Van.Leb Posted March 24, 2022 Posted March 24, 2022 Ααντώ ένα ένα: Καταρχήν Van το έκανες edit το ποστ σου εκείνο με τα 100.000. Όταν έκατσα και διάβασα τα ποστς, πριν το κάνεις edit, αρχικά τα πέρασα μία στα γρήγορα και έφυγα αφήνοντας τη σελίδα ανοιχτή. Αργότερα που κάθισα να ποστάρω, προφανώς το είχες ήδη κάνει edit. Οπότε εγώ απάντησα στο αρχικό σου ποστ, το οποίο δεν έβγαζε νόημα. Για το κόστος που λες ότι "συζητιέται", καλύτερα να απευθυνθείς στον metero, εκείνος αναφέρθηκε κάνοντας χιούμορ ότι μήπως να πάρω και ένα audi μαζί με τα λάστιχα, και καλά επειδή είναι πολύ ακριβά. Εγώ απλά απάντησα ότι είναι κυρίως λόγω διάστασης, όχι τόσο λόγω ελαστικού. Και σκ@τά λάστιχα να βάλεις, στο 245/35/19 δύσκολα πέφτεις κάτω από 9 κατοστάρικα. Ποιο κόστος συζήτησα; Σπάω το κεφάλι μου να εντοπίσω πού το είδες. Το αμάξι ΔΕΝ χρειάζεται λάστιχα κάθε χρόνο, είμαι στα 2 χρόνια και έχω ψωμί για τουλάχιστον 4-5 μήνες ακόμα, θεωρώ. Επίσης, ανέφερα ότι δεν πιστεύω ότι ούτε τα Yokohama θα χρειαστούν αλλαγή στο χρόνο, και ανέφερα και τον λόγο. Νιώθω ότι δεν με προσέχεις van. Πάμε και στο κομμάτι της εμπειρίας. Επειδή λοιπόν όπως λες δεν έχεις προσωπική εμπειρία από ημισλίκ και ξέρεις μόνο όσα διαβάζεις και σου λένε, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να δεχτώ την άποψή σου. Όπως εγώ δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για big turbo. Δηλαδή πρόσεξε τι κάνεις, λες είναι επικίνδυνα χωρίς πρώτον να έχεις την παραμικρή εμπειρία σε αυτά, δεύτερον χωρίς να γνωρίζεις το οδηγικό μου στυλ και τρίτον χωρίς να γνωρίζεις πού πατάω και σε τι συνθήκες. Και διαμορφώνεις άποψη. Τι να πω και εγώ με τα 9 μου χρόνια και 4 τετράδες δηλαδή. Κάβουρα εσύ λοιπόν είσαι σε σαφώς καλύτερη θέση για να εκφέρεις άποψη και τη δέχομαι. Σου απαντώ λοιπόν ότι όχι το αμάξι δεν χρειάζεται τα ημισλίκ όπως δεν χρειάζεται και το πρόγραμμα. Παίρνει όμως μία βελτίωση, μικρή, και θεωρώ ότι, αν και δεν θα φτουρίσουν τα ημισλίκ όσο σε ένα δικίνητο, το ότι θα πατάει έστω και λίγο καλύτερα θα πατάει. Και βάλε στην εξίσωση και τον παράγοντα ροπή, η οποία μετά το πρόγραμμα θα ανέλθει σε πάνω από 60 κιλά και μάλιστα θα έρχεται νωρίτερα, θα πάψει να έχει τόσο αίσθηση ατμόσφαιρας. Θεωρώ ότι τότε τα ημισλίκ θα προσφέρουν περισσότερη βελτίωση. Αλλά πιστεύω πρώτα θα έρθει το πρόγραμμα, οπότε θα ξέρω με σιγουριά να σου απαντήσω και πάνω σε αυτό, κατά πόσο τα PS4S τα βγάζουν πέρα. Και μάλιστα θα το κάνω, μετά το πρόγραμμα θα γράψω feedback. Κάτι άλλο που ξέχασα να πω και θα πήγαινε για τον csaris που είχε πει ότι το χαλάνε το συγκεκριμένο αμάξι τα ημισλίκ, αλλά πάει και σε σένα κάβουρα και προς όλους, το συγκεκριμένο αμάξι λοιπόν δεν είναι τόσο "πολιτισμένο" όσο ίσως πιστεύετε. Το στήσιμο είναι για πίστα και έχει χαρακτήρα δευτερευόντως πολιτισμένο. Δεν πρόκειται να μπω σε τέτοιες λεπτομέρειες, γιατί έχω μάθει πράγματα που με έχουν αφήσει άναυδο σχετικά με τις τεχνολογίες που κρύβονται από πίσω, αλλά πιό πολύ πιστάδικο είναι το αμάξι παρά δρόμου και αυτό είναι και το μεγαλύτερο παράπονο όσων είναι πιό "comfort" οδηγοί. Εμένα με πορώνει. Πάρτε λοιπόν και μία πληροφορία, ότι στην Αυστραλία το αμάξι έρχεται με τα ημισλίκ Pirelli Trofeo R στον προεραιτικό εξοπλισμό, και η ίδια η AMG μιλάει για τις βελτιώσεις που προσφέρουν, πλαισιώνοντας άψογα το στήσιμο. Ο λόγος που δεν δίνεται και στην Ευρώπη είναι καθαρά μαρκετινίστικος.Στο εξής λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανα με το παρών θρεντ καθώς μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου δεν έχω καταλάβει για ποιον σκοπό γράφεις στο audi sport club...Θέλεις απλά να μας παρουσιάσεις ένα αμάξι μιας μάρκας ανταγωνιστικής κ (σχεδον) ίδιας φιλοσοφίας με της audi...Θέλεις να κάνεις κουβεντούλα ακούγοντας γνώμες κ γενικά να κανουμε συζητήσουλα σχετικα με το τι πιστεύουμε...πραγματικά δεν έχω καταλάβει...Όσο αναφορά το σχόλιο με τα κόστη μάλλον εγώ δεν κατάλαβα κ παρεξήγησα τον γραπτό λόγο σου...οπότε ειμαι φάουλ...Αλλά...σε ένα θέμα που κ μένα με απασχολησε το να μου λες ότι δεν παίρνεις την άποψη μου στα σοβαρά επειδή δεν το έχω δοκιμασει λίγο με νοιάζει...Μου φτάνει που υπάρχουν τουλάχιστον αλλά 3 μέλη εδώ μέσα κ σίγουρα κ άλλοι που απλά παρακολουθούν που συμφωνούν μαζί μου..Να πω ότι έχω εκφέρει άποψη περί του Α45ς που πραγματικά το έχω δει μόνο από φωτογραφίες να το δεχτώ (ασχετως που δεν θα το έκανα ποτε)Υ.Γ Εαν μας είχες ποστάρει από την αρχή την τελευταία παράγραφο Ίσως κ να μην κάναμε αυτή την κουβέντα...
