaps ( οπου και πρεπει να βρισκονται στην κλειστη θεση ) .

Οταν δεν υπαρχουν flaps ειτε λογω μεταλλικης πολλαπλης ( οπως του Μιχαλη , λογω οκταμπεκου ) ειτε λογω επιλογης να αφαιρεθουν απο την πλαστικη πολλαπλη , στα πρωτα δευτερολεπτα η λειτουργια θα ειναι ... αλλα WRC ! Οποιος θελει εργοστασιακη λειτουργια κραταει τα manifold flaps , οπως τα εχει βαλει ο κατασκευαστης , και συχνα παρατηρειται αστοχια στο μοτερ που τα ελεγχει , ειδικα σε δυνατα μοτερ .

Κρίτωνα, το εξηγείς λίγο αυτό?Δεν το κατάλαβα...

 

Και επιπλέον, αλλάζοντας πολλαπλή πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να καταργήσεις τα flaps? Δεν υπάρχει δυνατότητα να παραμείνουν στη θέση τους (έστω και με ένα λίγο αυξημένο κόστος ) ή μήπως οι κατασκευαστές πολλαπλής (εξατμισάδες βασικά) "βαριούνται" (γιατί είναι "χαμαλοδουλειά" και πόσο να σε χρεώσουν πια) και σου λένε ότι δεν γίνεται? :g:

Edited by Aristos
αφαιρεση link
Posted

Οι tfsi κινητήρες για να μπορέσουν να έχουν στρωτή και σωστή κρύα εκκίνηση (και όχι μόνο) λόγω άμεσου ψεκασμού των μπέκ, έχουν πεταλουδάκια που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες και αυξομειώνουν την ροή του αέρα.Επίσης έχουν θυρίδες για την ομαλοποίηση αυτού.Το όλο σύστημα έχει φτιαχτεί για την μαμά πολλαπλή απο το εργοστάσιο και για να χρησιμοποιηθεί σε aftermarket πολλαπλή θα πρέπει να κατασκευαστεί εκ νέου με τις νέες διαστάσεις.Λόγω ότι τα πεταλουδάκια είναι μέσα στην πολλαπλή το κόστος για ένα τέτοιο εγχείρημα θα είναι αρκετό.

 

Καμία πολλαπλή έως τώρα δεν έχει θέση για flaps οπότε και καταργούνται.Και για να γίνω λίγο κακός θέλει κάποιος από ένα τέτοιο μοτέρ 600 άλογα με μαμά λειτουργία!Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

Posted

Οι tfsi κινητήρες για να μπορέσουν να έχουν στρωτή και σωστή κρύα εκκίνηση (και όχι μόνο) λόγω άμεσου ψεκασμού των μπέκ, έχουν πεταλουδάκια που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες και αυξομειώνουν την ροή του αέρα.Επίσης έχουν θυρίδες για την ομαλοποίηση αυτού.Το όλο σύστημα έχει φτιαχτεί για την μαμά πολλαπλή απο το εργοστάσιο και για να χρησιμοποιηθεί σε aftermarket πολλαπλή θα πρέπει να κατασκευαστεί εκ νέου με τις νέες διαστάσεις.Λόγω ότι τα πεταλουδάκια είναι μέσα στην πολλαπλή το κόστος για ένα τέτοιο εγχείρημα θα είναι αρκετό.

 

Καμία πολλαπλή έως τώρα δεν έχει θέση για flaps οπότε και καταργούνται.Και για να γίνω λίγο κακός θέλει κάποιος από ένα τέτοιο μοτέρ 600 άλογα με μαμά λειτουργία!Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

 

Άρα δηλαδή λες ότι επειδή μεγαλώνεις την πολλαπλή, τα flaps (οι θυρίδες αυτές που ελέγχουν την ροή του εισερχόμενου αέρα) δεν μπορούν να προσαρμοστούν γιατί η διάμετρος της "νέας" πολλαπλής είναι αισθητά μεγαλύτερη από την παλιά.

 

Ευχαριστώ mike! :sHa_thumbgoodjob:

 

 

ΥΓ: όσο για τη μετατροπή ενός μοτέρ από 250-260ps στα σχεδόν 3πλά νούμερα, προφανώς έχει ως ελάχιστη θυσία την μη-εργοστασική (και πλήρως απροβλημάτιστη) λειτουργία του κινητήρα. Και σίγουρα δεν είναι το μόνο που έχεις θυσιάσει (εκτός από το προφανές -κατανάλωση- που φυσικά έχει πάει "περίπατο"). ;)

Posted

Γιώργο είναι και το υλικό τους και η μονάδα ελέγχου που θα θέλει ρύθμισμα μετά..πλαστικό όλο το σύστημα και μάλλον ευπαθές στις μεγάλες θερμοκρασίες.......και τις έντονες διακυμάνσεις τους εντός μηχανοστασίου.

Posted (edited)

Γιώργο είναι και το υλικό τους και η μονάδα ελέγχου που θα θέλει ρύθμισμα μετά..πλαστικό όλο το σύστημα και μάλλον ευπαθές στις μεγάλες θερμοκρασίες.......και τις έντονες διακυμάνσεις τους εντός μηχανοστασίου.

