Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Σήμερα έγινε μια αρχική ρύθμιση στο πρόγραμμα αλλά δεν μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε λόγω βροχής.

Το αποτέλεσμα είναι γραμμικό χωρίς κομπιάσματα-κοψίματα  μέχρι τις 6000 rpm.Μετά παρουσιάστηκαν κάποια misfires που θα αντιμετωπιστούν ρίχνοντας λίγο την πίεση ψηλά.

Μέχρι στιγμής είδα 1.35-1.4 bar στον κόφτη χωρίς over.

Η ροπή έχει κρατηθεί χαμηλά,κάτω από 40 κιλά.Συγκεκριμένα, από τις 3200 rpm μέχρι τον κόφτη η ροπή είναι στα 39 κιλά.

Ο maf  έδειξε 248 gr/sec,δηλαδή περιπου 320 άλογα.

Μου άρεσε πιο πολύ απ'ολα ότι δεν κατάλαβα lag από την Κ04 σε σχέση με την K03.

 

1.4 κόφτη είναι πολύ καλά αλλά εάν πάς περίπου 0,1-0,15 κάτω θα είσαι ΟΚ από miss... Παίζει ρόλο βέβαια και το αβάνς που έχεις εκεί και ο λ.

 

Συμπληρώνω...τί εξάτμιση έχεις;

Edited by Dikonou
  • Like 1
Posted

Καλορίζικο φιλε!! Να το χαιρεσαι!! Καλα τουρμπίσματα τωρα!!

Ειμαι σίγουρος οτι θα το ευχαριστηθεις πολυυυ!!

Βάλε έναν εξαφτερο και σήκω 1.6 όβερ 1.25 κόφτη και τα misfires θα ρθουν μετα τις 6700-6800.. Μαλλον τα ελατήρια βάλβιδων μας την κανουν.. Θα χω σύντομα νεα..

  • Like 2
Posted

Καλές χιλιομετρικές απολαύσεις και απροβλημάτιστες και από μένα Πάνο!

 

ΥΓ. άντε και με ένα plastic dip στα "αρσενικά" χρώματα που έδειξε ο Κώστας στο κινητό του χθες και είσαι πλήρης :sHa_hehe:

  • Like 1
Posted (edited)

:sFun_drool2: :sFun_drool2: :sFun_drool2: :sFun_drool2: :sFun_drool2: :sFun_drool2:

 

Τ Ο Υ Μ Π Α Ν Ο!!!

 

Πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!!

Edited by somadasta
  • Like 1
Posted

Παναγιώτη ότι και να πω είναι λίγο!!! Εύχομαι να το χαρείς το όχημα σου και πανω απ'όλα απροβληματιστα... Δύναμη τα Α4!!!

  • Like 1
Posted

φιλε καλοριζικο το νεο σου σεταπ , να ειναι παντα απροβληματιστο και ποτε να μην σου βγαλει τιποτα .

 

τωρα παμε στο θεμα misfire οταν ειχαμε μιλησει σου ειχα πει καποια πραγματα και σου ειχα στειλει και κατι εαν θυμασαι,κατεβασε τη πιεση στο 1,2 στο κοφτη και ολα θα ειναι κομπλε .

 

μπραβο και παλι και να σε γερος και να το χαιρεσαι 

  • Like 1
Posted

Καλορίζικο το νέο σου σετ απ Παναγιώτη...καλα πατήματα κ παντα απροβληματιστος...

  • Like 1
Posted

Καλορίζικο Πάνο και πάντα απροβλημάτιστο ! Πολλά μπράβο στην ομάδα που δούλεψε γι΄αυτό το αποτέλεσμα  ! 

  • Like 1
Posted

Πανό αν και σου έχω ξαναγράψει, φιλαρακι πραγματικά το αυτοκίνητο σου εχει γίνει τοσο αρμονικά τούμπανο που πραγματικά ανεβαίνει σε αλλο επίπεδο...

 

Μόνο τα καλυτερα!!!