Unreal Posted March 24, 2022 Author Posted March 24, 2022 Μα δεν ζήτησα καλέ μου άνθρωπε βοήθεια ποια ημισλίκ να φορέσω, τα θες και τα λες; Ο δε csaris όπως και ο κάβουρας και ας με συγχωρέσουν όσους άλλους δεν αναφέρω, τότε με τα λάδια που είχα ζητήσει γνώμες, μου είχε προσφέρει πολύτιμη βοήθεια παρουσιάζοντάς μου στοιχεία που με βοήθησαν να αποφασίσω. Ναι όμως φίλε μου, όταν ζητάω απόψεις και δεν μιλάμε τι χρώμα να βάψω το τάδε πάνω στο αμάξι, μιλάμε για θέματα πιό σοβαρά όπως το στήσιμο, τα ελαστικά κ.α., ναι λοιπόν θέλω οι απόψεις να έρχονται από κατόχους που διαθέτουν μία κάποια εμπειρία, όχι τι είδα και τι άκουσα. Περίμενα ότι για να εκφέρεις άποψη, θα είχες εμπειρία από ημισλίκ, έστω κάποια στιγμή στη ζωή σου. Συμφωνούν τα άλλα 3 μέλη με το γεγονός ότι έχεις άποψη σε θέμα που ΔΕΝ γνωρίζεις, μάλιστα. Όσα λοιπόν από αυτά τα μέλη έχουν επίσης άγνοια, λόγω μη προσωπικής επαφής με το αντικείμενο, εννοείται έχουν κάθε δικαίωμα να εκφέρουν και εκείνα άποψη (παρόλο που όπως τόνισα, δεν ζήτησα βοήθεια στο συγκεκριμένο), αλλά μου είναι μη υπολογίσιμη. Και δεν κατανοώ το ύφος σου, παρουσίασα ένα όχημα στην ενότητα των παρουσιάσεων. Μην το διαβάζεις αγόρι μου αν χαλιέσαι. Και αν αντιληφθώ ότι η πλειοψηφία εδώ μέσα χαλιέται, το διαγράφω και γεια σας. Άκου εκεί για ποιο σκοπό γράφω. Η συμπεριφορά σου είναι το λιγότερο παιδιάστικη.
Unreal Posted March 24, 2022 Author Posted March 24, 2022 (edited) Συμπληρώνω στα ανωτέρω. Στα χρόνια που έχω την τιμή να είμαι μέλος στο όμορφο και ιδιαιτέρως καταρτισμένο forum σας, λόγια με τα οποία έκλεισα το θέμα του ED30 όταν χώρισαν οι δρόμοι μας, ανακάλυψα μία ωραία παρέα που δυστυχώς δεν είχαμε ποτέ την ευκαιρία να συναντηθούμε. Ξεχώρισα την παρέα σας από άλλα forums, συμπεριλαμβανομένου του forum που ήμουν πριν έρθω στο δικό σας, όταν ήμουν ακόμα με το δικίνητο ξαδερφάκι του S3 8P. Όχι πως έχω καμιά υποχρέωση να το αναφέρω, αλλά θα το κάνω, ο λόγος που δεν έκανα εγγραφή σε κάποιο ελληνικό forum της Mercedes, είναι ότι για ευνόητους λόγους δεν θα είχα κάποιο όφελος. Είμαι όμως μέλος σε βρετανικό forum όπου το αμάξι κυκλοφορεί αρκετά και χάρη στην επιλογή μου έχω λάβει έναν πακτωλό γνώσεων που δεν θα μάθαινα στη χώρα μας ούτε σε 20 χρόνια. Μην έχοντας λοιπόν τίποτα να λάβω από τους Έλληνες κατόχους, ο μόνος λόγος που συνέχισα και συνεχίζω να γράφω στο forum σας αφότου πήδηξα καράβι, είναι η εκτίμηση που νιώθω. ΔΕΝ υπάρχει πιό καταρτισμένο forum στην Ελλάδα, στον τομέα των βελτιώσεων, και έχω δει πάρα πολλά. Τώρα αν στο μεταξύ υπάρξει κάποιο θέμα που αφορά πιό ευρείες γνώσεις, όπως τα λάδια ή κάτι άλλο, τότε λέω πού ξέρεις μπορεί να βοηθηθώ. Αυτά. Edited March 24, 2022 by Unreal
Kavouras Posted March 27, 2022 Posted March 27, 2022 (edited) Καλημέρα! Κοίτα, έχει τύχει να οδηγήσω A45s και έχει αυτόν τον ενθουσιασμό της "ουράς" στο αρχικό "μπάσιμο" στη στροφή, που προσωπικά μου έρχεται κάπως. Δε νομίζω ότι έχει να κάνει με τα λάστιχα αυτό το "σπρώξιμο από πίσω" που νιώθεις όταν το πιέζεις (έχεις την αίσθηση ότι γυρίζει πιο...."