Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ε ναι κ γω τα ιδια έλεγα αλλα διαψεύστηκα.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Posted

Λευτέρη από μόνη της η διαφορά των πιστονιών σε μέγεθος, αρκεί να σου δώσει να καταλάβεις ότι δεν έχουν καμία σχέση... Εγώ πήγα από Α4 μαμα φρένα σε S4 μπρος-πίσω και αν και το αμάξι γονατίζει, το σκέφτομαι σοβαρά μετά την μηχανική βελτίωση να πάω και σε Cayenne μπροστινά για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης... Τα φρένα και η ανάρτηση είναι δυστυχώς δύο τομείς που πολλοί αδιαφορούν λόγω του αυξημένου κόστους να βελτιώσουν αλλά όταν οι ιπποδυνάμεις είναι διπλάσιες των εργοστασιακών, η βελτίωση τους είναι must...

  • Like 3
Posted

Προσέξτε με τα φρένα Porche και τις μεγάλες δαγκάνες γιατί μπορεί να φτάσετε να χρειαστείτε αλλαγή ακόμα και άκρων για να χωρέσουν κάτσουν σωστά!!!!!

Posted

Στα Β7, TT 8Ν και S3 8p μπαίνουν κουτί χωρίς κάποιο πρόβλημα. Στα Β8 που ρώτησα τον μάστορα μου είπε ότι οι Cayenne θα βρίσκουν στα ψαλίδια.

Posted

Λευτέρη από μόνη της η διαφορά των πιστονιών σε μέγεθος, αρκεί να σου δώσει να καταλάβεις ότι δεν έχουν καμία σχέση... Εγώ πήγα από Α4 μαμα φρένα σε S4 μπρος-πίσω και αν και το αμάξι γονατίζει, το σκέφτομαι σοβαρά μετά την μηχανική βελτίωση να πάω και σε Cayenne μπροστινά για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης... Τα φρένα και η ανάρτηση είναι δυστυχώς δύο τομείς που πολλοί αδιαφορούν λόγω του αυξημένου κόστους να βελτιώσουν αλλά όταν οι ιπποδυνάμεις είναι διπλάσιες των εργοστασιακών, η βελτίωση τους είναι must...

Γιώργο σαν λιγο πιο φτηνή λύση δες και τα τετραπιστονα του rs3.πριν που κοιτούσα κατι δημοπρασίες στο eBay πανε απο 450 μεχρι 600

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Στα Β7, TT 8Ν και S3 8p μπαίνουν κουτί χωρίς κάποιο πρόβλημα. Στα Β8 που ρώτησα τον μάστορα μου είπε ότι οι Cayenne θα βρίσκουν στα ψαλίδια.

οχι και κουτι ρε γιαννη,θελουν αποστατες και τρομερη ακριβεια γιατι ειναι μονομπλοκ

Posted

οχι και κουτι ρε γιαννη,θελουν αποστατες και τρομερη ακριβεια γιατι ειναι μονομπλοκ

 

Στο Β7 και S3 8p μπαίνουν κουτί εννοώντας στις εργοστασιακές βάσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μεταρέψεις τις τρύπες των βάσεων των cayenne από 16 mm σε 14mm βάζοντας μια προσθήκη 2χ2mm ή ανοίγοντας τα ακρόμπαρα κατά 2mm που είναι και το ασφαλέστερο και κάθονται κουτί. Για το ΤΤ 8Ν χειάζονται αποστάτες όπως έκανε ο Νίκος απο το Κιλκίς. Λέω κάτι λάθος?

  • Like 1
Posted

Σημερα ηρθε δίσκο πλατώ ρουλεμάν οποτε απο βδομάδα τον περνάω.για να δω πως θα βγει ο παλιός που για κάποιο λόγο δε πατινάρει πλεον.μονο λιγο με τη πίεση στο 1.7

87a18636a6ce1798e08ccb2a1a5d0ca5.jpgfc0660821808afcc327cf38428f849e8.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Posted

Εάν πήγε η αυτορύθμιση και έκλεισε τα κενά μπορεί να κρατήσει κι άλλο.

