Kavouras Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 κλώτσαγε ο συμπλέκτης δλδ? καλά το γκουπ, αλλά το τελικό σου έδινε κλώτσο στο αμπραγιάζ Γιώργο??? Είμαι DSG ....δυστυχώς δεν μπορώ να σου απαντήσω σε αυτό....
Dikonou Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Δεν κλώτσαγε........... με την εκκίνηση και την πρώτη κίνηση του μοτέρ και των βάσεών του κάπου κάτι βρίσκει πιθανότατα από σωλήνα της νέας εξάτμισης...
stef80 Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Αυτό με το κλωτσημα θα το βρείτε αν το εχεις στη ράμπα και το βάλεις μπροστά με κάποιον να παρατηρεί απο κάτω. Δεν κατάλαβα όμως γιατί καπνίζει σαν αράπης η εξάτμιση. Είπαμε, καίγονται με τον καιρό κάποια μονωτικά υλικά, αλλά όχι κι έτσι! 1
Prince_73 Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 Είμαι DSG ....δυστυχώς δεν μπορώ να σου απαντήσω σε αυτό.... Γιώργο πατάτα ρώτησα, έχεις δίκιο ξέχνα ότι την έκανα καν την ερώτηση... Δεν κλώτσαγε........... με την εκκίνηση και την πρώτη κίνηση του μοτέρ και των βάσεών του κάπου κάτι βρίσκει πιθανότατα από σωλήνα της νέας εξάτμισης... Ακριβώς αυτό Δημήτρη, θα το βρούμε με το μάστορα, απλά πρέπει να ξαναπεράσω από το συνεργείο! Αυτό με το κλωτσημα θα το βρείτε αν το εχεις στη ράμπα και το βάλεις μπροστά με κάποιον να παρατηρεί απο κάτω. Δεν κατάλαβα όμως γιατί καπνίζει σαν αράπης η εξάτμιση. Είπαμε, καίγονται με τον καιρό κάποια μονωτικά υλικά, αλλά όχι κι έτσι! Έτσι θα δουλέψει φίλε μου, θα μπω μέσα, θα με σηκώσουν στη ράμπα και θα βάλω μπρος - όταν λέω κάπνιζε, το Σάββατο που έκανε τα πρώτα 3-4 χιλιόμετρα....Κυριακή χθες ήταν κυρία!!!! Φαντάσου το Σάββατο σε ένα φανάρι, έρχεται ένας μηχανόβιος δίπλα μου και μου κάνει χαμογελώντας: "καινούργια εξάτμιση ε? την είδα να καπνίζει και απόρησα, αλλά όταν την πρόσεξα καλύτερα είδα ότι δεν ήταν η εργοστασιακή σου"
giorikas Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Φίλε μου και εγω στον Σταυρό εχω βάλει εξάτμιση. Την ίδια με την δικια σου χωρίς μεσαίο καζανάκι. Ο ήχος της θα ελαττώσει αρκετά μόλις κάψουν καλα τα μέταλλα. Καλορίζικη και καλά χιλιόμετρα να έχεις! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 1
stef80 Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Ο ήχος της θα ελαττώσει αρκετά μόλις κάψουν καλα τα μέταλλα. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Είσαι σίγουρος γι αυτό? Συνήθως ανάποδα παει.