  • Like 1
Posted

Eπειδή το αυτοκίνητο του Πάνου, το έλιωσα κυριολεκτικά σήμερα (αφού και ο ίδιος ομολόγησε ότι δεν έχει οδηγήσει ποτέ το αυτοκίνητό του έτσι!!), μπορώ να πω ότι πραγματικά άξιζε η προσπάθεια. Έχει πολύ καλό φάσμα λειτουργίας, ξεκινώντας σχετικά χαμηλά (κάπου στις 3000 σαλ) αλλά έχει επίσης ρυθμίσει το πρόγραμμα με αρκετή ροπή από σχετικά χαμηλά, ώστε το αυτοκίνητο λειτουργεί πολύ ομαλά και σχεδόν ξεχνάς το τούρμπο, το οποίο όμως δείχνει τις διαθέσεις του, όταν ξεπεράσεις τις 5000 σαλ. Παρόλες τις διαστάσεις του τούρμπο, ο κινητήρας τουρμπίζει νωρίς και αποδίδει πολύ καλά, κατά τη γνώμη μου, όντως χωρίς την παραμικρή υστέρηση, σε κάθε πατημα του γκαζιού. Πιστεύω ότι εκμεταλλεύεται δε πλήρως την εισαγωγή, που ρουφάει αβέρτα και ακούγεται χαρακτηριστικά. Παναγιώτη φιλαράκι να το χαίρεσαι, πραγματικά απέδωσε πολύ καλά, θεωρώ ότι ένα μπράβο πρέπει να πάει, εκτός από τον ιδιοκτήτη και στον προγραμματιστή που το ρύθμισε πολύ καλά, κατά τη γνώμη μου. Απλώνει χιλιόμετρα γρήγορα και ευχάριστα, χωρίς να κουράζει. Το μόνο σίγουρο που χρειάζεται το αυτοκίνητο τώρα είναι μια σκληρότερη ανάρτηση και ένα ζευγάρι δυνατά φρένα, γιατί μαζεύει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα!

Καλορίζικο φιλαράκι!

 

 

Δημήτρης

Σε ευχαριστώ Δημήτρη για τα καλά σου λόγια.Σήμερα που το οδήγησα σε στεγνό δρόμο μου άρεσε πολύ και με λίγες "πινελιές" θα γίνει αψεγάδιαστο.

Αυτό με την ανάρτηση με έβαλε σε σκέψεις γιατί εκτός από σένα την ίδια ερώτηση μου έκανε και ο προγραμματιστής. Το τελευταίο που περίμενα να αλλάξω,αλλά αν χρειαστεί για θέμα ασφάλειας,θα γίνει.

Posted

1.4 κόφτη είναι πολύ καλά αλλά εάν πάς περίπου 0,1-0,15 κάτω θα είσαι ΟΚ από miss... Παίζει ρόλο βέβαια και το αβάνς που έχεις εκεί και ο λ.

 

Συμπληρώνω...τί εξάτμιση έχεις;

Για πίεση κάπου εκεί με βλέπω. Δοκιμάσαμε file με 1.2 στον κόφτη και δεν είχα missfires. Μετά ανεβήκαμε λίγο και παρουσιάστηκαν μετά τις 6000 rpm. Λίγο ακόμα και θα το πετύχουμε.

Από εξάτμιση είμαι 70 dp με 200αρη καταλύτη που επαρκει για 400 άλογα και μετά 63,5.

  • Like 1
Posted

Καλορίζικο φιλε!! Να το χαιρεσαι!! Καλα τουρμπίσματα τωρα!!

Ειμαι σίγουρος οτι θα το ευχαριστηθεις πολυυυ!!

Βάλε έναν εξαφτερο και σήκω 1.6 όβερ 1.25 κόφτη και τα misfires θα ρθουν μετα τις 6700-6800.. Μαλλον τα ελατήρια βάλβιδων μας την κανουν.. Θα χω σύντομα νεα..

Ευχαριστώ Χρήστο!!!

Μόλις μπει ο δίσκος θα ανεβάσω πίεση και χαμηλά,αλλά δε βιάζομαι! Όταν έρθει η ώρα του!

Τα missfires,όντως οφείλονται στα ελατήρια των βαλβίδων και λύση υπάρχει απ' ότι μου είπε και ο μηχανικός μου.

