Dimitris_Kon Posted July 19, 2013 Author Posted July 19, 2013 Και σε παράθεση, πως ήταν το ποτηράκι μου με πρόγραμμα και με καμιά 30.000 χιλιόμετρα : Δημήτρης
varaderum Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Η κατάστασή του ήταν άθλια (..δεν έχω ξαναδεί τόσο καταπονημένο ποτηράκι) ..και πιστεύω ότι ήταν ζήτημα ημερών (ίσως και ωρών) να διαλυθεί!! ..πιστεύω Δημήτριε, ότι έσωσες έναν κινητήρα στο παρά πέντε! George (lera) ..είσαι πολύ τυχερός (και το εννοώ)!! 3
Dimitris_Kon Posted July 19, 2013 Author Posted July 19, 2013 Η κατάστασή του ήταν άθλια (..δεν έχω ξαναδεί τόσο καταπονημένο ποτηράκι) ..και πιστεύω ότι ήταν ζήτημα ημερών (ίσως και ωρών) να διαλυθεί!! ..πιστεύω Δημήτριε, ότι έσωσες έναν κινητήρα στο παρά πέντε! George (lera) ..είσαι πολύ τυχερός (και το εννοώ)!! Όντως φιλαράκι και γω δεν έχω ξαναδεί τόσο καταπονημένο ποτηράκι. Απορώ πραγματικά, η αντιπροσωπεία, δεν υπάρχει πουθενά.. Είναι για κλάματα.. Δημήτρης
Kavouras Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Όντως φιλαράκι και γω δεν έχω ξαναδεί τόσο καταπονημένο ποτηράκι. Απορώ πραγματικά, η αντιπροσωπεία, δεν υπάρχει πουθενά.. Είναι για κλάματα.. Δημήτρης ξέρεις τι συνειδητοποιώ όλο και περισσότερο? Ευτυχώς που υπάρχουν τα forum (σαν το δικό μας -για να ευλογήσω και για γένια μας -) και βοηθάει τον κόσμο από την απίστευτη αδιαφορία των συνεργείων (εξουσιοδοτημένων και μη). Μα είναι δυνατόν μετά από 130.000km να σου λένε "δεν χρειάζεται τίποτα" χωρίς να ρίξουν ούτε μία ματιά στο πιο γνωστό πρόβλημα των 2.0tfsi??? (που το κόστος του ανταλλακτικού είναι αστείο και αν σε "κρεμάσει", έχεις πάρει το μοτέρ στη...." ") 5
NASSOS Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Και σε παράθεση, πως ήταν το ποτηράκι μου με πρόγραμμα και με καμιά 30.000 χιλιόμετρα : Δημήτρης καλά είσαι και λίγο καύτης εσύ....μην κοιτάς τον lera που πηγαίνει κυρία! 2
NASSOS Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 ξέρεις τι συνειδητοποιώ όλο και περισσότερο? Ευτυχώς που υπάρχουν τα forum (σαν το δικό μας -για να ευλογήσω και για γένια μας -) και βοηθάει τον κόσμο από την απίστευτη αδιαφορία των συνεργείων (εξουσιοδοτημένων και μη). Μα είναι δυνατόν μετά από 130.000km να σου λένε "δεν χρειάζεται τίποτα" χωρίς να ρίξουν ούτε μία ματιά στο πιο γνωστό πρόβλημα των 2.0tfsi??? (που το κόστος του ανταλλακτικού είναι αστείο και αν σε "κρεμάσει", έχεις πάρει το μοτέρ στη...." ") Γιώργο έχεις δίκιο.....δεν τους ενδιαφέρει!τους έχουν φάει τα ακριβά πουκάμισα και οι ακρίβες γραβάτες! 1
Dimitris_Kon Posted July 19, 2013 Author Posted July 19, 2013 Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πω. Αλλά αυτό είναι λες και γίνεται επίτηδες.. Δημήτρης
NASSOS Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πω. Αλλά αυτό είναι λες και γίνεται επίτηδες.. Δημήτρης μετά που τελειώνει η εγγύηση δεν ενδιαφέρονται......θα χαλάσει το αμάξι και θα τα οικονομίσουν!ρε ούτε απ εξω......δεν είναι να περνάς! 1
