Jump to content

Recommended Posts

Posted

Δέσιμο με οεμ βίδες....

Τα πρώτα 150 χλμ έγιναν χωρίς παρατράγουδα και περίεργα....

Λαδακι μπήκε 5w40 liqui moly leichtlauf

Όλα βαίνουν καλώς και ομαλώς.....

Αναμένω να συμπληρώσω τα πρώτα 500 χλμ με υποπίεση και αλλαγή λαδιών.

Τα επόμενα με λίγο πιο σφιχτό Ρυθμό και μετά σιγά σιγά πάμε ρυθμισμα με αλλαγή στα 1000 χλμ λάδια ξανά.

Μπεκ από Όπελ gt δουλεύουνε άψογα όσο τα πάτησα δηλ υποπίεση και μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ την ώρα.

Δούλεμα εντός πόλης σε μεγάλο βαθμό και πρώτη δεύτερη τρίτη για να στρώσει και ο συμπλέκτης που πήγε για φρεσκαρισμα και αυτός.

Μαζί στρώνονται και τα φρένα που δεν πρόλαβαν να κάνουν ούτε 200 χλμ.

Αναμένω και δεν το κρύβω πως είμαι κομματάκι αγχωμενος ...... Θα δούμε στο τέλος τι θα βγει......

 

  • Like 4
  • Dikonou changed the title to Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04 Hybrid Forged!!
  • 3 weeks later...
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Παρασκευή καλώς εχόντων των πραγμάτων ρυθμίζω...........

Να δούμε τι θα γίνει και με μια αντλία χαμηλής aeroflow 340 πίσω, για να κρατάμε και λίγο καύσιμο παραπάνω...

Ελπίζω να πάμε καλά......

Στρωσίματος νέα είμαι στα 800 χλμ και ελπίζω όταν κατέβω να έχω κοντά στα 1500.........

  • Like 3
Posted (edited)

Το καλύτερο στρώσιμο έχω κάνει!!!!!!!!!!!

 

Μένω από αντλία χαμηλής! και μετα  τις 5600 έχω misfires Σε επικίνδυνο βαθμό

 

A!!! H aeroflow δεν μπήκε γιατί παραείναι μεγάλη η 340 απ΄οτι έμαθα......για να κάτσει με το μαμα εγκεφαλάκι. Οπότε ΟΕΜ πίσω αντλία

 

Δυναμόμετρο το λυπήθηκα το ψήσαμε...........δεν πήγα ποτέ καθαρα μέχρι κόφτη πέρα από την μηχανική με 303 και 34 κιλα

 

Εδώ δυο πατήματα με την μεγάλη πίεση με 4η από χαμηλά στο δρόμο όπου και έκοψα μόλις άρχιsα να καταλαβαίνω misfires

 

Κάθε βοήθεια δεκτή!!!

 

LOG-01hfhjfg-020-031-003.CSVLOG-01fdgrdrd-020-003-227.CSV

Edited by Dikonou
Posted (edited)
11 hours ago, Dikonou said:

Το καλύτερο στρώσιμο έχω κάνει!!!!!!!!!!!

 

Μένω από αντλία χαμηλής! και μετα  τις 5600 έχω misfires Σε επικίνδυνο βαθμό

 

A!!! H aeroflow δεν μπήκε γιατί παραείναι μεγάλη η 340 απ΄οτι έμαθα......για να κάτσει με το μαμα εγκεφαλάκι. Οπότε ΟΕΜ πίσω αντλία

 

Δυναμόμετρο το λυπήθηκα το ψήσαμε...........δεν πήγα ποτέ καθαρα μέχρι κόφτη πέρα από την μηχανική με 303 και 34 κιλα

 

Εδώ δυο πατήματα με την μεγάλη πίεση με 4η από χαμηλά στο δρόμο όπου και έκοψα μόλις άρχιsα να καταλαβαίνω misfires

 

Κάθε βοήθεια δεκτή!!!

 

LOG-01hfhjfg-020-031-003.CSV 15.07 kB · 5 downloads LOG-01fdgrdrd-020-003-227.CSV 8.49 kB · 3 downloads

 

Αυτο που βλεπω ειναι οτι τραβαει εως 310gr/s ο maf που σημαινει 390 αλογα χοντρικα (/0,8) με θερμοκρασια εισαγωγης στο διαολο λογω καλοκαιριου! Το χειμωνα ευκολα θα τραβηξεις αλλα 30-40gr/s παραπανω που σημαινει 410-420ps.