Posted (edited)

Εάν πήγε η αυτορύθμιση και έκλεισε τα κενά μπορεί να κρατήσει κι άλλο.

ναι μπορει αλλα οτι και αν ειναι παει για αλλαγή. Edited by mokasquatrro
  • 3 weeks later...
Posted

Σημερα αλλάχτηκε δίσκο πλατό.το βολάν ειναι σε άψογη κατάσταση ο δίσκος επίσης δεν είχε φαγωθεί πολυ το πλατώ ομως ηταν καμένο.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted (edited)

Ναι Δημήτρη.
Πάντως μου εκανε εντύπωση ο δίσκος.μιλαμε για πολυ ψωμί ακομα.περιμενα να βγει τελειωμένος μετα απο 90 χιλιάδες.δηλαδη με μαμά πιέσεις θεωρω αντέχει άνετα 200 χιλιάδες χλμ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by mokasquatrro
Posted

Έτσι βγήκε και το δικό μου με 240.....και τον δίσκο άμα τον προσέξεις εκεί στην μέση θα έχει αλλάξει χρώμα....θα έχει ανοίξει λίγο λογικά.

  • Like 1
Posted

Δυστυχώς το πλατώ την ακούει πολύ περισσότερο και γιαυτό "καίγεται".

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Posted

Μια μικρή πινελιά.βαψιμο όλης της μάσκας σε μαύρο..015f2bfeec0809971b2eca7e75815087.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5
Posted

Ωραίος φίλε αλλά ένας κομπλέ S3 μπροστά θα έδειχνε αλλιώς :whistling:

Posted

Γιαννη μαρεσουν τα ΟΕΜ γενικα οτι εχει να κανει με εμφανιση.

δε θελω πραγματα απο s3  απο τη στιγμη που δεν ειναι s3.

  • Like 1
Posted

Άσε ρε τον πρόλογο. Το δικό σου Α3 με οδηγό εσένα είναι καλύτερο από S3 ΧΑ χα χα χα

  • Like 1
Posted (edited)

Mokas καλό,έγινες πιο κακός πλέον αλλά παραδέξου το,όλοι τον δικό μου δρόμο ακολουθάτε ;-)

 

Επίσης,ο γνωστός μπριζάκιας Νο2 δεν θα σταματήσει να μιλάει για την σειρά S του group vag... !!

 

Όχι Κύριε Καλάτζο,δεν θέλουμε να αλλάξουμε γρίλιες,είμαστε γλήγοροι και έτσι!  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

Edited by ChRiS82
Posted

Mokas καλό,έγινες πιο κακός πλέον αλλά παραδέξου το,όλοι τον δικό μου δρόμο ακολουθάτε ;-)

 

Επίσης,ο γνωστός μπριζάκιας Νο2 δεν θα σταματήσει να μιλάει για την σειρά S του group vag... !!

 

Όχι Κύριε Καλάτζο,δεν θέλουμε να αλλάξουμε γρίλιες,είμαστε γλήγοροι και έτσι!  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

 

Όχι αγαπητέ μου μόνο γρίλλια. Είσαι για έναν προφυλακτήρα caractere, άντε επειδή είναι λίγο ακριβος, έναν S4 με RS look γρίλλια και θα είσαι κούκλος :JC_cheesy: .

  • Like 2
  • 2 weeks later...
Posted

Λευτέρη,αδερφάκι,καλά που έβαλες φώτο,να την αποθηκευσω στο Β8 μου,μόλις σε πετύχει στο δρόμο,να μπει σε safe mode

μιας και δεν θέλω να σε στεναχωρήσω  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

 

 

Κούκλα το Α3 φυσικά και όλα τα παραπάνω απλά φιλικά πειράγματα μιας που μου (ΜΕ) αρέσουν  :sHa_wink3:

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.