Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα σε όλους από Ηράκλειο Κρήτης . 

 

Έχω ένα A4 B7 1.8T του 2006 υγραέριο με πρόγραμμα 1ο στάδιο revlimit . Απόλυτα ευχαριστημένος καθώς (μετά από πολλές δοκιμές ) έχω καταφέρει να μην μπαίνει σε safe mode όταν δουλεύω υγραέριο . 

Θα ήθελα όμως ν'αλλάξω τη σκάστρα με κάποια ανοικτού τύπου για τον ήχο . Πρίν βάλω το υγραέριο είχα τοποθετήσει μια μεταχειρισμένη forge την οποία όμως δεν μπορούσε να την δουλέψει το αμάξι - εσβηνε ο κινητήρας στο ρελαντί . Η σκαστρα δεν είχε κάποιο πρόβλημα γιατί τοποθετήθηκε μετά σε αλλό group vag και δούλεψε . 

Η ερώτηση είναι η εξής : Με ποίες σκάστρες ανοικτού τύπου δουλεύει σίγουρα το αμάξι ; Ρωτάω γιατί κανένα μαγαζί με ανταλλακτικά δεν δέχεται να μου δώσει την σκάστρα και αν δεν τη δουλεύει να την επιστρέψω . 

Ευχαριστώ ! 

Posted

Έχω την εντύπωση ότι αυτό είναι θέμα προγράμματος, αλλά δεν είμαι σίγουρος.

 

 

Δημήτρης

Posted

Σε ένα μαγαζί με εξαρτήματα , ο ιδιοκτήτης επέμενε ότι δουλεύει και η forge και η greedy και η HKS . Είναι κάποιος από εδω που φοράει καμία από αυτές και να δουλεύουν όλα ok;

Αν ναι , ξέρουμε συγκεκριμένο μοντέλο ;

Posted

Βάλε μια forge 007 - 008 κλειστού τύπου να τελειώνεις και χωρίς προβλήματα.

  • Like 2
Posted (edited)

θελω ανοικτου τυπου

 

 

Η σκαστρα κλειστου με την ανοικτού εχουν διαφορα μόνο στον ηχο;Υπαρχουν και καποιες που ειναι και τα δυο;

Edited by Kavouras
Posted

Η σκαστρα κλειστου με την ανοικτού εχουν διαφορα μόνο στον ηχο;Υπαρχουν και καποιες που ειναι και τα δυο;

Η σκάστρα εκτονώνει την πίεση του αέρα που υπάρχει μέσα στο κύκλωμα του αέρα και έχει παραχθεί από την τουρμπίνα. (και έτσι παράγεται το ηχητικό αποτέλεσμα)

Όσο πιο πολύ πίεση έχεις και πιο πολύ αέρα έχεις μέσα στο κύκλωμα του αέρα , τόσο πιο πολύ θα ακούγεται.

Η ανοιχτού τύπου απλά πετάει έξω τον αέρα, ενώ η κλειστού όχι.

 

Ενημερωτικά οι ανοιχτού τύπου στα μοτέρ "μας" έχουν το μειονέκτημα να μην δουλεύουν σωστά, γιατί είναι έτσι σχεδιασμένο το κύκλωμα αέρα.

Θα έχεις περισσότερο lag και κάποιες φορές θα χάνεις πίεση, παίρνοντας μικρότερη απόδοση από αυτή που "θα έπρεπε".

 

Τώρα, υπάρχουν αντάπτορες (και η forge έχει) που κάνουν την σκάστρα που έχεις, ανοιχτού τύπου... αλλά έχεις τα ίδια προβλήματα με αυτά που έγραψα παραπάνω.

 

Στο "ηχητικό" του θέματος, οι αντάπτορες αλλά και οι ανοιχτές σκάστρες (που είναι σχεδιασμένες να αντικαταστήσουν τις σκάστρες κλειστού τύπου) παράγουν έναν μονότονο και σταθερό ήχο άσχετα από την πίεση που έχει μέσα το κύκλωμα.

 

 

Κοινώς....αν θες περισσότερο ήχο, βάλε πιο ελεύθερη εισαγωγή και ζήτησε (μέσω του προγράμματος ECU) περισσότερη πίεση. :)

  • Like 2
Posted

Στο υπάρχον κύκλωμα του αέρα που περιέγραψε παραπάνω ο Γιώργος,όχι στην ατμόσφαιρα όπως κάνουν του ανοιχτού τύπου.