 

Στα αρνητικα τωρα, βλεπω οτι πηγαινεις με μιση πεταλουδα στο πατημα, σου εκανε κοψιματα?? Eπισης, εκει που εχεις 150bar στην αντλία υψηλης και ανοιγει τερμα η πεταλουδα σου στο 99.6 τρωει μια βουτια και πεφτει στα ~120bar. Eχεις θεμα με καυσιμο λογικα απο την αντλια την πισω, ή ισως θες μπρουτζακι που ειναι για πιο πολλα bar. 

 

Θα πρέπει να λογκαρεις το καναλι 103-1 που δειχνει την πιεση της αντλιας πισω. Κατω απο 2bar βγαζει σφαλμα στο vcds και για μενα πρεπει να ειναι στον κοφτη τουλαχιστον 3bar.

 

Σε ρελαντι στο καναλι 106 πρεπει να βλεπεις 50bar και duty cycle εως 50% στην αντλία πισω. Αν βλεπεις duty cycle παραπανω απο 50% πας για αλλαγη γιατι ειναι πεσμενη η αντλια.

 

Προσεχε λιγο ομως και μην πατας μεσημεριατικο με 35 βαθμους ενω δεν δουλευει καλα το αμαξι μη γινει καμια ζημια!

 

 

Edited by csaris
  • Like 2
Posted (edited)

με κρύο σχετικά μοτέρ

μηχανική, οκ

μεσαία οκ 

μεγάλη μετά απο 5500 misfires

πολύ μάλλον πίσω αντλία καυσίμου.......

212829464_298258221772209_9159737201239567789_n.jpg

ότι εβγαλε δυναμόμετρο με misfires μετά τις 5800

το έκοβε όταν έκανε misfires γι αυτο και σταματάει εκεί το dyno

Edited by Dikonou
Posted

Στα λογκαρίσματα με την μεγάλη πίεση ένα πάτημα 3η4η και το πρώτο μόνο 4η βλέπω την πίσω αντλία αφήνοντας το γκάζι στο 70+ % άρα υπάρχει θέμα!!!!!!!!!

 

Άντε να δούμε με αλλαγή στην πίσω αν θα στρώσει!!! 

  • Like 1
Posted (edited)

Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί το αμάξι εφόσον κάνει misfires και έχει πεσμένη αντλία πίσω και μένει από καύσιμο δεν μπαίνει σε safe mode και αντ' αυτού πάει με κλειστή πεταλούδα και σηκώνει πίεση κανονικά ( όπου την σηκώνει ). Δε θα έπρεπε να κλείνει κάτι για προστασία; Δεν ξέρω και γι αυτο ρωτάω, γιατί τα misfires πλέον δεν είναι παιδικά!!! Τα νιώθεις!!!!!!

Edited by Dikonou
Posted
50 λεπτά πριν, Dikonou είπε

Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί το αμάξι εφόσον κάνει misfires και έχει πεσμένη αντλία πίσω και μένει από καύσιμο δεν μπαίνει σε safe mode και αντ' αυτού πάει με κλειστή πεταλούδα και σηκώνει πίεση κανονικά ( όπου την σηκώνει ). Δε θα έπρεπε να κλείνει κάτι για προστασία; Δεν ξέρω και γι αυτο ρωτάω, γιατί τα misfires πλέον δεν είναι παιδικά!!! Τα νιώθεις!!!!!!

Γιατί προφανώς για κάποιο λόγο ο προγραμματιστής σου , σου έχει αφαιρέσει την εν λόγω ασφαλιστική δικλείδα όπως έχει γράψει το πρόγραμμα …

Ή το πρόγραμμα θέλει διόρθωση ή θες αλλαγή αντλίας ή και τα δυο …

Posted
6 hours ago, panpap175 said:

Γιατί προφανώς για κάποιο λόγο ο προγραμματιστής σου , σου έχει αφαιρέσει την εν λόγω ασφαλιστική δικλείδα όπως έχει γράψει το πρόγραμμα …

Ή το πρόγραμμα θέλει διόρθωση ή θες αλλαγή αντλίας ή και τα δυο …

Safe mode ξέρω ότι μπαίνει μόνο αν η πίεση δεν αποκατασταθεί στην εμπρός τρόμπα. 
 

