Jump to content

upgrade turbo σε tte420 η 480


Recommended Posts

Αν είναι σωστό το υβρίδιο δεν σπάει δοκιμασμένα.

 

Αλλα μια ερωτηση

 

1) γιατι δεν αγοράζετε απο Ελλάδα που είναι πιο φθηνά και εξίσου καλά? Και ισχύει ότι αν επιλέξεις σωστο τουρμπινα δεν έχει κάτι να ζηλέψει. Οι τιμές αυτές εδώ θα είναι πολύ πιο χαμηλές

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

 

Την ίδια ερώτηση έχω κάνει και εγώ πολλές φορές.Αν μπορώ να φτιάξω και εγώ τη δική μου αξιόπιστα σαν υβρίδιο

(σαν την ΤΤΕ 420 που φτάνει δοκιμασμένα με meth 460) αλλά οι απαντήσεις που λαμβάνω δεν είναι ικανοποιητικές.

 

Οπως έχουν αναφέρει και τα παιδιά παραπάνω στα 450-460 τελειώνει και το μοτέρ.

 

Σε ερώτηση που έχω κάνει και στο μηχανικό μου , μου ανέφερε ότι ενώ συνεργάζεται στενά με κάποιο τουρμπινά (δεν θα παραθέσω όνομα)

δεν μπορεί να μου εγγυηθεί την αξιοπιστία της τουρμπίνας αν αποφασίσω να κάνω την δική μου υβρίδιο.

 

Αν κάποιος έχει κάνει την δική του σε συγκεκριμένο μαγαζι αξιόπιστα ας μου στείλει μήνυμα με το τηλ και αν θέλει και κόστος.

 

Νεκτάριος

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλους! (το 1ο post μου για το 2017)

 

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όλες οι συζητήσεις για μεγαλύτερη τουρμπίνα πρέπει να καταλήγουν σε "βάλε υβρίδιο". Δεν είναι πανάκεια δυστυχώς και κατά τη γνώμη μου πάντα είναι μία μέτρια λύση. Θα ακουστεί άσχημα, αλλά αυτές οι ενδιάμεσες λύσεις συνήθως έρχονται από τους "έξυπνους" ιδιοκτήτες ή μηχανικούς (που τους συμβουλεύουν) που ψάχνουν να φτιάξουν αμάξι δυνατό με "ψέματα". Λες και αν μπορούσε να βγει σωστό τούρμπο τύπου "υβρίδιο", δε θα εμφανιζόταν ένα τέτοιο τούρμπο στην αγορά? (όπως έγινε με την ΤΤΕ που έφτιαξε τούρμπο μεγέθους TTRS για 4κύλινδρα). Τέλοσπάντων, πάμε παρακάτω. Sorry για το offtopic.

 

Στο θέμα μας:

Ειδικά για την κ04-064, η συγκεκριμένη τουρμπίνα πάσχει στον "κώλο" της, στουμπώνει. Οπότε αν είναι να αλλάξεις κάτι για να την κάνεις καλύτερη, είναι να βάλεις άλλο "φτερό" στον "κώλο", που όμως αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξεις και το αξονάκι (αφού πάνε μαζί αυτά) και αρα και άλλο μαντέμι που είναι μαζί με την πολλαπλή εξαγωγής, οπότε στην ουσία πληρώνεις ένα νέο τούρμπο από το μηδέν, έχοντας κρατήσει μόνο τη "μούρη". Και φυσικά ποιός θα ζυγοσταθμίσει το τούρμπο σου στην Ελλάδα? Υπάρχει τουρμπινάς στην Ελλάδα που κάνει ζυγοστάθμιση άξονα τούρμπο???

 

Αλλά έστω ότι αποφασίσεις να αλλάξεις μόνο τον κομπρέσσορα ("μούρη") γιατί.......έτσι σου είπαν(?) ή "άκουσες"(??), ουσιαστικά δεν κερδίζεις τίποτα (εγώ σου λέω ότι παίρνεις και 5 άλογα κοντά στον κόφτη - στα 400-440 άλογα έτσι?-) εκτός από αρκετά παραπάνω lag, αφού ούτως ή άλλως ο 2λιτρος κινητήρας στουμπώνει με το "μαμά" φτερό της κ04....

 

 

Άρα, επανέρχομαι στο ερώτημα: γιατί να κάνεις υβρίδιο την κ04-064?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το tte420 υβριδικό δεν είναι?