πισωκίνητο" όσο πλησιάζεις στο όριο). Εκτός κι αν αντιλαμβάνομαι λάθος ότι είναι αυτός ο προβληματισμός σου όταν χαλάσει η "ατμοσφαιρική" λειτουργία του οχήματος. Προσωπικά, για πολιτικά λάστιχα, τα PS4s τα θεωρώ κορυφαία για χρήση δρόμου και έχει χρησιμοποιηθεί σε διάφορες "κατασκευές" που έχω εμπλακεί κατά καιρούς, καθώς φαίνεται να λειτουργούν άριστα σε συνεργασία με τον ελληνικό σαπουνο-δρόμο. Μόνο αρνητικό ότι "τρώγονται" γρήγορα όταν το πιέζεις το αμάξι (λογικό από τη μία, ενοχλητικό από την άλλη μιας και το κόστος αγοράς τους δεν είναι μικρό). Τα Continental τα πρότεινα ως εναλλακτική επειδή στα tests φαίνεται να είναι αρκετά πιο καλά από τα PS4s, όμως δεν τα έχω δοκιμάσει προσωπικά ούτε σε δικό μου ούτε σε αμάξι φίλου μου. (οι βόλτες "μετακίνησης" δεν πιάνονται προφανώς) Τέλος, η όλη μου σκέψη με τα λάστιχα έχει να κάνει κυρίως για το που κινείται το αμάξι. Ο δρόμος (το ξέρεις κι εσύ) έχει πολλές απρόβλεπτες καταστάσεις και καλό είναι να θυσιάζουμε λίγο perfomance για την ασφάλεια (να γυρίσουμε σπίτι "βρε αδερφέ" που λέω πολλές φορές). ΥΓ: Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει, αλλά έχοντας πατήσει (με λίγα km/h ευτυχώς) λιμνάζοντα νερά με slick λάστιχα (δικίνητο, group N), εκτίμησα τις αυλακώσεις (ίσως μάλλον περισσότερο από όσο έπρεπε). Edited March 27, 2022 by Kavouras
Unreal Posted April 18, 2022 Author Posted April 18, 2022 Μετράω την άποψή σου και θα κάνω update όταν έρθει η ώρα των νέων ελαστικών. Θα σας δείξω και πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι ακριβώς το ίδιο ελαστικό όταν μπαίνει σαν ΟΕΜ τοποθέτηση από εταιρία σε εταιρία. Χαοτική διαφορά, οπτικά και μη. Υπάρχει backstory από πίσω αλλά θα σας τα πω όλα μαζί. 2
metero Posted April 18, 2022 Posted April 18, 2022 Παντός εάν έχεις τόσα θέματα με το αυτοκίνητο ίσως να σκεφτόσουν να ξανά πάρεις AUDI Και όχι γεροντιστικη μάρκα 1
Unreal Posted April 18, 2022 Author Posted April 18, 2022 Το μόνο "θέμα" που έχω με το αυτοκίνητο είναι ότι δεν έχει εύκολο tuning για λόγους που δεν θα κάτσω να αναλύσω γιατί άλλωστε δεν βλέπω να ενδιαφέρει κανέναν. Ήδη έχω μετανιώσει που έγραψα τόσα πολλά, 4-5 φωτό θα ήταν αρκετές. Αλλά ακόμα και για το δύσκολο tuning έχω βρει την άκρη, ευτυχώς υπάρχουν λύσεις και για εμάς τα γερόντια. Θα ήθελα να μου γράψεις τα υπόλοιπα θέματα που έχω με το αυτοκίνητο για να τα μελετήσω με την ησυχία μου.
Dikonou Posted April 18, 2022 Posted April 18, 2022 Για τα οεμ λάστιχα μιας εταιρίας είναι ποοοολυ μεγάλη η κουβεντα. Πρόσφατο βίντεο για Μ3 νομίζω για λάστιχα οεμ και μισελεν έδειξε το χάος για το ίδιο λάστιχο εμπορίου και οεμ μπεμεβε κωδικό.... Είναι πολλά που παίζουν.... 1
Unreal Posted April 18, 2022 Author Posted April 18, 2022 Έτσι ακριβώς. Ούτε εγώ θυμάμαι αν ήταν M3 πάντως το έχω δει το βίντεο, πρόκειται για το PS4S εμπορίου vs BMW spec με το αστεράκι. Σύμφωνα με το βίντεο τα συγκεκριμένα τα δούλευε η Michelin σε συνεργασία με τη BMW επί 2 χρόνια και έχουν δεχθεί μεγάλη βελτίωση διαθέτοντας 4 compounds αντί για 2 και επιπλέον ενισχύσεις, φέρνοντάς το σύμφωνα πάντα με το βίντεο, πολύ κοντά στα Cup 2. Έχω και μια 4άδα BMW αυτά του βίντεο τώρα που μιλάμε. Πώς βρέθηκα να έχω και αυτά, όπως είπα υπάρχει backstory αλλά θα ήθελα να τα γράψω όλα μαζί όταν είμαι έτοιμος με τα νέα μου ελαστικά, με κατατοπιστικότατο φωτογραφικό υλικό. Θα δείτε χαοτική διαφορά που υπάρχει οπτικά με τα MO1 (Mercedes Only) spec. 1
Dikonou Posted April 19, 2022 Posted April 19, 2022 Πρώτη φορά το κάνω, αλλά τέτοια μηνύματα σε τέτοια κουβέντα δε χωράνε!!!!