σιγουρα ο Δημήτρης πρέπει να τσεκάρει πίσω τρόμπα. 
 

προσωπικα όταν έκανα το αμάξι κ04, άλλαξα την εμπρός αντλία με καινουρια και είχα λογκαρει ότι η πίσω ήταν οκ. (Κρατούσε σταθερή παροχή για την εμπρός αντλία καθόλη τη διάρκεια του γκαζιού χωρίς να κάνει πτώσεις)

 

@Δημητρη εμείς τα είπαμε. Τσέκαρε αντλία πίσω πρώτα, βάλε μια μεγαλύτερη και ξαναλογκαρε. Θεωρώ ότι θα στρώσουν όλα, καθώς ΟΛΑ τα προβλήματα σου δείχνουν πτώση στο καύσιμο. 
 

αν έχει νεότερο, πάρε και τηλέφωνο. ?

Posted

Γιώργο αυτό βλέπω κι εγώ........από εκεί φαίνεται να ξεκινάει το θέμα. Θα δώ τί θα πρέπει να γίνει σωστά για πίσω αντλία και μετά σίγουρα θα μιλήσουμε.

  • Like 1
Posted (edited)

Λοιπόοον αντλία πίσω αλλαχθηκε. Τα misfires στα μεσαία χάθηκαν γιατί έστρωσε η λειτουργία της αντλίας μπροστά.

Παραμένουν όμως κάποια misfires που παρουσιάζονται ψηλά μετά τις 6500 με την μεγάλη πίεση, και έχω την αίσθηση ότι έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα long term fuel trims είναι στο -17% πλέον και ο ζητούμενος λ ψηλά από 0.8 πάει στο 0.77.....

Επίσης παρουσιάζεται fault για overboost value και αυτό είναι που οδηγεί το αμάξι στο να κόβει και να πάει με κλειστή πεταλούδα, γιατί όποτε σβήνω βλάβη πάει νορμάλ......

Βραδινή μέτρηση maf 320 γραμμάρια...σαν πολλά δεν είναι; ήμουν μαθημένος αλλιώς....

 

LOG-AEROFLOW2 01-002-227-228.CSVLOG-AEROFLOW1 01-031-227-228.CSVLOG-AEROFLOW3-003-227-228.CSV

Edited by Dikonou
Posted
40 minutes ago, Dikonou said:

Λοιπόοον αντλία πίσω αλλαχθηκε. Τα misfires στα μεσαία χάθηκαν γιατί έστρωσε η λειτουργία της αντλίας μπροστά.

Παραμένουν όμως κάποια misfires που παρουσιάζονται ψηλά μετά τις 6500 με την μεγάλη πίεση, και έχω την αίσθηση ότι έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα long term fuel trims είναι στο -17% πλέον και ο ζητούμενος λ ψηλά από 0.8 πάει στο 0.77.....

Επίσης παρουσιάζεται fault για overboost value και αυτό είναι που οδηγεί το αμάξι στο να κόβει και να πάει με κλειστή πεταλούδα, γιατί όποτε σβήνω βλάβη πάει νορμάλ......

Βραδινή μέτρηση maf 320 γραμμάρια...σαν πολλά δεν είναι; ήμουν μαθημένος αλλιώς....

 

LOG-AEROFLOW2 01-002-227-228.CSV 11.47 kB · 1 download LOG-AEROFLOW1 01-031-227-228.CSV 28.25 kB · 1 download LOG-AEROFLOW3-003-227-228.CSV 22.87 kB · 1 download

 

Είσαι πνιγμένος στη βενζίνη με -17% fuel trims πάντως.... Ίσως γι αυτό να κάνει misfires.

 

Mπουζι ποια φορας?

  • Like 1
Posted

Ελατήρια βαλβίδων τα γνωστά σκληρά.

Όλο το μοτέρ φρέσκο παντού!!!

  • Like 1
Posted

Ρε τρελε αυτοι οι 70 βαθμοι που βλεπω ειναι θερμοκρασια εισαγωγης?

