kalatzos Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Μράβο σου Παναγιώτη. Καλά χιλιόμετρα να έχεις και να το ευχαριστηθείς. 1
Dimitris_Kon Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Έγιναν και οι τελικές ρυθμίσεις! Με δευτέρα και τρίτη βλέπω 1.4 και πάνω από τις 6000 rpm στο 1.2-1.25. Τετάρτη δεν πρόλαβα να ανοίξω μέχρι κοφτη μέσα στην πόλη, καθώς το αμάξι μαζεύει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα. Γραμμικό ,χωρίς κομπιάσματα και με μηδενικά missfires. Δώσεεε! Θέλω και άλλη βόλτα φιλαράκι και γρήγορα! Πιο γρήγορα από τον Κίτσιο Δημήτρης 1
Dikonou Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Αντε μπράβο!!!!!!! Πολλά καλά γρήγορα ασφαλή και πορωτικά χλμ 1
PanA4 Posted November 6, 2014 Author Posted November 6, 2014 Ευχαριστώ παιδιά! @ Κον:Φίλαράκι,χαμηλά και μεσαίες δώσαμε κι άλλη πίεση σε σχέση με την προηγούμενη φορά που το πήρες. Ακούγεται ξανά και η εισαγωγή που στις χαμηλές στροφές είχε σωπάσει! 2
Theodore Saba Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Μπράβο ρε Πάνο !!! Να το χαίρεσαι κάθε μέρα χωρίς προβλήματα ! Και που είσαι, όταν ανέβω Αθήνα θέλω βόλτα ( συνοδηγός ) να δω τι χάνω που ακόμα είμαι παρθένος.... 2
PanA4 Posted November 6, 2014 Author Posted November 6, 2014 Έλα φίλε,να τα πούμε και από κοντά! Θα σε κάνω να φύγεις 1ο στάδιο,χαχαχαχα! 2
powergolf Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Έγιναν και οι τελικές ρυθμίσεις! Με δευτέρα και τρίτη βλέπω 1.4 και πάνω από τις 6000 rpm στο 1.2-1.25. Τετάρτη δεν πρόλαβα να ανοίξω μέχρι κοφτη μέσα στην πόλη, καθώς το αμάξι μαζεύει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα. Γραμμικό ,χωρίς κομπιάσματα και με μηδενικά missfires. BRAVO MAN 1
ChRiS82 Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Έγιναν και οι τελικές ρυθμίσεις! Με δευτέρα και τρίτη βλέπω 1.4 και πάνω από τις 6000 rpm στο 1.2-1.25. Τετάρτη δεν πρόλαβα να ανοίξω μέχρι κοφτη μέσα στην πόλη, καθώς το αμάξι μαζεύει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα. Γραμμικό ,χωρίς κομπιάσματα και με μηδενικά missfires. Δεν ξέρω τι θα ακούσεις (εκτός φόρουμ) απο διάφορους γνωστούς και μη,αλλά αυτό το αποτέλεσμα ΜΗΝ το αλλάξεις ΠΟΤΕ! Μπράβο στην Overload που γρήγορα σου έδωσε ένα πληρες λειτουργικό πρόγραμμα ώστε να το χαρείς όσο το δυνατόν περισσότερο! Παναγιώτη,σε ζηλεύω φίλε (με την καλή έννοια),ξανά και ξανά μπράβο για το ΤΟΥΜΠΑΝΟ πλέον Β8 σου,απροβλημάτιστος μέχρι τέλους! Ερώτηση: Απο ήχο παρατήρησες τίποτα διαφορετικό; Και το ρωτάω αυτό μιας και είσαι χωρίς relocation kit σχάστρας κλπ,λύση που είχα σκεφτεί πριν ξεκινήσω και εγώ με την σειρά μου το project της ΙΗΙ. 1
PanA4 Posted November 7, 2014 Author Posted November 7, 2014 Θα θελα κι εγώ να ευχαριστήσω τα παιδιά από την Overload για τα προγράμματα που μου έχουν φτιάξει όλον αυτό τον καιρό! Δεν έχω αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής το παραμικρό πρόβλημα και εύχομαι να παραμείνει έτσι και στα επόμενα... Το θέμα ήχου έχει αλλάξει αφού μιλάμε για άλλο turbo. Η σκάστρα δεν ακούγεται όσο πριν,λογικό βέβαια,αφού άλλο να δουλευεις ένα turbo τσίτα και άλλο χαλαρά. 1
PanA4 Posted February 2, 2015 Author Posted February 2, 2015 Το αμάξι είναι μέσα για καινούρια εξάτμιση. Dp 76 mm, μέχρι το μεσαίο Φ70 και μετά Φ54 για να βγούν δυο τελικά καζάνια.Με 200αρη καταλύτη. Οι διάμετροι είναι καλές για Κ04 ή πρέπει να κάνω κάτι άλλο; Αν είναι κάτι λάθος,να προλάβω τα χειρότερα! 5
Dimitris_Kon Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Μου φαίνεται οκ Πάνο, ίσως είναι λίγο θορυβώδες. Επίσης θα ελευθερώσει ψηλά σίγουρα. Δημήτρης 1
PanA4 Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 Τον θόρυβο δεν τον θέλω. ΄Εχω ζητήσει να γίνουν τα καζάνια όσο το δυνατόν μεγαλύτερα για την αποφυγή του. Σε λίγη ώρα θα μου λυθεί η απορία! Ένας από τους λόγους της αλλαγής είναι ότι ελευθερώνοντας ψηλά και με λιγότερο backpressure,ίσως καταφέρουμε να ανεβάσουμε λίγο την πίεση πάνω από 6000 rpm ανεβάζοντας ταυτόχρονα και το όριο εμφάνισης missfires. Ευχαριστώ Δημήτρη! 1
Dikonou Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Εάν έχεις κρατήσει μεσαίο και καταλύτη δεν θα έχεις πολύ βαβούρα.....τα όργανα ξεκινάνε με decat......... 1
Dikonou Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Λογικά στις μεσαίες τώρα θα μπορέσεις προγραμματιστικά να παίξεις 0,1 - 0,2 πάνω.....ψηλά 0,1 εάν είσαι ήδη κοντά στο 1.2......θα γεμίσεις μεσαίες πολύ καλύτερα...