Dikonou Posted April 19, 2022 Posted April 19, 2022 Κοίτα να δείς που το είδα το βίντεο πρίν λίγο και έλεγα πού να βρίσκαμε ένα τέτοιο σετ για τα δικά μας!!! αχαχαχαχαχαχαχ
Unreal Posted April 19, 2022 Author Posted April 19, 2022 Εγώ το πιστεύω το βίντεο ότι τα BMW spec είναι τόσο καλά όσο λέει και μακάρι να μην είχαν και το στενότερο tread από την 3άδα με μόλις 8.1 ίντσες! Θεωρώ όμως ότι για κάποιο λόγο έχουν σχεδιαστεί για BMW και όχι για Mercedes ή άλλο. Έχω κάποιες σκέψεις, αλλά ας μην το αναλύσουμε για την ώρα. Λοιπόν αν και θα έχετε καταλάβει ποια ελαστικά πρόκειται να βάλω στην σύγκριση, να είμαι ξεκάθαρος: Όλα 245/35/19 PS4S Star (BMW) spec : 8.1 ίντσες φάρδος tread PS4S MO1 (Mercedes Only) spec : 8.6 ίντσες φάρδος tread Yokohama Advan A052 : 9.1 ίντσες φάρδος tread Tread width όπως γράφω στο άλλο θέμα είναι το κομμάτι του πέλματος που έρχεται σε επαφή με το έδαφος. Αυτό το κομμάτι μαζί με τα κομμάτια στο πέλμα αριστερά και δεξιά που συναντάνε το sidewall (πλαϊνό) και δεν πατάνε κάτω, είναι το section width και αυτό είναι το ίδιο 9.8 ίντσες για τα 245 είτε είναι το Star, MO1, ΗΝ (Hyundai) του εμπορίου ή τα Α052. Το section width μπορεί και αυτό να είναι διαφορετικό μεταξύ άλλων ελαστικών, αλλά ελάχιστα, μέχρι 3 χιλιοστά. Όλη η ιστορία είναι στο tread width, και εκεί είναι και η ουσία, το κομμάτι που πατάει κάτω. Έτσι ξεχωρίζουν τα rounded sidewall από τα square sidewall ελαστικά που οι λαστιχάδες λένε στρογγυλά και τετράγωνα. Ο μέσος όρος tread για ελαστικά 245 είναι ακριβώς στη μέση δηλαδή 8.6 που έχουν τα MO1. Τι θα πει μέσος όρος, θα πει ότι τα περισσότερα τόσο είναι 8.6. Έχω δει και 7.9 σε άλλο ελαστικό όπως και 9.2 αν δεν με απατά η μνήμη μου αλλά μιλάμε για την εξαίρεση της εξαίρεσης. Υπάρχει όμως σεβαστός αριθμός ελαστικών στον κόσμο με φάρδος tread σαν τα BMW PS4S και τα Yokohama A052. Αυτά που έχω ήδη είναι οι 2 4άδες PS4S που είπα παραπάνω και περιμένω από Ιαπωνία τα A052 που αυτό τον καιρό είναι σε παραγωγή και θα πάρει λίγο καιρό γιατί θα έρθουν μέσω Γερμανίας. Ωστόσο για να κάνω την οπτική σύγκριση δεν εξαρτώμαι από το πότε θα παραλάβω, γιατί ήδη έχω και μία 4άδα Α052 στο project που φτιάχνω με τη γυναίκα μου (το έχω ήδη αναφέρει παραπάνω) και επειδή είναι στην ίδια διάσταση με μένα 245/35/19 αν δω ότι αργεί πολύ η παραγγελία, θα βγάλω ένα από το project και θα το βάλω στη Mercedes, γιατί θέλω τη σύγκριση να την κάνω εκεί. Εν συντομία να πω ότι τα BMW PS4S αν τα βάλεις δίπλα δίπλα με τα MO1, είτε φορεμένα είναι αφόρετα, με ζάντα ή χωρίς, μοιάζουν σαν 235 για να μην πω και ένα τσικ πιό στενά, θα λεγα ίσως ανάμεσα σε 225 και 235, ενώ τα A052 μοιάζουν ένα τσικ φαρδύτερα και από 255, ναι φαρδύτερα! Τα MO1 με τα οποία ήρθε το αμάξι είναι ακριβώς στη μέση, όπως η συντριπτική πλειοψηφία των 245. Αλλά 1 εικόνα = 1000 λέξεις, οπότε υπομονή. Τέλος να πω ότι το συγκριτικό θα αφορά και το οπτικό και το κομμάτι της πρόσφυσης αλλά μόνο για τα PS4S MO1 και τα A052. Τα PS4S BMW θα μπούν στη σύγκριση μόνο για το οπτικό κομμάτι γιατί πρόκειται να επιστραφούν. Και πάλι ξαναλέω υπάρχει backstory και θα το μοιραστώ μαζί σας με τη σύγκριση. Έτσι για το χαβαλέ, αν και μόλις 225, θα βάλω δίπλα δίπλα και τα θρυλικά R888 από το edition 30 που έχω κρατήσει από το 2017-2018. Το πιό legendary ελαστικό που φόρεσα ποτέ και το μόνο που σε θερμοκρασία έκανε το edition να τα βάζει από στάση με πισωκίνητα, θα κοσμεί για πάντα την αποθήκη. 2
Dikonou Posted April 19, 2022 Posted April 19, 2022 Αν μπορούσες να το πατήσεις κιόλας το star θα ήταν ότι καλύτερο..... Τεσπα αναμένουμε εντυπώσεις.... Πάντως εμένα από ποτενζα σε conti sc7 εάν δεν το έχουν τέρμα ψόφιο από πίεση το λάστιχο είναι η μέρα με τη νύχτα σε άνεση....... Θα δω όταν προλάβω μιας και πέρασα 2η φορά κορόνα... Και τώρα ανασυντασσομαι.... Χαχα
Kavouras Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Εγώ καταλαβαίνω πως όλη η φάση σηκώνει οπωσδήποτε καφεδάκι!!!