Λογικό βασικά μου ακούγεται μετά από τα post σας, μιας και όχι μόνο η μηχανή αλλά και όλα τα περιφερειακά συστήματα είναι σχεδιασμένα για την χρήση υπό την εργοστασιακή (ή κοντά σε αυτήν) ιπποδύναμη (κι άρα θερμοκρασίες-αντοχή-στρέψεις κτλ-κτλ).

Έχοντας υπερβεί την απόδοση του κινητήρα 100% ή και παραπάνω (στα 600ps μιλάμε για σχεδόν 300% αύξηση :sFun_nahnahna3: ), τα εργοστασιακά εξαρτήματα πάνε περίπατο όπως και να έχει. :sHa_thumbgoodjob:

 

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. :thumbsup:

Edited by Kavouras
Posted

Οι tfsi κινητήρες για να μπορέσουν να έχουν στρωτή και σωστή κρύα εκκίνηση (και όχι μόνο) λόγω άμεσου ψεκασμού των μπέκ, έχουν πεταλουδάκια που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες και αυξομειώνουν την ροή του αέρα.Επίσης έχουν θυρίδες για την ομαλοποίηση αυτού.Το όλο σύστημα έχει φτιαχτεί για την μαμά πολλαπλή απο το εργοστάσιο και για να χρησιμοποιηθεί σε aftermarket πολλαπλή θα πρέπει να κατασκευαστεί εκ νέου με τις νέες διαστάσεις.Λόγω ότι τα πεταλουδάκια είναι μέσα στην πολλαπλή το κόστος για ένα τέτοιο εγχείρημα θα είναι αρκετό.

 

Καμία πολλαπλή έως τώρα δεν έχει θέση για flaps οπότε και καταργούνται.Και για να γίνω λίγο κακός θέλει κάποιος από ένα τέτοιο μοτέρ 600 άλογα με μαμά λειτουργία!Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

Δεν ειναι εφικτο η΄ ειναι ακριβο?

Σακης

Posted (edited)

Εγώ εκτός εργοστασίου δεν εμπιστεύομαι κανέναν για τέτοιου είδους πράγματα.Αν σπάσει έφυγε κατευθείαν μέσα στο μοτέρ!

Edited by mikepts
Posted

Εγώ εκτός εργοστασίου δεν εμπιστεύομαι κανέναν για τέτοιου είδους πράγματα.Αν σπάσει έφυγε κατευθείαν μέσα στο μοτέρ!

Αν έχω καταλάβει καλά, θα κάνει και "στένεμα" η σωλήνα για να βάλεις τα εργοστασιακά flaps πάλι στη θέση τους.

(εκτός κι αν μιλάμε για aftermarket flaps, οπότε το πάμε πολύ μακρυά)

Posted

Εγώ εκτός εργοστασίου δεν εμπιστεύομαι κανέναν για τέτοιου είδους πράγματα.Αν σπάσει έφυγε κατευθείαν μέσα στο μοτέρ!

Αυτο που λες ομως δεν ειναι λιγο οξυμωρο?

Σακης

Posted

Αν δεις απο κοντά και πιάσεις με τα χέρια σου τον μηχανισμό θα καταλάβεις.Οξυμωρο φαντάζομαι αναφέρεις γιατί έχω κάνει τόσες μετατροπές και κολλάω εκεί.Η αποψή μου είναι αυτή που έγραψα παραπάνω.Δεν είναι απλά ένα κομμάτι μέταλλο και μόνο.

Posted

Αποτελέσματα:Κάποιες από τις λύσεις που έφεραν αποτέλεσμα κρατήθηκαν και κάποιες όχι.Το αμάξι πλέον είναι φουλ 8μπεκο οπότε και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα απο παροχή καυσίμου, το μοτέρ είναι τέρμα από τις βελτιώσεις και δεν λέιπει τπτ απο τα περιφερειακά.Το αμάξι δουλεύει 0,77-0,78 λάμδα παντού, 860-880 πυρόμετρο πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής και 12-14 μοίρες avance.Στην δυναμομέτρηση το correction factor ζήτησα να είναι σε μηδενικό επίπεδο έτσι ώστε τα άλογα που θα έβλεπα να είναι σχεδόν ρόδα.Καύσιμο αποκλειστικά με 100άρα απο πρατήριο της περιοχής.Δοκίμασα και με torco και με ρυθμίσεις πολύ πιο επιθετικές που το μοτέρ πήρε και άλλη δύναμη και θα αναφέρω αργότερα για τι έγινε.Ανεβάζω μία δυναμομέτρηση με 2 bar ct και κόφτη στις 8200 πραγματικές ΧΩΡΙΣ μεθανόλες μόνο με 100αρα και τις παραπάνω ρυθμίσεις.

 

http://imageshack.us.../850/s3rio.jpg/

 

Δεν έχω τελειώσει ακόμα με τις δυναμομετρήσεις όπως επίσης ούτε και απο πρόγραμμα.Μου πέταξε κολάρο στην μέτρηση με 2,25 σταθερή οπότε και δεν την ανεβάζω έως εκεί που είναι.Σύντομα με περισσότερες δυναμομετρήσεις σε άλλο dyno.stay tuned

 

υ.γ. Κάποιος mod να βάλει σωστά την εικόνα κάτι γίνεται.

 

Καλά αποτελέσματα Μιχάλη και να δούμε και καμια φωτό όταν μπορέσεις :sHa_thumbsup2:

 

 

 

Δημήτρης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.