ChRiS82 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Μπράβο και πάλι μπράβο για το αποτέλεσμα.Εύχομαι να μπορούσα να το δώ και εγώ απο κοντά μιας και είναι το μακρινό μου όνειρο!!! (ίσως πολύ μακρινό εχεχεχε!) Οι διαστάσεις απο την άλλη της εξάτμισης,πιστεύω είναι ότι καλύτερο για το συγκεκριμένο Setup. Δώσε λίγο καιρό στα καζανάκια όμως να στρώσουν,ίσως σου βγάλει βουητό τις πρώτες μέρες.
Dimitris_Kon Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Τον θόρυβο δεν τον θέλω. ΄Εχω ζητήσει να γίνουν τα καζάνια όσο το δυνατόν μεγαλύτερα για την αποφυγή του. Σε λίγη ώρα θα μου λυθεί η απορία! Ένας από τους λόγους της αλλαγής είναι ότι ελευθερώνοντας ψηλά και με λιγότερο backpressure,ίσως καταφέρουμε να ανεβάσουμε λίγο την πίεση πάνω από 6000 rpm ανεβάζοντας ταυτόχρονα και το όριο εμφάνισης missfires. Ευχαριστώ Δημήτρη! Φιλαράκι νομίζω ότι το θόρυβο τόσο από τα καζάνια δεν τον φοβάμαι, αναφέρομαι κυρίως στο downpipe που είναι αρκετά θορυβώδες λόγω διατομής. Ελπίζω να το συνηθίσεις, αλλά θα το δούμε Δημήτρης
PanA4 Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 Η εξάτμιση μπήκε! Όλα καλά,πολύ καλή δουλειά για άλλη μια φορά. Υπάρχει λίγο πιο έντονο μπάσο και μάλλον οφείλεται στο μεγαλύτερο Dp,όπως είπε και ο Δημήτρης. Δεν ενοχλεί όμως και ακούγεται κυρίως στις χαμηλές στροφές. Αργότερα που θα κάνω και κανένα ταξίδι,θα γράψω και εντυπώσεις για το αν είναι κουραστικός ο ήχος. 7
Dikonou Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Διαφορά είδες σε επιδόσεις; τρόπο λειτουργίας;
Theodore Saba Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Καλορίζικα Παναγιώτη ! Έλα στην Ελάτη να το δοκιμάσεις
PanA4 Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 Διαφορά είδες σε επιδόσεις; τρόπο λειτουργίας; Σαν να είναι το αμάξι λίγο πιο ζωντανό αλλά μπορεί να είναι και η ιδέα μου. Τελειώσαμε στις 19:00 και η κίνηση στο δρόμο για το σπίτι ήταν αυξημένη.Από αύριο θα μπορώ να σχηματίσω καλύτερη γνώμη. Καλορίζικα Παναγιώτη ! Έλα στην Ελάτη να το δοκιμάσεις Χαχαχα,λες; 1
kalatzos Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Καλορίζικη Παναγιώτη. Ειδικά και οι δίμπουκες έδειξαν πολύ ωραία. 1
George_7 Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Νταξει Πανο, το αμαξι εγινε ΤΟΥΜΠΑΝΟ! Πολυ σωστη επιλογη με 2+2 αποληξεις! Πραγματικα τρομερη δουλεια! Τον διαχυτη του 3.2 εβαλες; 1
PanA4 Posted February 4, 2015 Author Posted February 4, 2015 Ο διαχύτης είναι ο εργοστασιακός,απλά κομμένος! 1
George_7 Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Ο διαχύτης είναι ο εργοστασιακός,απλά κομμένος! Το απεκλεισα κατευθειαν! Δεν περιμενα τοσο καλη δουλεια ... 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now