Jump to content

Βελτιωτικοι εκκεντροφοροι για tfsi


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδια ... Εχει κανεις ασχοληθεί με τους εκκεντροφορους σ αυτα τα μοτέρ tfsi ;;;αν ναι, ποιοι προτείνονται ως βελτιωτικοι?? ποια θα ειναι η λειτουργία του Αυτοκινητου μετα την τοποθέτηση στο ρελαντί?? (δε Θελω να μου κανει σα rallye )και ποια ειναι η εκτιμώμενη ισχύς που θα κερδίσει με την κίνηση αυτή το αυτοκίνητο περίπου δεδομένου οτι εχω κανει ροικη στο καπάκι ακούω κατι για 12 + ισχύει;;; Ευχαριστω εκ των προτέρων ( με τα missfire ακόμα δεν εχω κανει κατι γι αυτο δεν εχω απαντήσει )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδια ... Εχει κανεις ασχοληθεί με τους εκκεντροφορους σ αυτα τα μοτέρ tfsi ;;;αν ναι, ποιοι προτείνονται ως βελτιωτικοι?? ποια θα ειναι η λειτουργία του Αυτοκινητου μετα την τοποθέτηση στο ρελαντί?? (δε Θελω να μου κανει σα rallye )και ποια ειναι η εκτιμώμενη ισχύς που θα κερδίσει με την κίνηση αυτή το αυτοκίνητο περίπου δεδομένου οτι εχω κανει ροικη στο καπάκι ακούω κατι για 12 + ισχύει;;; Ευχαριστω εκ των προτέρων ( με τα missfire ακόμα δεν εχω κανει κατι γι αυτο δεν εχω απαντήσει )

Θες να μετατοπισεις το φασμα λειτουργιας λογω τουρμπινας;

Επιπλεον αν ναι, για ποσες στροφες δε σου φτανουν οι εργοστασιακοι δικοι σου;

 

Γιατι για να αλλαξεις εκκεντροφορους σημαινει οτι για καποιο λογο οι υπαρχοντες ειναι ανεπαρκεις στο φασμα στροφων που θες να δουλεψει το μοτερ.

 

Φυσικα τετοια αλλαγη ειναι προς συζητηση μονο σε μη καθημερινο αμαξι. (Υποθετω οτι μιλαμε για το αμαξι που γραφεις στο προφιλ σου)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια ειναι οτι θελω να δουλέψει ψηλά μετα τις 7000 που ολα τα κο4 κρέμανε εκει ...δε θελω όμως να ειναι το αμαξι κανίβαλος γιατι το θελω και για καθημερινή χρήση....εχει κανει κάποιος κατι ανάλογο ;;

Link to comment
Share on other sites

ΜΟΝΟ μαμα εκκεντρα με k04. Δεν υπαρχει λογος για την εφαρμογη σου να χαλασεις το συνολο που εχεις για πεντε αλογα ψηλα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΜΟΝΟ μαμα εκκεντρα με k04. Δεν υπαρχει λογος για την εφαρμογη σου να χαλασεις το συνολο που εχεις για πεντε αλογα ψηλα

+1000

 

Συν του ότι η k04 στα 1800άρια μοτέρ δίνει δυνατά μέχρι τις 7400rpm. Πόσο πιο ψηλά να πας??

 

 

ΥΓ: και πες ότι θες να πας πιο ψηλά, οκ ας πούμε δεκτό. Για να πας όμως πιο πάνω με ασφάλεια, χρειάζεσαι και άλλα πράγματα στο καπάκι που να αντέχουν να δουλεύουν τις 8000 και στις 8500rpm άφοβα. Αξίζει τόσο μεγάλη τροποποίηση για ούτε 5 άλογα (κατά τη γνώμη μου).

ΥΓ2: η κ04 "ξεψυχάει" στις7500rpm. Άρα και πάλι ποιός ο λόγος να ανέβεις ψηλότερα?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

+1000

 

Συν του ότι η k04 στα 1800άρια μοτέρ δίνει δυνατά μέχρι τις 7400rpm. Πόσο πιο ψηλά να πας??

 

 

ΥΓ: και πες ότι θες να πας πιο ψηλά, οκ ας πούμε δεκτό. Για να πας όμως πιο πάνω με ασφάλεια, χρειάζεσαι και άλλα πράγματα στο καπάκι που να αντέχουν να δουλεύουν τις 8000 και στις 8500rpm άφοβα. Αξίζει τόσο μεγάλη τροποποίηση για ούτε 5 άλογα (κατά τη γνώμη μου).

ΥΓ2: η κ04 "ξεψυχάει" στις7500rpm. Άρα και πάλι ποιός ο λόγος να ανέβεις ψηλότερα?