 

Τι εννοούμε όταν λεμε αν ζυγοσταθμιζεται άξονας τούρμπο στην Ελλάδα? Υπάρχουν επαγγελματιες που κάνουν καλή δουλειά υπάρχουν και αλλοι άχρηστοι.

 

Νεκτάριε εδω καινούριο τούρμπο δεν εχει εγγύηση (όταν πήρα τουλάχιστον την 015 είχε αλλά αν διαβάσεις τα ψηλά γράμματα αν σπάσει δεν είναι υποχρεωμενοι να σε αποζημιωσουν) Θα έχει ένα φτιαχτό?

 

Το πλεονέκτημα τού είναι η τιμή του.

 

Την Garrett δεν τη φτάνει για κανένα λόγο. Αν είσαι απο τα ποντίκια σε βολεύει γιατί δεν φαίνεται αλλιώς μόνο τα χρήματα.

 

Αντίστοιχο τούρμπο από εταιρείες όπως Garrett δε θα φτασει ποτε.

 

Τώρα από εκεί και περα ο καθένας έχει την άποψή του.

 

Εγω υβρίδιο έχω (για χαμηλό κόστος ) το εφτοαξα με ελάχιστα χρήματα είναι αντίστοιχο με μια 28 rs σε απόδοση το εχω 65.000 περίπου και του ρίχνω ξύλο. Για 10.000 δούλευε 1.9-2 μεσαιες και 1.7 ψηλά και 1.5 κόφτη.

 

Το έριξα γιατί δε τη πάλευε η μηχανή.

 

Αλλά να τα λένε και αυτά, ενας ακομα λόγος που δεν έχει κάνει κιχ το μοτέρ είναι κάι το σωστό πρόγραμμα.

 

Με Garrett όμως (με αντίστοιχο πρόγραμμα) δεν θα συγκριθεί ποτέ. Γιατί γιατί να κρατήσω χαμηλά τις θερμοκρασίες του ρίχνω ένα σκασμό βενζίνη σε τέρμα γκάζι. Και φυσικά σε συνεχόμενη πίεση θα σπάσει πιο γρήγορα.

Edited by xrhstosa4b6
Link to comment
Share on other sites

Το tte420 υβριδικό δεν είναι?

 

Τι εννοούμε όταν λεμε αν ζυγοσταθμιζεται άξονας τούρμπο στην Ελλάδα? Υπάρχουν επαγγελματιες που κάνουν καλή δουλειά υπάρχουν και αλλοιώς άχρηστοι.

 

(...)

είναι μία κ04 που διαλύθηκε εξολοκλήρου, μελετήθηκε και επανασχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε, παίρνοντας ιδέες και τα πλεονεκτήματα και από τους 2 κόσμους (τουρμπίνες που κάνουν over και τουρμπίνες που κρατάνε σταθερή πίεση).

 

εδώ μία ιδέα του τι είναι, πώς φτιάχνεται, διαφορές με κ04 κτλ. (έχει και φωτογραφίες)

http://www.audi-sport.net/xf/threads/tte420-upgrade-performance-turbocharger-vag-2-0-tfsi.234622/

 

Δεν πήρανε απλά κομμάτια από 2 τούρμπο και προσπάθησαν να τα χωρέσουν σε ένα.

Τουλάχιστον εγώ αυτό εννοώ ως υβρίδιο (μπορεί η λέξη που χρησιμοποιώ να είναι "λάθος").

 

 

 

ΥΓ: σε καμία περίπτωση δεν κρίνω αυτούς που επέλεξαν την επιλογή του υβριδίου. Ο καθένας άλλωστε κάνει τις επιλογές του και ζει με τις (καλές ή κακές) συνέπειες των επιλογών του. Και φυσικά αν μία τουρμπίνα πάσχει στο πίσω μέρος, προφανώς δεν είναι κακή ιδέα να μπει μια άλλη φτερωτή κομπρέσσορα μπροστά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάνουν καλή δουλειά αλλά πχ χάρτη δεν είδα.