Kavouras Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 καλά είσαι και λίγο καύτης εσύ....μην κοιτάς τον lera που πηγαίνει κυρία! Μάλλον έχει απογοητευτεί που δεν πάει (από τη μέρα που ανοίξατε για πλάκα) και το πάει χειρότερα από παππούς!!! Γιώργο έχεις δίκιο.....δεν τους ενδιαφέρει!τους έχουν φάει τα ακριβά πουκάμισα και οι ακρίβες γραβάτες! Το έχω πει πάρα πολλές φορές και θα το λέω συνέχεια (δυστυχώς): την χρειαζόμαστε την κρίση! Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ξεσκαρτάρει η αγορά από τους "σκάρτους" επαγγελματίες. 3
tryf3 Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 Το ποτηράκι του εκκεντροφόρου είναι το ίδιο με το ρυθμιστικό του εκκεντροφόρου που μου άλλαξαν με recall ή μιλάμε για άλλο πράγμα; Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Dimitris_Kon Posted July 19, 2013 Author Posted July 19, 2013 Όχι Κώστα, στα δικά σας μοτέρ δεν είναι ποτηράκι έχει διαφορετικό (καλύτερο φυσικά) σύστημα. Αφορά μόνο τα 2λιτρα TFSI. Δημήτρης 4
THE BARBARIAN Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 ΩΡΑΙΟΣ ο Μήτσος Λέρας την γλίτωσες πραγματικά και μια υπενθύμιση σε όσους έχουν 2,0 tfsi είναι καλό να αλλάζεται ανα 15000-20000 δεν έχει κανένα ιδιαίτερο κοστος μπροστά στην ζημία που μπορεί να κάνει εάν σπάσει 1
Dimi-S3 Posted July 19, 2013 Posted July 19, 2013 ΩΡΑΙΟΣ ο Μήτσος Λέρας την γλίτωσες πραγματικά και μια υπενθύμιση σε όσους έχουν 2,0 tfsi είναι καλό να αλλάζεται ανα 15000-20000 δεν έχει κανένα ιδιαίτερο κοστος μπροστά στην ζημία που μπορεί να κάνει εάν σπάσει Eγω είχα ακουσει για αλλαγη κάθε 10000 χλμ την οποια προσωπικα ακολουθω για να κοιμαμαι ησυχος...
Dimitris_Kon Posted July 19, 2013 Author Posted July 19, 2013 (edited) Eγω είχα ακουσει για αλλαγη κάθε 10000 χλμ την οποια προσωπικα ακολουθω για να κοιμαμαι ησυχος... Λίγο υπερβολή αλλά καλύτερα να αισθάνεσαι ασφαλής σίγουρα.. Για να καταλάβουμε τι θα γίνει αν τυχόν σπάσει το ποτηράκι, μερικές φωτό από το καπάκι μου που έλυσα και στο οποίο παρατηρούμε τα εξής : Εκκεντροφόροι με την αλυσίδα και τον τεντωτήρα που υπάρχει μεταξύ των δύο : Τεντωτήρας που φαίνεται καθαρά Κουβούκλιο με την αντλία, στο οποίο φαίνεται στον αντίχειρά μου, που ακριβώς εισέρχεται το ποτηράκι και πατάει στον εκκεντροφόρο (αριστερά, όπως κοιτάμε το καπάκι) Αισθητήρας εκκεντροφόρου Και μια φωτό ακόμα πριν βάλω το κουβούκλιο Εδώ φαίνεται καθαρά ότι αν σπάσει το ποτηράκι, τα κομμάτια θα διασκορπιστούν και μπορούν να προκαλέσουν ζημιά τόσο στο καπάκι, όσο και σε όλο τον κινητήρα. Δημήτρης Edited July 19, 2013 by Dimitris_Kon 5
Dikonou Posted July 20, 2013 Posted July 20, 2013 Καλά εσύ είσαι για να μπεις στην προώθηση ανταλλακτικών.... μιλάμε θα πουλάς σαν να δίνεις λουκούμι....