Posted

Καλές χιλιομετρικές απολαύσεις και απροβλημάτιστες και από μένα Πάνο!

 

ΥΓ. άντε και με ένα plastic dip στα "αρσενικά" χρώματα που έδειξε ο Κώστας στο κινητό του χθες και είσαι πλήρη

Ευχαριστώ Στάθη!

Η επόμενη κίνηση είναι αλλαγή χρώματος!post-14848-0-11496400-1414699708_thumb.jpg

Έτσι,βαρβατίλα! Χαχαχα!

  • Like 1
Posted

Πολύ καλό αποτέλεσμα Παναγιώτη! Εύγε! Και το επιβεβαιώνω μιας και ήμουν αυτόπτης μάρτυρας στη βόλτα που κάναμε με τον Δημήτρη! Το εργαλείο πραγματικά πυροβολαει. Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ειναι ότι έχει τρομερές επιδόσεις αλλα πάντα μέσα σε πολιτισμένα πλαίσια. Γραμμικά και όμορφα χωρίς όμως να προλαβαίνεις να μετράς τα χιλιόμετρα που κατεβάζει!

Να είσαι καλά Κώστα! Όντως στη βόλτα που κάναμε αν και με τέσσερα άτομα πήγαινε καλά. Το ένιωσα και σαν συνεπιβάτης!

 

Τούμπανο !! Μπράβο Πανο !!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ντινάρα σε ευχαριστώ πολύ!!!

Χωρίς να μιλήσω περί λειτουργίας και διάφορα άλλα έχω απλά να σου πω πως,η όλη αυτή διαδικασία είναι αυτό που

θα σου μείνει περισσότερο,είτε ευκολία,είτε λίγο ταλαιπωρία μέχρι να τελειώσεις.Χωρίς να έχω δει αποτελέσματα,εύχομαι

ΕΣΥ πρώτα να το ευχαριστηθείς και πιστεψε με,να μην στεναχωριέσαι για τίποτα.Δεν θα μπω στην διαδικασία να σχολιάσω

κάτι παραπάνω,εύχομαι οτι έκανα και πριν καν ξεκινήσεις.Τα νουμερα δεν παίζουν ρόλο,απροβλημάτιστο και πάνω απ'όλα

μια σωστή λειτουργία!

 

Παναγιώτη περιμένω με πολύ αγωνία τα τελικά αποτελέσματα και όλη αυτήν την διαδικασία που διανύεις τώρα,πιστεψε με την

παρακολουθώ με αγωνία! :sHa_friends:

Ευχαριστώ πολύ!Θα συμφωνήσω μαζί σου Χρήστο!

Τα αγαθά κόποις κτώνται.

  • Like 1
Posted (edited)

:sFun_drool2: :sFun_drool2: :sFun_drool2: :sFun_drool2: :sFun_drool2: :sFun_drool2:

 

Τ Ο Υ Μ Π Α Ν Ο!!!

 

Πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!!

 

Σε ευχαριστώ πολύ!

Παναγιώτη ότι και να πω είναι λίγο!!! Εύχομαι να το χαρείς το όχημα σου και πανω απ'όλα απροβληματιστα... Δύναμη τα Α4!!!

Να σαι καλά Γιώργο! Περιμένω τις αλλαγές από εσένα και τα φιλαράκια σου από τα βόρεια!Καλή επιτυχία!

 

φιλε καλοριζικο το νεο σου σεταπ , να ειναι παντα απροβληματιστο και ποτε να μην σου βγαλει τιποτα .

 

τωρα παμε στο θεμα misfire οταν ειχαμε μιλησει σου ειχα πει καποια πραγματα και σου ειχα στειλει και κατι εαν θυμασαι,κατεβασε τη πιεση στο 1,2 στο κοφτη και ολα θα ειναι κομπλε .

 

μπραβο και παλι και να σε γερος και να το χαιρεσαι 

 

Ευχαριστώ Τάσο! Εκεί θα κινηθούμε.Να χαίρεσαι κι εσύ το "τούμπανό" σου!