metero Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Το βασικό θέμα που έχεις είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις τα upgrades and tuning που θες Έχεις δώσει 100κ για αυτοκίνητο και νιώθεις περιορισμένος και είναι Mercedes
Kavouras Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 (edited) Προσωπικά, έχοντας τύχει να οδηγήσω αρκετά sport οχήματα, μεταξύ άλλων και RS3 8V και S3 8V βελτιωμένο μηχανικά και σε στήσιμο (ας πούμε ότι είναι οι άμεσοι αντίπαλοι μιας A45s που θα είχαμε αντίλογο γιατί το 45άρι και όχι ένα από τα άλλα 2), μπορώ να πω ότι το 45άρι με κέρδισε συνολικά. Δικαίως είναι πιο περιορισμένη η αγορά tuning στα mercedes (γιατί δεν τα αγοράζουν τόσο οι κάγκουρες??? - Vag group μόνο ρε!!!!!!!), από την άλλη σε εργοστασιακή μορφή, το mercedes και σε εσωτερικό και σε στήσιμο-επιτάχυνση κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ καλύτερο από τους άμεσους αντιπάλους του. Ξενίζει λίγο αυτό το σπρώξιμο "του κώλου" στις στροφές που έχει το Α45s, ακόμα και σε γρήγορες καμπές, αλλά από την άλλη ίσως είναι θέμα συνήθειας. Και φυισκά, όταν έχεις να διαθέσεις 100.000€ για αγορά καινούριου οχήματος που να θες να πηγαίνει έτσι όπως πάει το 45s, δεν ξέρω αν έχεις πολλές εναλλακτικές ακόμα και σήμερα. (ο θεός με φύλαξε και δεν έχω να διαθέσω 100.000€ για αγορά οχήματος, οπότε δεν έχω τέτοια προβλήματα....χαχαχαχα) ΥΓ: μην αρχίσουμε τα περι "μα αγόραζες 911 turbo" με 100.000€, γιατί είπαμε......μιλάμε για καινούριο αμάξι! ΥΓ2: και ειδικά για όσους έχουν τύχει να οδηγήσουν και έχουν χρησιμοποιήσει μία οποιαδήποτε 911, δε θα τη χαρακτήριζαν αμάξι ταξιδιών.Το πορτ-παγκάζ του είναι πραγματικά αστείο. Επίσης φοβάσαι λίγο ότι θα βρει το 991 (δεν έχω οδηγήσει ακόμα 992 να ξέρω αλλά δε βλέπω στις διαστάσεις να έχουν σημαντικές διαφορές που να βελτιώνουν αυτό το lip που έχει η turbo μπροστά). Ναι, είναι όντως χρυσό, άγιο και τέλειο οδηγικά (κατ' εμέ) αμάξι ττο 911 (ειδικά το 4s είναι το πιο ισορροπημένο ακόμα και στο 997 που είναι ατμοσφαιρικό το 4s) και ειδικά στις τελευταίες εκδόσεις του έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά για μένα κάνει μόνο για daily αμάξι είναι και άντε αι Σαββατοκύριακου με κοντυνές αποδράσεις αν χρειαστεί. Edited April 20, 2022 by Kavouras 2
Unreal Posted April 20, 2022 Author Posted April 20, 2022 On 4/19/2022 at 7:09 PM, Dikonou said: Αν μπορούσες να το πατήσεις κιόλας το star θα ήταν ότι καλύτερο..... Τεσπα αναμένουμε εντυπώσεις.... Πάντως εμένα από ποτενζα σε conti sc7 εάν δεν το έχουν τέρμα ψόφιο από πίεση το λάστιχο είναι η μέρα με τη νύχτα σε άνεση....... Θα δω όταν προλάβω μιας και πέρασα 2η φορά κορόνα... Και τώρα ανασυντασσομαι.... Χαχα Και εγώ θα το ήθελα, αλλά δυστυχώς. Δεν θα έλεγα όχι για SC7 αντί για PS4S να πω την αλήθεια, αν ήταν να μείνω με αυτά. Αλλά είναι προσωρινά μέχρι ο Γιοσιμίτσου να στείλει τα semi. Περαστικά και σιδερένιος. 9 hours ago, metero said: Το βασικό θέμα που έχεις είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις τα upgrades and tuning που θες Έχεις δώσει 100κ για αυτοκίνητο και νιώθεις περιορισμένος και είναι Mercedes Εδώ τα λες περίπου καλά. Στο κομμάτι του tuning είναι ασύγκριτα καλύτερο το RS3 και δη το 8Y που είναι ο άμεσος ανταγωνιστής της A45s. Πολύ περισσότερες επιλογές και βέβαια μεγαλύτερο turbo με 20% ψηλότερο ταβάνι στο compressor map. Το ότι είναι 2.5λιτρο δεν μου λέει κάτι από μόνο του, αν δεν ήταν το turbo μεγαλύτερο τα ίδια άλογα θα έβγαζε, τα έχω ξαναπεί αυτά. Το compressor map του M139 τελειώνει γύρω στα 465 άλογα και του RS3 8Y χοντρικά στα 500. Μπορείς και παραπάνω να βγάλεις αλλά με υπερστροφάρισμα. Πολλοί βελτιωτές σε Αγγλία και Αμερική έχουν βγάλει πρόγραμμα για την A45s στα 480 με 490 και έχω δει μέχρι και 