mariosA4 Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 (edited) ποιός τα είπε αυτά ότι μπορείς να κλεισεις με διακόπτη τη Ν75 και θα δουλέυεις μηχανική πίεση? Οταν κλεισεις την Ν75 θα μπεί safe mode και δεν θα έχεις καθόλου πίεσηΟπω ς και να'χει με το υγραέριο είναι δύσκολο για πρόγραμμα , πρέπει το αμάξι να δουλέυει μόνο βενζίνη ψηλά για να μην είναι φτωχό . Αυτός που θα σου φτιαξει το πρόγραμμα πρέπει να ρυθμίσει και τον εγκέφαλο του υγραερίου , αν δεν μπορεί τότε άστο μη διαλύσεις το μοτέρ... Edited October 26, 2014 by mariosA4
PanoulisTheTroll Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!!! Είμαι καινούργιο μέλος της παρέας σας και πρόσφατα αγόρασα ένα b7 a4 1.8 tq. Στο αμάξι είναι εγκατεστημένο σύστημα υγραερίου. Ψάχνοντας λοιπόν για πρόγραμμα κατέληξα σε δυο λύσεις λόγο της ύπαρξης του υγραερίου. 1η : βάζεις κανονικά πρόγραμμα στη βενζίνη και μετά πας σε αυτόν που έκανε την εγκαταστάτη του υγραερίου ή σε κάποιον άλλο που ΞΕΡΕΙ να σου προγραμματίσει τον εγκέφαλο του υγραερίου στα δεδομένα της βενζίνης και φυσικά να αλλάξει από το σύστημα του υγραερίου ότι χρειαστεί να να μπορέσει να υποστηρίξει τη παραπάνω παροχή σε καύσιμο. 2Η : βάζεις κανονικά πρόγραμμα στη βενζίνη , αφήνεις το υγραέριο ως έχει και βάζεις ένα διακόπτη που κλείνει τη Ν75 όταν το αμάξι δουλεύει με υγραέριο. Άρα στη βενζίνη ενεργοποιείς τη Ν75 και έχεις την παραπάνω πίεση και στο υγραέριο κλείνεις τη Ν75 και έχεις μηχανική πίεση. Στη πρώτη περίπτωση έχεις πάντα δύναμη ανά πάσα στιγμή είτε είσαι σε βενζίνη είτε σε γκάζι , δεν έχεις την πολυπλοκότητα του κλείσε άνοιξε της Ν75 , έχεις κάποιο κόστος της τοποθέτησης μεγαλύτερου πνεύμονα και επαναπρογραμματισμό του υγραερίου (200 ευρω περίπου ) ενώ στη δεύτερη έχεις safe τον κινητήρα από της πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες που δουλεύει το υγραέριο αφού το αμάξι στο υγραέριο θα δουλεύει μαμά , οικονομία όταν θέλεις να κινείσαι μόνο υγραέριο και μικρότερο κόστος εγκατάστασης. Παρακαλώ τα φωτά σας!!! Ηλία καλώς μας ήρθες... Καλορίζικο το καινούριο εργαλείο και να είσαι σίγουρος πως εδώ εάν έχεις υπομονή θα βρεις πολλές απαντήσεις τόσο σε παλιότερα ποστ όσο και σε άμεσες απαντήσεις σε ερωτήματά σου μελών που έχουν βαθύτερες γνώσεις στο αντικείμενο. Επίσης θα σου πρότεινα να άνοιγες ένα τόπικ ξεχωριστό για το αυτοκίνητό σου στην αντίστοιχη ενότητα των Β7, μιας και γνωρίζω ότι έχεις κατά νου να κάνεις διαφόρων ειδών αναβαθμίσεις οπότε με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να συγκεντρώσεις πολλές απόψεις και εμπειρίες. Επειδή ξέρω πως είσαι ψαχτήρι είμαι σίγουρος πως στο τέλος θα καταλήξεις στην καλύτερη δυνατή λύση.... Οπότε θα δούμε πολλά να αλλάζουν στο Audaki σου... Καλορίζικο!