  • Like 1
Posted (edited)

Το πρόβλημα με της σκάστρες ανοιχτού τύπου έγκειται στο ότι σε ένα κλειστό κύκλωμα εισαγωγής με MAF όπως το 99% των σημερινών αυτοκινήτων,ο MAF μετράει τον αέρα που φεύγει απο την σκάστρα και υπολογίζει οτι όλος αυτός ο αέρας πάει στο μοτέρ,ενώ εμείς τον πετάμε έξω.Ρϊχνει λοιπόν και την ανάλογη βενζινούλα να φτιάξει το μείγμα και το αποτέλεσμα είναι να ακούς τα χαρακτηριστικά μπαμ-μπούμ στο άσε απο της άκαυφτες.Ηχητικά ειναι ωραίο,δεν λέω :) αλλά βενζίνες στον θάλαμο χωρίς σπινθήρα με κλειστή την πεταλούδα,εκτός απο το τζάμπα καύσιμο,έχει κανείς και ξέπλεμα του θαλάμου καύσης όπως και μόλυνση του λιπαντικού σε περίπτωση που περάσει βενζίνη κάτω απο τα ελατήρια.Επίσης μαμά καταλύτες δεν την πολυγουστάρουν αυτήν την κατάσταση.

 

Αν θέλει κάποιος σώνει και καλά να βάλει ανοιχτού μπορεί αλλά θα πρέπει να μεταφέρει τον maf μετά το τουρμπο,πράγμα όχι εύκολο όσων αφορά τον προγραμματισμό/calibration,την αντοχή και to είδος του maf.

 

Είχα καταφέρει παλιότερα με παράλληλο εγκέφαλο σε άλλο αμάξι να κόβω βενζίνες όταν έκλινε η πεταλούδα και το φαινόμενο είχε ελαχιστοποιηθεί,αλλά τέλειο δεν έγινε ποτέ.

 

Μην το κάνεις

Edited by TitaniumRx
  • Like 3
Posted

Παντως βλεπω-και ακουω-παρα πολλα 20vt με ανοικτου τυπου σκαστρα.Τωρα οσον αφορα το θαλαμο καύσης εκει μπαινει υγραεριο,βενζινη ανα 7 κυκλους και λαδι απο τη λαδιερα.Θα την εχω απο εβδομάδα και θα μεταφερω εντυπωσεις.Ωστοσο με τη μικρη εμπειρία που εχω πιστευω οτι προβλήματα θα δημιουργηθούν σε περπτωση συνεχους μεγαλης πιεσης του αυτοκινητου.Με το δικο μου στυλ οδηγησης-95% μεταξυ 1500-2500 και ανοιγματα χωρις σπασιμο στην εθνικη δεν πιστευω να δημιουργήσω θεμα στο αμαξι.Παντως ευχαριστω για τις αριστα τεκμηριωμένες απαντησεις ολους σας!

Posted

Παντως βλεπω-και ακουω-παρα πολλα 20vt με ανοικτου τυπου σκαστρα.Τωρα οσον αφορα το θαλαμο καύσης εκει μπαινει υγραεριο,βενζινη ανα 7 κυκλους και λαδι απο τη λαδιερα.Θα την εχω απο εβδομάδα και θα μεταφερω εντυπωσεις.Ωστοσο με τη μικρη εμπειρία που εχω πιστευω οτι προβλήματα θα δημιουργηθούν σε περπτωση συνεχους μεγαλης πιεσης του αυτοκινητου.Με το δικο μου στυλ οδηγησης-95% μεταξυ 1500-2500 και ανοιγματα χωρις σπασιμο στην εθνικη δεν πιστευω να δημιουργήσω θεμα στο αμαξι.Παντως ευχαριστω για τις αριστα τεκμηριωμένες απαντησεις ολους σας!

 

Αν οδηγάς όπως είπες,χαλαρά και χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις στο πάτα-άσε του γκαζιού μπορεί να μην σου κάνει κίχ.Δεν θυμάμαι αν αυτή η κατάσταση επηρέαζε πολύ τα trims.Αναβάσεις και στροφιλίκια με πολύ πάτα-άσε μπορεί να ανεβάσουν τις θερμοκρασίες στην εξαγωγή σου,και να έχεις μπουκώματα.Είναι ένα υποτυπώδες αντιλάγκ η όλη φάση.Καλή επιτυχία :)

  • Like 1
Posted

Καθε σου απαντηση μου γεννα αποριες.Τι ειναι τα trims;

 

Είναι διορθώσεις που κάνει η ECU στον κύριο χάρτη καυσίμου απο -25% μέχρι και +25% ανάλογα με τις συνθήκες περιβάλοντος/οδήγησης του αυτοκινήτου,ώστε το μίγμα σου να είναι πάντα το βέλτιστο δυνατό.

