Jump to content

Recommended Posts

Posted

τιμη;

απο που;

Posted

τιμη;

απο που;

 

Γιώργο με 30 ευρώ στην οδό Στουρνάρη στο κέντρο υπάρχουν αρκετά.

 

 

Δημήτρης

Posted

Απλα να προσεξετε οποιοι ενδιαφερεστε, τα watt που καταναλωνει η συσκευη σας μην ειναι κοντα στην μεγιστη ισχυ του μετατροπεα γιατι ενδεχεται και να μην μπορει να ξεκινησει (η συσκευη) μιας και ολες κατα την εκκινηση τραβανε αρκετο ρευμα παραπανω...

  • Like 1
  • 1 month later...
Posted

Μόνο στα μοτέρ ισχύει αυτό george. Δεν νομίζω να πάει κάποιος να βάλει μονοφασικό μοτέρ στην 12V μπαταρία του αυτοκινήτου.

Posted

Μόνο στα μοτέρ ισχύει αυτό george. Δεν νομίζω να πάει κάποιος να βάλει μονοφασικό μοτέρ στην 12V μπαταρία του αυτοκινήτου.

Εννοεις οτι ισχυει για ολα τα μοτερ εναλλασομενου ρευματος (υποθετω).

 

 

Sent from my iphone 6s

Posted

Ναι ήταν αυτονόητο αυτό.

Επειδή υπάρχουν και μοτέρ συνεχούς ρεύματος και έτσι όπως το έγραψες δεν ήταν σαφές.

Γι' αυτό και το σχόλιό μου.  :)

  • 1 month later...
Posted

Καλημέρα!

 

Εχω το vdcs και προσπαθώ να ενεργοποιήσω το ledaving home στο Α3 μου μοντέλο 11/07 με xenon.

Κατάφερα να το κάνω, αλλα μου ανάβει τα xenon και όχι τα fog lights. Εγω θα ήθελα μόνο τα fog, και την  μικρή σκάλα.

Ξέρει κάποιος πως γίνεται αυτό??

 

Ευχαριστώ

Posted

Καλημέρα!

 

Εχω το vdcs και προσπαθώ να ενεργοποιήσω το ledaving home στο Α3 μου μοντέλο 11/07 με xenon.

Κατάφερα να το κάνω, αλλα μου ανάβει τα xenon και όχι τα fog lights. Εγω θα ήθελα μόνο τα fog, και την  μικρή σκάλα.

Ξέρει κάποιος πως γίνεται αυτό??

 

Ευχαριστώ

φιλε μου σου απαντησα και στο αλλο τοπικ.

Στο Α3 8P δεν υπαρχει ως επιλογή μεσω του εγκεφαλου.

Αν θες σονι και ντε, υπαρχουν module στο ebay που τροποποιουν την ηλεκτρολογικη εγκατάσταση του αυτοκινητου και γίνεται αυτο που θες. Στο υποφορουμ του Α3 εχω ανοιξει τοπικ με αυτη ακριβώς την απορια και μετά απο πολυ ψαξιμο ειδα οτι δεν γινεται χωρίς "πατεντα".

 

sent from......... me!

  • 1 year later...
Posted (edited)

μια ερωτηση για το vag com

πηγαινω εδω

09-Cent. Electronics
Coding-07
Long Coding Helper

αλλα Long Coding Helper δεν εμφανιζεται ακομα και οταν σβηνω τα νουμερα οπως την φοτο -με vag com 12.12 se A4 B7 2005 DIESEL

9O8yQY.jpg

 

 

 

 

δεν βλεπω δηλαδη αυτο

 

coding-airbag-1.png

 

θελω να βαλω τον 23 κωδικο να τον βαλω και να πατησω do it ? θα εμφανιστει μετα το Long Coding Helper ?

εχω σημειωσει τους αρχικους κωδικους, ευχαριστω....

Edited by vwkr
Posted

Οχι. Δε θα σου εμφανιστεί ποτε το κουμπι αν ειναι ετσι οπως το περιγραφεις.

 

 

Sent using dark force

Posted

ευχαριστω για την απαντηση....

αυτο ηθελα να κανω

 

09-Cent. Electronics
Coding-07
Long Coding Helper
Byte 23
bit 2 (τσεκάρουμε)
bit 3-4 στο drop down menu επιλέγουμε 08 "Turn lights via fog lights"
κλείνουμε το παράθυρο και μετά πατάμε "Do It".

 

υπαρχει αλλος τροπος ?

Posted

Καταρχας ποιο vcds εχεις;

Επιπλεον ο εγκεφαλος ηλεκτρονικών που εχεις, απο οσο ξερω, δεν εχει αυτη την επιλογη,μιας και το αμαξι σου ειναι του 2005.

Μετα το 2007-2008 αλλαξε ο εγκεφαλος ηλεκτρονικών αν θυμαμαι σωστα.

 

 

Sent using dark force

Posted

το γραφω πιο πανω

με vag com 12.12 se A4 B7 2005 DIESEL....