520, αλλά για τα δικά μας καυτά καλοκαίρια (30+ βαθμοί στις 3 τη νύχτα) και ξέροντας πώς πάω σε μία γρήγορη βόλτα, το φοβάμαι. Με το RS3 από την άλλη είσαι στα 490-500 και είσαι εντός χάρτη, άρα safe! Αυτή είναι η διαφορά των 2 και είναι πολύ σημαντική για εμάς που μας ενδιαφέρει η βελτίωση, η safe όμως βελτίωση. Μπορώ να αναλύσω σε βάθος τους κινδύνους αν δεν πας safe, γιατί πλέον έχω μάθει αρκετά για το μοτέρ, αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν. Ας πούμε μόνο ότι τέτοιο πόλεμο στο tuning που κάνει η AMG και το πετυχαίνει με πανέξυπνους τρόπους μηχανολογικά είναι η αλήθεια, ο κοντά 75άρης Αυστραλός σχεδιαστής turbo με 50 χρόνια εμπειρίας με τον οποίο μιλάω, δεν έχει ξαναδεί. Βέβαια αν θέλουμε να τα λέμε όλα, το στήσιμο της Merc είναι αδιαμφισβήτητα καλύτερο, που για καθημερινό είναι και το μείον του σύμφωνα με τους περισσότερους reviewers γιατί θεωρείται από όλους σκληρότερο για καθημερινή χρήση. Εμένα δεν με νοιάζει γιατί δεν είναι καθημερινό και για να είμαι ειλικρινής, και να ήταν, πάλι κλάιν, δεν είμαι του γλυκού νερού στο θέμα της άνεσης. Όσο για τον ήχο, αν βγάλεις το gpf από την A45s ακούγεται σαν το 2.5λίτρο του VAG και μάλιστα τα pre-gpf μοντέλα, έχω ποστάρει σχετικό βίντεο. Άρα το όλο θέμα είναι η βελτιωσιμότητα, εκεί παίζεται το παιχνίδι. Θα σου πω τώρα πού κάνεις λάθος. Τώρα που μιλάμε έχοντας βρει την άκρη, έχοντας καταλήξει τι θα βάλω, και εφόσον έχω feedback για άψογη λειτουργία και ικανοποιητικά κέρδη, δεν νιώθω πλέον περιορισμένος. Και θα σου πω γιατί. Δεν είχα σκοπό να βάλω stage 2 ούτε να ξεζουμίσω το turbo, πρόσεχε, σε αυτό το αμάξι. Εδώ καλά καλά για αρκετό καιρό έλεγα στον εαυτό μου ότι θα το κρατούσα μαμά, γιατί πραγματικά δεν χρειάζεται πρόγραμμα. Αλλά αφού βρήκα άκρη λέω why not. Και αντιπρόσωπο στην Ελλάδα βρήκα. Δεν κυνηγάω τα άλογα όμως όπως παλιά, αυτή είναι η διαφορά. Τα safe 470 θα μου είναι αρκετά. Θα είχα 490 με το RS3 8Y και θα ήμουν το ίδιο safe; Ναι θα είχα. Αλλά δεν με απασχολεί, πλέον. Είμαι μια χαρά αλήθεια σου λέω. Τα υπόλοιπα είναι γούστα. Το RS3 8Y στο sportback δεν μου αρέσει καθόλου, καθόλου όμως. Το sedan είναι ωραίο και νομίζω θα μπορούσα να το σκεφτόμουν το 2020, αλλά βέβαια δεν υπήρχε ακόμα και δεν είχα σκοπό να περιμένω. Πάντως και πάλι η Merc μου αρέσει περισσότερο, μέσα και έξω. 8 hours ago, Kavouras said: Προσωπικά, έχοντας τύχει να οδηγήσω αρκετά sport οχήματα, μεταξύ άλλων και RS3 8V και S3 8V βελτιωμένο μηχανικά και σε στήσιμο (ας πούμε ότι είναι οι άμεσοι αντίπαλοι μιας A45s που θα είχαμε αντίλογο γιατί το 45άρι και όχι ένα από τα άλλα 2), μπορώ να πω ότι το 45άρι με κέρδισε συνολικά. Δικαίως είναι πιο περιορισμένη η αγορά tuning στα mercedes (γιατί δεν τα αγοράζουν τόσο οι κάγκουρες??? - Vag group μόνο ρε!!!!!!!), από την άλλη σε εργοστασιακή μορφή, το mercedes και σε εσωτερικό και σε στήσιμο-επιτάχυνση κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ καλύτερο από τους άμεσους αντιπάλους του. Ξενίζει λίγο αυτό το σπρώξιμο "του κώλου" στις στροφές που έχει το Α45s, ακόμα και σε γρήγορες καμπές, αλλά από την άλλη ίσως είναι θέμα συνήθειας. Και φυισκά, όταν έχεις να διαθέσεις 100.000€ για αγορά καινούριου οχήματος που να θες να πηγαίνει έτσι όπως πάει το 45s, δεν ξέρω αν έχεις πολλές εναλλακτικές ακόμα και σήμερα. (ο θεός με φύλαξε και δεν έχω να διαθέσω 100.000€ για αγορά οχήματος, οπότε δεν έχω τέτοια προβλήματα....χαχαχαχα) ΥΓ: μην αρχίσουμε τα περι "μα αγόραζες 911 turbo" με 100.000€, γιατί είπαμε......μιλάμε για καινούριο αμάξι! ΥΓ2: και ειδικά για όσους έχουν τύχει να οδηγήσουν και έχουν χρησιμοποιήσει μία οποιαδήποτε 911, δε θα τη χαρακτήριζαν αμάξι ταξιδιών.