s2abt Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 (edited) Βάλε revo και ενεργοποίησε το υγραέριο στο στοκ πρόγραμμα και όταν θέλεις αυξημένη ιπποδύναμη ανάλογα με τα προγράμματα που μπορείς να βάλεις απο τον διακόπτη γυρνά το μονο βενζίνη . Υ.Γ : έχω σύστημα landi Rezo το είχε βάλει ο προηγούμενος και εκτός απο εναν αισθητήρα που είχε ενημερωση η εταιρία για αλλαγή εντος εγγύησης λόγω κακών μιγμάτων στο ελλαδισταν μονο δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Προσέχω μονο πολύ ξεκίνημα σβήσιμο παντα βενζίνη και ποτε ανεβασμενες στροφές στο μοτέρ κοινώς οπότε θέλω γρήγορη οδήγηση,το γυρναω μονο βενζίνη . Edited October 26, 2014 by s2abt
ilias tsionis Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 δηλαδη φιλε s2abt αυτο που μου λες ειναι να βαλω προγραμμα μονο στη βενζινη και να παταω οσο θελω και οταν το γυρναω στο υγραεριο να πηγαινω με το νορμαλ προγραμμα του υγραεριου απλα να πηγαινω χαλαρα??? το χαλαρα πως το οριζεις? μεχρι 3000 3500 4000?
s2abt Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 4000 είναι μέγιστο για εμένα = οικονομία = max 10 lt / 100 km
marios81 Posted October 26, 2014 Author Posted October 26, 2014 Εγώ τελικά έβαλα το lovatto.Απόλυτα ευχαριστημένος όσον αφορα την κατανάλωση με μικτά περιπου δέκα άντε έντεκα λίτρα με ενενήντα τοις εκατό χρηση πόλη αλλά χωρίς πολύ σπάσιμο...το δύσκολο κομματι είναι ο προγραμματισμός,Εκανα τρεις μηνες με τον μηχανικό μου να καταφέρουμε να μην μπαίνει safe mode με ένδειξη system too lean αλλά τα καταφέραμε και τώρα το αμάξι μέχρι τις 5500 παει όπως με τη βενζίνη.Απο εκεί και πανω κανει μπερδέματα αλλά δεν με πειράζει.
s2abt Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Η landi renzo έχει σύστημα ρυθμισμένο απο το εργοστάσιο για το συγκεκριμένο μοντέλο plug and play .... 1
marios81 Posted October 26, 2014 Author Posted October 26, 2014 Δε νομίζω να είναι ρυθμισμένο όταν εχεις βάλει πρόγραμμα.
s2abt Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 (edited) Εννοείται πως πρόκειται για μαμά καταστάσεις . από εκεί και πέρα κάπου μπλέκεται το θέμα . εαν θέλεις άλογα και υγραέριο ... (Ενα S4 καλύπτει καλυτερα κάτι τετοιο ). Εαν θες να το δουλέψεις με πρόγραμμα και υγραέριο παίζει ρόλο και τι επι μέρους εξαρτήματα θα μπουν πχ τα μπεκ θεωρούνται πολύ σημαντικό κομάτι. Θέλει προσοχή δεν υπάρχει η απαραίτητη τεχνογνωσία ακόμα. Edited October 27, 2014 by s2abt
Van.Leb Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Λαθος τακτική σε ενα αυτοκινητο με υγραέριο να δουλέψεις προγραμμα...μιλαμε για έννοιες αντίθετες..γνωμη μου... 1
marios81 Posted October 27, 2014 Author Posted October 27, 2014 Ο καθενας κανει τις επιλογές του.Εγώ το αμάξι το πήρα πριν ενα χρονο μαμά στα 163 και παντού διάβαζα οτι με ενα απλό πρόγραμμα παει 200.Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και προς το παρόν δεν θέλω κάτι παραπανω.Το υγραεριο το εχω για 7000 χιλιόμετρα και τώρα που κατάφερα να δουλεύει όπως η βενζίνη το χαίρομαι το αμάξι με κοστος στο 60%.Τώρα αν σε βάθος χρονου βγάλει προβλήματα δεν ξέρω.Ωστόσο πιστεύω ότι με τη χρήση πού του κάνω δεν θα παρουσιασει κάτι που δεν θα το έβγαζε και με τη βενζίνη.