 

Η μη ύπαρξη χάρτη μάλλον σημαίνει ημιμελετη. Δλδ δε νομίζω ότι υπάρχει μελέτη. Απλά αρίστη κατασκευή και καλά υλικά. Αλλά αυτά μπροστά σε μια Garrett είναι "μπακαλίστικα "

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχετε δίκιο ότι τα υβρίδια είναι λίγο πολύ ημίμετρα τουλάχιστον για μένα.Αλλά με καλύπτουν στα άλογα που ήθελα

συν το γεγονός ότι δεν θα χρειαζόμουν κάτι άλλο. Εγώ το αμάξι δεν το έχω για κόντρες και φυσικά δεν κρύβω σε κανέναν τι φοράω.

Οποιος θέλει με ρωτάει και του λέω.

Σας είπα ότι και ο μηχανικός μου δεν συμφωνεί να φτιάξω την δική μου, αλλά και πάλι διαφωνεί να δώσω και τόσα λεφτά

για την ΤΤΕ.

Επειδή δεν έχω και τα λεφτά για αλλαγές αποφάσισα να μείνω ως έχει και να το πατάω να το ευχαριστιέμαι σε εκδρομές και βόλτες γιατί δεν θέλω να βάλω κάτι (ότι και να είναι) και μετά να μην έχω ούτε για βενζίνη να κανω μια βόλτα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχετε δίκιο ότι τα υβρίδια είναι λίγο πολύ ημίμετρα τουλάχιστον για μένα.Αλλά με καλύπτουν στα άλογα που ήθελα

συν το γεγονός ότι δεν θα χρειαζόμουν κάτι άλλο. Εγώ το αμάξι δεν το έχω για κόντρες και φυσικά δεν κρύβω σε κανέναν τι φοράω.

Οποιος θέλει με ρωτάει και του λέω.

Σας είπα ότι και ο μηχανικός μου δεν συμφωνεί να φτιάξω την δική μου, αλλά και πάλι διαφωνεί να δώσω και τόσα λεφτά

για την ΤΤΕ.

Επειδή δεν έχω και τα λεφτά για αλλαγές αποφάσισα να μείνω ως έχει και να το πατάω να το ευχαριστιέμαι σε εκδρομές και βόλτες γιατί δεν θέλω να βάλω κάτι (ότι και να είναι) και μετά να μην έχω ούτε για βενζίνη να κανω μια βόλτα.

Συμφωνω απολυτα με το σκεπτικο σου!!!
Link to comment
Share on other sites

Κάνουν καλή δουλειά αλλά πχ χάρτη δεν είδα.

 

Η μη ύπαρξη χάρτη μάλλον σημαίνει ημιμελετη. Δλδ δε νομίζω ότι υπάρχει μελέτη. Απλά αρίστη κατασκευή και καλά υλικά. Αλλά αυτά μπροστά σε μια Garrett είναι "μπακαλίστικα "

το ότι δεν βγάζει χάρτη δεν είναι απαραιτητα μπακαλίστικο Χρήστο, πχ η FP που έβγαζε το δικό μου τούρμπο - ΗΤΑ3076-   βάζοντας την δικιά της φτερωτή πάλι δεν έδινε χάρτη αλλά το αποτέλεσμα και η αντοχή του στον χρόνο είναι παροιμιώδης.

το συγκεκριμένο τούρμπο από την ΤΤΕ διχνει πολύ καλό καθώς κρατάει το σπούλ της Κ04 και βγάζει ψηλά καθαρη δυναμη κοντα στα 400 άλογα χωρίς χρηση μεθανόλης , άρα με χαμηλές επιστροφές αβάνς.

γενικα λοιπόν μοιάζει για το απόλυτο street turbo  για τα S3 - tfsi , εκέινο που μένει να αποδειχθεί είναι η αντοχή του στο χρόνο καθώς και το ψάξιμο για τυχόν αστοχίες στα ξένα φόρουμ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα.

 

Στο φόρουμ αναφέρει κάποια στιγμή ότι κάποιοι την 420 την έχουν για περίπου 2 χρόνια πάνω από 2 bar

πίεσης χωρίς κανένα πρόβλημα.Οπότε δεν θα πρέπει να έχει πρόβλημα αντοχής.

 

Να θέσω και ένα ερώτημα για φιλολογική συζήτηση.

Εσείς από τις 2 ποια θα επιλέγατε ?

Εγώ προσωπικά νομίζω ότι η 420 θα μου έκανε καλύτερα.Φτάνει στα 460 (τελειώνει και το μοτέρ κάπου εκεί).

Λογικά καταπονεί λιγότερο το μοτέρ (χωρίς να είμαι πολύ σίγουρος).