Το πορτ-παγκάζ του είναι πραγματικά αστείο. Επίσης φοβάσαι λίγο ότι θα βρει το 991 (δεν έχω οδηγήσει ακόμα 992 να ξέρω αλλά δε βλέπω στις διαστάσεις να έχουν σημαντικές διαφορές που να βελτιώνουν αυτό το lip που έχει η turbo μπροστά). Ναι, είναι όντως χρυσό, άγιο και τέλειο οδηγικά (κατ' εμέ) αμάξι ττο 911 (ειδικά το 4s είναι το πιο ισορροπημένο ακόμα και στο 997 που είναι ατμοσφαιρικό το 4s) και ειδικά στις τελευταίες εκδόσεις του έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά για μένα κάνει μόνο για daily αμάξι είναι και άντε αι Σαββατοκύριακου με κοντυνές αποδράσεις αν χρειαστεί. Εμένα σου έχω ξαναπεί αυτό το ξεκόλλημα της ουράς με πωρώνει. Μπορεί στο μέλλον να ξαναγυρίσω στην οικογένεια των βαγκιτών, δεν έχω ρίξει μαύρη πέτρα. Βασικά, ακόμα είμαι ΚΑΙ βαγκίτης. Οπότε, cheers to VAG! Φίλε μου οι Porsche είναι άλλη κλάση μην έχουμε αυταπάτες, και δεν μιλάω για την βασική Cayman, τις πιό μεγάλες. Η αγαπημένη μου είναι η καινούργια η GT4 RS και δεν θα είχα κενένα μα κανέεεεεενα πρόβλημα να την οδηγώ, κάθε μέρα. Προφανώς όμως τα ταξίδια με άλλο αμάξι. 😉 3 1
Kavouras Posted April 26, 2022 Posted April 26, 2022 Porsche για καθημερινό ε? Υπό προϋποθέσεις ναι. Προφανώς......άλλη μία συζήτηση που σηκώνει καφέ!!!!
Dikonou Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Αφήστε και πάτησα για πλάκα, ξέροντας φυσικά τι με περιμενει, με μια turbo εχθές εδώ στα 600+++ Αποτελεσμα δεν θα συζητήσω καν, με περνούσε σα σταματημένο..... Το απολαυσα...... 300αρι πίσω ελαστικό και απίστευτο αυτοκίνητο...... Η πλάκα ήταν ότι μου είπε ότι το δικό μου πάει καλά....... Δεν ξέρω τι κριτήριο είχε αλλά εγώ χάρηκα να βλέπω να μην προλαβαίνω να ξεκολλάω και να το βλέπω στο γέμισμα 3ης να περνάει δίπλα λες και ξεκινάει από στάση..... Πορωση....... Ειλικρινά δεν τολμώ να φανταστώ πως επιταχύνει μια τέτοια κυρία με 1000+ και τετρακίνηση..... Λεφτά δεν έχουμε...... Αλλιώς......
A80Avant Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Porsche για καθημερινό ε? Υπό προϋποθέσεις ναι. Προφανώς......άλλη μία συζήτηση που σηκώνει καφέ!!!!Γιατί, που είναι το πρόβλημα? Panamera για καθημερινό και chiron για ΣΚ. ΑνεταSent from my SM-S908B using Tapatalk 1
Unreal Posted May 1, 2022 Author Posted May 1, 2022 Παρακάτω είναι η διαφορά στο πέλμα, ανάμεσα σε δύο ελαστικά 245 αλλά με διαφορετικό tread width και μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση το ίδιο ακριβώς ελαστικό, τα PS4S, σε διαφορετικές εκδόσεις, MO1 (Mercedes) και Star (BMW). Τα ΜΟ1 με 8,6 ίντσες tread width και τα Star 8,1. Όπως είπαμε παραπάνω, tread width είναι το κομμάτι του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με το έδαφος, και είναι άλλο από το section width που περιλαμβανει εκτός από το tread width, και τo κομμάτι που ναι μεν είναι πέλμα, αλλά δεν πατάει κάτω. Και επομένως όσο μεγαλύτερο το tread width για ένα δεδομένο section width, τόσο πιό "τετράγωνο" ένα ελαστικό. Το section width για ένα δεδομένο νούμερο πέλματος, π.χ. 245, είναι χοντρικά 9,8 ίντσες, αλλά παίζει και αυτό από ελαστικό σε ελαστικό με διαφορές έως 3 χιλιοστά, πρακτικά αμελητέο αλλά το αναφέρω. Το σημαντικό είναι το tread width, που όπως είπαμε μπορεί να έχει διαφορές από ελαστικό σε ελαστικό μέχρι και 1 ολόκληρη ίντσα, είναι τεράστια διαφορά, είναι διαφορά 2 νούμερων. Το section width μεταξύ των συγκεκριμένων, είναι το ίδιο στις 9,8 ίντσες, όμως έχουν μισή ίντσα διαφορά στο tread, κάτι που φαίνεται με γυμνό μάτι ειδικά στην 2η φωτό. Είναι σημαντικά φαρδύτερο το κομμάτι που πατάει κάτω. Για κάποιο λόγο το forum, για ακόμη μια φορά αρνείται πεισματικά να δείξει τις φωτό, μου βγάζει 403 forbidden error. Τις βάζω και πάλι σαν links. Αν θέλει η διαχείριση να ασχοληθεί και να μετατρέψει τα links σε φωτό, ας το κάνει. Αν όχι, αυτό μπορώ να κάνω. Αριστερά τα MO1, δεξιά τα