Jump to content

Αγορα μεταχειρισμένου S3 Πληροφορίες


john_aks

Recommended Posts

Καλησπέρα σε ολους,


 


Θα γίνω κάτοχος ενως s3 σε μερικές μερες και θα ηθελα να κανω καποιες ερωτήσεις. Εχω βρει ενα s3 του 2008 με 110.000 χιλιόμετρα σε πολυ καλη κατασταση. Το αμάξι ειναι καλοδιατηρημένο αλλα φοβαμαι οτι τα χιλιόμετρα ειναι αρκετα και το αμάξι θα αρχισει να ζηταει πολλα πραγματα απο νωρίς. Τι πρέπει να προσεξω και τι προβλήματα βγάζουν συνήθως σε αυτά τα χιλιόμετρα? Επίσης χρειάζεται αλλαγή ιμάντα? 


Ξέρετε μηπως κάποιον μάστορα που αν το ελέγξει θα μου πει σιγουρα ολα τα προβλήματα του αν έχει?


 


 


Ευχαριστώ πολύ !!


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε ολους,

 

Θα γίνω κάτοχος ενως s3 σε μερικές μερες και θα ηθελα να κανω καποιες ερωτήσεις. Εχω βρει ενα s3 του 2008 με 110.000 χιλιόμετρα σε πολυ καλη κατασταση. Το αμάξι ειναι καλοδιατηρημένο αλλα φοβαμαι οτι τα χιλιόμετρα ειναι αρκετα και το αμάξι θα αρχισει να ζηταει πολλα πραγματα απο νωρίς. Τι πρέπει να προσεξω και τι προβλήματα βγάζουν συνήθως σε αυτά τα χιλιόμετρα? Επίσης χρειάζεται αλλαγή ιμάντα? 

Ξέρετε μηπως κάποιον μάστορα που αν το ελέγξει θα μου πει σιγουρα ολα τα προβλήματα του αν έχει?

 

 

Ευχαριστώ πολύ !!

https://www.spotmechanic.gr/?network=g&gclid=CjwKCAiA_c7UBRAjEiwApCZi8VoBchh9tYyr4qWm86uM_wl3DIC1YACKoN8DO_gnnijSzY21QWwkFxoCCigQAvD_BwE

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο ειναι ελεγμένο απο την spotmechanic . Να την εμπιστευτώ ή να το ελεγξω και σε καποιον μηχανικο δικό μου?

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται να ανοίγεις το θεμα σου πανω απο μια φορα.

Προσωπικά ειμαι φαν της επίσημης αντιπροσωπείας όπου εχεις να αντιμετωπίσεις τον επίσημο αντιπρόσωπο, ο οποίος για κανενα σοβαρό ή μη λόγο δε θα κατσει να σου πει ψεματα για ενα αμαξι και να ρισκάρει τη φήμη του γι αυτο.

 

πρόσφατα ξεψάχνισα την αγορά για ενα καθαρό s3 8p. Θελει πολυ υπομονη για να βρεθεί καποιο που ειναι κοντα στα στάνταρ σου. Πολλα s3 ειναι 8+ ετών πλέον και δύσκολα δε θα εχουν αλλαξει τουλαχιστον 2 ιδιοκτήτες (άρα η πραγματική ιστορια του οχηματος εχει χαθεί -πέρα απο αυτο που γράφει το βιβλιαράκι του σέρβις)

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται να ανοίγεις το θεμα σου πανω απο μια φορα.

Προσωπικά ειμαι φαν της επίσημης αντιπροσωπείας όπου εχεις να αντιμετωπίσεις τον επίσημο αντιπρόσωπο, ο οποίος για κανενα σοβαρό ή μη λόγο δε θα κατσει να σου πει ψεματα για ενα αμαξι και να ρισκάρει τη φήμη του γι αυτο.

