mokasquatrro Posted March 1, 2015 Author Posted March 1, 2015 Ε ναι κ γω τα ιδια έλεγα αλλα διαψεύστηκα. Sent from my iPhone using Tapatalk 3
georgio3gr Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Λευτέρη από μόνη της η διαφορά των πιστονιών σε μέγεθος, αρκεί να σου δώσει να καταλάβεις ότι δεν έχουν καμία σχέση... Εγώ πήγα από Α4 μαμα φρένα σε S4 μπρος-πίσω και αν και το αμάξι γονατίζει, το σκέφτομαι σοβαρά μετά την μηχανική βελτίωση να πάω και σε Cayenne μπροστινά για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης... Τα φρένα και η ανάρτηση είναι δυστυχώς δύο τομείς που πολλοί αδιαφορούν λόγω του αυξημένου κόστους να βελτιώσουν αλλά όταν οι ιπποδυνάμεις είναι διπλάσιες των εργοστασιακών, η βελτίωση τους είναι must... 3
Dikonou Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Προσέξτε με τα φρένα Porche και τις μεγάλες δαγκάνες γιατί μπορεί να φτάσετε να χρειαστείτε αλλαγή ακόμα και άκρων για να χωρέσουν κάτσουν σωστά!!!!!
kalatzos Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Στα Β7, TT 8Ν και S3 8p μπαίνουν κουτί χωρίς κάποιο πρόβλημα. Στα Β8 που ρώτησα τον μάστορα μου είπε ότι οι Cayenne θα βρίσκουν στα ψαλίδια.
mokasquatrro Posted March 1, 2015 Author Posted March 1, 2015 Λευτέρη από μόνη της η διαφορά των πιστονιών σε μέγεθος, αρκεί να σου δώσει να καταλάβεις ότι δεν έχουν καμία σχέση... Εγώ πήγα από Α4 μαμα φρένα σε S4 μπρος-πίσω και αν και το αμάξι γονατίζει, το σκέφτομαι σοβαρά μετά την μηχανική βελτίωση να πάω και σε Cayenne μπροστινά για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης... Τα φρένα και η ανάρτηση είναι δυστυχώς δύο τομείς που πολλοί αδιαφορούν λόγω του αυξημένου κόστους να βελτιώσουν αλλά όταν οι ιπποδυνάμεις είναι διπλάσιες των εργοστασιακών, η βελτίωση τους είναι must...Γιώργο σαν λιγο πιο φτηνή λύση δες και τα τετραπιστονα του rs3.πριν που κοιτούσα κατι δημοπρασίες στο eBay πανε απο 450 μεχρι 600 Sent from my iPhone using Tapatalk
roulias I5 Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Στα Β7, TT 8Ν και S3 8p μπαίνουν κουτί χωρίς κάποιο πρόβλημα. Στα Β8 που ρώτησα τον μάστορα μου είπε ότι οι Cayenne θα βρίσκουν στα ψαλίδια. οχι και κουτι ρε γιαννη,θελουν αποστατες και τρομερη ακριβεια γιατι ειναι μονομπλοκ
kalatzos Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 οχι και κουτι ρε γιαννη,θελουν αποστατες και τρομερη ακριβεια γιατι ειναι μονομπλοκ Στο Β7 και S3 8p μπαίνουν κουτί εννοώντας στις εργοστασιακές βάσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μεταρέψεις τις τρύπες των βάσεων των cayenne από 16 mm σε 14mm βάζοντας μια προσθήκη 2χ2mm ή ανοίγοντας τα ακρόμπαρα κατά 2mm που είναι και το ασφαλέστερο και κάθονται κουτί. Για το ΤΤ 8Ν χειάζονται αποστάτες όπως έκανε ο Νίκος απο το Κιλκίς. Λέω κάτι λάθος? 1
mokasquatrro Posted March 4, 2015 Author Posted March 4, 2015 Σημερα ηρθε δίσκο πλατώ ρουλεμάν οποτε απο βδομάδα τον περνάω.για να δω πως θα βγει ο παλιός που για κάποιο λόγο δε πατινάρει πλεον.μονο λιγο με τη πίεση στο 1.7 Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Dikonou Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 Εάν πήγε η αυτορύθμιση και έκλεισε τα κενά μπορεί να κρατήσει κι άλλο.