giorikas Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Είσαι σίγουρος γι αυτό? Συνήθως ανάποδα παει. Ναι τις πρώτες μερες έκανε αρκετο θόρυβο και τωρα εχει πέσει ο ήχος στο 50% περίπου. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
varaderum Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνει μία εξάτμιση ..τόσο περισσότερο (..σταδιακά και σιγά σιγά) θόρυβο κάνει (..σχετικά και αναλόγως της ποιότητας του υαλοβάμβακα). Στην αρχή λοιπόν και στα πρώτα χιλιόμετρα "καίγεται" λίγο μέρος του "φρέσκου" υαλοβάμβακα (..εξ ου και οι καπνοί της "καινουργίλας") ..και μετά που "στρώνει" ..όλο και λιγότερο. Επίσης και αναλόγως τις καύσεις που κάνει ο κινητήρας μας (π.χ. καύση λαδιού) ..στουμπώνουν και φράσουν οι πόροι του υαλοβάμβακα, με αποτέλεσμα να "φιλτράρεται" λιγότερος του αρχικού (καινούριου σταδίου) ήχος. Σε όσα αμάξια και σε όσες εξατμίσεις έχω χρησιμοποιήσει (..στο τωρινό πάνω από πέντε) ..αυτό ακριβώς συνέβαινε. 1
Kavouras Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Είσαι σίγουρος γι αυτό? Συνήθως ανάποδα παει. +1 Συνήθως τα καζανάκια "ανοίγουν" (εσωτερικά), εξού και ο περισσότερος θόρυβος. Δεν ξέρω βέβαια ο Γιώργος για τι ποιότητας καζανάκια μιλάει, αλλά ΄και η προσωπική μου εμπειρία, το αντίθετο μου έχει δείξει (και όχι μειώνεται ο θόρυβος). Βέβαια περιμένουμε και τις εντυπώσεις από τον Πρίγκιπα (prince).
Prince_73 Posted April 12, 2014 Author Posted April 12, 2014 Λοιπόν γύρισα από το Σταύρο πριν από λίγο.....ξέρετε τι ήταν το γκουπ που άκουγα όταν έβαζα μπρος το αμάξι? η εισαγωγή!!! τα παιδιά την είχαν βγάλει αρχικά για να δουλέψουν το dp και στο τέλος όταν την έβαλαν, δεν την τοποθέτησαν σωστά με αποτέλεσμα στο μιζάρισμα και στο ξεκίνημα στο δρόμο να βρίσκει πάνω στο δοχείο των υγρών φρένων, να συντονίζει και εμένα να με τρελαίνει κανονικά!!! Το δε κλώτσημα στο αμπραγιάζ ήταν μάλλον παρενέργεια!! Πάντως στο δρόμο το αυτοκίνητο "γαζώνει" και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα - τι το ήθελα το race πρόγραμμα επιπλέον??? 1
PanoulisTheTroll Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Λοιπόν γύρισα από το Σταύρο πριν από λίγο.....ξέρετε τι ήταν το γκουπ που άκουγα όταν έβαζα μπρος το αμάξι? η εισαγωγή!!! τα παιδιά την είχαν βγάλει αρχικά για να δουλέψουν το dp και στο τέλος όταν την έβαλαν, δεν την τοποθέτησαν σωστά με αποτέλεσμα στο μιζάρισμα και στο ξεκίνημα στο δρόμο να βρίσκει πάνω στο δοχείο των υγρών φρένων, να συντονίζει και εμένα να με τρελαίνει κανονικά!!! Το δε κλώτσημα στο αμπραγιάζ ήταν μάλλον παρενέργεια!! Πάντως στο δρόμο το αυτοκίνητο "γαζώνει" και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα - τι το ήθελα το race πρόγραμμα επιπλέον??? Για όταν συνηθίσεις το νορμάλ.... 2
Prince_73 Posted April 29, 2014 Author Posted April 29, 2014 Λοιπόν μετά από στρώσιμο της εξάτμισης ελέω και Πασχαλινών διακοπών, να ενημερώσω ότι όντως ο ήχος της μαλάκωσε αρκετά και δεν ενοχλεί καθόλου....ή αυτό ή κουφάθηκα και δε μου φαίνεται πλέον !!!
S3-Nick Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Εμενα πάντως με dp και ελευθερο καταλύτη μονο, μου φαίνεται οτι στο ταξιδι είναι πολυ πιο μπάσος ο ήχος...
Theodore Saba Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Σίγουρα όσο μεγαλώνουν οι διαστάσεις και οι διατομές στα διάφορα σημεία της εξαγωγής, τόσο ο ήχος γίνεται πιο έντονος - μπάσος. Επίσης όσο παλιώνει η εξάτμιση αλλάζει και ο ήχος της προς το πιο μπάσο.