 

πρόσφατα ξεψάχνισα την αγορά για ενα καθαρό s3 8p. Θελει πολυ υπομονη για να βρεθεί καποιο που ειναι κοντα στα στάνταρ σου. Πολλα s3 ειναι 8+ ετών πλέον και δύσκολα δε θα εχουν αλλαξει τουλαχιστον 2 ιδιοκτήτες (άρα η πραγματική ιστορια του οχηματος εχει χαθεί -πέρα απο αυτο που γράφει το βιβλιαράκι του σέρβις)

Το συγκεκριμένο δεν εχει αλλαξει ιδιοκτήτη οπως μου είπαν και φαίνεται πολύ καλο αλλα δεν ειμαι σιγουρος γι'αυτα που μοθ εγγυούντε

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο δεν εχει αλλαξει ιδιοκτήτη οπως μου είπαν και φαίνεται πολύ καλο αλλα δεν ειμαι σιγουρος γι'αυτα που μοθ εγγυούντε

Απλά θα σου πω ότι μετά από έλεγχο σε αντιπροσωπεία, έμαθα τα εξής (και έπαθα γιατί πλήρωσα 60€ για κάθε αμάξι για να μάθω τις πληροφορίες):

- δηλώνανε ότι το αμάξι πήγαινε μόνο αντιπροσωπεία για service. (εννοούσαν εξειδικευμένο συνεργείο και συνεργείο "της γειτονιάς". Πάνως δεν ήταν αντιπροσωπεία τα service)

- το βιβλαράκι του service δεν κόλλαγε με τη χρήση που μου περιέγραφαν στο τηλέφωνο ή προφορικά.

- το αμάξι το δηλώνανε ατρακάριστο ή και άβαφο, αλλά βρήκαμε βαμμένη κολώνα (κολώνα "β" - ανάμεσα στις πόρτες οδηγού και πίσω επιβάτη πχ) και κάτω μαρσπιέ

- το αμάξι το είχε ένας ιδιοκτήτης αλλά στην άδεια φαινόταν να είχε αλλάξει άλλους 2 τουλάχιστον (στη μία περίπτωση είχε αλλάξει 5 ιδιοκτήτες στην άδεια). Παρεπιπτόντως η δικαιολογία ήταν πως ήταν στο όνομα του πατέρα, μετά αδερφού, μετά κουμπάρου και μετά σε μένα για φορολογικούς λόγους, αλλά πώς να πιστέψω αυτή την ιστορία όταν δεν το είπε εξαρχής έστω στο τηλέφωνο ή να πιστέψω τη χρήση που λέει αυτός ότι έκανε όταν βρήκα (σε άγνωστο) να μου λέει ψέματα?

- το αμάξι ήταν στις φωτογραφίες σε καλή κατάσταση αλλά όταν το είδαμε από κοντά (και η αντιπροσωπεία εξονυχιστικά) παρατηρήσαμε κράκς στα πίσω φανάρια και στα εμπρός, καμμένα φανάρια από τον ήλιο (το αμάξι προφανώς πάρκαρε πολλές μέρες το χρόνο εκτεθημένο στον ήλιο-βροχή-κτλ), εσωτερικό πολύ ταλαιπωρημένο (οι φωτογραφίες ήταν τραβηγμένες με τέτοιο τρόπο που δεν "παίρνανε" τα ταλαιπωρημένα κομμάτια του σαλονιού).

 

Αυτά είναι τα χοντρά και που θυμάμαι γιατί μου είχαν χτυπήσει άσχημα. Δε θα αναφερθώ σε περιπτώσεις όπου το αμάξι το φέρανε ρετάλι (ήθελε άμεσα ανάρτηση, δίσκους-τακάκια και δίσκο-πλατό και ίσως και βολάν = 2.000€ είναι αυτά από μόνα τους). Πώς να πιστέψω ότι ο τύπος έκανε τα λάδια-φίλτρα στην ώρα τους μετά ή ότι δεν έχει τίποτε άλλο που θέλει επίσης αλλαγή και δε φαίνεται άμεσα?

Ούτε θα αναφερθώ σε περιπτώσεις που βρήκα ότι το αμάξι ήταν big turbo setup (με βοήθησε κάποια άκρη που έχω σε αυτό) και το πουλούσε ως μαμά "απείραχτο".

 

Γενικα κυκλοφορεί πολύ σκάρτο αμάξι έξω. Θέλει προσοχή για να μην πάρεις κάτι άλλο από αυτό που σου "υποσχέθηκαν" ότι αγόρασες. Δε λέω να μην πάρεις κάτι που ξέρεις ότι έχει τα Χ-Ψ ελαττώματα, όμως άλλο είναι να το αγοράσεις εις γνώση σου και άλλο να σε κοροϊδέψουν, να το πάρεις και να ανακαλύψεις εκ των υστέρων (ή και ποτέ) την πραγματική ιστορία του αυτοκινήτου και να βρίζεις θεούς και δαίμονες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά ειμαι φαν της επίσημης αντιπροσωπείας όπου εχεις να αντιμετωπίσεις τον επίσημο αντιπρόσωπο, ο οποίος για κανενα σοβαρό ή μη λόγο δε θα κατσει να σου πει ψεματα για ενα αμαξι και να ρισκάρει τη φήμη του γι αυτο.