+1000000

 

αστο καλυτερα φιλε ,εκτος και εαν θες να βαλεις καμια gtx επανω που εκει θα χρειαστουν και αλλα πραγματα οπως ειπε και ο γιωργος .

 

κοιταξε να λυσεις πρωτα το προβλημα misfires βαζοντας αλλα μπεκ και αλλαζοντας προγραμμα και μετα κοιτας για αλλα πραγματα .

Edited by tasossline
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι με τη μεθανολη το αυτοκίνητο με κλειστό διακόπτη και χωρις να ψεκάσει δουλεύει κανονικότατα μεχρι τις 7500 χιλιάδες στροφές δεν σχετίζεται με τα μπεκ αλλα με το Μπεκάκι της μεθ....δεύτερον προσωπικά απ οτι εχω δει η κο4 μετα τις 6700 το αμαξι εχει κάθετη πτωση Μ ακούγεται λιγο παράξενο να εχει αντοχές μετα τις 7000 και ποσο μάλλον 7500 το αποκλείω και αν θέλετε να ανεβάσω και τη δυναμομετρηση για να σας το αποδείξω στην πραξη....(τρίτον προγραμμα δεν αλλάζω )

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχω δει αρκετά κ04 που δεν κρεμάνε ψηλά. Και νομίζω χωρίς εκκεντροφορους. Γενικά στα tfsi αλλάζονται πιο δύσκολα. Βασικά καλύπτουν συνήθως.

 

Το κακό είναι ότι είναι υψηλό το κόστος τους για να κάνεις "πείραμα " και να δεις αν τους χρειάζεσαι ή όχι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχω δει αρκετά κ04 που δεν κρεμάνε ψηλά. Και νομίζω χωρίς εκκεντροφορους. Γενικά στα tfsi αλλάζονται πιο δύσκολα. Βασικά καλύπτουν συνήθως.

 

Το κακό είναι ότι είναι υψηλό το κόστος τους για να κάνεις "πείραμα " και να δεις αν τους χρειάζεσαι ή όχι

βασικά να το δούμε διαφορετικά και ας γράψω λίγο πιο αναλυτικά αυτό που ανέφερα παραπάνω. Δεν είναι θέμα κόστους. Ας το αφήσουμε στην άκρη αυτό για αρχή (ούτως ή άλλως το κόστος μπαίνει στην εξίσωση αφού αποφασίσουμε τι θέλουμε να πετύχουμε)

 

Κάθε τουρμπίνα έχει ωφέλιμο εύρος στροφών ~4000rpm. Εκεί αποδίδει τα μέγιστα (από over μέχρι ψηλά). Πιο χαμηλά από αυτό το εύρος, έχεις lag και το τούρμπο απλώς "σπουλάρει" και πιο ψηλά η τουρμπίνα "ξεψυχάει" (που λένε), χάνοντας την όποια σοβαρή πίεση έχει χτίσει.

Η κ04 δίνει φουλ πίεση περίπου στις 3500rpm, οπότε +4000rpm είσαι στις 7500.

 

Αν φορούσε ή φορέσει το αμάξι κανένα τούρμπο "γαϊδούρι" όπου θα τούρμπιζε φουλ από τις 4000 και μετά (οπου 4000+4000 = 8000rpm) ή από τις 4500rpm και μετά (4500+4000=8500rpm), να πεις οκ....μπορεί να είχα θέμα με εκκεντροφόρους (που δεν έχεις αλλά λέμε ότι ψάχνεις το "απόλυτο νούμερο") και σίγουρα να έχεις θέμα με ελατήρια βαλβίδων και σκληρότητα των μετάλλων των βαλβίδων (που δεν αντέχουν 8000-8500rpm οπότε θες πιο σκληρά και πιο σωστά πράγματα από τα "μαμά") κτλ-κτλ.

 

Και εμπειρικά κρίνοντας, για να στροφάει η τουρμπίνα από τις 4000 και μετά, σημαίνει ότι πας για "550ps" (περίπου) και άνω, όπου φυσικά εκεί έχεις και θέματα με έλλειψη παροχής καυσίμου κτλ-κτλ.

Γενκά πλέον σε τέτοιο setup μιλάμε για ένα αμάξι που πλησιάζει (ή έχει ήδη γίνει) project car και απομακρύνεται από τον χαρακτηρισμό του "αυτοκινήτου καθημερινής χρήσης" ή "οικογενειακής χρήσης".