 

320 γραμμαρια maf ~400ps, πολυ καλο για τον καυσωνα! Θα παρεις αλλα 30+ το χειμωνα ανετα παντως.

 

Εφοσον μηχανικα εισαι κομπλε, για να λυσεις τα τελευταια misfires θα πρεπει να το δεις με τον προγραμματιστη γιατι μονος σου δεν θα βγαλεις ακρη. 

  • Like 1
Posted (edited)

Όχι ρε θερμοκρασία αντλίας!!!!! Νομίζω....

Edited by Dikonou
  • Like 1
Posted
29 minutes ago, csaris said:

Ρε τρελε αυτοι οι 70 βαθμοι που βλεπω ειναι θερμοκρασια εισαγωγης?

 

320 γραμμαρια maf ~400ps, πολυ καλο για τον καυσωνα! Θα παρεις αλλα 30+ το χειμωνα ανετα παντως.

 

Εφοσον μηχανικα εισαι κομπλε, για να λυσεις τα τελευταια misfires θα πρεπει να το δεις με τον προγραμματιστη γιατι μονος σου δεν θα βγαλεις ακρη. 

Κανονίστηκε ήδη....

Posted (edited)
1 hour ago, Dikonou said:

Όχι ρε θερμοκρασία αντλίας!!!!! Νομίζω....

Kαι εδώ γεννάται ένα πολύ σημαντικό θέμα!!!!!!!!!!!

Θερμοκρασία μαμά αντλίας στο χαλαρό 78 βαθμοί 

Θερμοκρασία aeroflow στο χαλαρο 87

Βέβαια η μέτρηση με oem αντλία έγινε βράδυ και η aeroflow με 40 εξωτερική ντάλα μεσημέρι, αλλά άν ισχύει κάτι τέτοιο και το βράδυ παίζει μελλοντικά να έχω θέμα;

Edited by Dikonou
Posted
Kαι εδώ γεννάται ένα πολύ σημαντικό θέμα!!!!!!!!!!!
Θερμοκρασία μαμά αντλίας στο χαλαρό 78 βαθμοί 
Θερμοκρασία aeroflow στο χαλαρο 87
Βέβαια η μέτρηση με oem αντλία έγινε βράδυ και η aeroflow με 40 εξωτερική ντάλα μεσημέρι, αλλά άν ισχύει κάτι τέτοιο και το βράδυ παίζει μελλοντικά να έχω θέμα;
σίγουρα θα παίζει ρόλο η θερμοκρασία...
Δεν χρειάζεται καν να σου πω βέβαια ότι ξεχνάς δοκιμές κ πατήματα κάτω από 1/4 καύσιμο στο ντεπόζιτο έτσι...
  • Like 1
Posted

Εννοείται το ξέρω αυτό!!!!!        πάνε τα ''φιλικά'' πεντάευρα!!!!!!!!!!

 

Πάνω από μισό πάντα το ντεπόζιτο

 

  • Like 1
Posted
4 hours ago, Dikonou said:

Kαι εδώ γεννάται ένα πολύ σημαντικό θέμα!!!!!!!!!!!

Θερμοκρασία μαμά αντλίας στο χαλαρό 78 βαθμοί 

Θερμοκρασία aeroflow στο χαλαρο 87

Βέβαια η μέτρηση με oem αντλία έγινε βράδυ και η aeroflow με 40 εξωτερική ντάλα μεσημέρι, αλλά άν ισχύει κάτι τέτοιο και το βράδυ παίζει μελλοντικά να έχω θέμα;

 

Δεν νομιζω οτι μπορεις να την κατεβασεις τη θερμοκρασια της βενζινης απο τη στιγμη που ζητας 150bar πιεση και με 40 βαθμους εξω... Οπως ειπε και ο @Van.Leb να εισαι με μισο ντεποζιτο εστω.

 

Μεθανολες ψεκαζεις στα πατηματα?

 

 

Posted

Σας παρακαλώ δεν είμαι τόοοσο παρεμβατικός με το αμάξι..... ?

 

Σοβαρά τώρα δεν έχω μεθανόλη.......απλά βλέπω πυρόμετρο με το που φλερτάρει με 800+ αφήνω πόδι από γκάζι

  • Haha 1
Posted
21 λεπτά πριν, Dikonou είπε

800+

Στο Dp ή στο στροβιλο;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.