Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ωραιος ο Μαρινος ... :sHa_thumbgoodjob: Αντε καλες αγκυρες !

 

 

Ηλιας ...

Posted

Πολυ καλο Μαρινε. Τα φρενα φαινονται θηρια. Φανταζομαι να "πιανουν" ε; :new_thumright:

 

Το φουσκωμα διακριτικό και σωστο. Πως εγινε;

 

 

θυμάσαι που σε είχα ρωτήσει για τις ζάντες του rs6 ? Επεσα διάνα στην επιλογή και κακώς τις είχα βάλει για πούλημα. Το φουσκωμα γίνεται με ειδικό εργαλείο που αυτός που μου τό'φτιαξε το είχα κάνει παραγγελία σε τόρνο. Στο εξωτερικό όμως το υπάρχει και κάνει 200 $. Το καλό είναι οτι δεν σπάει το χρώμα

Posted

Καλορίζικα τα ''φρενάκια'' σου και μην ξηλώνεις την άσφαλτο γιατί λεφτά δεν υπάρχουν για αντικατάσταση της! Θέλω και εγώωωωωωωωωωωωωωωωωωω :sFun_drool2:

Posted

Ωραίο το φούσκωμα Μαρίνο, νομίζω ότι χρειάζεσαι και μαρσπιέ τώρα για να ταιριάξει.. :)

 

 

Μιχάλης

 

ξέρω που θα τα βρώ....new_thumright.gif

Posted

Καλορίζικα τα ''φρενάκια'' σου και μην ξηλώνεις την άσφαλτο γιατί λεφτά δεν υπάρχουν για αντικατάσταση της! Θέλω και εγώωωωωωωωωωωωωωωωωωω :sFun_drool2:

 

όπως σού'γραψα περίμενα ένα χρόνο στο ebay για να τα πάρω .... Αξίζουν όμως τα λεφτά τους πάνω απ'όλα γιατί είναι εργοστασιακό σετ, ούτε σφυρίγματα ούτε άλλες αηδίες

Posted

Ωραιος ο Μαρινος ... :sHa_thumbgoodjob: Αντε καλες αγκυρες !

 

 

Ηλιας ...

 

νά'σαι καλά ρε φίλε new_thumright.gif

Posted

όπως σού'γραψα περίμενα ένα χρόνο στο ebay για να τα πάρω .... Αξίζουν όμως τα λεφτά τους πάνω απ'όλα γιατί είναι εργοστασιακό σετ, ούτε σφυρίγματα ούτε άλλες αηδίες

 

Ας ξεφορτωθώ και εγώ τις δαγκάνες με το καλό και μετά θα πάω μάλλον σε εργοστασιακή λύση μετά όμως από πολύ, μα πολύ ψάξιμο γιατί δεν ξανατρώω πατάτα με τίποτα.

Posted

Ωραιο αποτελεσμα!!!!

Τα φτερα ποσο φουσκωσαν? Εχει διαφορα στο ματι?Και ποσο στοιχησε?

 

Γιαννη βαλε 380δισκους και καθαρισες.... :sHa_thumbsup2:

Posted

 

Γιαννη βαλε 380δισκους και καθαρισες.... :sHa_thumbsup2:

 

Γιάννη και ακριβό κοστολόγιο έχουν οι 380 και υπερβολή είναι και δεν θα πάει το αμάξι βήμα.

Posted

Γιάννη και ακριβό κοστολόγιο έχουν οι 380 και υπερβολή είναι και δεν θα πάει το αμάξι βήμα.

Αν και ειμαστε οφφ

Δηλαδη θα βαλεις 330-355 και η διαφορα του δισκου μεχρι το 380 θα σε κοψει...

Αμα ηταν να μην εβαζες και 19αρες!

Μου θυμιζουν ολα αυτα οταν ενας φιλος εβαλε 18αρες σε 1.4 ατμοσφαιρικο με 255 πισω

τι του ελεγαν, το αυτοκινητο ομως ουτε δεν ειχε καποιο θεμα!