 

Συνοψίζοντας λοιπόν και να επαναλάβω αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post μου λίγο πιο λακωνικά, αν δεν έχεις σκοπό να "ψηλώσεις" το εύρος λειτουργίας του μοτέρ, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να τους πειράξεις τους εκκεντροφόρους. Ακόμα και να στους χαρίζανε και να σου κάνανε και δωρεάν τοποθέτηση.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι με τη μεθανολη το αυτοκίνητο με κλειστό διακόπτη και χωρις να ψεκάσει δουλεύει κανονικότατα μεχρι τις 7500 χιλιάδες στροφές δεν σχετίζεται με τα μπεκ αλλα με το Μπεκάκι της μεθ....δεύτερον προσωπικά απ οτι εχω δει η κο4 μετα τις 6700 το αμαξι εχει κάθετη πτωση Μ ακούγεται λιγο παράξενο να εχει αντοχές μετα τις 7000 και ποσο μάλλον 7500 το αποκλείω και αν θέλετε να ανεβάσω και τη δυναμομετρηση για να σας το αποδείξω στην πραξη....(τρίτον προγραμμα δεν αλλάζω )

καλα ρε γιωργο σε αλλο θεμα δεν ελεγες οτι ακομα και με χωρις μεθανολη παλι σου κανει misfire απλα πιο λιγα και δεν ειναι τοσο εντονα και τοσο συχνα?

 

επισης φιλε εαν δεν αλλαξεις μπεκ και εαν δεν κανεις επαναπρογραμματισμο (εφοσον δεν θελεις να αλλαξεις προγραμμα για προσωπικους λογους), δουλεια δεν προκειται να κανεις στα λεω εντελως φιλικα ,εαν ανεβεις σε παραπλησια αμαξια με το δικο σου και δεις πως δουλεουν μεχρι και 7200 τα οποια φορουν και μπεκ και αλλο προγραμμα και gate θα αλλαξεις σιγουρα γνωμη γι αυτα που πιστευεις ως τωρα .

 

εγω βλεπω οτι ψαχνεις λαθος πραγματα για να το κανεις να ζωντανεψει ενω τα πραγματα ειναι πιο απλα , ουτε εκκεντρα χρειαζεται να αλλαξεις ουτε τιποτα με αυτο το τουρμπο , να ελεγα οτι θες να βαλεις καμια gtx 2867 -3071 και χρειαζεσαι το στροφαρισμα για να βγαλεις δυναμη θα ελεγα οκ αλλα τωρα με την κ04?απλα τσαμπα λεφτα.

 

επισης βλεπω εισαι πολυ καθετως στο θεμα προγραμμα κακως για μενα και εγω το ιδιο πραγμα εκανα οταν ειχα βαλει τα 2 πρωτα προγραμματα ημουν φουλ φανατικος το αμαξι μου ηταν χαλια σε θεμα λειτουργιας ολοι μου ελεγαν οτι φταιει το προγραμμα και εγω τους ελεγα την ιδια απαντηση που δινεις και εσυ , μεχρι που εφτασα στο αμην και ειπα να πεταξω αλλα 650 και απο τοτε ηρεμησε το κεφαλι μου εχω να ασχοληθω με το αμαξι μου εδω και 5 χρονια .

 

μην εισαι τοσο φανατικος ,δεν σε πληρωνει κανεις γι αυτο που κανεις , κοιταξε να βρεις μια λυση να δουλεψει το αμαξι σου οπως πρεπει για να το χαρεις οπως πρεπει , μην πετας τσαμπα λεφτα ειναι κριμα .

 

και το ξανα λεω για τελευταια φορα παρολο που εγινα κουραστικος αλλαξε μπεκ και προγραμμα και ολα θα στρωσουν .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι με τη μεθανολη το αυτοκίνητο με κλειστό διακόπτη και χωρις να ψεκάσει δουλεύει κανονικότατα μεχρι τις 7500 χιλιάδες στροφές δεν σχετίζεται με τα μπεκ αλλα με το Μπεκάκι της μεθ....δεύτερον προσωπικά απ οτι εχω δει η κο4 μετα τις 6700 το αμαξι εχει κάθετη πτωση Μ ακούγεται λιγο παράξενο να εχει αντοχές μετα τις 7000 και ποσο μάλλον 7500 το αποκλείω και αν θέλετε να ανεβάσω και τη δυναμομετρηση για να σας το αποδείξω στην πραξη....(τρίτον προγραμμα δεν αλλάζω )

Δες τη δυναμομετρηση του nassos. Φοραει κ04 με μαμα σωθηκα (μοτερ-καπακι).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρωτον οι εκκεντροφόροι σου είναι εντελως μα εντελως αχρηστοι για το σετ απ σου,τα παιδια παραπανω στο ανελυσαν και με το παραπανω.Δευτερον τι πρόγραμμα φορας διοτι δεν εχω παρακολουθησει τη συζητηση από την αρχη;Όταν θες να ζωντανεψει το αμαξι σου με το υπαρχον σετ απ πρωτα ψάχνεις στο πρόγραμμα και μετα όλα τα αλλα,αλλα τα εκκεντρα για το σετ απ σου είναι πεταγμένα χρηματα ασε που χρειαζονται κι αλλα πραγματα δε τα πετας ετσι πανω και τελειωσες το πιθανοτερο είναι να πηγαινει χειροτερα το αυτοκινητο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν εχει καθετη πτωση η κ04 στα ψηλα, ή θελει σωστη ρυθμιση το bc-ν75 ή κλεινει πεταλουδα..