mokasquatrro Posted March 4, 2015 Author Posted March 4, 2015 (edited) Εάν πήγε η αυτορύθμιση και έκλεισε τα κενά μπορεί να κρατήσει κι άλλο.ναι μπορει αλλα οτι και αν ειναι παει για αλλαγή. Edited March 5, 2015 by mokasquatrro
mokasquatrro Posted March 26, 2015 Author Posted March 26, 2015 Σημερα αλλάχτηκε δίσκο πλατό.το βολάν ειναι σε άψογη κατάσταση ο δίσκος επίσης δεν είχε φαγωθεί πολυ το πλατώ ομως ηταν καμένο. Sent from my iPhone using Tapatalk
mokasquatrro Posted March 26, 2015 Author Posted March 26, 2015 (edited) Ναι Δημήτρη.Πάντως μου εκανε εντύπωση ο δίσκος.μιλαμε για πολυ ψωμί ακομα.περιμενα να βγει τελειωμένος μετα απο 90 χιλιάδες.δηλαδη με μαμά πιέσεις θεωρω αντέχει άνετα 200 χιλιάδες χλμSent from my iPhone using Tapatalk Edited March 26, 2015 by mokasquatrro
Dikonou Posted March 26, 2015 Posted March 26, 2015 Έτσι βγήκε και το δικό μου με 240.....και τον δίσκο άμα τον προσέξεις εκεί στην μέση θα έχει αλλάξει χρώμα....θα έχει ανοίξει λίγο λογικά. 1
Dimitris_Kon Posted March 26, 2015 Posted March 26, 2015 Δυστυχώς το πλατώ την ακούει πολύ περισσότερο και γιαυτό "καίγεται". Δημήτρης 3
mokasquatrro Posted March 30, 2015 Author Posted March 30, 2015 Μια μικρή πινελιά.βαψιμο όλης της μάσκας σε μαύρο.. Sent from my iPhone using Tapatalk 5
kalatzos Posted March 30, 2015 Posted March 30, 2015 Ωραίος φίλε αλλά ένας κομπλέ S3 μπροστά θα έδειχνε αλλιώς
mokasquatrro Posted March 30, 2015 Author Posted March 30, 2015 Γιαννη μαρεσουν τα ΟΕΜ γενικα οτι εχει να κανει με εμφανιση. δε θελω πραγματα απο s3 απο τη στιγμη που δεν ειναι s3. 1
kalatzos Posted March 30, 2015 Posted March 30, 2015 Άσε ρε τον πρόλογο. Το δικό σου Α3 με οδηγό εσένα είναι καλύτερο από S3 ΧΑ χα χα χα 1
ChRiS82 Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 (edited) Mokas καλό,έγινες πιο κακός πλέον αλλά παραδέξου το,όλοι τον δικό μου δρόμο ακολουθάτε ;-) Επίσης,ο γνωστός μπριζάκιας Νο2 δεν θα σταματήσει να μιλάει για την σειρά S του group vag... !! Όχι Κύριε Καλάτζο,δεν θέλουμε να αλλάξουμε γρίλιες,είμαστε γλήγοροι και έτσι! Edited March 31, 2015 by ChRiS82
kalatzos Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Mokas καλό,έγινες πιο κακός πλέον αλλά παραδέξου το,όλοι τον δικό μου δρόμο ακολουθάτε ;-) Επίσης,ο γνωστός μπριζάκιας Νο2 δεν θα σταματήσει να μιλάει για την σειρά S του group vag... !! Όχι Κύριε Καλάτζο,δεν θέλουμε να αλλάξουμε γρίλιες,είμαστε γλήγοροι και έτσι! Όχι αγαπητέ μου μόνο γρίλλια. Είσαι για έναν προφυλακτήρα caractere, άντε επειδή είναι λίγο ακριβος, έναν S4 με RS look γρίλλια και θα είσαι κούκλος . 2
ChRiS82 Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Λευτέρη,αδερφάκι,καλά που έβαλες φώτο,να την αποθηκευσω στο Β8 μου,μόλις σε πετύχει στο δρόμο,να μπει σε safe mode μιας και δεν θέλω να σε στεναχωρήσω Κούκλα το Α3 φυσικά και όλα τα παραπάνω απλά φιλικά πειράγματα μιας που μου (ΜΕ) αρέσουν 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now