Επισης με 19αρες ξερεις οτι τα λαστιχα για να ζεσταθουν πρεπει να εχεις 350+ αλογα

Αρα παλι υπερβολικος εισαι....

Posted

Αν και ειμαστε οφφ

Δηλαδη θα βαλεις 330-355 και η διαφορα του δισκου μεχρι το 380 θα σε κοψει...

Αμα ηταν να μην εβαζες και 19αρες!

Μου θυμιζουν ολα αυτα οταν ενας φιλος εβαλε 18αρες σε 1.4 ατμοσφαιρικο με 255 πισω

τι του ελεγαν, το αυτοκινητο ομως ουτε δεν ειχε καποιο θεμα!

Επισης με 19αρες ξερεις οτι τα λαστιχα για να ζεσταθουν πρεπει να εχεις 350+ αλογα

Αρα παλι υπερβολικος εισαι....

 

Εννοείται ότι δεν βάζω 330-355 γιατί δεν κάνω δουλειά έτσι αλλά πιστύω ότι η διαφορά μέχρι το 380 είναι πολύ. Με τις 19άρες προσωπικά δεν κατάλαβα διαφορά. Όσον αφορά το κοστολόγιο και με κίνητρο τις άγκυρες του Μαρίνου που είδα πήγα ρώτησα σε φρενά για δίσκους 380 με αλουμινένια κέντρα και σωληνάκια υψηλής. Η τιμή 1150 ευρώ χωρίς τοποθέτηση. Τι να λέμε τώρα.

 

 

Υ.Γ Για να μην χαλάμε το τόπικ ας μεταφερθούμε καλύτερα στο αντίστοιχο για την αναβάθμιση φρένων.

Posted

θυμάσαι που σε είχα ρωτήσει για τις ζάντες του rs6 ? Επεσα διάνα στην επιλογή και κακώς τις είχα βάλει για πούλημα. Το φουσκωμα γίνεται με ειδικό εργαλείο που αυτός που μου τό'φτιαξε το είχα κάνει παραγγελία σε τόρνο. Στο εξωτερικό όμως το υπάρχει και κάνει 200 $. Το καλό είναι οτι δεν σπάει το χρώμα

Μαρινο ειναι αυτο το εργαλειο που βιδωνει στο μουαγιε ;

Αν ναι , τετοιο εργαλειο εχουν ολοι οι φανοποιοι για οποιον ενδιαφερεται .

 

 

Ηλιας ...

Posted

πώς σας φαίνεται το φούσκωμα στα φτερά ? Πολύ διακριτικό μου φαίνεται προσωπικά και κάναμε τη δουλειά μας....

DSC07460.JPG

 

DSC07453.JPG

 

DSC07454.JPG

 

και τα πίσω από RS4 B5

 

Καλορίζικο Μαρίνο! Οι θόλοι πως ταίριαξαν?

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Καλορίζικο Μαρίνο! Οι θόλοι πως ταίριαξαν?

 

 

 

Δημήτρης

 

 

rs6 και Α4 έχουν ίδιο μουαγιέ ακριβώς, το είχα ψάξει πριν τις πάρω φίλε. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν το φούσκωμα..

Η ατυχία όμως συνεχίζεται, σήμερα που εξαέρψσα τα φρένα με τη χρήση του abs που μουείπε ο Γιάννης ,κάτι έγινε και το abs δεν δουλεύει. Για την ακρίβεια μου βγάζει ένα σφάλμα με κωδικό 18265 -μη επικοινωνία από ecu. Τα φρένα δούλεψαν και με τα πίσω δείχνουν να συνεργάζονται καλά . Τα μπροστά είναι απίστευτα δυνατά και προοδευτικά μαζί. Τα συστήνω ανεπιφύλακτα:sHa_thumbgoodjob:

Posted

rs6 και Α4 έχουν ίδιο μουαγιέ ακριβώς, το είχα ψάξει πριν τις πάρω φίλε. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν το φούσκωμα..