Kavouras Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Λοιπόν μετά από στρώσιμο της εξάτμισης ελέω και Πασχαλινών διακοπών, να ενημερώσω ότι όντως ο ήχος της μαλάκωσε αρκετά και δεν ενοχλεί καθόλου....ή αυτό ή κουφάθηκα και δε μου φαίνεται πλέον !!!Την συνηθισες μαλλον. :-)Περιμενω γαργαλιστικες λεπτομερειες απο κοντα στην εδρα!!! :-)
Prince_73 Posted May 2, 2014 Author Posted May 2, 2014 Λοιπόν παιδιά, τώρα που με το καλό τελείωσε ουσιαστικά ο στόχος που έθεσα εξ αρχής για τη μηχανική (και όχι μόνο) αναβάθμιση του αυτοκινήτου μου και πήρα αυτό που ήθελα με τον καλύτερο (πιστεύω) δυνατό τρόπο, θέλω να ευχαριστήσω όλους σας στο forum και όχι μόνο τα παιδιά που έγραφαν στο topic μου και με συμβούλευαν, καθότι οι προτάσεις, οι εμπειρίες (καλές ή κακές), οι γνώμες (έστω και υποκειμενικές) που εξέφραζαν κάθε φορά με βοήθησαν πάρα πολύ στις στοχευμένες κινήσεις που έκανα το τελευταίο 3μηνο και πιστέψτε δεν ήταν εύκολο, όχι μόνο από οικονομικής πλευράς, αλλά και "ψυχολογικής" ακόμη περισσότερο... Θα προβώ σε μερικές μόνο μικρές "πινελιές" μέχρι το καλοκαίρι, μικρού κόστους όχι όμως ουσίας, αλλά τα "δύσκολα" πέρασαν και είναι πίσω... Σας ευχαριστώ και πάλι όλους! 7
Prince_73 Posted July 17, 2014 Author Posted July 17, 2014 Καλησπέρα σε όλους, Σήμερα το αυτοκίνητο πήγε για γενικό σέρβις και μαζί με λάδια-ξύδια, αλλάχθηκαν μπουζί και πολλαπλασιαστές. Μπήκαν οι κόκκινοι πολλαπλασιαστές του R8 και τα μπουζί του Golf V Gti, κωδικός FR5KPP332S. Πήγα μια βόλτα να το τεστάρω, δεν μπορώ να πω φυσικά για το αν πάει στο δρόμο συνολικά καλύτερα το αυτοκίνητο, αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι το ρελαντί του είναι εξαιρετικό όπως έλεγε και ο Δημήτρης ο Dikonou. Good job!!! Το αρχικό κόστος όλης της σημερινής μέρα ανέβαινε ψηλά, να 'ναι καλά τα παιδιά στο συνεργείο που με πιστώσανε με 20% έκπτωση και γλύτωσα τα εγκεφαλικά... 1
Theodore Saba Posted July 17, 2014 Posted July 17, 2014 Σε εξειδικευμενο 'η σε αντιπροσωπια? Τι αλλαξες και ποσο πληρωσες (αν θελεις το λες). Αυτος ο κωσικος των μπουζι ειναι της vw η' καποιας αλλης μαρκας?
Van.Leb Posted July 17, 2014 Posted July 17, 2014 Σε εξειδικευμενο 'η σε αντιπροσωπια? Τι αλλαξες και ποσο πληρωσες (αν θελεις το λες). Αυτος ο κωσικος των μπουζι ειναι της vw η' καποιας αλλης μαρκας? Μπουζί ιριδίου της Bosch εναι Θοδωρη.. Sent from my iPhone using Tapatalk 1
audidis Posted July 17, 2014 Posted July 17, 2014 τελος καλο, ολα καλα Πριγκηψ, αφου αλλη μια "μικρη ανασταση" στο συνεργειο περασε με εκπτωση και στα ψυχολογικα, περα απο οικονομικα! Καλες βολτες λοιπον!!! Sent απο τον πλουσιο εσωτερικο μου κοσμο...