Η 420 κάνει 2500 ενώ η 480 κάνει 2800 αλλά βάση όσων μου έχει πει ο μηχανικός θα χρειαστεί σύντομα να ανοιχτεί

το μοτέρ για να γίνει σφυρίλατο.

 

Οσοι θέλουν απαντούν.

 

Νεκτάριος

Link to comment
Share on other sites

Το μοτέρ θα το χαλάσει το λάθος πρόγραμμα.

 

Αν έχεις κάποιο σωστό δεν θα έχεις θέμα.

 

Από ότι κατάλαβα έχεις revlimit. Δεν θα συμβεί κάτι απλά αν βάλεις τη μεγάλη δεν θα σου βγάλει όλης τη δύναμη (για να μη το σπάσει ).

 

Σχετικά με τα υβρίδια.

 

Η τιμή είναι πολλή υψηλή.

 

Δε ξέρω τί τουρμπίνα έχεις Μάριε αλλά έδωσε μιλάμε για κάτι που είναι κατα πολύ ακριβότερο από τουρμπίνες με κεραμικα ρουλεμαν.

 

Και να τα λέμε και αυτά, και εγώ έχω τούρμπο χωρίς χάρτη αλλα δεν είναι και ότι καλύτερο.

 

Παλιότερα η Garrett είχε ελείψεις όπως πχ δεν έβαζε billet φτερά οπότε ο απαιτητικός αναγκαστικά έφτιαχνε αυτό που ήθελε ή το αγόραζε από εταιρείες που το έφτιαχναν. Άλλα τώρα πια δεν υπάρχει λόγος. Επιπλέον υπάρχουν ένα σωρό άλλες εταιρείες με φοβερά τούρμπο. Υπάρχουν πολλές επιλογές για να ρίξεις τόσα σε υβρίδιο.

 

Και άντε το έφτιαξες και σου κοστίζει φθηνότερα από ένα πραγματικό ΒΤ. Όταν θα χρειαστεί επισκευή ή αντικατασταση θα ξαναρίξεις ένα σκασμό χρήμα που το ΒΤ δεν θα τα ζητήσει.

Edited by xrhstosa4b6
Link to comment
Share on other sites

το δικο μου τουρμπο ειναι κατασκευασμένο από την forced performance  με billet φτερωτή και ειδικά ρουλεμάν για να σπουλάρει πιο γρηγορα -300-400 σαλ - σε σχεση με την απλή gt3076r. Οταν το αγορασα δεν υπήρχε η σειρά gtx της garrett οπότε η συγκεκριμένη επιλογή ήταν μονοδρομος μιας και έψαχνα για τοπ δυναμη με καλό σπούλ

προσωπικά ειμαι απόλυτα ευχαριστημενος από το συγκεκριμενο τουρμπο, τα 1800,  cc όμως ειναι λιγα με αποτελεσμα στο χαμηλο φάσμα να εχει αρκετο lag.

Βασικ'α δεν υπάρχει ΒΤ με ρουλεμάν που να δουλέυει κάτω από τις 4000 σαλ σε 1.8 λιτρα, αυτο ισχυει και για τα νεα σειρα της gtx 

Γι'αυτό λέω ότι το συγκεκριμένο της ΤΤΕ με φάσμα 3000-7000 σαλ είναι απόλυτο για καθημερινή χρήση , όπως και απλή Κ04 -064 που τη θεωρώ επίσης απ'τις καλύτερες επιλογες για τον ιδιο λογο,

βεβαια σαφώς και τα λεφτα ειναι πολλά , πολύ περισσότερα από ένα ΒΤ setup, οπότε όντως θέλει ψάξιμο το θέμα της αξιοπιστίας για το οποίο κανεις δεν μπορεί να σου εγγυηθεί, εν αντιθέσει με τα garrett όπου έχεις το κεφάλι σου ύσηχο 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλ μια 2867 δεν θεωρείται big turbo?

και βεβαια ειναι , σε 1.8 έχει σπουλ 3700-3800 και δυναμη έως 450 μοτερ χοντρικά. το συγκεκριμενο θεωρειται πολύ καλός συμβιβασμός από garrett . Και πάλι όμως δεν παυει να εχει αρκετο lag καθημερινο σεταπ

Edited by mariosA4
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα.