  • Like 1
Posted

ερωτηση

σε α4 β7 20tfsi αν η σκαστρα εχει αρχισει κ χαλαει εχει καποιο συμπτωμα?

τωρα τελευταια εχω μια απωλεια αμεσοτητας στο γκαζι σε σχεση με πριν κ σε μερικες περιπτωσεις οπως με 3η η 4η που παταμε πολυ το γκαζι κ αφηνουμε στιγμιαια π σηκωνει σαν overboost πχ εχει αρχισει κ ακουγεται ελαχιστα η σκαστρα χχχσσσ ενω ποτε δεν ακουγοτανε.

απωλεια δυναμης δεν εχω παρατηρησει.

μαλλον η σκαστρα χρησχει αλλαγης ,την εχω 40000 χλμ κ 20000 με προγραμμα.

φοραω του s3.

Posted

αν ειχε χαλασει η σκαστρα δεν θα σηκωνες πιεση και θα ακουγες θορυβο παντού όταν παταγες . μαλλον έχεις απωλειες στο κυκλωμα επιστροφής του συμπιεσμενου αέρα μετα τη σκάστρα γιαυτο και ο θόρυβος μονο όταν αφηνεις γκάζι. Αν πρεσάρεις το κυκλωμα θα βρεις τη διαρροή

  • Like 1
Posted

Τελικα η HKS δεν δουλεψε...το αμαξι σβηνει στο ρελαντι.Ο μηχανικος κανει προταση για mafless.Τι λετε;

Posted

δεν είναι λύση η αφαίρεση του μαφ σε καθημερινό αμάξι , θα χάσεις σε ακριβεια κι ποιοτητα λειτουργιάς , σε οικονομία και σε ασφάλεια καθως θα αφαιρέσεις μια δικλιδα ασφάλειας που σε βάζει σε safe mode αν κάτι πάει στραβα.

πες του μηχανικού σου να βρεί τη σωστή  λύση, όχι την αφαιρετική ....

  • Like 2
Posted

Όπως τα λέει ο Μάριος.Εγώ είμαι θερμός υποστηριχτής του MAF αλλά και της κλειστής σκάστρας.Το έχω περάσει το στάδιο που περνάς εσύ τώρα μικρότερος,και έδωσα πολλά τζάμπα χρήματα για το τίποτα.Η HKS είναι ότι καλύτερο σαν σκαστρα και πουλάει στόμιο ανακύκλωσης του αέρα.Μιας και την αγόρασες βάλε το και δεν θα ξανασχολειθείς μαζί της,ποτέ.Θα μειωθεί πολύ το ξεφύσημα,αλλά πίστεψέ με,όλα κάποια στιγμή καταντάνε βαρετά να μην πω ενοχλητικά.Το φσσσ φσσσ κάποια στιγμή θα σου σπάσει τα νεύρα.Εγώ είχα πάρει τότε και διάφορα στόμια για να αλλάζω τον ήχο της,φαντάσου :hehe: .Όλα τζάμπα γιατί περνάει γρήγορα ο ενθουσιασμός και κάποια στιγμή θα καταλάβεις οτι καλή και η βαβούρα,αλλά σαν τον γνήσιο sport ελαφρώς αισθητό σπορ ήχο της κλειστής σκαστρας δεν έχει.Τα ίδια και για τις εξατμίσης...

 

Σύμφωνα με την δική μου ταπεινή γνώμη πάντα.

  • Like 2
Posted

Επειδή βλέπω οτι εδω μεσα υπαρχουν ατομα με πραγματικες γνωσεις και αγαπη για το αυτοκινητο μας,ξέρει καποιος τον τροπο-αν υπαρχει-να δουλεψει ανοικτου τύπου σκαστρα στο μοτερ μας χωρίς αφαίρεση του maf και χωρίς προβλήματα.(και χωρις να χρειαζονται 500€ για εργασια και ανταλλακτικα(130 η HKS)για να ακούγεται ξ σκαστρα)

Posted

Όπως τα λέει ο Μάριος.Εγώ είμαι θερμός υποστηριχτής του MAF αλλά και της κλειστής σκάστρας.Το έχω περάσει το στάδιο που περνάς εσύ τώρα μικρότερος,και έδωσα πολλά τζάμπα χρήματα για το τίποτα.Η HKS είναι ότι καλύτερο σαν σκαστρα και πουλάει στόμιο ανακύκλωσης του αέρα.Μιας και την αγόρασες βάλε το και δεν θα ξανασχολειθείς μαζί της,ποτέ.Θα μειωθεί πολύ το ξεφύσημα,αλλά πίστεψέ με,όλα κάποια στιγμή καταντάνε βαρετά να μην πω ενοχλητικά.Το φσσσ φσσσ κάποια στιγμή θα σου σπάσει τα νεύρα.Εγώ είχα πάρει τότε και διάφορα στόμια για να αλλάζω τον ήχο της,φαντάσου :hehe: .Όλα τζάμπα γιατί περνάει γρήγορα ο ενθουσιασμός και κάποια στιγμή θα καταλάβεις οτι καλή και η βαβούρα,αλλά σαν τον γνήσιο sport ελαφρώς αισθητό σπορ ήχο της κλειστής σκαστρας δεν έχει.Τα ίδια και για τις εξατμίσης...