Καλορίζικο το νέο σου σετ απ Παναγιώτη...καλα πατήματα κ παντα απροβληματιστος...

Να σαι καλά Βαγγέλη! Ψωνίζω από τα Lidl οπότε είμαι ήσυχος,χαχαχαχα!

Edited by PanA4
  • Like 2
Posted

Καλορίζικο και απροβλημάτιστο και από εμένα Παναγιώτη. Να το δεις όπως θέλεις και ακόμα καλύτερα.

Posted

Καλορίζικο Πάνο και πάντα απροβλημάτιστο ! Πολλά μπράβο στην ομάδα που δούλεψε γι΄αυτό το αποτέλεσμα  ! 

Ευχαριστώ πολύ Θοδωρή! Δράττωμαι της ευκαιρίας να ευχαριστήσω τα φιλαράκια: Κον,GianKitsA4,Dikonou Tasossline για τις συμβουλές και την υπομονή τους!

 

Πανό αν και σου έχω ξαναγράψει, φιλαρακι πραγματικά το αυτοκίνητο σου εχει γίνει τοσο αρμονικά τούμπανο που πραγματικά ανεβαίνει σε αλλο επίπεδο...

 

Μόνο τα καλυτερα!!!

Φιλαράκι σε ευχαριστώ πολύ! Ανταποδίδω τις ευχές και σε περιμένω στην έδρα να τα πούμε και από κοντά!

  • Like 5
Posted

Καλορίζικο και απροβλημάτιστο και από εμένα Παναγιώτη. Να το δεις όπως θέλεις και ακόμα καλύτερα.

Ευχαριστώ πολύ!

Posted (edited)

Ποια Ευχαριστώ και Υπομονή Λες ρε τρελέ....
Αντε τελειοποίησέ το να το χαρείς κι εμείς μαζί σου......

 

Για την εξάτμιση ίσως ένα πολύ μικρό ρόλο να παίζει και το 63.5 μετά το 70άρι...αλλά λεπτομέρειες!!

Edited by Dikonou
  • Like 1
Posted

Παναγιώτη μην ευχαριστεις φιλε γι αυτό ειμασε εδώ και εαν χρειαστείς παλι κάτι εδώ θα είμαστε για να το λύσουμε όσο χρονο και εαν χρειαστεί. Όσο για την εξάτμιση κάποια στιγμη καλό θα είναι να πας σε 76αρι dp και 76αρι η 70αρι κατμπακ απλα για να κατεβάσεις λίγο θερμοκρασίες και για να μην εχεις backpresure , απλα να ξες οτι έτσι θα αποφυγεις και λίγο και τα misfire και θα μπορεσεις να δουλέψεις και πιο σωστα και πιο ξεκουραστα .

 

Να σε γέρος και παλι και να το χαίρεσαι ,καλά πατήματα και καλες βόλτες.

  • Like 1
Posted

Απροβληματιστο ευχομαι και να το χαιρεσαι καθε στιγμη. Αν μπορεις φτιαξτο απο την αρχη οπως το θελεις για να το χαιρεσαι συνεχως. 

  • Like 2
Posted

Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη! Σκοπός μου είναι να το καρατήσω όσο με παίρνει για να το χαίρομαι όπως λες. Δε θέλω να καταφύγω σε υπερβολές.

Η αξιοπιστία και η ασφάλεια με ενδιαφέρουν πιο πολύ απ' όλα.

  • Like 2
Posted

Καλοταξιδο, καλα και ασφαλη χλμ να εχεις!!!!

  • Like 1
Posted

Ευχαριστώ Γιώργο!

Να χαίρεσαι κι εσύ το αγρίμι σου!

  • Like 1
Posted

Έγιναν και οι τελικές ρυθμίσεις!

Με δευτέρα και τρίτη βλέπω 1.4 και πάνω από τις 6000 rpm στο 1.2-1.25.

Τετάρτη δεν πρόλαβα να ανοίξω μέχρι κοφτη μέσα στην πόλη, καθώς το αμάξι μαζεύει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα.

Γραμμικό ,χωρίς κομπιάσματα και με μηδενικά missfires.

  • Like 7

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.