Η ατυχία όμως συνεχίζεται, σήμερα που εξαέρψσα τα φρένα με τη χρήση του abs που μουείπε ο Γιάννης ,κάτι έγινε και το abs δεν δουλεύει. Για την ακρίβεια μου βγάζει ένα σφάλμα με κωδικό 18265 -μη επικοινωνία από ecu. Τα φρένα δούλεψαν και με τα πίσω δείχνουν να συνεργάζονται καλά . Τα μπροστά είναι απίστευτα δυνατά και προοδευτικά μαζί. Τα συστήνω ανεπιφύλακτα:sHa_thumbgoodjob:

 

Φιλαράκι οι θόλοι οι πλαστικοί λέω πως μπήκαν στα φτερά που "άνοιξαν"?

Για το σφάλμα που λέει μη επικοινωνία Μαρίνο, φοβάμαι μήπως κάηκε τίποτα..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

ευχαριστώ Κώστα

 

Δημήτρη έχει αφήσει ένα μικρό κενο στην άκρη το πλαστικό, κάτι θα βρώ να βάλω και θα το κλείσω. Οσον αφορά το ABS ψάχνω να βρώ τι ακριβώς έχει συμβεί με το vag com. O εγκέφαλος επικοινωνεί κανονικά με το διαγνωστικό πρόγραμμα το θέμα είναι ότι δεν ενεργοποιείται.

Posted

ευχαριστώ Κώστα

 

Δημήτρη έχει αφήσει ένα μικρό κενο στην άκρη το πλαστικό, κάτι θα βρώ να βάλω και θα το κλείσω. Οσον αφορά το ABS ψάχνω να βρώ τι ακριβώς έχει συμβεί με το vag com. O εγκέφαλος επικοινωνεί κανονικά με το διαγνωστικό πρόγραμμα το θέμα είναι ότι δεν ενεργοποιείται.

 

φιλος παρα πολυ ωραια το αποτελεσμα! (αντε μαλλον θα ερθω απο κοντα να το δω την αλλη η την παρααλλη βδομαδα) οσο αφορα για το ABS μηπως θελει καμια κωδικοποιηση για δουλεψει σωστα?

Posted

θα προσπαθήσω να το φτιάξω μέσω του διαγνωστικού της audi. Αγγελε. Ν α δούμε αν θα τα καταφέρω φίλε, έλα να τα πούμε από κοντά :sHa_thumbgoodjob:

Posted (edited)

μετά από καποια logs που έκανα τελευτάια με vag com διαπίστωσα τα εξής:

 

μόλις ανοίξει τέρμα η πεταλούδα μου ρίχνει πολύ το αβάνς σχεδόν στο 0 και μετά ανεβαίνει σιγά σιγά. Δεν ξέρω αν ευθύνεται γι'αυτό η μεγάλη πεταλούδα από το r32 ή κάτι άλλο.

 

Ενα θέμα υπάρχει με το κενό ανάμεσα σε πιστόνι και κύλινδρο που στα je που έχω ο μηχανικός είχε επιλέξει το μικρότερο δυνατό για να μην έχω απώλειες λαδιού όπως μου είχε πεί. Ψάχνοντας στο internet βρήκα ότι το μικρό clearance μπορεί να φέρει θόρυβο που ο konck sensor το αντιλαμβάνετε σαν προανάφλεξη ρίχνοντας το αβάνς. Σε αυτήν την περίπτωση την κάτσαμε τη βάρκα ....