 

Σύμφωνα με την δική μου ταπεινή γνώμη πάντα.

Ο θορυβος μειωνεται στα επιπεδα κλειστής σκαστρας με τον ανταπτορα;Με το maf δεν ειχες θεμα;
Posted

Ο θορυβος μειωνεται στα επιπεδα κλειστής σκαστρας με τον ανταπτορα;Με το maf δεν ειχες θεμα;

 

Ναι,θα μειωθεί ο ήχος της και θα αλλάξει κια η χρειά αλλά με τον maf δεν θα έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα.Αν μιλάμε για την HKS SSQV τότε δεν θέλεις ούτε ρύθμισμα,είναι αυτόματη διπλού εμβόλου.Απο την μαμά θα κάνει ελαφρώς πιο δυνατά βέβαια αλλά όχι πολύ.Δεν ξέρω αν φοράς τίποτα στην εισαγωγή σου,αλλά αν τοποθετήσεις ελεύθερο φίλτρο στο μαμά κουτί ή βάλεις καμιά φιλτροχοάνη,ο ήχος ενισχύετε λίγο ακόμα.

Posted

Δες εδώ Μάριε και μια εφαρμογή που είχα κάνει εγώ με την SSQV.Στην πρώτη φωτό σκέτη και στην δεύτερη με ανακύκλωση.

 

DSC00057_zpsrx4jlazf.jpg

 

SNC00097_zps1rcoujaw.jpg

Posted (edited)

ωραιο το ειχες κανει φίλε . Το θέμα είναι με τον μαφ για να μη  μπερδεύεται από την επιτροφή της σκάστρας πρέπει το σωληνάκι επιστροφής να μην είναι κάθετο αλλά υπο γωνία ωστε να κοιτάει πρός το τούρμπο και όχι στον μάφ και μάλιστα να είναι αρκετά μακρια απτον τελευταίο  . Αυτο για να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα ο μετρημένος αέρας να επιστρέψει στον μαφ και να ξαναμετρηθεί , αλλά μπορεί και να δημιουργησει πρόβλημα στον αισθητηρα καθως αυτός είναι μονής ροής 

Edited by mariosA4
  • Like 1
Posted

ωραιο το ειχες κανει φίλε . Το θέμα είναι με τον μαφ για να μη  μπερδεύεται από την επιτροφή της σκάστρας πρέπει το σωληνάκι επιστροφής να μην είναι κάθετο αλλά υπο γωνία ωστε να κοιτάει πρός το τούρμπο και όχι στον μάφ και μάλιστα να είναι αρκετά μακρια απτον τελευταίο  . Αυτο για να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα ο μετρημένος αέρας να επιστρέψει στον μαφ και να ξαναμετρηθεί , αλλά μπορεί και να δημιουργησει πρόβλημα στον αισθητηρα καθως αυτός είναι μονής ροής 

 

Ευχαριστώ Μάριε!!

Ναι,το ξέρω για την γωνία αλλά ήτανε αδύνατο να το φτιάξω έτσι γιατί το βάλε-βγάλε ήτανε μαρτύριο.Πόνταρα στην αδράνεια της ροής του αέρα και πέτυχε,δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το δiάβασμα του MAF.Επειδή στις χαμηλές RPM το μικρό έμβολο της HKS ίσα που ξεφύσαγε,παρέσερνε τον ανακυκλωμένο αέρα πρός την πεταλούδα.Λόγο μεγάλου IC υπήρχε αρκετός χώρος για την εκτόνωση σε κυβικά.Μεγάλη ρουφήχτρα ο Wankel ευτυχώς (και σε αέρα αλλά και σε βενζίνη χε χε ).Στις μεγάλες ταχύτητες μπορεί ένα μικρό μέρος του αέρα της σκάστρας να εμπόδιζε την προς τα μέσα ροή ή ακόμα και να επέστρεφε λίγος,αλλά στα λογκαρίσματα δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα,οπότε το άφησα έτσι.Ο επόμενος κάτοχος απο εμένα το έχει ακόμα έτσι και δεν έχει κανένα πρόβλημα απο ότι μου λέει.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.