tasossline Posted July 17, 2014 Posted July 17, 2014 τα bosch fr5 kpp 332s ειναι Lazer διπλης πλατινας ,επισης φιλε πριγκηπα να ξες οτι κωδικος αυτος δινεται για ολα τα 1.8tsi και για ολα τα 2.0tsi ,tfsi δεν ειναι κωδικος μονο για το το γκολφ 5 καλοφορετοι να ειναι πολλαπλασιαστες καλοφορετα και τα μπουζι φιλε
Prince_73 Posted July 17, 2014 Author Posted July 17, 2014 Παιδιά της Bosch είναι ο κωδικός, μπουζί διπλής πλατίνας όπως τα λέτε παραπάνω....sorry για την παράλειψη, έπρεπε να το πω - τα μαμά του ήταν τα Ngk, είχα την επιλογή να συνεχίσω με αυτά, αλλά δεν ήθελα εγώ... Τάσο μου δεν είπα ότι αυτά τα μπουζί είναι αποκλειστικά του GTI V (σιγά μη σου πέρναγε εσένα απαρατήρητο ), απλά λόγω του ότι πριν από το audi είχα το μοντέλο αυτό, αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς μου σχεδόν στα πάντα, άλλωστε μοιράζονται πλαίσιο και ίδια μηχανικά μέρη.....πολύ σωστά τα λες, ο κωδικός αυτός της Bosch δίνεται και για 1,8 και για 2.0 σύνολα! Στάθη, εσύ ετοιμάσου για πολυλειτουργικά τιμόνια, έδωσα τα πλαίσιά μας και θα περιμένω να δω τι θα μου πουν... Θοδωρή στην αντιπροσωπεία στο Βύρωνα το πήγα (δε λέω όνομα μη θεωρηθεί διαφήμιση, αν και το έχω πει πολλές φορές εδώ μέσα) για πολλούς λόγους - είναι κοντά στο σπίτι μου, είναι καλό συνεργείο στο "by the book thing", δεν κάνουν "λαμογιές" (παραμονεύει ο κος Σταύρος), κάνουν άτοκες δόσεις στην πληρωμή και έχουν και καλές εκπτώσεις ανάλογα το πόσα χρόνια είσαι πελάτης τους και την ηλικία του οχήματος. Εμένα από € 580 για γενικό service (εκτός φρένων) με τις προσθήκες που ανέφερα, πλήρωσα τελικά € 460.- Μόνο πολλαπλασιαστές και μπουζί, είχαν τα μισά χρήματα... 1
Prince_73 Posted April 25, 2015 Author Posted April 25, 2015 Παίδες καλησπέρα, Επειδή ψήνομαι φέτος να αλλάξω το cooler με μεγαλύτερο από το αδελφό S3, θα ήθελα να μου πείτε αν αξίζει η μετατροπή, τι θα χάσω και τι θα κερδίσω συνολικά στη λειτουργία του μοτέρ - ουσιαστικά ζητώ τις γνώμες των παιδιών που έχουν προχωρήσει στην αλλαγή, μιας και θα έχουν από πρώτο χέρι την εμπειρία... Επίσης προτείνετε μου (έστω και με pm) ένα καλό συνεργείο για την εγκατάσταση, γιατί εγώ δεν έχω δικό μου μάστορα για τέτοιες μόντες... Για την ιστορία, το αμάξι έχει κωδικό κινητήρα CDAA και είναι full 1o στάδιο (ΦΠΕ) με πρόγραμμα/κονσέρβα της giac! 1