mariosA4 Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 (edited) ειχα διαβάσει παλιά στο power για ένα honda s2 φτιαγμένο με gt3076 κοντά στα 450 άλογα με υγραέριο. Θυμάμαι ότι ήταν υπερβολικά πολύπλοκο σετ της Bicas με ανοξέιδωτη δεξαμενή στο πορτμπαγκάζ όπως επίσης με αυτόματη εμπλουτισμό με βενζίνη ψηλά για το θέμα της παροχής και εναλλαγή αποκλειστικά σε βενζίνη στο ρελαντί για αποφυγή του micro welding στις βαλβίδες εισαγωγής. Αυτός χρησιμοποιούσε και ψεκασμό μεθανόλης για ακόμα καλύτερη ψύξη του θαλάμου καύσης μιας και το υγραέριο λόγω υψηλού αριθμού οκτανίου έχει ψηλότερες θερμοκρασίες στην εξαγωγή Για τον ιδιο λόγο χρησιμοποιούσε και το turbo rimer , αφήνοντας το αμάξι αν δουλέψει 2-3- λεπτά στο ρελαντί με το κλέισιμο του διακόπτη. Οπωε καταλαβαίνετε ο τύπος το είχε ψάξει αρκετά λαβαίνοντας υπόψιν αρκετούς παραγοντες όπως κυρίως και ο βελτιωτής Τον στόχο του επίσης τον είχε πετύχει όσον αφορά τη λειτουργία , όμως δεν γνωρίζω τι απέγινε σε βάθος χρόνου μιας και εκέι αντιμετωπιζονται και τα περισσότερα προβλήματα. Προσωπικά πιστεύω πως το υγραέριο πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε νορμάλ συνθήκες . Ακόμα και ένα πρόγραμμα 1ου σταδίου σε συνδυασμό με το υγραέριο μπορεί να βγάλει αρκετές ζημιές στο μοτέρ που ίσως δεν αντισταθμίζονται από την μείωση στην κατανάλωσης. η απόφαση δική σας Edited October 27, 2014 by mariosA4 2
Van.Leb Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 ειχα διαβάσει παλιά στο power για ένα honda s2 φτιαγμένο με gt3076 κοντά στα 450 άλογα με υγραέριο. Θυμάμαι ότι ήταν υπερβολικά πολύπλοκο με ανοξέιδωτη δεξαμενή στο πορτμπαγκάζ όπως επίσης με αυτόματη εμπλουτισμό με βενζίνη ψηλά για το θέμα της παροχής και εναλλαγή αποκλειστικά σε βενζίνη στο ρελαντί για αποφυγή του micro welding στις βαλβίδες εισαγωγής. Αυτός χρησιμοποιούσε και ψεκασμό μεθανόλης για ακόμα καλύτερη ψύξη του θαλάμου καύσης μιας και το υγραέριο λόγω υψηλού αριθμού οκτανίου έχει ψηλότερες θερμοκρασίες στην εξαγωγή Για τον ιδιο λόγο χρησιμοποιούσε και το turbo rimer , αφήνοντας το αμάξι αν δουλέψει 2-3- λεπτά στο ρελαντί με το κλέισιμο του διακόπτη. Οπωε καταλαβαίνετε ο τύπος το είχε ψάξει αρκετά λαβαίνοντας υπόψιν αρκετούς παραγοντες όπως κυρίως και ο βελτιωτής Τον στόχο του επίσης τον είχε πετύχει όσον αφορά τη λειτουργία , όμως δεν γνωρίζω τι απέγινε σε βάθος χρόνου μιας και εκέι αντιμετωπιζονται και τα περισσότερα προβλήματα. Προσωπικά πιστεύω πως το υγραέριο πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε νορμάλ συνθήκες . Ακόμα και ένα πρόγραμμα 1ου σταδίου σε συνδυασμό με το υγραέριο μπορεί να βγάλει αρκετές ζημιές στο μοτέρ που ίσως δεν αντισταθμίζονται από την μείωση στην κατανάλωσης. η απόφαση δική σας Κραταω την τελευταια παράγραφο του Μαριου(Α4)κατα τα αλλα ο καθενας κανει τις επιλογές του...και μακαρι να ειναι απροβληματιστοι ολοι αυτοι που κανουν τετοια σετ απ... 1
PanoulisTheTroll Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Απ' ότι κατάλαβα πάντως ο Ηλίας προσπαθεί να ρυθμίσει έτσι το αυτοκίνητό του ώστε με το υγραέριο να δουλεύει στοκ πρόγραμμα και με την βενζίνη πρώτο στάδιο... Είναι ανέφικτο??