θα ηθελα να κανω μερικες αλαγες

 

αν υπαρχει αλλος τροπος θα ημουν υποχρεος......

 

(και αυριο θα σου στειλω μυνημα)

  • Like 1
  • 4 weeks later...
Posted

Το vag com το καλωδιο, το γνησιο, απο που μπορουμε να το αγορασουμε. Μπαινω στη σελιδα που αναγραφει, αλλα δεν βρισκω τπτ. Και ποσο περιπου κανει?

Posted

Καλησπερα σε ολους!

Γνωριζει καποιος φτηνο καλωδιο+προγραμμα που να δουλευει σωστα?

Καποιος που εκανε προσφατα αγορα απο ebay πχ. Γιατι ψαχνω κατι φτηνο για να ξεκινησω να βλεπω 2-3 πραγματα για αρχη και αν χαλασει βλεπουμε μετα.

Υπαρχουν στο ebay πολλα,αλλα ποιο?

Posted

Αν ψάξεις στο google για VCDS 12.12 China θα βρείς παρα πολλα γύρω στα 20$

που λειτουργούν πολύ καλά.Ενα τέτοια έχω αγοράσει και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Η έκδοση 12.12 είναι η τελευταία.

  • Like 1
  • 5 weeks later...
Posted

καλησπερα,

 

σε audi A4 B7 με xenon εργοστασιακα του 2006 μοντελο 1600cc τι μπορω να ενεργοποιησω απο λειτουργειες?

  • 3 months later...
Posted (edited)

Ρύθμιση αισθητήρα κολώνας τιμονιού!!!

 

( Το ποστάρω από το site της ross tech ) και το αναφέρω μιας και εχθές έγινε επιτυχώς μια τέτοια ρύθμιση σε αυτοκίνητο του γκρούπ το οποίο μετά από ευθυγράμμιση στην οποία όλα ρυθμίστηκαν σωστά αρχικά τραβούσε έντονα δεξιά....και μετά από μια πρώτη ρύθμιση ( όχι τόσο ακριβή :sHa_hehe: τραβούσε αριστερά, χωρίς να πειραχθεί τίποτε άλλο στην γεωμετρία του αυτοκινήτου ).

Στην επόμενη και πιο σωστή στην όλη διαδικασία ( και για να γίνω πιο σαφής πιο σωστή και ακριβής ρύθμιση στις στροφές τιμονιού και γωνίες περιστροφής ) το αυτοκίνητο πήγαινε όπως ακριβώς έπρεπε.

 

Basic Setting Sensor for Steering Angle (G85)

Prerequisites:

  • Start the vehicle.
  • Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
  • Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
  • If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
  • Ensure that the steering wheel is not moved again.
  • Keep the engine running and do not switch off the ignition.
  • System voltage at least 12.0 V.
     

[select]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Coding-II - 11]
OR (if Coding-II is not available)
[security Access - 16]
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
After a successful basic setting, field 2 should say "OK".
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.

 

 

Ακριβώς μετά την διαδικασία αυτή όπως αναφέρεται στο τέλος της παραπάνω αναφοράς ακολουθεί αυτό:

 

Steering Limit Stop Adaptation

(Engine still running)

  • Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds.
  • Turn steering wheel completely to the left and hold it there for 10 seconds.
  • Turn steering wheel completely to the right and hold it there for 10 seconds.
  • Center steering wheel (±10°).
  • Switch OFF engine and ignition.
  • Switch ON ignition.
  • Wait 5 seconds.
  • Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive.

Notes:

  • If the 02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation fault will not clear after driving the vehicle and completing the VW Golf (1K) Steering Assist procedure:
    • Increase the time in-between key cycles to 30 seconds or more.
    • Check all Adaptation values in the #44-Steering Assist controller.
    • Verify all of the WSS (Wheel Speed Sensor) values are plausible in the 03-ABS controller! We received feedback from both Mk70 equipped and MK60 ESP equipped (1K) Golf models with 02546 and 00778 DTCs that would not clear due to a faulty WSS. Even if a WSS DTC is not stored it would be advised to log or graph MVB 001 while driving.

 

 

Τα παραπάνω τα αναφέρω απλά ως ενδεικτικά μιας διαδικασίας που ακολουθείται και προτείνεται με επιφύλαξη και από την ίδια την ross tech και δεν είναι κάτι που προτείνεται από εμένα!!!, αλλά ο καθένας εάν αποφασίσει να το κάνει ενεργεί με δική του ευθύνη.....Για τυχόν απορίες εντός του site της Ross Tech......

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A3/S3_%26_A3_Cabriolet_%288P%29

Edited by Dikonou
Posted

μαλλον αυτο ειναι για ηλεκτρικο τιμονι, δεν πρεπει να εχει σχεση με απλα υδραυλικά τιμονια.

Posted

Υπαρχει κάποιος που να εχει το original VCDS της rosstec?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.