 

 

 

ξέρω αντιπροσωπείες που τα "παίρνουν"¨από μαντράδες.  Επίσης, όταν είχα βρει εγώ ένα S3 το πήγα σε μία αντιπροσωπεία και έφερα και έναν φίλο μου μηχανικό για διπλό έλεγχο. Απλά ο μηχανικός της αντιπροσωπείας δεν βρήκε πλημμύρα λάδι στις σωληνώσεις του turbo ενώ το βρήκε ο δικός μου !!!!  Τσάμπα το 60αρι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλά θα σου πω ότι μετά από έλεγχο σε αντιπροσωπεία, έμαθα τα εξής (και έπαθα γιατί πλήρωσα 60€ για κάθε αμάξι για να μάθω τις πληροφορίες):

- δηλώνανε ότι το αμάξι πήγαινε μόνο αντιπροσωπεία για service. (εννοούσαν εξειδικευμένο συνεργείο και συνεργείο "της γειτονιάς". Πάνως δεν ήταν αντιπροσωπεία τα service)

- το βιβλαράκι του service δεν κόλλαγε με τη χρήση που μου περιέγραφαν στο τηλέφωνο ή προφορικά.

- το αμάξι το δηλώνανε ατρακάριστο ή και άβαφο, αλλά βρήκαμε βαμμένη κολώνα (κολώνα "β" - ανάμεσα στις πόρτες οδηγού και πίσω επιβάτη πχ) και κάτω μαρσπιέ

- το αμάξι το είχε ένας ιδιοκτήτης αλλά στην άδεια φαινόταν να είχε αλλάξει άλλους 2 τουλάχιστον (στη μία περίπτωση είχε αλλάξει 5 ιδιοκτήτες στην άδεια). Παρεπιπτόντως η δικαιολογία ήταν πως ήταν στο όνομα του πατέρα, μετά αδερφού, μετά κουμπάρου και μετά σε μένα για φορολογικούς λόγους, αλλά πώς να πιστέψω αυτή την ιστορία όταν δεν το είπε εξαρχής έστω στο τηλέφωνο ή να πιστέψω τη χρήση που λέει αυτός ότι έκανε όταν βρήκα (σε άγνωστο) να μου λέει ψέματα?

- το αμάξι ήταν στις φωτογραφίες σε καλή κατάσταση αλλά όταν το είδαμε από κοντά (και η αντιπροσωπεία εξονυχιστικά) παρατηρήσαμε κράκς στα πίσω φανάρια και στα εμπρός, καμμένα φανάρια από τον ήλιο (το αμάξι προφανώς πάρκαρε πολλές μέρες το χρόνο εκτεθημένο στον ήλιο-βροχή-κτλ), εσωτερικό πολύ ταλαιπωρημένο (οι φωτογραφίες ήταν τραβηγμένες με τέτοιο τρόπο που δεν "παίρνανε" τα ταλαιπωρημένα κομμάτια του σαλονιού).

 

Αυτά είναι τα χοντρά και που θυμάμαι γιατί μου είχαν χτυπήσει άσχημα. Δε θα αναφερθώ σε περιπτώσεις όπου το αμάξι το φέρανε ρετάλι (ήθελε άμεσα ανάρτηση, δίσκους-τακάκια και δίσκο-πλατό και ίσως και βολάν = 2.000€ είναι αυτά από μόνα τους). Πώς να πιστέψω ότι ο τύπος έκανε τα λάδια-φίλτρα στην ώρα τους μετά ή ότι δεν έχει τίποτε άλλο που θέλει επίσης αλλαγή και δε φαίνεται άμεσα?

Ούτε θα αναφερθώ σε περιπτώσεις που βρήκα ότι το αμάξι ήταν big turbo setup (με βοήθησε κάποια άκρη που έχω σε αυτό) και το πουλούσε ως μαμά "απείραχτο".