mariosA4 Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Απ' ότι κατάλαβα πάντως ο Ηλίας προσπαθεί να ρυθμίσει έτσι το αυτοκίνητό του ώστε με το υγραέριο να δουλεύει στοκ πρόγραμμα και με την βενζίνη πρώτο στάδιο... Είναι ανέφικτο?? όπως έγραψα παραπάνω όλα είναι θέμα γνώσεων του βελτιωτή. Μην περιμένετε όμως θαυματα χωρίς γατόνι προγραμματιστή....
Dimitris_Kon Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 ειμαι αρνητικός για πολλούς λόγους και δεν θεωρώ ότι ειναι μόνο θεμα προγραμματιστη, αλλα και κινητήρα.. Ειδικά σε κινητήρα που δεν εχει λυθεί και δεν μπορει να γνωρίζει κάποιος τι ενδεχόμενες φθορές έχει σε δομικά του μέρη. Δημήτρης 1
ilias tsionis Posted October 29, 2014 Posted October 29, 2014 (edited) Μετά από πολλές ερωτήσεις κατάλαβα ότι το υγραέριο διαβάζει το πρόγραμμα της βενζινης real time. Άρα δεν μπορείς να βάλεις πρόγραμμα στη βενζίνη και να αφήσεις το υγραέριο νορμάλ. Θα πρέπει να σετάρεις και το υγραέριο στα δεδομένα της βενζίνης. Μιλώντας με διαφόρους μηχανικούς και εγκαταστάτες υγραερίου προκύπτουν τα εξής προβλήματα. Επειδή το υγραέριο δημιουργεί πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες σε σχέση με την βενζίνη φανταστείτε τι θα προκαλέσει σε ένα μοτέρ με μεγαλύτερη πίεση σε βάθος χρόνου ( για να μην αναφέρω και άλλα μέρη του αυτοκινήτου όπως τουρμπίνα , καταλύτης ). Τέλος η μεγάλη πίεση μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο μοτέρ γιατί υπάρχει πιθανότητα να επιστρέψει το υγραέριο από τα μπεκ ( ειδικά αν αυτά δεν είναι και τα καλύτερα. ). Άρα υγραέριο και μεγάλη πίεση είναι πράγματα ασύνδετα. Άρα ή αφήνεις το αμάξι μαμά ή σηκώνεις πίεση με τα όποια ρίσκα ή βάζεις πρόγραμμα σε γνωστό προγραμματιστή που φλασάρει τον εγκέφαλο με 2-3-4 προγράμματα στη βενζίνη και βάζεις ένα το νορμάλ και δουλεύεις με αυτό το υγραέριο και π.χ άλλο ένα με μεγάλη πίεση και 100αρα βενζίνη. Την άλλη εβδομάδα νεότερα που θα το επιχειρήσω. Edited October 29, 2014 by ilias tsionis
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now