Dimitris_Kon Posted July 20, 2013 Author Posted July 20, 2013 (edited) Λίγο υπερβολή αλλά καλύτερα να αισθάνεσαι ασφαλής σίγουρα.. Για να καταλάβουμε τι θα γίνει αν τυχόν σπάσει το ποτηράκι, μερικές φωτό από το καπάκι μου που έλυσα και στο οποίο παρατηρούμε τα εξής : Εκκεντροφόροι με την αλυσίδα και τον τεντωτήρα που υπάρχει μεταξύ των δύο : Τεντωτήρας που φαίνεται καθαρά Κουβούκλιο με την αντλία, στο οποίο φαίνεται στον αντίχειρά μου, που ακριβώς εισέρχεται το ποτηράκι και πατάει στον εκκεντροφόρο (αριστερά, όπως κοιτάμε το καπάκι) Αισθητήρας εκκεντροφόρου Και μια φωτό ακόμα πριν βάλω το κουβούκλιο Εδώ φαίνεται καθαρά ότι αν σπάσει το ποτηράκι, τα κομμάτια θα διασκορπιστούν και μπορούν να προκαλέσουν ζημιά τόσο στο καπάκι, όσο και σε όλο τον κινητήρα. Δημήτρης Καλά εσύ είσαι για να μπεις στην προώθηση ανταλλακτικών.... μιλάμε θα πουλάς σαν να δίνεις λουκούμι.... Σιγά ρε μην παίρνω και μίζες! Απλά δεν θέλω να μας πιάνουν κορόιδα οι κάθε αντιπροσωπείες και μηχανικοί της δεκάρας. Δημήτρης Edited July 20, 2013 by Dimitris_Kon 5
tomygan Posted January 17, 2014 Posted January 17, 2014 το δικο μου ποτηρακι χαλασε σε 1.6fsi στα 200.000 χλμ. περιπου λυθηκαν σχεδον τα παντα στη μηχανη. Μεγαλη πικρα.
Dimitris_Kon Posted January 19, 2014 Author Posted January 19, 2014 το δικο μου ποτηρακι χαλασε σε 1.6fsi στα 200.000 χλμ. περιπου λυθηκαν σχεδον τα παντα στη μηχανη. Μεγαλη πικρα. Βασικά δεν έχω λύσει σε 1600άρι αντλία βενζίνης και δεν ξέρω πως είναι το ποτηράκι. Επομένως υπάρχει και σε αυτά θέμα έτσι? Όπως στα δίλιτρα.. Δημήτρης
tomygan Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 υπαρχει και το πληρωνεις ακριβα ειναι ιδιο με αυτο στις φοτο
skia Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Κωδικό για B8 ξέρει κάποιος????μιας και ήρθε η ώρα να το αλλάξω!!! ευχαριστώ!!!! Θάνος
Dimitris_Kon Posted December 19, 2015 Author Posted December 19, 2015 Mε μια επιφύλαξη 06H109311B αλλά νομίζω ότι σε αυτά δεν υποφέρουν, όσο της πρώτης γενιάς. Δημήτρης 1
skia Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Mε μια επιφύλαξη 06H109311B αλλά νομίζω ότι σε αυτά δεν υποφέρουν, όσο της πρώτης γενιάς. Δημήτρης Στο προηγούμενο τα είχα αλλάξει 2 φορές και νομίζω το δεύτερο ήταν καλητερο και καλά αλλά πάλη την άρπαξε οπότε θα το αλλάξω έχει δεν έχει κάτι έτσι για να μου φύγει Θάνος 1
Χρήστος Dolbi Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Mε μια επιφύλαξη 06H109311B αλλά νομίζω ότι σε αυτά δεν υποφέρουν, όσο της πρώτης γενιάς. Δημήτρης Να υποθέσω οτι το diy δεν διαφέρει και πολύ για τα Β8? θα το αλλάξω και εγω με το φιλο μου το θανο να μη λεει οτι εχω παραμελημένο το καμαρι μου !!! μη πάθουμε και τιποτα οπως ο φιλος με το 1600 ποιο πανω και ψαχνόμαστε !!!! πάντως ρε Κον οι φωτογραφίες ειναι πολυ μικρές (για την αρχη του ποστ σελίδα 1 ) τα ματια μας βγάλαμε !!!! 2
skia Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Δημήτρη στο 1.8 και στο 2.0 είναι ίδια ??? Θάνος 1
Dimitris_Kon Posted December 19, 2015 Author Posted December 19, 2015 Να υποθέσω οτι το diy δεν διαφέρει και πολύ για τα Β8? θα το αλλάξω και εγω με το φιλο μου το θανο να μη λεει οτι εχω παραμελημένο το καμαρι μου !!! μη πάθουμε και τιποτα οπως ο φιλος με το 1600 ποιο πανω και ψαχνόμαστε !!!! πάντως ρε Κον οι φωτογραφίες ειναι πολυ μικρές (για την αρχη του ποστ σελίδα 1 ) τα ματια μας βγάλαμε !!!! Ρε Χρηστάρα, από το 2009 είναι η φωτό, από ένα κινητό που ούτε θυμάμαι, τι να σου κάνω! Θάνο, δεν ξέρω αν είναι το ίδιο, πιθανόν, αλλά δεν το ξέρω με βεβαιότητα. Δημήτρης 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now