Star. http://www.sapphirenetwork.com/archive/a45s/ps4s-mo1_vs_ps4s-star1.JPEG http://www.sapphirenetwork.com/archive/a45s/ps4s-mo1_vs_ps4s-star2.JPEG Φορεμένα τα Star. http://www.sapphirenetwork.com/archive/a45s/ps4s-star.jpg Και τα ΜΟ1 (ξαναποστάρω τη φωτό από την πρώτη σελίδα για να τις δείτε δίπλα δίπλα). http://www.sapphirenetwork.com/archive/a45s/ps4s-mo1.jpg Πάλι τα Star. http://www.sapphirenetwork.com/archive/a45s/ps4s-star2.jpg Και μία καινούργια με τα ΜΟ1. Αυτές τις δύο τις έχω μισές γιατί η MO1 είχε αντιλιά στην άλλη πλευρά και δεν φαινόταν το πέλμα. Προσπάθησα όλες να έχουν περίπου το ίδιο μέγεθος και από όσο γίνεται πιό όμοια γωνία. http://www.sapphirenetwork.com/archive/a45s/ps4s-mo12.jpg Ελπίζω να βλέπετε τη διαφορά στο tread width. Δύσκολο να πιστέψεις ότι είναι 245 και τα δύο; Για του λόγου το αληθές, εδώ τα Star που είχα πίσω. Λέω είχα γιατί τα επέστρεψα και ξαναέβαλα τα ΜΟ1 όσο περιμένω να έρθουν τα semi. http://www.sapphirenetwork.com/archive/a45s/ps4s-star_rear.JPEG Αυτές τις λεπτομέρειες, που κάνουν τη διαφορά ωστόσο, δεν θα τις μάθετε από κανέναν λαστιχά στην Ελλάδα. Κάντε ένα πείραμα και ρωτήστε να σας πουν τις ίντσες στο tread width των 225, 235, 245 κ.ο.κ. ελαστικών σας. Λοιπόν εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι όταν ασχολείσαι με κάτι, πρέπει να το κάνεις στον απόλυτο βαθμό, πρέπει να είσαι αψεγάδιαστος, απόλυτος και της λεπτομέρειας. Τίποτα λιγότερο. ΥΓ1: Συγγνώμη για την αγγλική ορολογία που χρησιμοποιώ, έτσι τα έχω μάθει. ΥΓ2: 1 ίντσα = 2,54 εκ, ως εκ τούτου μισή ίντσα = 1,27 εκ, όση και η διαφορά του tread width των παραπάνω ελαστικών. Να γιατί τα Star έχουν το πέλμα των 235 για να μην πω και κάτι λιγότερο, ενώ τα ΜΟ1 είναι ακριβώς στον μέσο όρο του πέλματος που συναντάμε σε ελαστικά 245. ΥΓ3: Στο ελαστικό μετράνε και άλλα, το είδος της γόμας, οι θερμοκρασίες κ.α., αλλά το tread width που είναι το κομμάτι που σε συνδέει με το οδόστρωμα, είναι εξίσου σημαντικό. Αν και έλεγα να το κάνω αργότερα μαζί με τα semi για να έχουμε τριπλή σύγκριση, αλλά σκέφτηκα να σας δείξω από τώρα τη σύγκριση έστω αυτών των δύο γιατί ίσως πάρουν παραπάνω μήνες τα semi. H παραγωγή τους ήξερα ότι ήταν να ξεκινήσει αρχές Απριλίου και από νέες πληροφορίες πάει για Ιούνιο, άρα πάμε για παραλαβή Φθινόπωρο. Κάνω σκέψεις μήπως βάλω άλλο semi αν είναι να καθυστερήσουν τόσο, όλα είναι ρευστά, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Σκεφτείτε όμως (και αυτό πάει για το άλλο thread), αν τόση διαφορά μπορεί να έχουν ελαστικά με ίδιο νούμερο, πόση διαφορά μπορεί να έχουν αν είναι και διαφορετικό νούμερο, έστω και κατά ένα μεγαλύτερο. Εγώ ξέρω γιατί το έχω κάνει με τη γυναίκα μου στο project που φτιάχνουμε. Αυτά τα ολίγα, πολλά, όπως νομίζει κανείς. 3
Kavouras Posted May 3, 2022 Posted May 3, 2022 @Unreal, Διαβάζοντας αυτά που έγραψες, αλλά και αυτά που μου έστειλες με πμ, προσωπικά σοκαρίστηκα λίγο μόλις έκανα την απλή μετατροή: 0,5inch διαφορά = 127mm. Δηλαδή και τα 2 λάστιχα είναι 245, αλλά το ένα πατάει σε 205,7mm πέλμα και το άλλο σε 218,4mm. Δηλαδή το ένα έχει 83,96% effective πέλμα και το άλλο 89,14%. Και μιλάμε για το ίδιο λάστιχο τώρα!!! PS4S. Που να μπει η κουβέντα και με άλλες μάρκες/μοντέλα. Άσκηση για δυνατούς λύτες μετά η επιλογή του ελαστικού. Βγάζει πλέον και νόημα στις κριτικές που κάποιοι τονίζουν ότι είδαν διαφορά στα εργοστασιακά λάστιχα μάρκας τάδε και μετά έβαλαν εμπορίου ίδια διάσταση (απλά πχ όχι με πιστοποίηση για Audi/Mercedes/Porsche) και είδαν διαφορά στην απόδοση του ελαστικού.... ΥΓ: τις άεργες μέρες/ώρες, γίνονται οι καλύτερες σκέψεις, έλεγε ένας γνωστός μου. (σαν το αντίστοιχο μάλλον που λέει o λαός μας πιο.....λαϊκά: στην τουαλέτα έρχονται οι πιο λαμπρές ιδέες...) 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now