 

Στο φόρουμ αναφέρει κάποια στιγμή ότι κάποιοι την 420 την έχουν για περίπου 2 χρόνια πάνω από 2 bar

πίεσης χωρίς κανένα πρόβλημα.Οπότε δεν θα πρέπει να έχει πρόβλημα αντοχής.

 

Να θέσω και ένα ερώτημα για φιλολογική συζήτηση.

Εσείς από τις 2 ποια θα επιλέγατε ?

Εγώ προσωπικά νομίζω ότι η 420 θα μου έκανε καλύτερα.Φτάνει στα 460 (τελειώνει και το μοτέρ κάπου εκεί).

Λογικά καταπονεί λιγότερο το μοτέρ (χωρίς να είμαι πολύ σίγουρος).

Η 420 κάνει 2500 ενώ η 480 κάνει 2800 αλλά βάση όσων μου έχει πει ο μηχανικός θα χρειαστεί σύντομα να ανοιχτεί

το μοτέρ για να γίνει σφυρίλατο.

 

Οσοι θέλουν απαντούν.

 

Νεκτάριος

460 με μεθ. φανταζομαι....εφ οσον ισχυει αυτο η 480 θα βγαζει πανω απο 500?Εγω αν εμπαινα στο τρυπακι και εφ οσον εχει το ιδιο σπουλ θα επαιρνα την 480,μισες δουλειες θα κανουμε τωρα? :icon_turbo: .Την ρυθμιζεις πιο χαμηλα στην αρχη και βλεπεις στην πορεια.Αν αργοτερα ανοιξεις το μοτερ,τοτε θα εχεις και την ασφαλεια να την τερματισεις.

Προσωπικα παντως ειναι η μονη περιπτωση που θα σκεφτομουν να αλλαξω την αγαπημενη μου Κ04 ,αφου μεχρι τωρα με οποιαδηποτε αλλη επιλογη θα εχανε πολυ σε σπουλαρισμα πραγμα αδιαπραγματευτο για μενα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

παντως σε tfsi μοτερ με 450hp βλεπω πως κανουν πολυ καλους χρονους και με αξιολογα αυτοκινητα και καλυτερα......το stage3 ειναι αξιοπιστο χωρις να ανοιχτει το μοτερ και με πολυ δυναμη.... εκει θα καταληξω τελικα...!!!

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω σε ενα full stage2 με ι/c για να μπει μια tte420 τι θα χρειαστουμε;

μονο μπεκ;

Θα χρειαστεις πισω αντλια (εν καιρω) απο rs3 η ttrs διοτι η s3 θα "λαχανιασει" κ δεν θα επαρκει (αναλογως το ποσο εχει ηδη ζοριστει)...σιγουρα ξερει καλυτερα κ ο προγραμματιστης σου!!
Link to comment
Share on other sites

Θα χρειαστεις πισω αντλια (εν καιρω) απο rs3 η ttrs διοτι η s3 θα "λαχανιασει" κ δεν θα επαρκει (αναλογως το ποσο εχει ηδη ζοριστει)...σιγουρα ξερει καλυτερα κ ο προγραμματιστης σου!!

ναι ναι οπως το λες

ttrs αντλια πισω και μπρουτζακι 160bar

Link to comment
Share on other sites

Και με σκετο μπρουτζακι 165 αν εχεις και νερα δεν χρειαζεσε αντλια πισω....

"Νερά" εννοεις μεθανολη ετσι;
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Χριστοφορε το μπρουτζακι για 165 μπαρ που λες ο προγραμματιστης σου στο προτεινε;Σε ρωταω διοτι με το συγκεκριμενο μπορουτζακι ειχαν αρκετοι θεμα με αποτελεσμα να τα κλασει η αντλια υψηλης.Το αξιοπιστο με κλειστο μοτερ ειναι δυο πραγματα που δε πανε μαζι να ξερεις,εχει αποκλειστκα σχεση με τη διαχειριση του μοτερ απο εσενα.Γιατι να μην εχεις ενα σφυριλατο μοτερ με 430 αλογα k04 με μεθανολη και να το σκιζεις καθε μερα παρα προτιμας μεγαλυτερο τουρμπο σε χαμηλη πιεση με κλειστο μοτερ με μεγαλο ρισκο;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα γνωστά. Φτάνεις stg3 και μετά θες και λίγο ακόμα... Και αναγκαστικά μετά θα βάλεις σχεδόν ό,τι υπάρχει..

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.