Edited by iliasr38
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μισο λεπτο γιατι νομιζω πως εχουμε χασει λιγο τη μπαλα...ποιος ειπε οτι το αμαξι δε παει και οτι πρεπει να ζωντανεψει δεν εχω κατσει εγω να ασχοληθω νε το αυτοκινητο τον τελευταιο καιρο λογω ανειλημμενων υποχρεωσεων δε μ φταιει ο δημητριαδης ισα ισα..αν δεν τις ανοιξω τις μεθ το αμαξι σκοτωνει τι να αλλαξω προγραμμα και να ζωντανεψει λεμε..το θεμα ειναι να βρω χρονο να δουλεψει σωστα και τισ μεθ να ανεβει ακομα παραπανω πλεον ομως που τις εχω κλειστες και περασαμε ενα αλλο file δεν υπαρχει κο4 να κ ατσει διπλα του χωρις να ειναι υβριδιο..εγω τρωγομαι να το ανεβασω κ αλλο καθαρα για προσωπικη μ ευχαριστηση οχι οτι δεν παει καθε αλλο..τουλαχιστον καταλαβαινω οτι δεν αξιζει να κανω μια τετοια κινηση...

Link to comment
Share on other sites

Και κατι αλλο υο τονιζω το αμαξι εχει ροικη στι καπακι ferrea βαλβιδες κατηργημενα κλαπετα δεν ειναι στοκ γι αυο λεψ για εκκεντροφορους οχι να τους πεταξω μεσα ετσι ...

Link to comment
Share on other sites

Αν εχει καθετη πτωση η κ04 στα ψηλα, ή θελει σωστη ρυθμιση το bc-ν75 ή κλεινει πεταλουδα..

Ή έχει τόσες διορθώσεις που κόβει.... ή μπορεί και να σφίγγει το μοτέρ απο πίεση...τα έχω δει αυτά σε τερματισμένο Κ04

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

70 αλογα δινουν οι catcams stage 3 για οσους πανε πανω απο 700 αλογα οπου χρειαζονται ροικες 3ου σταδιο και αλλα πολλα,δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα με τα εκκεντρα,φιλε μου ασχολησου με το προγραμμα εφοσον δεν εχεις καποιο θεμα με τα περιφερειακα ολα τα αλλα ειναι για εγκυκλοπεδικη συζητηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για να καταφέρεις αυτό που ζητάς, πριν απο εκκεντροφόρους, πρέπει να αλλάξεις τουρμπο. Δεν εχει κανένα νόημα κατα τη γνώμη μου να κανιβαλισεις τον κινητήρα χωρίς αντικείμενο. Επίσης ολοι οι εκκεντροφόροι ειναι ακριβοί δεν υπάρχουν φθηνοί.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολλοί καλοί αλλα για τόσα λεφτα ρε συ Άγγελε δε ξέρω αν τελικά αξίζει τον κόπο.....

δεν αξίζει τον κόπο ούτε σε setup GTX3071R (~500ps) στο δικό μας μοτέρ (BZB, CDAA)

Αλλά όπως είπε και ο Δημήτρης, εκκεντροφόροι φτηνοί δεν υπάρχουν.

Συν του ότι για να δίνει ψηλά περισσότερα άλογα, σημαίνει ότι αποδυναμώνει το μοτέρ στις χαμηλές στροφές (δηλαδή θα χάσεις αρκετό spool χαμηλά).

Αφού λες ότι πέφτει η απόδοση στα "ψηλά" μετά τις 6500, κάνε μία δυναμομέτρηση και log-αρε ταυτόχρονα να δεις πίεση και advance. 

 

Αλήθεια...δυναμομέτρηση έχεις κάνει? (αν όχι, κάνε για να δεις και τι γίνεται).

Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα των εκκεντροφόρων, τι πίεση έχεις στις χαμηλές-μεσαίες-ψηλές στροφές?

Μήπως (όπως σωστά παρατηρήθηκε στην 1η σελίδα) σφίγγει το μοτέρ από την πολύ πίεση και γι' αυτό νιώθεις ότι πέφτει?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει δυναμομετρηση θα σας την ανεβάσω τωρα να τη δειτε ... Σηκώνει 1.8 κρατάει μεχρι της 6000 και μετα απ οκέι πέφτει σταδιακά μεχρι το 1.3 στις 7200 ειναι φυσιολογικό νομιζω να αρχίσει να κρεμάει μετα τις 6500 σταδιακά...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.