 

Γενικα κυκλοφορεί πολύ σκάρτο αμάξι έξω. Θέλει προσοχή για να μην πάρεις κάτι άλλο από αυτό που σου "υποσχέθηκαν" ότι αγόρασες. Δε λέω να μην πάρεις κάτι που ξέρεις ότι έχει τα Χ-Ψ ελαττώματα, όμως άλλο είναι να το αγοράσεις εις γνώση σου και άλλο να σε κοροϊδέψουν, να το πάρεις και να ανακαλύψεις εκ των υστέρων (ή και ποτέ) την πραγματική ιστορία του αυτοκινήτου και να βρίζεις θεούς και δαίμονες.

 

Γενικα σαν αγορα ειναι καλη το s3 με αυτα τα χιλιομετρα (110.000)? Ή να ψαξω για κατι αλλό πιο καινουργιο με λιγοτερα χιλιομετρα? 

Link to comment
Share on other sites

Γενικα σαν αγορα ειναι καλη το s3 με αυτα τα χιλιομετρα (110.000)? Ή να ψαξω για κατι αλλό πιο καινουργιο με λιγοτερα χιλιομετρα?

Εξαρταται τι εννοεις καλη αγορά.

Πχ: Στα λεφτα που πωλουνται τα s3 8P, δε θα βρεις κατι αντίστοιχα σπορ, γρήγορο και αστεία βελτιωσιμο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικα σαν αγορα ειναι καλη το s3 με αυτα τα χιλιομετρα (110.000)? Ή να ψαξω για κατι αλλό πιο καινουργιο με λιγοτερα χιλιομετρα?

σε πρωτη φαση κοιταζεις να διασταυρωσεις σε οτι αυτοκινητο βρεις οτι τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα κ λογικα για την ηλικια κ αναλογα την εξηγηση του πωλητη...απο εκει κ μετα θα πρεπει να υπαρχουν κ τα αναλογα service book που θα αποδεικνυουν τα παραπανω...

 

δεν εχεις να φοβηθεις κατι εαν εχει 110000 χλμ...ειναι προτιμοτερο απο το να γραφει 72000 κ να εχει στην πραγματικοτητα 152000...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γενικα σαν αγορα ειναι καλη το s3 με αυτα τα χιλιομετρα (110.000)? Ή να ψαξω για κατι αλλό πιο καινουργιο με λιγοτερα χιλιομετρα? 

 

Φιλε μου απο τον Αυγουστο που μας περασε εγινα κατοχος ενος (σχεδον καινουργιου) S3 μοντ. '07.... Το προηγουμενο αμαξι μου ηταν ενα Scirocco R μοντ. '12 και γενικα εχω αλλαξει πολλα αμαξια τα τελευταια χρονια, κυριως VAG 2λιτρα.

 

Σε εναν ελεγχο με σιγουρια σου λεω οτι δεν προκειται να τα βρεις ολα, καποια θα τα βρεις στην πορεια.

 

Το πιο σημαντικο κριτηριο ειναι ο προηγουμενος ιδιοκτητης... Αμα δεις κανενα νοικοκυρη παρτο αφοβα, αμα δεις κανεναν καγκουρα ή κανενα "μουτρο" αστο.... Εμπειρικα στο λεω.

 

Εχω δει αυτοκινητα με 50.000χλμ να ειναι σκουπιδια και αλλα με τα διπλα+ και να ειναι λουλουδια! Σε αυτο καθαρα παιζει ρολο ο ιδιοκτητης και κατα ποσο το συντηρει/επισκευαζει το αμαξι.

 

Οποτε μην εχεις κριτηριο μονο τα χιλιομετρα.

 

Στο θεμα του S3 τωρα, συγκεκριμενα πασχει σε καποια θεματα, τα σοβαρα ειναι:

 

-Kρεμαγιερα, ελαττωματικες απο το εργοστασιο.

-Βολαν και αυτο τα ιδια.

-Φουσκωμα/κρεμασμα επενδυσης ουρανου στην πλαφονιερα οπως και τα golf v.

-Σασμαν καποια θεματα με τα συγχρονιζε/ρουλεμαν.

-Μοτερ κλαπετου εισαγωγης.