Dikonou Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 Κοίτα να δείς πώς έχουν τα πράγματα.....είναι σχετικά η πιο καλή και value for money για μένα προσωπικά...όσον αφορά θέμα gain σε οφέλη ενός μεγαλύτερου σχετικά cooler με την ΟΕΜ εγκατάσταση και την μη παρεμβατικότητα σε άλλα μέρη του μπροστινού τμήματος για να ταιριάξει. Τώρα το μόνο μειονέκτημα είναι το λίγο περισσότερο Lag που θα έχεις.....ανεπαίσθητο όμως όσον αφορά την Κ03 ..άντε 200-300 βαριά στροφές πιο ψηλά σε φούλ ροπή και πίεση..... Τα οφέλη πολλά ..... παραπάνω αέρας ...πιο δροσερός....και με μεγαλύτερη συνέπεια σε συνεχόμενα πατήματα.....ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες... Εάν θα έκανα ένα πράγμα πάντως σε μετατροπή στο cooler του S3 θα ήταν να φάω-λιμάρω.....το στόμιο εισαγωγής αέρα από τούρμπο πρός το cooler....έτσι ώστε να ομαλόποιηθεί όσο το δυνατόν η ροή του αέρα εκεί....χωρίς όμως να αδυνατίσει το αλουμίνιο εκεί. Αυτό μόνο....... Θα χρειαστείς και ένα σέτ από βίδες που πιάνουν πάνω στο πλαίσιο μεγαλύτερες σε μήκος από τις ΟΕΜ...να το ξέρεις αυτό για να μην ψάχνεις μετά... 1
Kavouras Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 (edited) Παίδες καλησπέρα, Επειδή ψήνομαι φέτος να αλλάξω το cooler με μεγαλύτερο από το αδελφό S3, θα ήθελα να μου πείτε αν αξίζει η μετατροπή, τι θα χάσω και τι θα κερδίσω συνολικά στη λειτουργία του μοτέρ - ουσιαστικά ζητώ τις γνώμες των παιδιών που έχουν προχωρήσει στην αλλαγή, μιας και θα έχουν από πρώτο χέρι την εμπειρία... Επίσης προτείνετε μου (έστω και με pm) ένα καλό συνεργείο για την εγκατάσταση, γιατί εγώ δεν έχω δικό μου μάστορα για τέτοιες μόντες... Για την ιστορία, το αμάξι έχει κωδικό κινητήρα CDAA και είναι full 1o στάδιο (ΦΠΕ) με πρόγραμμα/κονσέρβα της giac! Ελάχιστη διαφορά σε lag. Είναι τόσο μικρή που μετά από μικρό χρονικό διάστημα (1 μήνα?), το ξεχνάς ότι υπάρχει. Μιλάμε ότι θα το καταλάβει κάποιος που είναι υπερ-ψείρας και μετά θα το συνηθίσει και θα το ξεχάσει. Αυτό που αξίζει είναι ότι δεν υπάρχει κόπωση σε συνεχόμενα πατήματα λόγω της "τρελής" αύξησης της θερμοκρασίας του αέρα που εισέρχεται στη μηχανή. Κατά τα άλλα, αν δεν το κυνηγάς το αμάξι και έχεις τη δύναμη "μόνο" ως ενεργητική ασφάλεια, θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος για αλλαγή του cooler. Κράτα τα λεφτά σου και φάτα στα σουβλάκια! Κατά τη γνώμη μου βέβαια.... Ίσως άλλοι να έχουν άλλη γνώμη. (πχ να τα φας στις πίτσες ή σε μακαρόνια! ) Τοποθέτηση? Θα σου προτείνω να πας σε οποιοδήποτε συνεργείο ασχολείται με βελτιώσεις. Μη σου πω ότι και η αντιπροσωπεία μπορεί να το κάνει (απλά ίσως να μην έχουν την θέληση-διάθεση να ασχοληθούν). Προσωπικά το πήγα στο.......Δον-Κον Συνεργείο , αλλά αν δεν το κάναμε μαζί (ε χμ....μόνος του λόγω του περιστατικού που έχω "χιλιο-γράψει" και χιλιο-ζητήσει συγνώμη στον "γοργόνο"!!), προσωπικά θα το πήγαινα στον Φονσό/Autorep που είναι στην Νέα Σμύρνη, Το έχει ξανακάνει αρκετές φορές το συγκεκριμένο εγχείρημα και έχουμε και έκπτωση ως club μέσω της κάρτας μέλους!!! Edited April 25, 2015 by Kavouras 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now