το block 26 δίχνει σε mvolt τις τ'ασεις σε κάθε κύλινδρο ξεχωριστά

Οι θερμοκρασίες εξαγωγής είναι από τον 2ο λαμδα που σε εμένα που δεν έχει καταλύτη δείχνει τι θερμοκρασίες εχω στην εξαγωγή

 

 

exceltest2.jpg

σε αυτό το log φαίνεται ότι από μίγμα είμαι οκ άρα δεν υπα΄ρχει θεμα εκεί τουλάχιστον . Από ιντερκούλερ δεν πάμε και έχω σχετικά υψηλές θερμοκρασίες σε συνεχόμενα πατήματα κοντά στους 50 βαθμούς.

exceltest1.jpg

στο τελευταίο log φαίνεται πώς τερματίζει ο knock στα 29835 mvolt στις ψηλές σαλ Εκεί επειδή εχω μικρό αβάνς έχω και υψηλές θερμοκρασίες εξαγωγής. exceltest3.jpg

το κλού της βραδιάς ήταν η απώλεια του abs...Μετά από την ενεργοποίηση που του έκανα για να εξαερώσω τα φρένα , τα φρένα εξαέρωσαν και το abs δεν λέει να δουλέψει, βγάζει ένα κωδ 18265 και δεν επικοινωνεί με τον εγκέφαλο.... αν υπάρχει κάποιος που ξέρει να κωδικοποιεί μέσω vagcom τι πρέπει να βάλω ασ γράψει γιατί πάμε για νέα μονάδα...

Edited by mariosA4
Posted

Μαρίνο από logs δεν ξέρω γρι όμως το intercooler αν δεν σου κάνω πάρε για να μας δώσεις μια τιμούλα και εκτός τα logs περιμένουμε δυναμομέτρησηηηηηη αντε να δούμε το εργαλείοοοοοο :biggrinthumb:

Posted

Όταν λές τερματίζει ο knock sensor τί ακριβώς εννοείς; Δηλ. εκεί έχεις διορθώσεις πλέον;

Αυτό με το block 26 με ενδιαφέρει ερμηνευτικά δηλ. για να δώ κι εγώ τί παίζει στα δικά μου logs. Έχω δει και παραπάνω σε δικό μου γι' αυτό γράφω. :sCo_hmmthink:

Posted

διαβάζει σε mvolt το θόρυβο εσωτερικά στο μοτέρ . Η ανώτερη τιμή είναι 29835 mvolt και από κει πάνω επεμβαίνει δραστικά σε αβάνς κλπ. Πές μου σε τι στροφές στο βγάζει εσένα για να κάνω μία συγκριση.

Εμένα όμως επεμβαίνει στο αβάνς και στο απότομο άνοιγμα της πεταλούδας και υποψιάζομαι έιτε την ίδια έιτε κακή ρύθμισή της προγραμματιστικά.

Posted (edited)

Το είδα μια φορά και σε κατάσταση adaptation προγράμματος, μόλις είχα περάσει το revo. Στις 6100 είδα 31512 mvolt στον 3ο κύλινδρο με λ correction -8.6% Ήταν το πρώτο πάτημα που έκανα και με ΟΕΜ εισαγωγή, όχι την ITG που έχω τώρα και από εκεί μάλλον και το μεγάλο correction στον λ. Από εκεί και μετά ποτέ δεν ξαναείδα τέτοια τιμή. Επίσης.... αβάνς παρέμεινε σταθερό στις 27,8 μοίρες.

Δεν ξέρω τώρα εάν υπάρχουν αλλαγές στο καλιμπράρισμα των knock sensors από το εργοστάσιο ανάλογα με το μοτέρ.

Edited by Dikonou
Posted

διαβάζει σε mvolt το θόρυβο εσωτερικά στο μοτέρ . Η ανώτερη τιμή είναι 29835 mvolt και από κει πάνω επεμβαίνει δραστικά σε αβάνς κλπ. Πές μου σε τι στροφές στο βγάζει εσένα για να κάνω μία συγκριση.

Εμένα όμως επεμβαίνει στο αβάνς και στο απότομο άνοιγμα της πεταλούδας και υποψιάζομαι έιτε την ίδια έιτε κακή ρύθμισή της προγραμματιστικά.

 

προγραμματιστικα ειναι το θεμα μαρινο. δεν ειναι τιποτα αυτο που κοιτας. απλα volts ειναι. (τα οποια πειραζονται και προγραμματιστικα αν θελεις)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.