 

Αν μπορεις και αν ειναι στο μπατζετ σου (εμενα δεν ηταν) βρες ενα S3 οσο πιο καινουργιο γινεται για να εχει οσο το δυνατον γινεται τους πιο τελευταιους κωδικους ανταλλακτικων ετσι ωστε να αποφυγεις καποια πιθανα προβληματα.

 

Επισης πρεπει να εχεις υπ' οψιν σου οτι το S3 ειχε αρχικο τιμολογιο 50κ+ οποτε οτι "ζηταει" ειναι και σχετικα ακριβο.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απο τον Αυγουστο που μας περασε εγινα κατοχος ενος (σχεδον καινουργιου) S3 μοντ. '07.... Το προηγουμενο αμαξι μου ηταν ενα Scirocco R μοντ. '12 και γενικα εχω αλλαξει πολλα αμαξια τα τελευταια χρονια, κυριως VAG 2λιτρα.

 

Σε εναν ελεγχο με σιγουρια σου λεω οτι δεν προκειται να τα βρεις ολα, καποια θα τα βρεις στην πορεια.

 

Το πιο σημαντικο κριτηριο ειναι ο προηγουμενος ιδιοκτητης... Αμα δεις κανενα νοικοκυρη παρτο αφοβα, αμα δεις κανεναν καγκουρα ή κανενα "μουτρο" αστο.... Εμπειρικα στο λεω.

 

Εχω δει αυτοκινητα με 50.000χλμ να ειναι σκουπιδια και αλλα με τα διπλα+ και να ειναι λουλουδια! Σε αυτο καθαρα παιζει ρολο ο ιδιοκτητης και κατα ποσο το συντηρει/επισκευαζει το αμαξι.

 

Οποτε μην εχεις κριτηριο μονο τα χιλιομετρα.

 

Στο θεμα του S3 τωρα, συγκεκριμενα πασχει σε καποια θεματα, τα σοβαρα ειναι:

 

-Kρεμαγιερα, ελαττωματικες απο το εργοστασιο.

-Βολαν και αυτο τα ιδια.

-Φουσκωμα/κρεμασμα επενδυσης ουρανου στην πλαφονιερα οπως και τα golf v.

-Σασμαν καποια θεματα με τα συγχρονιζε/ρουλεμαν.

-Μοτερ κλαπετου εισαγωγης.

 

Αν μπορεις και αν ειναι στο μπατζετ σου (εμενα δεν ηταν) βρες ενα S3 οσο πιο καινουργιο γινεται για να εχει οσο το δυνατον γινεται τους πιο τελευταιους κωδικους ανταλλακτικων ετσι ωστε να αποφυγεις καποια πιθανα προβληματα.

 

Επισης πρεπει να εχεις υπ' οψιν σου οτι το S3 ειχε αρχικο τιμολογιο 50κ+ οποτε οτι "ζηταει" ειναι και σχετικα ακριβο.

+1 σε ολα τα παραπανω...

εκτος απο το τιμολογιο καθως σαν γυμνο κοστιζε 42700 απο το 07 που ηρθε στην ελληνικη αγορα..καπου τον μαρτη του 09 επεσε 2-2.5 χιλιαρικα εξ αιτιας των μειωμενων φορων εισαγωγης κ τον αυγουστο του ιδιου χρονου οι δασμοι διπλασιαστηκαν με αρχικο κοστος τα 48 περιπου.... (παλιο ΠΑΣΟΚ το ορθοδοξο)

 

Ειχα ζωντανο παραδειγμα φιλο ο οποιος εκανε προπαραγγελια μαιο...με 3 μηνη καθυστερηση κ οταν εισηλθε στην Ελλαδα του ζητηθηκαν 6-7 χιλιαρικα παραπανω απο την τιμη που αρχικα ειχε κλεισει...

 

εν τελει να πω πως απο αυτα που βλεπω αν θες να παρεις ενα σοβαρο αμαξι υπολογιζε απο 18 χιλιαρικα κ πανω...φυσικα υπαρχουν κ εξαιρεσεις...απλα ψαξτο καλα!!!

Edited by Van.Leb
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επίσης ρίξε μια μάτια στο πιο προβληματικό σημείο των παλιάς γενιάς tfsi : ποτηράκι αντλιας στον εκκεντροφόρο και έλεγχος οπτικός του εκκεντροφόρου στο σημείο. Υπάρχει σχετικό τοπικ να διαβάσεις.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.